Opublikowano 31 października 20177 l Ta konsola pieści moja dusze gurwa Sony chyba nigdy nie wydało ładnej limitowanej edycji ps4 i te pady jak z odpustu xD
Opublikowano 31 października 20177 l Wydali najładniejszą konsolę ever razem z premierą fałszywego mesjasza MGS V.
Opublikowano 31 października 20177 l Sony powinno skonczyc na czterech kolorach: czarny, bialy, srebrny, szary (jak psx). Kazdy inny to odpust i festyniarstwo.
Opublikowano 31 października 20177 l Sony Plans To Explore Microtransactions, Talks About Shifting From Hardware To Users And Services There are mitigating factors to the effect of the console cycle on revenue: the business model used to be a business-to-business royalty-based model, but now it has shifted to direct sales to consumers. Hardware sales are still important, but the number of monthly active users is getting more relevant, alongside PlayStation Plus subscribers and how much time they spend on Sony’s services and consoles. Therefore, according to Yoshida-san, the axis is shifting from hardware to user base. On top of that, after the purchase of a game, users can purchase items or content within the game itself, and the proportion of those sales is increasing. No i jeszcze ze Sony na przyszlosc rozpatruje raczej "Games as service". Myslicie ze z PS5 przyjda znaczace zmiany, czy moze zaczna to robic jeszcze za PS4? A moze w ogole nie bedzie juz PS5 skoro PS4 ma kazdy w domu, technologia idzie wolniej to trzeba korzystac. Edytowane 31 października 20177 l przez Velius
Opublikowano 1 listopada 20177 l Ciekawe tylko kto im taką grę zrobi jak do tej pory wszyscy robią jakieś klony tlou.
Opublikowano 1 listopada 20177 l Ależ męska konsola Konsola w barwach dla dzieci CoDa, ale sam pad w fajnym odcieniu zielonego.
Opublikowano 1 listopada 20177 l Ta konsola pieści moja dusze gurwa Sony chyba nigdy nie wydało ładnej limitowanej edycji ps4 i te pady jak z odpustu xD Ku.rwa muszę kupić ta konsolkę pod swojego pada :o
Opublikowano 1 listopada 20177 l Housemarque kończy z grami Arcade - będą próbować czegoś innego. Chyba sprzedaż Nex Machina i Materfall nie była zbyt dobra :( http://www.housemarque.com/arcade-is-dead/
Opublikowano 1 listopada 20177 l sziiiiii. za znakomite Dead Nation na zawsze w serduszku może pójdą w open worldy?
Opublikowano 1 listopada 20177 l Ech, szkoda. Super Stardust HD, Delta, wersja na PSP, Resogun, Alienation i Nex Machina - za to wszystko dałem im pieniążki. (pipi)ać graczy, najnowszy Battlefront pójdzie w grubych milionach a te perełki wiecznie niedocenione, gdyby nie Resogun, Alienation czy Super Stardust w Plusie to pewnie mało kto by się w ogóle interesował nimi..
Opublikowano 1 listopada 20177 l Housemarque kończy z grami Arcade - będą próbować czegoś innego. Chyba sprzedaż Nex Machina i Materfall nie była zbyt dobra :( http://www.housemarque.com/arcade-is-dead/ Niestety NM nie sprzedało się za dobrze, pomimo bardzo dobrych ocen. Matterfall chyba jeszcze gorzej poszedł. http://www.gamesindustry.biz/articles/2017-11-01-housemarque-says-a-bittersweet-farewell-to-arcade-shoot-em-ups
Opublikowano 1 listopada 20177 l Rynek sie polaryzuje, albo wielke AAA albo indyczek w cenie 2 obiadow, nie ma juz nic pomiedzy. Sony tez juz nie robi srednich marek jak Twisted Metal itp. Sony Plans To Explore Microtransactions, Talks About Shifting From Hardware To Users And Services No i jeszcze ze Sony na przyszlosc rozpatruje raczej "Games as service". Myslicie ze z PS5 przyjda znaczace zmiany, czy moze zaczna to robic jeszcze za PS4? A moze w ogole nie bedzie juz PS5 skoro PS4 ma kazdy w domu, technologia idzie wolniej to trzeba korzystac. Przeciez to zadna nowina, wszedzie teraz tak jest. Zaczelo sie od zbroi dla konia i juz nie pusci. Jesli przez gry jako uslugi rozumieja szerokie wsparcie jak U4, to nie mam nic przeciwko
Opublikowano 1 listopada 20177 l Jesli przez gry jako uslugi rozumieja szerokie wsparcie jak U4, to nie mam nic przeciwko Przez szerokie wsparcie U4 masz na myśli biedną zawartość na premiere i dodawanie małych paczek co kwartał, a przy premierze TLL, które ma ten sam multi nie dodanie ani jednej nowej mapki czy innej znaczącej zawartości? Bo ja jednak wolałbym coś lepszego.
