Mejm 15 328 Opublikowano 1 lipca 2019 Opublikowano 1 lipca 2019 Ogrywalem na pc i poczatek na promie graficznie robil motzno. Niestety nie pamietam czy gre skonczylem bo gameplay tak jak pisze kotlet w polowie gry mocno meczyl. Wciaz ta sama sztuczka ze swiatlem. Fabularnie to nic nie pamietam. Rolnik szuka zony czy cos takiego. Cytuj
20inchDT 3 361 Opublikowano 1 lipca 2019 Opublikowano 1 lipca 2019 Ja odpadłem po jakiejś godzinie, może dwóch. Cyfra jest po zakupie QB, to sprawdzę jeszcze raz w przyszłości. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 1 lipca 2019 Opublikowano 1 lipca 2019 Anal był na dłuższą metę monotonny nic tylko latarką w te stwory się celowało i poprawiało pistoletem, czasami na etap rzucali samochodzik żeby sobie nim pojeździć. Grę i dodatki zapamiętałem tak, że się ciągnie a sama fabuła specjalnie nie rozwija. Ot dla klimatu pograć można ale do Max Payne ich pozostałe giereczki nie mają startu. Cytuj
ASX 14 665 Opublikowano 1 lipca 2019 Opublikowano 1 lipca 2019 Z jednej strony świetny klimat i oprawa, a z drugiej bardzo monotonny gameplay. Cytuj
Gość suteq Opublikowano 1 lipca 2019 Opublikowano 1 lipca 2019 Ja tam nic nie odczułem tej monotonii bo niesamowity klimat, tajemnica i eksploracja ładnych miejscowek bardzo skutecznie mnie przyciągała do ekranu. Skończyłem kilka razy i jedna z moich ulubionych gierek poprzedniej generacji. Cytuj
Gość ragus Opublikowano 1 lipca 2019 Opublikowano 1 lipca 2019 Krótkie, zaje,biste i z Bowiem na końcu. Taka jest moja prawda gejmingu. Cytuj
Paolo de Vesir 9 131 Opublikowano 1 lipca 2019 Opublikowano 1 lipca 2019 Alan Wake? Wciąż narracyjna czołówka gamingu EVER. Pod względem fabuły również cymesik. Niesamowicie dobra gra i ten soundtrack Poet and the Muse puszczane od czasu do czasu dla c i a r e c z e k. 1 Cytuj
Mejm 15 328 Opublikowano 1 lipca 2019 Opublikowano 1 lipca 2019 Tej faktycznje tam byla jakas sekcja jezdzona xD Czy to w tej grze atakuja nas nawiedzone kombajny? Cytuj
Gość suteq Opublikowano 1 lipca 2019 Opublikowano 1 lipca 2019 1 minutę temu, Mejm napisał: Tej faktycznje tam byla jakas sekcja jezdzona xD Czy to w tej grze atakuja nas nawiedzone kombajny? Dokładnie w tej. Najlepsze nawiedzone kombajny w grze wideo. Cytuj
Mejm 15 328 Opublikowano 1 lipca 2019 Opublikowano 1 lipca 2019 W sumie w max payne tez tylko sie szlo i strzelalo. Jednak tutaj sztuczka z czasem robila od poczatku do konca i za 5ym razem tez. A latarka niestety nie. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 2 lipca 2019 Opublikowano 2 lipca 2019 Mnie ta gra zassała niesamowicie ale widać, że pod koniec gry już trochę schemat latarka i świecenie po opętanych kombajnach po prostu nudził (a dlc już kompletnie odpłynęły w stronę strzelania a nie fajnej atmosfery), ale generalnie obrona na farmie to był dla mnie jeden z topów poprzedniej generacji. Fabuła bardzo fajnie poprowadzona a do tego klimat, który uwielbiam (Twin Peaks, mroczny las). Problemem Remedy było to, że mieli dużo większe ambicje co do tej gry ale niestety przez problemy z developingiem ta gra w 2010 wyszła jako mocno liniowa strzelanka a zapowiadało się na trochę więcej Cytuj
