YETI 10 944 Opublikowano 3 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2019 Housemarqe rozrosly się do 80 osób, z czego 60 podobno pracuje nad nowym IP (gra AAA). Ostatnio nawet Yoshida pochwalił się na twitterze wizytą u Finów. Bluepoint oprócz kolejnego rimejku (Demons Souls?), pracuje również nad swoim pierwszym, samodzielnym tytułem. Cytuj Odnośnik do komentarza
Hendrix 2 731 Opublikowano 3 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2019 @YETI Chodzi o materiał dla Game Informera - jeśli dobrze pamiętam, reżyser zapytany o to, czy ma coś do powiedzenia Microsoftowi, to odpowiedział, że: Not really. Na odpowiedź prowadzącego wywiad, że może powiedzieć cokolwiek, odpowiedział: Yeah, that's a problem. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
YETI 10 944 Opublikowano 3 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2019 Jeszcze o Remedy, ostatnio odwiedzili Naughty Dog, Kojime i Insomniaców. Cytuj Odnośnik do komentarza
Daddy 4 216 Opublikowano 3 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2019 kupno remedy przez sony to byłaby dobra odpowiedź na ninja theory kupione przez microsoft a po control który absolutnie nikogo jest możliwe. Teraz jest ukryty wyścig za zakup studiów przez microsoft, google, egs i sony(?) w pierwszej kolejności polecą developerzy którzy długo współpracują z danym gigantem jak kolesie od state od decay i forzy horizon a drugiej kolejności studia które ledwo się trzymają jak obsidian, double fine i pewnie za chwilę remedy które jeszcze klepie dużą grę dla chińczyków (czasowy ex na XBOXa) Cytuj Odnośnik do komentarza
MBeniek 3 260 Opublikowano 3 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2019 @Hendrix To było jeszcze za czasów Mattricka? Bo mam nadzieję, że teraz m$ ma lepsze relacje ze studiami, z którymi współpracują. Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 593 Opublikowano 3 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2019 (edytowane) podstawowy problem z kupowaniem studiów jest taki że niezależne studio musi chcieć być kupione i niewielu z nich uśmiecha się zostać wykupionym przez dużą korporację jak $ony, EGS czy M$, ponieważ obawiają się o swoją wolność kreatywną. Trudno jest więc znaleźć chętnego partnera i rozpocząć negocjacje a dopiero doprowadzić całą operacje do końca. 11 minut temu, MBeniek napisał: @Hendrix To było jeszcze za czasów Mattricka? Bo mam nadzieję, że teraz m$ ma lepsze relacje ze studiami, z którymi współpracują. to wywiad sprzed kilku miesięcy dla GameInformera, a Remedy ostatni raz współpracowało z MS przy okazji QB, więc łatwo się domyślić jakich "czasów" to dotyczyło. Raczej nie jest tajemnicą że ostatnie relacje MS z Remedy nie są najcieplejsze ale wydaje mi się też że ludzie tutaj mocno nadinterpretują te słowa, koleś raczej po prostu nie chciał się wypowiadać Edytowane 3 Lipca 2019 przez ASX Cytuj Odnośnik do komentarza
Hendrix 2 731 Opublikowano 3 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2019 (edytowane) @MBeniek Ten wywiad to: 94 rapid-fire questions about Control z marca tego roku (standardowy format dla gier z okładki z danego numeru). Quantum Break był z czasów gdy Mattrick był szefem oddziału Xbox, a Spencer był szefem Microsoft Game Studios (a jeszcze wcześniej, do 2008 roku, był szefem europejskiego oddziału). Edytowane 3 Lipca 2019 przez Hendrix 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 593 Opublikowano 3 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2019 (edytowane) swoją drogą myślę że niespecjalnie Remedy może mieć coś za złe Microsoftowi, oczywiście nie wiem co tam działo się za kulisami ale fakty na temat współpracy są takie: - Microsoft wyłożył pieniądze na 2 gry Remedy, obie miały bardzo trudny proces developerski, obie były wielokrotnie przekładane i obie mimo iż były bardzo drogie w produkcji okazały się finansową porażką - amerykańska korporacja sfinansowała i dała im czas na zbudowanie nowego silnika graficznego, który teraz znajduje zastosowanie w Control - popierali i finansowali najbardziej zwariowane pomysły Remedy (tak, pomysł z serialem aktorskim wplecionym w grę to również pomysł Remedy który potem MS sfinansował zatrudniając popularnych aktorów) - gdy gra okazała się porażką finansową poszli na rękę Remedy i pozwolili im wydać grę na Steamie by ratować budżet Edytowane 3 Lipca 2019 przez ASX 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
