Opublikowano 6 czerwca 20186 l 30 minut temu, milan napisał: Czy jest opcja dostać pegasusa/polystation w komplecie z pistoletem i grą kaczki, którego podepnę pod nowego TV? Czy te pistolety będą działać na oledzie, czy przerobili je przez te lata by działaly? może nie dokładnie to co chcesz, ale na Wii U wyszła specjalna wersja Duck Hunta w którą możesz grać wiilotem
Opublikowano 6 czerwca 20186 l No własnie chce full retro, chcę sprawdzić czy młody organizm to przyjmie czy pogardzi.
Opublikowano 6 czerwca 20186 l Kolejny świetny film od Summoning Salt, tym razem o ciśnięciu do granic możliwości jednej trasy w MK64:
Opublikowano 7 czerwca 20186 l W dniu 6.06.2018 o 09:52, milan napisał: Czy jest opcja dostać pegasusa/polystation w komplecie z pistoletem i grą kaczki, którego podepnę pod nowego TV? Czy te pistolety będą działać na oledzie, czy przerobili je przez te lata by działaly? Kazdego podepniesz pod lcd z przejsciowa czincz -> euro. Nie, pistolet nie zadziala na led oled sro.led.
Opublikowano 7 czerwca 20186 l Musi byc kineskopowiec. I najlepiej 50/60Hz. Na 100Hz tez juz nie postrzelasz.
Opublikowano 12 czerwca 20186 l Tak se patrzę na to E3 i jedno co mnie przeraża to czas developmentu tych gier AAA. Zrobienie sequela gry, przez 1st party studio jak np. Naughty Dog trwa 5 lat. Gdzie gotowa jest większość mechaniki. RDR2 tak samo, Cyberpunk. Przecież gry na PS5 będa powstawały przed dekady i produkowanie exów będzie zupełnie nieopłacalne.
Opublikowano 12 czerwca 20186 l No tylko że od premiery TLOU ND zrobiło jeszcze dwie części Uncharted, więc cała siła przerobowa nie szła na drugą część grzybków. Rockstar miało wy(pipi)ane jajca i nie musiało się nigdzie śpieszyć z RDRem przy popularności GTA V, a Redzi to wszystkie swoje gry robili i robią raczej dłużej niż inne studia od gier AAA, które mają znacznie większe wsparcie w funduszach i zasobach. Edytowane 12 czerwca 20186 l przez MYSZa7
Opublikowano 12 czerwca 20186 l 30 minut temu, MYSZa7 napisał: No tylko że od premiery TLOU ND zrobiło jeszcze dwie części Uncharted, więc cała siła przerobowa nie szła na drugą część grzybków. Co nie zmienia faktu, że od premiery U4 do premiery TLOU2 nadal minie conajmniej 5 lat.
Opublikowano 12 czerwca 20186 l to prawda czas produkcji strasznie się wydłużył Takie Halo zawsze powstawało w 3 letnim cyklu, a teraz 343 olbrzymie studio (ponad 500 ludzi!) w trzeci rok po premierze Halo 5 jest w stanie zaprezentować tylko nowy silnik. oczywiście są wydawcy którzy sobie z tym radzą jakoś jak np Ubisoft który zaczął produkcje swojej nowej trylogii o Asasynach jednocześnie, dzięki czzemu produkcja idzie sprawniej, ale chyba wszyscy widzą jakie są efekty, gry wyglądają na zbyt podobne do siebie. Ten wydłużający czas produkcji jest również powodem dlaczego wydawcy tak często patrzą w kierunku gier usług. Przy tak długim czasie developingu i związanych z nimi ogromnych kosztów produkcji, stały przypływ gotówki i gra w którą ludzie długo grają daje wiekszą gwarancje że to wszystko nie yebnie i nie doprowadzi całej firmy na krawędź upadku (vide Sega z Shehnmue) Edytowane 12 czerwca 20186 l przez oni
Opublikowano 12 czerwca 20186 l Spencer wyjaśnia CW Cytat “The biggest challenge I feel now is gamers’ desire to continue to divide our industry,” says Spencer. “The mentality is that somebody must fail in order for someone else to succeed … we all want to think about how we grow the gaming business, to not create arbitrary decisions on what console you buy or what network you join. The more we work together as an industry, better things happen. You have an Android and I have an iPhone; I can still call you. That would be my hope: that we still compete, but we compete on creative and quality.” i trafnie podaje przyczyny porażki Cytat Phil Spencer is frank about the reasons for this relatively sluggish performance. “We launched a box that was underpowered compared to the Playstation, and more expensive because of the inclusion of [motion-sensing camera] Kinect in every box,” he says. “Underpowered and overpriced was … not the right model for us. We had shipped some of our franchises too frequently, which had made them lose some of the anti(pipi)tion that’s important in the entertainment industry. Our studios had lost leaders, which meant they were the studio that they had been before in name rather than in function.” Microsoft’s recent investment in game studios is the start of remedying situation, enabling Xbox to take more creative risks, says Phil. Edytowane 12 czerwca 20186 l przez oni
Opublikowano 15 czerwca 20186 l chyba żaden, już w tamtym roku mówił że po tym e3 kończy kariere Edytowane 15 czerwca 20186 l przez Pupcio
Opublikowano 15 czerwca 20186 l 1 godzinę temu, Paolo de Vesir napisał: Jaki jest powód że musiał zamknąć konto? Nie musiał; chciał. Edytowane 15 czerwca 20186 l przez raven_raven
Opublikowano 15 czerwca 20186 l To i tak nieco naciagane bylo odkad Kaz zrezygnowal, poza tym coraz bardziej suche te zarciki byly.
Opublikowano 21 czerwca 20186 l piękny widok wstawię jeszcze reklamę Crasha aby podkreślić jak długą drogę przeszła nasza branża
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.