Skocz do zawartości

Konsolowa Tęcza


Gość _Be_

Rekomendowane odpowiedzi

Jakby brać pod uwagę God of War'a to jeden i dwa koszą, no ale jeśli chodzi o takie stricte HnS to zazwyczaj fabuła na jedno kopyto - trzeba skopać dupę złemu który chce rządzić światem i jazda! Mi tam to nie przeszkadza, ani seria DMC ani NG mnie nie odpychają przez to. Co innego taka Bayonetta czy MGR - tam nawet cutscenki są skopane i pierwsze przejście jest tylko męczarnią w poznawaniu historii. W DMC przynajmniej filmiki dają radą (w NG1/2 to pewnie z całe 15 minut ich przypada na rozgrywkę) - krótko, zwięźle, na temat i z (pipi).nięciem. Oczywiście, wolałbym ambitniejszą fabułę, ale że gameplay kosi jajca to nie zwracam na nią uwagę.

A co do fabuły serii DMC czy Bayonetta to polecam (przy'mate5'uje teraz) sobie poczytać lore tych gier (zwłaszcza DMC) - to że fabuła jest słabo przekazana nie znaczy że taka jest. :reggie:  Sama historia Spardy mocno robi.


A od DMC1 to proszę się odczepić  podwalina dzisiejszych slasherów bez którego nie byłoby ani NG, ani Bayo czy MGR.

Odnośnik do komentarza

 

DMC 3 i Rising mają najlepsze filmiki.

 
Panowie, a jakie mniej znane slashery polecacie? Chaos Legion fajne?

 

Ty to w ogóle idź, kup GodHand'a i go przejdź. Jak ktoś lubuje się w slasherach, a szuka Beat em up'u czy czegoś podobnego gatunkowo to nie ma lepszego wyboru.

Edytowane przez XM.
Odnośnik do komentarza

DMC1? Zawsze szanowałem.

Za to typów którzy wypominają że GOW to przede wszystkim L1+square, zapominając o Flying Swallow z NG już tak jakby dużo mniej. Anyway XM GOW to w końcu slasher, czy nie slasher? Bo nie wiem czy kombinacja + kilkunastu ciosów/ juggli i płynnych zmian broni i magii w locie w GOW2&3 zalicza się już do gatunku czy jeszcze nie.  

Odnośnik do komentarza

DMC1? Zawsze szanowałem.

Za to typów którzy wypominają że GOW to przede wszystkim L1+square, zapominając o Flying Swallow z NG już tak jakby dużo mniej. Anyway XM GOW to w końcu slasher, czy nie slasher? Bo nie wiem czy kombinacja + kilkunastu ciosów/ juggli i płynnych zmian broni i magii w locie w GOW2&3 zalicza się już do gatunku czy jeszcze nie.  

Dla mnie mimo wszystko slasher, ale słaby. Dlaczego? Bo każdy przeciwnik ma klatki nieśmiertelności i mimo naszych ataków on i tak sobie hasa i nas bije. W DMC,B,MGR czy NG1/2 przeciwnik atakowany to przeciwnik atakowany, co najwyżej wyskoczy z parry i założy Ci throwa(bo zasłużyłeś przez mashowanie przycisków), natomiast w serii GoW nie ma to żadnego sensu, każdy robi co chce i naprawdę opłaca się tylko robić :square18x18: :square18x18: :Triangle18x18:  bo przynajmniej masz gwarant że wejdzie. System walki seria ma świetny, lepsza niż taki MGR czy niektóre DMC, no ale co z tego jak niesprawiedliwa z masą dziur i ogólną losowością rozgrywki? Klatki nieśmiertelności tylko w przypadku bossów czy subbossów jak serie powyżej, normalni przeciwnicy to ma być systemowe mistrzostwo i sprawiedliwość. Powtarzam, "pierwszy" Ninja Gaiden, tam nigdy nie zginiesz jak na to nie zasłużyłeś, nic lepszego nie powstało i nie powstanie. Jeszcze mógłbym napisać tutaj GodHand który też jest przegenialnie zaprojektowany.

 

Żeby nie było, Nobody, ja GoW 1 i 2 mocno szanuje, kocham i przeszedłem wielokrotnie bo gra się w to bardzo dobrze mimo wad w systemie. :cool::lapka:

A FS w serii NG działa na całe 10 % przeciwników na początku gry, mit że da się przejść tak całą grę.

Edytowane przez XM.
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

 

Anyway XM GOW to w końcu slasher, czy nie slasher? Bo nie wiem czy kombinacja + kilkunastu ciosów/ juggli i płynnych zmian broni i magii w locie w GOW2&3 zalicza się już do gatunku czy jeszcze nie.  

 

Dla mnie mimo wszystko slasher, ale słaby. (...) Żeby nie było, Nobody, ja GoW 1 i 2 mocno szanuje, kocham i przeszedłem wielokrotnie bo gra się w to bardzo dobrze mimo wad w systemie. :cool::lapka:

 

Wiem. Wystarczy mi pierwsze zdanie.  :cool:  :lapka: Też nigdy nie uważałem go za jakiś wyznacznik.