Figaro 8 228 Opublikowano 2 lipca 2019 Opublikowano 2 lipca 2019 13 minut temu, _Be_ napisał: Mnie ta gra zassała niesamowicie ale widać, że pod koniec gry już trochę schemat latarka i świecenie po opętanych kombajnach po prostu nudził Mnie ten schemat zaczął już męczyć po 2-3 godzinie. Ale wytrzymałem do końca dla klimatu (wtedy kiedy był) i dobrej muzyki. Cytuj
Bzduras 12 611 Opublikowano 2 lipca 2019 Opublikowano 2 lipca 2019 Akcja ze sceną i "Children of the Elder Gods" nie do zapomnienia. Zupełnie inna atmosfera od reszty gry, pięknie wkomponowali to w mroczną całość. Cytuj
Mejm 15 328 Opublikowano 2 lipca 2019 Opublikowano 2 lipca 2019 Tak w ogole post blabera przypomnial mi, ze pierwsze trailery byly w zupelnie innej tonacji, bardziej nawiazujace do silent hill. No i produkcja trwala latami i w sumie niewiele chyba zostalo z pierwotnej koncepcji. Cytuj
Wiolku 1 592 Opublikowano 2 lipca 2019 Opublikowano 2 lipca 2019 Ho ho Alanek w swoim czasie pięknie ogrywany na PC, kiedy jeszcze na nim grałem. Klimat i oprawa wbijały w fotel obrotowy. I tak jak wskazał Bartłomiej, gdyby gierka spełniła wszystkie obiecanki z pierwszy zapowiedzi, mogłoby być jeszcze potężniej. Nie przypominam sobie też, żebym się szczególnie nudził, a końcóweczka i parę innych etapów pamiętam do dziś (Scena wtf). Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 2 lipca 2019 Opublikowano 2 lipca 2019 Jedna z nielicznych gier w których wbiłem calaka, bawiłem się świetnie i nawet końcówka mnie nie męczyła Dawać mi dwójkę Za ponad miesiąc Control który raczej łyknę na premierę, no ale ja lubię gry Remedy i przy QB również bawiłem się super Cytuj
Ukukuki 7 023 Opublikowano 2 lipca 2019 Opublikowano 2 lipca 2019 Mi się giereczka podobała niesamowicie swego czasu. Świetny tytuł, dla mnie jedna z lepszych gierek poprzedniej generacji. Cytuj
MaZZeo 14 192 Opublikowano 2 lipca 2019 Opublikowano 2 lipca 2019 (edytowane) poets of the fall troche pedalskie ale to był jeden z najfajniejszych momentów tamtej generacji dla mnie Alan Wake szanowany u mnie na równi z Maksem 1 i 2 Edytowane 2 lipca 2019 przez MaZZeo Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 3 lipca 2019 Opublikowano 3 lipca 2019 (edytowane) W dniu 1.07.2019 o 22:49, Mejm napisał: W sumie w max payne tez tylko sie szlo i strzelalo. Jednak tutaj sztuczka z czasem robila od poczatku do konca i za 5ym razem tez. A latarka niestety nie. Nie szło i strzelało tylko załączało bullet time i robiło się akcje jak w żadnej grze video, bo Maksiu był też zwinny jak gepard a Anal umie tylko spie.rdalać. Do tego miałeś masę pukawek a nie tylko latarę z pistoletem/strzelbą. W Analu mi najbardziej podobało się to, że po prostu było czuć, że to gra od ćpunów z Remedy, pochowane easter eggi i różne smaczki (Qr cody xd). Edytowane 3 lipca 2019 przez Dr.Czekolada 1 Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 3 lipca 2019 Opublikowano 3 lipca 2019 Skoro już o Remedy mowa to -> Sony chce przejąć twórców cyklu Alan Wake - sugerują nieoficjalne informacje Nie spodziewałbym się jakiegoś sprzedażowego sukcesu Controla, więc myślę, że wsparcie dużego wydawcy będzie im za niedługo na rękę. Może przy wsparciu Sony mogliby wrócić do tego czym AW miał być na początku (ten prototyp wrzucony parę postów wyżej). Cytuj
