ASX 14 716 Opublikowano 22 maja 2018 Opublikowano 22 maja 2018 wspaniale wsparli również twórców kultowego Wipeouta zamykając Studio Liverpool, zanim Figaro powie że ten przykład też nic nie znaczy, to powiem że jest jeszcze wiele takich przykładów. Sony jak każdy inny wydawca ma swoje grzechy na sumieniu, część studiów wspiera, obdarzając ich zaufaniem jak Media Molecule (za co należy się pochwała), a do innych jak Evolution, Guerrilla Cambridge, Zipper Interactive czy Studio Liverpool (przykłady tylko z tej generacji), nie ma tyle cierpliwości i bez żalu zamyka. Dlatego śmieszy mnie takie gloryfikowanie jakieś korporacji i zamykanie oczu i uszy na tę ciemne strony. 1 Cytuj
Mr. Bamboo 8 Opublikowano 22 maja 2018 Opublikowano 22 maja 2018 Dobrze, napisałem w pierwszym poście, że o Sony można też dużo złego powiedzieć. Nie zmienia to faktu, że jak chce, to potrafi cholernie dobrze wesprzeć studio i finansować produkcję gry przez 6 lat i nie pośpieszać twórców. 2 Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 22 maja 2018 Opublikowano 22 maja 2018 No godne pochwały wspierać przez 6 lat produkcje gry, która #nikogo. Cytuj
Mr. Bamboo 8 Opublikowano 22 maja 2018 Opublikowano 22 maja 2018 Teraz, _Be_ napisał: No godne pochwały wspierać przez 6 lat produkcje gry, która #nikogo. Widzę że napisanie dobrego słowa o Sony natychmiastowo włącza alarm w domach niektórych użytkowników Tak, wspieranie latami produkcji ambitnej gry dla mnie jest plusem. Dla Ciebie nie, też w porządku. 2 Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 22 maja 2018 Opublikowano 22 maja 2018 Ja tam chętnie zagram w Dreams, lubię takie ambitne gry bazujące na kreatywności. Cytuj
Daffy 10 630 Opublikowano 22 maja 2018 Opublikowano 22 maja 2018 czemu znowu figaro tutaj pisze? 2 Cytuj
Cedric 1 313 Opublikowano 22 maja 2018 Opublikowano 22 maja 2018 Figaro został zrebootowany przez Sony - zobaczymy na jak długo. 1 Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 22 maja 2018 Opublikowano 22 maja 2018 (edytowane) Godzinę temu, Mr. Bamboo napisał: Nic nigdzie nie pisałem nic o Scaleboundzie. Pozdrawiam. O, ciekawe, a więc nie o to chodziło? Więc poza tym Microsoft chyba jest git, Sea of Thieves powstawało długi czas i nie było problemu z finansowaniem, Crackdown wciąż się rodzi w bólach i nawet przekładali go, żeby grę bardziej doszlifować. Część gier wychodzi, część nie, albo inaczej mówiąc jedne studia mają lepiej, drugie gorzej, zupełnie jak u Sony. Figaro approves w takim razie. Oczywiście MS liczbowo z tymi grami ostatnio nie domaga, ale nie wynika to chyba z tego o czym tutaj rozmiawiamy, tj. niewspierania już istniejących projektów a raczej o w ogóle inicjowaniu za małej ilości tychże. Nintendo chyba nic nie można zarzucić pod tym względem. O którą firmę więc chodzi? Konkrety, zm albo won do console wars. Edytowane 22 maja 2018 przez raven_raven 2 Cytuj
Mr. Bamboo 8 Opublikowano 22 maja 2018 Opublikowano 22 maja 2018 (edytowane) 6 minut temu, raven_raven napisał: O, ciekawe, a więc nie o to chodziło? Więc poza tym Microsoft chyba jest git, Sea of Thieves powstawało długi czas i nie było problemu z finansowaniem, Crackdown wciąż się rodzi w bólach i nawet przekładali go, żeby grę bardziej doszlifować. Część gier wychodzi, część nie, zupełnie jak u Sony, Figaro approves w takim razie. Nintendo chyba nic nie można zarzucić pod tym względem. O którą firmę więc chodzi? Konkrety, zm