hav7n 5 936 Opublikowano 3 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2019 Robili srednie QB 7 lat, wyyebali kase na aktorow wiec lepiej niech ich Sony kupi i pokaze jak sie robi gry od ich kalki cinematic experience bo sami chyba nie za bardzo czaja baze. Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 593 Opublikowano 3 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2019 (edytowane) 2 godziny temu, MBeniek napisał: @Hendrix To było jeszcze za czasów Mattricka? Bo mam nadzieję, że teraz m$ ma lepsze relacje ze studiami, z którymi współpracują. No mają tak złe relacje że studia z którymi współpracowali jak Playground, Compulsion, Undead Labs, Obsidian i Ninja Theory ochoczo do nich dołaczają Edytowane 3 Lipca 2019 przez ASX Cytuj Odnośnik do komentarza
MYSZa7 8 917 Opublikowano 3 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2019 Same się wykupują, żeby dołączyć do Microsoftu. Niektóre przychodzą za darmo. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 593 Opublikowano 3 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2019 (edytowane) Nie no, pewnie siłą ich zmuszają Chciałoby się powiedzieć że jeżeli fakty przeczą teorii to tym gorzej dla faktów Edytowane 3 Lipca 2019 przez ASX Cytuj Odnośnik do komentarza
MBeniek 3 260 Opublikowano 3 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2019 Godzinę temu, MYSZa7 napisał: Same się wykupują, żeby dołączyć do Microsoftu. Niektóre przychodzą za darmo. W przypadku Compulsion to nie zdziwiłbym się, gdyby tak było Cytuj Odnośnik do komentarza
XM. 10 821 Opublikowano 3 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2019 Kurde, ten filmik od blubera jak to miało wygladac - supcio. Żałuje, ze nie wzialem QB za 5 zeta z empiku bo był z Analem, jak będzie promka to już na pewno łykne bo w sumie miło w większości piszecie o tym tytule. Cytuj Odnośnik do komentarza
drozdu7 2 691 Opublikowano 3 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2019 Bo QB i Alan Wake to dobre gry. Tzn Alan dla mnie świetny, wspominam pięknie, przejscie po latach z dodatkami też dobrze zrobiło. QB to taka gra na 7, można było to bardziej dopiescic. Moim zdaniem ten serial, zamiast niego ze 2-3h grania mogli by dać. Control wygląda jak sequel, niski budżet nie napawa optymizmem. Ale Remedy to dobre studio, lubię ich gierki. Ehh gdyby gdzieś w międzyczasie wydali rememasterki trylogii Max Payne.. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość suteq Opublikowano 3 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2019 2 godziny temu, XM. napisał: Kurde, ten filmik od blubera jak to miało wygladac - supcio. Żałuje, ze nie wzialem QB za 5 zeta z empiku bo był z Analem, jak będzie promka to już na pewno łykne bo w sumie miło w większości piszecie o tym tytule. Ale jak masz brać to z dlc bo jednak one sporo wyjaśniają fabularnie a bez nich możesz czuć się zmieszany zakończeniem. Cytuj Odnośnik do komentarza
nobody 3 504 Opublikowano 3 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2019 Kolekcja Maxów w 4k/60 fps, oraz z kilkoma usprawnieniami graficznymi (+ możliwością skupowania cut scenek w trójce), to byłby megasztos. Zwłaszcza odrestaurowane 1 i 2. Esencja "kiedyś to było" pc gejmingu. Cytuj Odnośnik do komentarza
