Opublikowano 31 sierpnia 20195 l Nie wiem, gdzie to napisać. Niestety gra Night in the Woods, jedna z lepszych gier tej generacji, nie ma swojego tematu, ale gdzie tu by w takim razie w całej Polsce to napisać. No ale nie mogę. Alec Holowka, główny twórca tej gry (jeden z dwóch oprócz Scotta Bensona), według informacji jego siostry miał popełnić dziś samobójstwo, po oskarżeniach o napaści kilka dni temu i wyrzuceniu go ze studia. https://www.ign.com/articles/2019/08/31/night-in-the-woods-developer-accused-of-sexual-assault-dies Holowka zmagał się całe życie z problemami psychicznymi, będąc gnębionym w dzieciństwie. O jego zachowaniu wobec innych, zwłaszcza jednej developerki, ale chyba też niejednej innej, które miało wywoływać strach, padły różne słowa. Z tego oświadczenia siostry wynika, że było wiadomo, że był zły, napastował. Koleś podobno starał się leczyć i się polepszał w ostatnich latach. No cóż. Nie mogę zaprzeczyć, że teraz pamięć tej gry będzie we mnie uderzać jeszcze mocniej. To jedna z tych gier, które osobę w depresji mogą odwieść od najbardziej samotnych myśli. Edytowane 31 sierpnia 20195 l przez ogqozo
Opublikowano 31 sierpnia 20195 l 9 godzin temu, II KoBik II napisał: DEAD RISING 4 Chyba coś przespałem. Zassalem z GP z ciekawości bo jedynke tylko pamiętam i to dosyć miodna w swoim czasie. Ale wtedy jeszcze bałem sie horrorow i nie skończyłem 4 to dobra część? Wygląda i chodzi skowyrnie. Bo trójkę źle wspominam Szybko robi się powtarzalna. Jest najbardziej przyjazna graczowi (osobne sloty na broń białą, palną i jedzenie), ale za tym idzie wykastrowanie wielu mechanik z poprzednich części. Można się pobawić jeśli masz ochotę na niewiele wymagającą wyrzynkę zombie, ale nie nastawiaj się na wiecej. W skali szkolnej dałbym tróję.
Opublikowano 31 sierpnia 20195 l Liczy się tylko jeden Dead Rising, i jest to ten od japońskiego Capcom.
Opublikowano 1 września 20195 l 2 godziny temu, ogqozo napisał: Nie wiem, gdzie to napisać. Niestety gra Night in the Woods, jedna z lepszych gier tej generacji, nie ma swojego tematu, ale gdzie tu by w takim razie w całej Polsce to napisać. No ale nie mogę. Alec Holowka, główny twórca tej gry (jeden z dwóch oprócz Scotta Bensona), według informacji jego siostry miał popełnić dziś samobójstwo, po oskarżeniach o napaści kilka dni temu i wyrzuceniu go ze studia. https://www.ign.com/articles/2019/08/31/night-in-the-woods-developer-accused-of-sexual-assault-dies Holowka zmagał się całe życie z problemami psychicznymi, będąc gnębionym w dzieciństwie. O jego zachowaniu wobec innych, zwłaszcza jednej developerki, ale chyba też niejednej innej, które miało wywoływać strach, padły różne słowa. Z tego oświadczenia siostry wynika, że było wiadomo, że był zły, napastował. Koleś podobno starał się leczyć i się polepszał w ostatnich latach. No cóż. Nie mogę zaprzeczyć, że teraz pamięć tej gry będzie we mnie uderzać jeszcze mocniej. To jedna z tych gier, które osobę w depresji mogą odwieść od najbardziej samotnych myśli. Zoe Quinn i jej wyznawcy z resetera oficjalnie więc zamordowali więcej osób niż jakikolwiek toksyczny gamergater z jakimi dzielnie walczą. Dopiero co Projared po 3 miesiącach nagonki udowodnił swoją niewinność wobec kłamliwych oskarżeń o napastowanie, ale widać amatorom internetowych samosądów nie dało to nic do myślenia i dalej uważają że to oni są od wymierzania kar.
Opublikowano 1 września 20195 l Jak Pan Jezus Dunkey powiedział, Tony Hawk jest niczym pizza pepperoni.
Opublikowano 3 września 20195 l Ło panie te animacje Data na razie na steam gdzieś w 2020. Widać inspiracje Striderem ale piękne akcje będzie się tu wycinać w tłumie przeciwników. Muzykę robi Garoad m.in znany z visual novel Va11-ha11a. Edytowane 3 września 20195 l przez Dr.Czekolada
Opublikowano 3 września 20195 l A co tutaj funkcjonuje jak w metroidvanii? Edytowane 3 września 20195 l przez _Be_
Opublikowano 3 września 20195 l 1 minutę temu, _Be_ napisał: A co tutaj funkcjonuje jak w metroidvanii? 0:43
Opublikowano 3 września 20195 l to pytanie to na serio? struktura poziomów (mapka), saveroomy, zdobywanie nowych skilli żeby osiągać wcześniej niedostępne miejsca, 2D przecież ten gameplay jest tak bardzo metroidvanioniowy jak tylko może być Edytowane 3 września 20195 l przez Paolo de Vesir
Opublikowano 3 września 20195 l 5 minut temu, Dr.Czekolada napisał: 0:43 jeszcze savepoint jak w metroidzie 5 minut temu, Paolo de Vesir napisał: 2D bo nie bylo metroidów w 3D
Opublikowano 3 września 20195 l 1 minutę temu, _Be_ napisał: bo nie bylo metroidów w 3D 3 na jakieś 300 innych w 2D dobra, nie brnij, nie ma sensu
Opublikowano 3 września 20195 l Metroidvanie mi się nigdy nie znudzą, ale to jednak wygląda trochę zbyt wtórnie i te ninja
Opublikowano 3 września 20195 l Fajna ta nowa zapowiadająca się metroidvania, trzeba będzie mieć ją na oku. Styl graficzny przypomina mi dokładnie 90 lata w Double Dragon.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.