ASX 14 665 Opublikowano 3 lipca 2019 Opublikowano 3 lipca 2019 1 minutę temu, MBeniek napisał: Skoro już o Remedy mowa to -> Sony chce przejąć twórców cyklu Alan Wake - sugerują nieoficjalne informacje Nie spodziewałbym się jakiegoś sprzedażowego sukcesu Controla, więc myślę, że wsparcie dużego wydawcy będzie im za niedługo na rękę. Może przy wsparciu Sony mogliby wrócić do tego czym AW miał być na początku (ten prototyp wrzucony parę postów wyżej). no wcale bym się nie zdziwił, patrząc na to jak ostatnio Sony i Remedy wyraźnie mają się ku sobie. Na pewno wsparcie Sony wyszłoby też na plus Remedy, singlowe gry japończyków trzymają poziom i sprzedają się świetnie. Wreszcie też pojawiłaby się szansa na to co piszesz - kolejną część Alana. Nie wiem tylko czy Sony potrzebne jest kolejne studio od filmowych gier akcji z trzeciej osoby? Cytuj
YETI 10 998 Opublikowano 3 lipca 2019 Opublikowano 3 lipca 2019 (edytowane) Remedy? No niech i kupią i zrobią tego Punisher. Po ogromnym sukcesie Spider Mana, Marvel pewnie się zgodzi. Podobno Housemarqe będzie również wykupione. Obecnie oprócz tego battle Royal, robią jakiś niezapowiedziany tytuł AAA, nie wiadomo od kogo dostali pieniążki, ale plotki mówią o Sony. O Bluepoint również się plotkuje, że przejdzie do Sony. Najbardziej brakuje u Sony jakiegoś arcade racera, tu powinni zadziałać, ale przecież zlikwidowali Evolution. Zebrać ich, dać im odpowiednią ilość czasu i MotorStorm na PS5 będzie zrywać pape z dachu, ale to by było PS. Ostatnio ktoś z Remedy został zapytany jak przebiegała współpraca z Microsoftem, koleś odpowiedział "muszę odpowiadać?" i się zaśmiał. Edytowane 3 lipca 2019 przez YETI Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 3 lipca 2019 Opublikowano 3 lipca 2019 Nie byłoby, inwestowanie dużych pieniędzy w arcade racery bez żadnej marki jest absolutnie nieopłacalne, jak i racery ogólnie, chyba, że noszą tytuł Forza bądź Gran Turismo :v. Codemasters coś o tym wie. Evolution i tak przetrwało 3 klapy finansowe. Prędzej uwierzę w powrót do marki Wipeout (szczególnie razem z PSVR2) niż jakikolwiek arcade racer od Sony. I nie mówię o najbliższej przyszłości, tylko w ogóle. Co do Remedy, na razie wątpię w zakup - szczególnie po odzyskaniu praw do IP Alan Wake - zresztą są jawną spółką giełdową, więc o ew. kupnie dowiemy się od razu, łącznie z kwotą - jeśli kiedykolwiek to nastąpi, ofc. Housemarqe jest dużo bardziej prawdopodobnym celem - długa historia współpracy i chęć studia do przejścia w gry AAA, co bez większych inwestycji będzie bardzo ciężkie. To samo Bluepoint, które zatrudnia ludzi do prac nad oryginalnym IP. 1 Cytuj
ASX 14 665 Opublikowano 3 lipca 2019 Opublikowano 3 lipca 2019 Jedno jest pewne jeżeli Sony będzie próbowało wykupić Remedy to wszyscy się o tym dowiemy. Skandynawskie studio obecne jest na giełdzie, gdy więc Sony złoży jakąś ofertę będzie ona musiała być podana do publicznej wiadomości. Nie będą mogli tego załatwić w tajemnicy za zamkniętymi drzwiami Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.