SlimShady 3 372 Opublikowano 3 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2019 W trójce od skipowania jest tryb arcade. Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 593 Opublikowano 4 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2019 Warto jeszcze przypomnieć historie prototypu Alana Wake 2 Po premierze pierwszej części Remedy na szybko przygotowało demo dwójki zbudowane z assetów z pierwszej części, które jeśli wierzyć Remedy przedstawili każdemu dużemu wydawcy. Niestety nikt poza złym Microsoftem nie wyraził zainteresowania, ale nawet on niespecjalnie był skłonny finansować sequel i zamiast tego zaproponował mniejszy projekt, tak narodził się American Nightmare samodzielny dodatek do Alana. Potem już wszyscy wiedzą co się wydarzyło, MS zaproponował Remedy zrobienie nowego IP, a ci się zgodzili i tak zaczął powstawać Quantum Break, który podobnie jak Alan miał bardzo duże problemy w produkcji, znieniano koncepcje (gra początkowo miała być openworldem podobnie jak AW), niestety 3 z kolei gra Remedy okazała się klapą i MS nie dał im kolejnej szansy. Remedy jakiś czas temu swiadomi błędow jakie popełnili przeszli restrukturyzacje, podobnej do tej którą zaliczyło Ninja Theorry, czyli zamiast robić jedną dużą grę wiele lat, podzielili się wewnętrznie na kilka mniejszych zespołów. Pierwszym efektem pracy nowego Remedy jest Control, który też (można przypuszczać) miał problemy ze znalezieniem wydawcy bo grę zgodził się wydawać mały wydawca 505 Games przeznaczając na produkcje gry oszałamiające 6-7 milionów. Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 593 Opublikowano 4 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2019 (edytowane) Ciekawa sprawa jest też z serialem w Quantum Break, ludzie często gadają że to pomysł z Microsoftu który w owym okresie zachłyśnięty był telewizją (wszyscy pamiętamy zapowiedź xboxa one i tvtvtv) Ale tymczasem Remedy od zawsze eksperymentowało z różnymi formami narracji implementowanych do swoich gier. W Max Paynie były to pamiętne komiksy, które nie tylko skutecznie obchodziły ograniczenia budżetowe ale w owym czasie były czymś prawie nowatorskim w grze wideo. Alan Wake z kolei wyraźnie inspirowany był strukturą powieści, kto grał ten na pewno wie o co chodzi. W Quantum Break, Remedy postanowiło połączyć jeszcze inną formę narracji czyli serial, wyszło jak wyszło. Czasem chyba nie warto eksperymentować i lepiej iść utartą ścieżką Edytowane 4 Lipca 2019 przez ASX Cytuj Odnośnik do komentarza
Mejm 15 267 Opublikowano 4 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2019 (edytowane) 8 minut temu, ASX napisał: Czasem chyba nie warto eksperymentować i lepiej iść utartą ścieżką Mysle, ze to haslo ma zawieszone na scianie kazdy z wyzszego managmentu w EA. Edytowane 4 Lipca 2019 przez Mejm Cytuj Odnośnik do komentarza
Paolo de Vesir 9 041 Opublikowano 4 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2019 Patrząc na rynek AAA mocno upierałabym się czy tylko EA. Swoją drogą, tylko mi się ten serial spodobał? Naturalnie dozował grę i wprowadzał w meandry tego co się dzieje. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 593 Opublikowano 4 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2019 Mnie się nie podobał, dla mnie było to niepotrzebne marnotrawstwo budżetu. to tragiczne że Quantum Break robili 7 lat i wyszła gra na 8 godzin z tego 2h zajmował głupi serial wybijający z rytmu Cytuj Odnośnik do komentarza
zloto 737 Opublikowano 4 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2019 Kolego. Jakie 7 lat. Nie wprowadzaj w błąd. Pomiędzy Alanem a Quantum minęło 6 lat. Niecałe. W między czasie wydali jeszcze AW:AN. Mimo, że to mniejszy projekt, to Remedy było nim zajęte w większości. Dopiero po zakończeniu tej gierki przerzucili full siły na nowy projekt. W między czasie przygotowali tylko kilka koncepcji. Żaden właściwy developing. Również należy zaznaczyć, stworzyli świetny silnik graficzny. Plus przejście na nową generacje. Zarykuje, że QB to ich najszybciej zrobiona gierka. Sporo problemów developerskich QB zawdzięczało tez...MS, przez to, że dali im słabą konsole na której Remedy celowało w perełkę graficzną i potem musieli mocno kombinować. Akurat w czasie kiedy Remedy dłubalo nad jeszcze niezapowiedzianym QB dość mocno interesowałem się tym projektem w nadziei, że będzie to AW2. Wiec dziwią mnie niektóre głupoty powtarzane tutaj, czy na ResetEra. 2 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Grabek 2 772 Opublikowano 4 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2019 taka tam ciekawostka techniczna, diablo 1 odbudowano od podstaw i jak ktos ma przerobionego switcha to moze sobie taki darmowy porcik z pc wgrac. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.