albo won do console wars. raven_raven, kolego, wygląda na to, że sprawia Ci problem przeczytanie jednego prostego posta, ponieważ po raz kolejny źle go czytasz. Ale spokojnie, ułatwię Ci sprawę i sam siebie zacytuję: Cytat Szacunek, szczególnie w porównaniu z innymi wydawcami Widzisz tu gdzieś cokolwiek o MS? Gdziekolwiek, cokolwiek? To ciekawe jak ciągle próbujesz dopisać jakąś agendę z mojej strony, kiedy jedyne co chciałem, to pochwalić Sony za to, że nie usunęli MMu i ich projektu, bo wydaje się być ambitny, a to rzadkość w tej branży. To wszystko. "W porównaniu z innymi wydawcami" = w porównaniu do całej branży, która nie pachnie ambitnymi projektami. Proszę nie siłować się na jakieś wojenki gdyż wygląda to dziecinnie. Liczę na to, że rozjaśniłem Ci ten skomplikowany post i trzeci raz już go niepoprawnie nie przeczytasz. Edytowane 22 maja 2018 przez Mr. Bamboo 2 Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 22 maja 2018 Opublikowano 22 maja 2018 Och, czyli ten post był tak ogólnie. No to rzeczywiście, nie padły konkretne nazwy, chwała Sony tak po prostu. To git, nie ma problemu Kolego Figaro. Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 22 maja 2018 Opublikowano 22 maja 2018 Czy Figaro musi zostać zbanowany fizycznie żeby tutaj nie pisać? 2 Cytuj
Cedric 1 313 Opublikowano 22 maja 2018 Opublikowano 22 maja 2018 (edytowane) Należy zamknąć studio developerskie odpowiedzialne za jego powstanie i rozwój. Tak będzie lepiej dla community. Edytowane 22 maja 2018 przez Cedric Cytuj
Mr. Bamboo 8 Opublikowano 22 maja 2018 Opublikowano 22 maja 2018 7 minut temu, raven_raven napisał: Och, czyli ten post był tak ogólnie. No to rzeczywiście, nie padły konkretne nazwy, chwała Sony tak po prostu. To git, nie ma problemu Kolego Figaro. Nie wiem czy chwała, po prostu miła ciekawostka, że taka gra się utrzymała po takim chaosie developerskim. Ja na szefowskim foteliku raczej postąpiłbym gorzej. MM to duże i zapewne drogie studio. Proponuję Ci uwolnić tę negatywną energię i uderzyć w siłownię czy cuś Cytuj
Daffy 10 630 Opublikowano 22 maja 2018 Opublikowano 22 maja 2018 figaro jakie gry ostatnio skonczyles, kupiles? co u ciebie? Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 22 maja 2018 Opublikowano 22 maja 2018 7 minut temu, Ficuś napisał: figaro jakie gry ostatnio skonczyles, kupiles? co u ciebie? Pisał, że XKOMa 2 skończył Figaro Switch kupiony? Cytuj
Paolo de Vesir 9 234 Opublikowano 22 maja 2018 Opublikowano 22 maja 2018 Figaro znów na forumku? Raporcik już poszedł. Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 22 maja 2018 Opublikowano 22 maja 2018 4 minuty temu, Mr. Bamboo napisał: Nie wiem czy chwała, po prostu miła ciekawostka, że taka gra się utrzymała po takim chaosie developerskim. Ja na szefowskim foteliku raczej postąpiłbym gorzej. MM to duże i zapewne drogie studio. Proponuję Ci uwolnić tę negatywną energię i uderzyć w siłownię czy cuś Bzdury. MM maksymalnie osiąga ledwo powyżej 60 zatrudnionych osób i nie jest drogie w utrzymaniu - i nie miało klap finansowych (Tearaway był robiony przez 13 osób). Studio rok w rok jest na plusie. Otwieranie i zamykanie devów - no niestety, taka to branża, jesteś na minusie kilka lat, to czeka cię restrukturyzacja albo zamknięcie. Takie Evolution dostało parę szans, zawalili ostatnią, więc zostali zamknięci (nie pomaga fakt, że racery są co raz mniej popularne, więc to mało