Opublikowano 10 maja 20186 l Jakie cechy musi mieć gra by nadawała się do streamowania? ja jak oglądam ten bunnyhoping w ułomnej stylistyce to mi się rzygac chce.
Opublikowano 10 maja 20186 l Dużo się dzieje, cały czas. Można robić głupoty. Każda rozgrywka jest inna ze względu na charakter gry. W PUBG od samego początku było mnóstwo filmików z najśmieszniejszymi/najgłupszymi akcjami dnia/tygodnia/miesiąca, oglądasz stream i nigdy nie wiesz co się odje,bie za chwilę. W Counterze jak oglądasz kogoś dobrego, kto gra to zazwyczaj ma już swoje określone taktyki, takie mistrzostwa świata czy co tam się za turnieje odbywają są emocjonujące, ale to są typy, którzy rzucają granaty w perfekcyjnie określone miejsca, kampią się w jakichś perfekcyjnych miejscach i wyczekują na przeciwnika, gdzie liczy się czysta celność i znajomość mapy. Fajnie się w coś takiego gra jak się tak umie, fajnie się na to patrzy od czasu do czasu jeśli wiesz co jest grane. Ale każda rozgrywka jest bardzo podobna. Edytowane 10 maja 20186 l przez raven_raven
Opublikowano 10 maja 20186 l Kuzyn mojego kolegi przeyebał już 500zł na skiny w fortnite Szanuje w chuy że potrafią tak golić dzieciaki na ubranka i emotki
Opublikowano 10 maja 20186 l 3 minuty temu, Pupcio napisał: Kuzyn mojego kolegi przeyebał już 500zł na skiny w fortnite Szanuje w chuy że potrafią tak golić dzieciaki na ubranka i emotki 500 zł braciak regularnie od dłuższego czasu kupuje V-bucksy za 10-25 euro, a ostatnio wziął kartę jego starego i w minutę kupił v-bucksy za 85 euro XD teraz ma szlaban totalny na xboxa
Opublikowano 10 maja 20186 l 12 minut temu, Rayos napisał: 500 zł braciak regularnie od dłuższego czasu kupuje V-bucksy za 10-25 euro, a ostatnio wziął kartę jego starego i w minutę kupił v-bucksy za 85 euro XD teraz ma szlaban totalny na xboxa Jaka patola xD najwięcej kasy w swoim krótkim życiu wydałem na samochodziki do Rocket League, jakieś 30zł Edytowane 10 maja 20186 l przez Mikołaj
Opublikowano 10 maja 20186 l My dinozaury tego nie rozumiemy. Ja chyba nigdy nie wydałem ani grosza na takie pierdoły, dodatki do gier to tylko w formie takiej jak do Wiedźmina lub Bloodborne kupowałem.
Opublikowano 12 maja 20186 l W dniu 10.05.2018 o 16:13, _Be_ napisał: My dinozaury tego nie rozumiemy. Ja chyba nigdy nie wydałem ani grosza na takie pierdoły, dodatki do gier to tylko w formie takiej jak do Wiedźmina lub Bloodborne kupowałem. Moje jedyne kupione dodatki to fizyczne z gwintem do Wieśka i DLC w pudełku do Uncharted. W życiu nie wydałem na konia, zbroje itp. gó wno, baaaa nawet nigdy o tym nie pomyślałem aby tak zmarnować $$$
Opublikowano 12 maja 20186 l O mój słodki Boże - jacyś zapaleńcy robią grę na Unity, która wygląda jak reinkarnacja komiksów Moebiusa w formie gry video. Czekałem na coś takiego pół życia - niech to wyjdzie i będzie grywalne jako tako https://twitter.com/i/moments/971351000635314176 https://cartrdge-east.s3.amazonaws.com/uploads/post/image/352d1d74-aba9-44b0-95f9-87fb4f3e08f6/2017-08-29-19_07_21.gif
Opublikowano 16 maja 20186 l Goście od Wormsów wydają FPS-owego rogala zmiksowanego z rozbudową bazy robionego przez jakiś dwóch zapaleńców z Niemiec Wygląda nawet byczo Może być fajne połączenie gatunków.
