Opublikowano 7 marca 20196 l 3 minuty temu, _Be_ napisał: Pytanie kto ma czas chodzić po domach kolegów i przechodzić razem gry No ogólnie teraz to jest ukłon bardziej w stronę ludzi z dziećmi albo par, które wspólnie mieszkają i grają. No, ale największa grupa docelowa smutnych jak pizda samotnych piwniczaków to rzeczywiście nie korzysta teraz.
Opublikowano 7 marca 20196 l W dniu 6.03.2019 o 13:17, Pupcio napisał: Jezu ale to modern warfare się zestarzało. Chociaż to może być wina tego że nie mam już 12 lat i jestem po kilku kolejnych codach. ehh mogłem nie odpalać i wspominać mw jako wspaniałą grę Cooooo Wygląda właśnie super, ale plastikowe i drewniane jest jak każdy CoD, wtedy jednak to tak nie uwierało.
Opublikowano 7 marca 20196 l 28 minut temu, chmurqab napisał: No, ale największa grupa docelowa smutnych jak pizda samotnych piwniczaków osz ty ch,uju je,bany ;//
Opublikowano 7 marca 20196 l 57 minut temu, Rozi napisał: Cooooo Wygląda właśnie super, ale plastikowe i drewniane jest jak każdy CoD, wtedy jednak to tak nie uwierało. Dokładnie to samo odczucie mam. Graficzka OK, nie jest źle, ale drewno straszne.
Opublikowano 7 marca 20196 l Ja wczoraj zacząłem i już mam 12 lvl. Faktycznie ciężko wrócić po takim Apexie, gdy można tak cudnie swobodnie biegać, skakać i celować. Ale po paru meczykach uczysz się, że to inny typ gry i wsiąkasz.
Opublikowano 8 marca 20196 l Gram też i w trybie dominacji mi się całkiem podoba. Na dzisiejsze standardy jest to taki prosty i surowy shooter. Niedługo odblokuje sobie tłumik do mp5 i będzie osom
Opublikowano 10 marca 20196 l Jakbym zagrał w Super Metroida w 1994 roku, to rozjebałoby mnie na kawałki. Ta gra się nie zestarzała w ogóle.
Opublikowano 10 marca 20196 l No Super Metroid jest grą idealną. 25 lat i jest tak jak mówisz, nie przypominam sobie ani jednego aspektu tej gry, który (nawet mimo 25 lat rozwoju gatunku) można zrobić lepiej. No może Maridia jest ciut gorsza od pozostałych lokacji, ale tylko nieznacznie.
Opublikowano 11 marca 20196 l Godzinę temu, _Be_ napisał: Ależ to była gierka Zaczynalem n-razy i nigdy chyba nie skonczylem. Najgorsze to, ze nie pamietam z jakiego powodu bo sama gra byla bardzo dobra.
Opublikowano 11 marca 20196 l 9 minut temu, Mejm napisał: Zaczynalem n-razy i nigdy chyba nie skonczylem. Najgorsze to, ze nie pamietam z jakiego powodu bo sama gra byla bardzo dobra. Ja chyba też nigdy nie skończyłem, pamiętam, że nie była jakaś uber łatwa. Ogólnie oglądam ten filmik patrze fajna fizyka w jak w H-L 2 i patenty jakieś znajome jak w Dishonored i wikipedia wyjaśniła mi wątpliwości bo silnik to Source a twórcy to Arkane Aż dziw, że do 2019 roku nie powstał żaden silnik, który zbliżył się do takiej interakcji i fizyki jak Source.
