Skocz do zawartości

Konsolowa Tęcza


Gość _Be_

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
4 minuty temu, Faka napisał:

SoT to nawet nie stało koło Zeldy, cała ta dyskusja nie ma w ogóle tak naprawdę sensu.

przecież pisałem że 100 razy że te gry nie są dla siebie konkurencją, a Zelda stoi o półkę (albo dwie) wyżej 

poza tym cała dyskusja nie dotyczyła SoT vs Zelda, ale elementów gier singlowych  których nie ma według balona w grach multiplayer. Ot tyle 

 

to nie jest moja wina, że niektórzy nie potrafią zestawiać ze sobą dwóch elementów inaczej niż na zasadzie kontry 

Opublikowano (edytowane)
13 minut temu, Playstation napisał:

przecież pisałem że 100 razy że te gry nie są dla siebie konkurencją, a Zelda stoi o półkę (albo dwie) wyżej 

poza tym cała dyskusja nie dotyczyła SoT vs Zelda, ale elementów gier singlowych  których nie ma według balona w grach multiplayer. Ot tyle 

 

 

 

Może ma, może nie. Okaże się po premierze i sprawdzeniu finalnej zawartości i jakości (wiadomo nie od dziś że takie "przeżycia" online prowokują wydawców do płatnych zawartościach i wydawania płatnych wersji beta). Co nie zmienia faktu, że ma rzeczy, które mnie obrzydzają w obecnej branży czyli always online, kupowanie dodatkowego abonamentu aby "przeżyć doświadczenie" za 250 zł czy masa pierdół do kupienia za prawdziwy kesz. Chyba zgodzicie się ze mną, że nie chcemy takiej branży?!

Edytowane przez balon
Opublikowano (edytowane)

pisząc już zupełnie poważnie, to moim zdaniem jeśli taka korporacja jak Epic Games inwestuje w Cloudgine to widocznie technologia ta musi działać i widzą w tym realny potencjał. 

 

A to oznacza, że jesteśmy znacznie bliżej ujrzenia realnych zastosowań  obliczeń w chmurze w grach wideo, niż w 2013 roku kiedy to w czasie prezentacji Xboxa fundował nam swoje PR-owe kłamstwa

Edytowane przez Playstation
Opublikowano

speedruny w Mario 64 nadal zachwycają, a przecież minęło już tyle lat

 

Opublikowano
10 minut temu, balon napisał:

Ta polepszona grafa to z chmury Switcha?

 

jak się podłączy karton to jest takie HDR

Opublikowano
1 godzinę temu, Pierce napisał:

7fYywG4.png

 

Ledwo mamy styczeń, a 2018 już chce dokopać 2017mu ;)

Nie ten kaliber. 

 

Figaro nie mogłeś sie powstrzymać do czytania na wędliniarzu?

Opublikowano
W dniu 1/30/2018 o 10:25, chmurqab napisał:

Video długie, ale IMO bardzo ciekawe. Historia o tym, jak speedrunnerzy przez lata rozkminiali sposoby na szybsze przejście jednego levelu w Mario:

 

 

Ogólnie koluniu robi zajefajne filmiki o postępach w speedrunowaniu klasycznych giereczek, polecam

  • Plusik 1
Opublikowano

Tak sobie oglądam nowy materiał TVGry (xD) o grze Sub Rosa (https://www.youtube.com/watch?v=j9kSB9tb7C4) która pomimo odrzucającej oprawy ma bardzo ciekawe założenia i zastanawiam się czy przypadkiem taki rodzaj zabawy przez sieć, opartej na interakcjach nie stanie się może zupełnie nowym trendem zabawy przez sieć. 

 

Chodzi o to, że przez lata rozwoju gier multiplayerowych zatraciliśmy gdzieś tę pierwotną magię i ekscytacje ze spotkania innego gracza. Przeciwnicy szybko zamienili się worki mięsa to ostrzelania, oklepania lub pociachania, a ten najbardziej intrygujący element czyli interakcja został całkowicie zmarginalizowany. Grając w Battlefielda, Gears of War czy Call of Duty nie ma miejsca aby zastanowić się że po drugiej stronie jest gdzieś tam taki sam gracz jak my, a rozgrywka szybko staje się bezmyślną rzeźnią. 

 

Dlatego tak ogromny potencjał widzę właśnie w grach tego typu jak powyżej (Sub Rosa) jak i w grze o której ostatnio zdecydowanie za często pisze  czyli Sea of Thieves, czyli w grach które nie opierają się u podstaw na zabijaniu innych graczy, ale wchodzeniu z nimi w przeróżne interakcje. Dzięki czemu natura ludzka ma okazję wybrzmieć. Ktoś w internecie trafnie napisał że SoT na nowo rozpaliło w nim miłość do gry multiplayer i całkowicie się z tym zgadzam bo ciężko nie znużyć się setkami bezrefleksejnych strzelanin i bijatyk 

 

 

 

  • Plusik 1
Gość suteq
Opublikowano

Aktualnie nie ale wroce do tego bo spokojnie z mojego czasu w GTA 3 moge uciac 15-20 minut jak sie naucze latac dodo i dopracuje jeszcze kilka zagrywek. 

Aczkolwiek i tak jestem zadowolony ze swojego czasu po tak krotkim okresie przygotowań. :)

Opublikowano

 

Zupełnie zapomniałem o tym tytule, a tutaj premiera praktycznie na dniach.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...