rozwojowy sektor). Generalnie co raz mniej zakupów na rynku i otwierania nowych grup developerskich - ciężko o zaciąg odpowiedniego talentu. Szczególnie na zachodzie (i UK - gdzie rynek zrobił się ciężki). PixelOpus otworzony przez Sony w 2014, pewnie nie powstałby gdyby nie upadek Star Wars 1313 - Creative Director projektu, Dominic Robilliard, został szefem i założycielem PO (przy okazji studio nastawione jest na zatrudnianie młodych devów). To samo ostatnio w PL - People Can Fly otworzyło oddział w Rzeszowie - bo przejęli ludzi od City Interactive. Stworzenie od podstaw studia AAA jest obecnie prawie niemożliwe - baaardzo dużo rzeczy musi pójść idealnie i zgrać się w czasie. 1 Cytuj
Mr. Bamboo 8 Opublikowano 22 maja 2018 Opublikowano 22 maja 2018 (edytowane) A to przepraszam, byłem pewien, że czytałem, iż MM dobija setki ludzi. Edytowane 22 maja 2018 przez Mr. Bamboo 1 Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 22 maja 2018 Opublikowano 22 maja 2018 5 minut temu, Mr. Bamboo napisał: A to przepraszam, byłem pewien, że czytałem, iż MM dobija setki ludzi. Figaro jesteś fenomenem, 2 dni było ok. Myślisz sobie, że nawet tęskniłeś ale potem nagle jest taki je.bs w ryj i nie da się zdzierżyć twojego stylu. Jak ty to robisz? Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 22 maja 2018 Opublikowano 22 maja 2018 podsumowując figaro znowu wzial 3% prawdy, reszte wyssal z doopy, dodal rozowe okulary fana sony i napisal posta brawo wszystkim przypomniales czemu się cieszyli jak zniknales, znów możesz to zrobic 4 Cytuj
teddy 6 900 Opublikowano 22 maja 2018 Opublikowano 22 maja 2018 To juz taka tradycja z figarem, amnestia na e3 a potem cyk banik minute po konfie sony Cytuj
Mr. Bamboo 8 Opublikowano 22 maja 2018 Opublikowano 22 maja 2018 8 minut temu, kermit napisał: podsumowując figaro znowu wzial 3% prawdy, reszte wyssal z doopy, dodal rozowe okulary fana sony i napisal posta brawo wszystkim przypomniales czemu się cieszyli jak zniknales, znów możesz to zrobic napisałem 95 procent prawdy, 60 osób czy 100, nieważne. Cytuj
Paolo de Vesir 9 234 Opublikowano 22 maja 2018 Opublikowano 22 maja 2018 Figar, to może odwiedź CW nim Cię jeszcze nie zbanowano? Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 22 maja 2018 Opublikowano 22 maja 2018 Godzinę temu, Hendrix napisał: Takie Evolution dostało parę szans, zawalili ostatnią, więc zostali zamknięci (nie pomaga fakt, że racery są co raz mniej popularne, więc to mało rozwojowy sektor). Gdyby Sony właśnie pomimo tych warunków ich zostawiło, to wtedy bym naprawdę szanował . Lubię wyścigi jak cholera i żałuję, że tak niewiele się dzieje w tym temacie. Dzięki Spencerowi, że Forza podzieliła się na ten mniej i bardziej realistyczny odłam i obie są re-we-la-cyj-ne, prócz tego jest kontrowersyjne, ale wciąż solidne u podstawy Gran Turismo Sport i... koniec. OK, jest sporo symulacji jak Assetto Corsa czy Project CARS i spoko, ale mi już FM/GT dostarcza w tej kwestii. Gdzie takie naprawdę zabawne gierki dla jednak każula jak ja, czyli Motorstormy, PGR-y, Burnouty, Wipeouty, Drivecluby? Jedynie indie devi próbują wypełniać te nisze i mamy takie Redout czy inne GRIP, no ale rozmachem to nie dorówna porządnej gierce. Tęsknię za czasami, gdy konsola = pełno zaje,bistych i różnorodnych wyścigów. Ja chcę Drivecluba 2 takiego doje,banego w 4K z bilionem liści ehhhh 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.