Opublikowano 11 marca 20196 l Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Silnik Bethesdy jest jeszcze lepszy pod tym względem (jednocześnie jest to główna pięta achillesowa) - np. jako w zasadzie jedyny na rynku utrzymuje dosłownie WSZYSTKIE itemy w stanie permanentnym (położenie itp. - jak weźmiesz item położysz go w danym miejscu i przyjdziesz tam po 60 godzinach gry, on nadal tam będzie, zostawionym w takim stylu jakim go położyłeś) i pozwala na interakcje, oczywiście z zachowaniem fizyki. To samo w sumie z NPC. Powoduje jednak to naturalnie bugi ciężkie do przewidzenia i problemy z pamięcią (Skyrim PS3 np.) Ostatecznie sprawa jest prosta, fizyka generalnie nie jest gorsza we współczesnych silnikach (jeśli wykorzystują rozwiązania in-house). Wspomniany HL2 wykorzystuje przecież Havoka - czyli nadal powszechne i popularne rozwiązanie. Bardziej chodzi o to, że we współczesnych grach ilość rzeczy do liczenia jest znacznie większa i bardziej skomplikowana, jednocześnie moc CPU przez ostatnie generacje konsol pozostawała daleko za GPU (minus Cell, ale tam były problemy innego typu). W następnej generacji prawie na 100% zobaczymy rozwój fizyki i A.I (plus A.I w produkcji gier, vide algorytm Ubisoft do wyłapywania błędów, który w testach podobno osiąga 70% skuteczność obecnie) - szczególnie jeśli przewidywany Zen2 (8c/16t i coś pomiędzy 2.8-3.2 Ghz) będzie sercem nowych APU. Nawet Zen+ byłby generacyjnym przeskokiem w porównaniu do obecnych procesorów w Ps4/X1. Edytowane 11 marca 20196 l przez Hendrix
Opublikowano 11 marca 20196 l Jakby @Hendrix pisał do PSXE to od jego tekstu zaczynałbym numer. Zdecydowanie mój numer 1 na tym forum pod kątem ciekawych informacji ze świata gierek. Nie wiem jak to robisz ale rób tak dalej i częściej w miarę możliwości. @Perez @Roger do dzieła
Opublikowano 12 marca 20196 l W dniu 11.03.2019 o 12:47, Hendrix napisał: W następnej generacji prawie na 100% zobaczymy rozwój fizyki i A.I (plus A.I w produkcji gier, vide algorytm Ubisoft do wyłapywania błędów, który w testach podobno osiąga 70% skuteczność obecnie) - szczególnie jeśli przewidywany Zen2 (8c/16t i coś pomiędzy 2.8-3.2 Ghz) będzie sercem nowych APU. Nawet Zen+ byłby generacyjnym przeskokiem w porównaniu do obecnych procesorów w Ps4/X1 Ja liczę ,że jednak postawią na rozdzielenie CPU od GPU. Jeśli nie to konsole jeśli chodzi o moc już w dniu premiery nie będą robiły szału. Niech chociaż wypuszczą na premierę dwie wersje jedną tanią z APU w cenie 400-500 dolców a drugą dopasioną która niech kosztuje te 700-800 dolców. Każdy będzie sobie mógł wybrać w jakiej rozdzielczości czy detalach chce grać. Takie dzielenie graczy w połowie generacji dla mnie jest trochę niesprawiedliwe.
Opublikowano 13 marca 20196 l Kiedy jeden fan w wolnym czasie lepiej ogarnia co zrobić z marką niż ea/disney w ciągu kilku ostatnich lat mając nieporównywalnie większe zasoby materialne/ludzkie Demo (1 trasa) do pobrania stąd -> https://drive.google.com/file/d/1B3XtrkuEUSOy9tJmgj8Ha9ucWiHDixiE/view (pewnie disney za niedługo upomni się o swoje i zablokuje)
Opublikowano 14 marca 20196 l Nowa gierka od twórców Hyper Light Drifter @Paolo de Vesir pamiętam jest fanem Hypera
Opublikowano 14 marca 20196 l Oj, ta oniryczna muzyka jak i sam klimat. Mam nadzieję że przejście w 3D zachowa ducha oryginału. Dzięki za info.
Opublikowano 14 marca 20196 l Hyper Light Drifter to jedna z moich ulubionych gier. Uważam, że to lepsza Zelda niż Zeldy właściwe. Po zwiastunie widzę, że pomysł na sequel też wzięli z Zeldy, tj. robią tę samą grę tylko w 3d. Niby odtwórcze, ale jako, że właśnie w dwóch wymiarach już pokazali, że lepiej sobie radzą z tym formatem, to spodziewam się, że w trójwymiarze też im się uda. Te "rolki" wydają się ciekawe. No i zapowiedź gry mnie cieszy też dlatego, ponieważ pozwala wnioskować, że Alx Preston ma się dobrze. Czuję empatię jak do każdego, kto ma kłopoty ze zdrowiem, ale w jego przypadku tę empatię odczuwa się łatwiej bo facet jest utalentowany i zapewnił mi swoją grą szereg pięknych emocji. Zakończenie HLD moje ulubione zakończenie w grach video.
Opublikowano 15 marca 20196 l To ja dorzucę jeszcze dwa inne zwiastuny gierek, które prezentują się magicznie: Szczególnie druga gierka mnie interesuje. Śliczne dwuwymiarowe The Last of Us od shanghaiskiego studia. Podoba mi się pomysł z pokazaniem dystopii, która potrafi być urocza.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.