 

@kanabis

no ja wciąż podtrzymuję że zayebiście byłoby sie wcielić w Franka Jeggera z pierwszego Metala sprzed spotkania Solida na Shadow Moses w kontynuacji Risinga. Scenariusz: H. Kojima, Reżyseria: H. Kojima. Gameplay: PlatinumGames. 

 

dfj.jpg

 

Kultowa postać. :banderas:

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Przeciez scenariusz do Risinga pisal jego podopieczny? Dajcie juz spokoj z tym najezdzaniem na fabule w tej grze - jest idealnie dostosowana do gatunku, rozgrywki i postaci Raidena post-MGS4. Ponadto stawia przed graczem fajny 'dylemat' na temat bycia bohaterem kiedy mozna jednym cieciem rozpieprzac budynku co przez przychofanow MGS blagajacych o kolejna placz-historie od Kojimy (tylko ze o Grey Foxie) jest skutecznie pomijane. No bo po co nam roznorodne podejscia do tematu skoro my chcemy ciagle to samo tylko w innych skorkach u_u.

 

Platinum niesamowicie dzielnie wybrnelo z zadania stworzenia czegos w tym pokreconym tajmlajnie Metal Geara.

 

Najlepiej zeby Rising 2 w ogole byl niekanoniczny bo trzymanie sie jakis glupich ram (czesto stworzonych przypadkiem 30 lat temu podczas prac nad pierwszymi Metal Gearami) tylko ogranicza tworczosc/za(pipi)istosc.

Odnośnik do komentarza

Ale kto pisał tu źle o fabule Rising? Ja nie miałbym nic przeciwko wersji Jeggera w stylu burzy mózgów dwóch nurtów - o ile reżyseria i scenariusz nie zostałyby zdominowane wizją jednej osoby. O wszystkim decyduje charakter postaci, a tu można wcisnąć co by sobie wymyślono, szczególnie w spin off. Ramy uniwersum ulegały sporym zmianom już w podstawowej serii.

 

Edit: 

@kanabis

c'nie:

 

 

mgr_gray_fox.jpg

 

Edytowane przez nobodylikeyou
Odnośnik do komentarza

dark souls i uncharted 2 mają u mnie po 10/10, elo hipstery

 

god of war to slaszer (duh)

 

jakby w slaszerach liczył sie tylko "system i 60fps" to gralibyście w czarno białe wektory 

 

bayonetta wymęczyła mnie scenkami i settingiem. god hand był japoński, odjechany, zabawny

 

figaro jarałem sie kiedyś chaos legion, ale nie wiem jakby było dzisiaj 

 

nie przeszkadzają mi cut scenki w grach, nie wszędzie potrzebuje 60fps. w ogromnej większości styka 45

 

gry i filmy traktuje jako spójne twory, nie zbiór elementów. scenariusz to nie wszystko. gameplay to nie wszystko.

 

:square18x18:  :square18x18:  :Triangle18x18:  to bolączka tej zayebistej serii   

 

 

 

 

Za to typów którzy wypominają że GOW to przede wszystkim L1+square

 

ten atak wcale nie jest przegięty, ogólnie jest mało przydatny

Edytowane przez Kazub
Odnośnik do komentarza

grałeś na PS3 w to czy przeczytałeś w internecie ? gra jest.....szybka. nie liszyłem klatek, ale na pewno nie ma 30. dropy są sporadyczne, w 3 miejscach potrafi zjechać do 10 na kilka sekund. nie wiem co to jest screentearing, ale grafika jest taka sobie, w najlepszych momentach wygląda nieźle, w najgorszych huyowo

Odnośnik do komentarza

grałeś na PS3 w to czy przeczytałeś w internecie ? gra jest.....szybka. nie liszyłem klatek, ale na pewno nie ma 30. dropy są sporadyczne, w 3 miejscach potrafi zjechać do 10 na kilka sekund. nie wiem co to jest screentearing, ale grafika jest taka sobie, w najlepszych momentach wygląda nieźle, w najgorszych huyowo

 

grałem, szybka to jest na x360 i wii u

dwie sekundy w googlach i już wiesz

przy niestałych 30 klatkach nic dziwnego, że tego typu grafika jest biedna, do tego te wyprane kolory

Edytowane przez golab
Odnośnik do komentarza
Bayonetta był w ch.uj odjechana i zabawna i cudowna i epicka, zero męczenia buły.

 

Dokladnie. Najgorsze scenki, jak XM napisal? :yao:

 

 

I (pipi)jcie dajcie se siana z tymi 12 klatkami i dropami w Bayo na PS3. Moze przed paczem tak bylo, nie wiem, gralem wersje z. Graficznie jest ubogo w porownaniu do XO, ale spadkow nie bylo, a przynajmniej nie takich o jakich czytam co tydzien na forumie czyli "obes.rane (pipi), nie dalo sie grac, witch time nie do zrobienia, wiem bo mam xboxa i widzialem na yt".

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...