Opublikowano 17 maja 20186 l W dniu 13.05.2018 o 00:33, Cedric napisał: O mój słodki Boże - jacyś zapaleńcy robią grę na Unity, która wygląda jak reinkarnacja komiksów Moebiusa w formie gry video. Czekałem na coś takiego pół życia - niech to wyjdzie i będzie grywalne jako tako https://twitter.com/i/moments/971351000635314176 https://cartrdge-east.s3.amazonaws.com/uploads/post/image/352d1d74-aba9-44b0-95f9-87fb4f3e08f6/2017-08-29-19_07_21.gif To chyba jakieś czary. Nie wiem na jaki sprzet to wyjdzie, ale nawet jak gra bedzie do du,py to bede grał. Nigdy nie sądziłem ze zobaczę coś tak pięknego.
Opublikowano 22 maja 20186 l Ciekawostka - nadchodząca gra Dreams była dwa razy rebootowana i jest w developingu od 6 lat. Biorąc pod uwagę wielkość Media Molecule (jest to spore studio) oraz charakter gry (który ciężko sprzedać) trzeba pochwalić wydawcę za to, że nie wywalili po prostu gry do kosza. Szacunek, szczególnie w porównaniu z innymi wydawcami ;). O Sony można dużo powiedzieć, ale troska jaką obejmuje studia tworzące najważniejsze, czyli gry jest godna pochwalenia.
Opublikowano 22 maja 20186 l 4 minuty temu, Mr. Bamboo napisał: O Sony można dużo powiedzieć, ale troska jaką obejmuje studia tworzące najważniejsze, czyli gry jest godna pochwalenia. Powiedz to Evolution
Opublikowano 22 maja 20186 l 17 minut temu, Mr. Bamboo napisał: Ciekawostka - nadchodząca gra Dreams była dwa razy rebootowana i jest w developingu od 6 lat. Biorąc pod uwagę wielkość Media Molecule (jest to spore studio) oraz charakter gry (który ciężko sprzedać) trzeba pochwalić wydawcę za to, że nie wywalili po prostu gry do kosza. Szacunek, szczególnie w porównaniu z innymi wydawcami ;). O Sony można dużo powiedzieć, ale troska jaką obejmuje studia tworzące najważniejsze, czyli gry jest godna pochwalenia. Figaro idź do domu jesteś pijany xdddd No wyśmienicie wspierają studia, szczególnie w przypadku jedynych naprawdę fajnych wyścigów na PS4 - Drivecluba. Ch,uj im w cyce za zamknięcie Evolution i nie wspieranie gierki jak należy (chociażby patch do Pro by się przydał).
Opublikowano 22 maja 20186 l No tak, faktycznie, uczepiliście się jednego teamu, który kompletnie spaprał terminy ostatniej swojej gry. To faktycznie anuluje wsparcie dziesiątek innych studiów. Ok.
Opublikowano 22 maja 20186 l A Ty się nie uczepiłeś jednego teamu, który spaprał terminy? Development Scalebounda był na czas? No i tak, uczepiłem się Drivecluba, bo uwielbiam tą grę. Kasztany jak TLG to mogłyby wcale nie wychodzić, więc fakt, że w końcu to wymęczyli po iluśtam latach mi koło nosa lata.
Opublikowano 22 maja 20186 l Teraz, raven_raven napisał: A Ty się nie uczepiłeś jednego teamu, który spaprał terminy? Development Scalebounda był na czas? Nic nigdzie nie pisałem nic o Scaleboundzie. Pozdrawiam.
Opublikowano 22 maja 20186 l 29 minut temu, Mr. Bamboo napisał: Ciekawostka - nadchodząca gra Dreams była dwa razy rebootowana i jest w developingu od 6 lat. Biorąc pod uwagę wielkość Media Molecule (jest to spore studio) oraz charakter gry (który ciężko sprzedać) trzeba pochwalić wydawcę za to, że nie wywalili po prostu gry do kosza. Szacunek, szczególnie w porównaniu z innymi wydawcami ;). O Sony można dużo powiedzieć, ale troska jaką obejmuje studia tworzące najważniejsze, czyli gry jest godna pochwalenia. Figaro chyba znów chcesz się pożegnać z forum co? 10 minut temu, Mr. Bamboo napisał: No tak, faktycznie, uczepiliście się jednego teamu, który kompletnie spaprał terminy ostatniej swojej gry. To faktycznie anuluje wsparcie dziesiątek innych studiów. Ok. a studio od Wipeouta?
Opublikowano 22 maja 20186 l No tak średnio jak wspomnieli wyżej, Evolution i Liverpool idealne przykłady, że nie ma tak różowo u Sony. Tym bardziej szkoda, bo obie gry są mega grywalne. DC mógł spokojnie dostawać kolejne rozszerzenia, nowy Wipek albo całkiem nowy concept mógłby ładnie namieszać.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.