Opublikowano 1 listopada 20177 l Ależ męska konsola Konsola w barwach dla dzieci CoDa, ale sam pad w fajnym odcieniu zielonego. To jest limtka z nowym codem
Opublikowano 1 listopada 20177 l Rynek sie polaryzuje, albo wielke AAA albo indyczek w cenie 2 obiadow, nie ma juz nic pomiedzy. Sony tez juz nie robi srednich marek jak Twisted Metal itp. Mam nadzieje jednak, że sektor AA jednak nie zniknie.W czasach gdy blockbustery kosztują setki milionów dolarów projektowane są w arkuszach Excela, przez co aby zminimalizować ryzyko porażki finansowej są maksymalnie bezpieczne i wtórne (co zresztą widać po grach takiego Ubisoftu produkującego klony Asasyna czy Sony, gdzie każda gra przypomina TLOU), to właśnie gry AA jest w stanie dostarczyć kreatywnych pomysłów i rozwiązań jednocześnie oferując rozbudowaną rogrywkę (co odróżnia te gry od garażowych indyków) Dobrze, że wciąć są wydawcy którzy deklarują więc wsparcie dla tego rodzaju gier. Np taki Micorosft ustami Loftis przyznał, odnosząc się do swoich porażek wydawniczych przyznała, że nauczyli się w tej generacji tego, że czasami lepiej zamiast przeznaczać setki milionów na wydanie dużej gry AAA zafunodwać kilka mniejszych oryginalnych gierek w stylu: Ori, State of Decay 2 czy Super Lucky Tale
Opublikowano 1 listopada 20177 l Przez szerokie wsparcie U4 masz na myśli biedną zawartość na premiere i dodawanie małych paczek co kwartał, a przy premierze TLL, które ma ten sam multi nie dodanie ani jednej nowej mapki czy innej znaczącej zawartości? Bo ja jednak wolałbym coś lepszego. Mowie o DLC, odejmujac rzecz jasna LL ktore jest dodatkiem fabularnym, cos jak Gothic 2 Noc Kruka. Do U4 sporo rzeczy wpadlo za darmo, jest grafika na sieci. Jesli porownamy to z Uncharted 3, gdzie laczna cena wszystkiego przekraczala 150zl kupujac po premierowych cenach, to ja absolutnie nie mam powodu by nazywac takie wsparcie biednym. Mam nadzieje jednak, że sektor AA jednak nie zniknie. (co zresztą widać po grach takiego Ubisoftu produkującego klony Asasyna czy Sony, gdzie każda gra przypomina TLOU) taki Micorosft ustami Loftis przyznał, odnosząc się do swoich porażek wydawniczych przyznała, że nauczyli się w tej generacji tego, że czasami lepiej zamiast przeznaczać setki milionów na wydanie dużej gry AAA zafunodwać kilka mniejszych oryginalnych gierek w stylu: Ori, State of Decay 2 czy Super Lucky Tale Przeciez on znika na oczach, pamietacie ile bylo wyscigowek,bijatyk, japoncow itp na poprzedniej generacji ? Gdzie jest Resonance Of Fate 2, Splt Second Velocity2, Blur, Rage, i moge wymieniac liste bez konca. Prey 2 wtopa finansowa ze az boli. Platinum games odratowane przez Automate, juz pierwsi pracownicy opuszczali studio. Ubisoft ? No akurat oni wypuscili ostatnio pare innowacyhnych/nietypowych gier jak Siege, For Honor, Child of Light, Mario z krolikami. Sony ? Akurat zadnego klona TloU w tym roku nie widze, Nioh, Gravity Rush2 to chyba pod to nie podchodzi, co ? Microsoft ? Faktycznie, na miare mozliwosci usiluje dywersifikowac line up, to krok w dobra strone.
Opublikowano 1 listopada 20177 l Rynek sie polaryzuje, albo wielke AAA albo indyczek w cenie 2 obiadow, nie ma juz nic pomiedzy. Sony tez juz nie robi srednich marek jak Twisted Metal itp. Mam nadzieje jednak, że sektor AA jednak nie zniknie.W czasach gdy blockbustery kosztują setki milionów dolarów projektowane są w arkuszach Excela, przez co aby zminimalizować ryzyko porażki finansowej są maksymalnie bezpieczne i wtórne (co zresztą widać po grach takiego Ubisoftu produkującego klony Asasyna czy Sony, gdzie każda gra przypomina TLOU), to właśnie gry AA jest w stanie dostarczyć kreatywnych pomysłów i rozwiązań jednocześnie oferując rozbudowaną rogrywkę (co odróżnia te gry od garażowych indyków) Dobrze, że wciąć są wydawcy którzy deklarują więc wsparcie dla tego rodzaju gier. Np taki Micorosft ustami Loftis przyznał, odnosząc się do swoich porażek wydawniczych przyznała, że nauczyli się w tej generacji tego, że czasami lepiej zamiast przeznaczać setki milionów na wydanie dużej gry AAA zafunodwać kilka mniejszych oryginalnych gierek w stylu: Ori, State of Decay 2 czy Super Lucky Tale he? "AA" to głównie gry jak The Evil Within, Automata, Obcy Izolacja, czy souls(lajki) - idealny kompromis między garażowymi niszami, a blockbusterami za +50 mln.$. większość wyżej wymienionych to trochę droższe (bo pod opieką dużego wydawcy) "indyki" (na psn ich odpowiednikami są choćby Journey, czy Alienation)
Opublikowano 1 listopada 20177 l he? "AA" to głównie gry jak The Evil Within, Automata, Obcy Izolacja, czy souls(lajki) - idealny kompromis między garażowymi niszami, a blockbusterami za +50 mln.$. większość wyżej wymienionych to trochę droższe (bo pod opieką dużego wydawcy) "indyki" (na psn ich odpowiednikami są choćby Journey, czy Alienation) Czyli jak rozumiem serie jak Devil May Cry, Army of Two ( najlepszy coop ever ), Bulletstorm Crysis Dead or Alive ,Dragons Dogma ,Fight Night Kane-Lynch tez byly taki duzymi indykami pod opieka duzego wydawcy ?
Opublikowano 3 listopada 20177 l A tymczasem... pożegnajcie się z autorami Torchlighta i (ostatnio) Hob. :/ https://kotaku.com/big-layoffs-at-studio-behind-gigantic-studio-behind-to-1820120915
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.