II KoBik II 2 635 Opublikowano 3 września 2019 Opublikowano 3 września 2019 Za chwile rok pyknie a ja nie skończyłem RDR2. Zasiadlem od wczoraj i.. no nie moge odmówić rozmachu wygenerowanego świata. Najbardziej plastyczny jaki do tej pory powstał. Gierka chyba czekała na swój czas. Pieknie to wygląda, te detale i smaczki. Muzyka i klimat. Warto było poczekać bo teraz chłonę przygodę jak należy. R* to jednak R*. 1 Cytuj
Mejm 15 329 Opublikowano 3 września 2019 Opublikowano 3 września 2019 4 godziny temu, Wiolku napisał: Metroidvanie mi się nigdy nie znudzą, ale to jednak wygląda trochę zbyt wtórnie i te ninja Mogli dac zombie. Cytuj
Ma_niek 860 Opublikowano 3 września 2019 Opublikowano 3 września 2019 Kurła normalnie nieodżałowany Dead Space : Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 3 września 2019 Opublikowano 3 września 2019 to jest to zrobione w dreams? bo tak wyglada Cytuj
20inchDT 3 361 Opublikowano 4 września 2019 Opublikowano 4 września 2019 Nawet dźwięki brzmią jak wyjęte z DS Cytuj
Paolo de Vesir 9 131 Opublikowano 4 września 2019 Opublikowano 4 września 2019 Mam jakieś niejasne przeczucie, że ten projekt to jakaś fasada gry, a służyć ma tylko do wyłudzania pieniędzy. No ale z tęsknoty do DS i tak bym zagrał. Cytuj
Pupcio 18 463 Opublikowano 4 września 2019 Opublikowano 4 września 2019 To jest ten typ gry gdzie dostajemy jeden trailer 3 lata cisza i wyjdzie guwno 3/10 albo zostanie skasowana w pisdu Cytuj
Wiolku 1 592 Opublikowano 4 września 2019 Opublikowano 4 września 2019 15 minut temu, Pupcio napisał: To jest ten typ gry gdzie dostajemy jeden trailer 3 lata cisza i wyjdzie guwno 3/10 albo zostanie skasowana w pisdu Dokładnie. Ja chcę nowe Dead Space w stylu "jedynki". BARDZO. Dlaczego ta marka zmarła? Cytuj
ASX 14 665 Opublikowano 4 września 2019 Opublikowano 4 września 2019 1 minutę temu, Wiolku napisał: Dlaczego ta marka zmarła? nie sprostała oczekiwaniom finansowych wydawcy (EA) Cytuj
XM. 10 888 Opublikowano 4 września 2019 Opublikowano 4 września 2019 Bo trzecia część była choojowa. Pomysł na setting w postaci mroźnej planety i coś w stylu the thing nie został niestety dobrze wykorzystany. Sam początek w przestrzeni był spoko, ale to z godzina gry. Cytuj
Paolo de Vesir 9 131 Opublikowano 4 września 2019 Opublikowano 4 września 2019 Największym problemem było to, że z horroru z elementami strzelania zrobił się splatter. Wciąż nieodżałowana seria. Wiem, że film był już wstawiany, ale sprawdźcie proszę z jaką pasją gość gada o swoim tytule. Silnie heteroseksualny gamedev. 1 2 Cytuj
ASX 14 665 Opublikowano 4 września 2019 Opublikowano 4 września 2019 te wszystkie zmiany (inspiracja Uncharted, wciśnięcie coopa, odejście od horrorowego klimatu) wymusiło EA. Dwójka nie spełniła pokładanych w niej nadziei i wymusili na Viscreal casualizacje gry aby lepiej ją stargetować pod masowego odbiorca i wyszło jeszcze gorzej. Cytuj
Ma_niek 860 Opublikowano 4 września 2019 Opublikowano 4 września 2019 Jak sobie przypomne jedyneczke ten klimat ehh.Gnoje z ea obyscie zdechli z ta fifa i innym (pipi) Cytuj
Gość suteq Opublikowano 4 września 2019 Opublikowano 4 września 2019 Mimo tego, że trójka ma sporo złych decyzji projektowych to jakoś ciepło ją wspominam przez te śnieżne klimaty w stylu The Thing. No i kosmos jest w tej grze przepiękny. Cytuj
Wredny 9 581 Opublikowano 4 września 2019 Opublikowano 4 września 2019 Bo trójka nie była tak zła, jak ją malują - miała zaskakująco mocny klimat w sekcji kosmicznej (która nie była tak mała, jak niektórzy tu sugerują), fajnym pomysłem był ten prom do eksploracji wraków, a sama śnieżna planeta i ogólny unchartedowo-masseffectowy feeling też mi nie przeszkadzał, bo już dwójka była bardziej grą akcji, niż survival-horrorem - tam mi się to nie podobało, ale się oswoiłem, więc DS3 łyknąłem z marszu i nawet się nie skrzywiłem. Mimo że wolałbym, by istniała tylko jedynka, która do dziś jest dla mnie absolutnym 10/10, to całościowo oceniam trylogię bardzo pozytywnie i chętnie przywitałbym choćby remaster. 1 1 Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 5 września 2019 Opublikowano 5 września 2019 15 godzin temu, ASX napisał: te wszystkie zmiany (inspiracja Uncharted, wciśnięcie coopa, odejście od horrorowego klimatu) wymusiło EA. Dwójka nie spełniła pokładanych w niej nadziei i wymusili na Viscreal casualizacje gry aby lepiej ją stargetować pod masowego odbiorca i wyszło jeszcze gorzej. tyyy.. no scena ucieczki przed hunterem inspirowana Uncharted była cudownym przerywnikiem, na zealocie stres zarówno w czasie uciekania, jak i nerwowego strzelania w butlę z gazem w przestrzeni kosmicznej. tak wiem w przestrzeni kosmicznej nie ma tlenu xd 2/10 konieczny do platyny run na zealocie z ograniczeniem do 3 sejwów i strategiczne robienie ich przed okreslonymi momentami nie zapomnę nigdy w sumie jeśli płaczecie za pierwszą odsłoną, to... no jest taka, mało znana gra, która spełnia wszystkie wymogi tego gatunku Cytuj
standby 1 725 Opublikowano 6 września 2019 Opublikowano 6 września 2019 W dniu 4.09.2019 o 20:47, Wredny napisał: Bo trójka nie była tak zła, jak ją malują - miała zaskakująco mocny klimat w sekcji kosmicznej (która nie była tak mała, jak niektórzy tu sugerują), fajnym pomysłem był ten prom do eksploracji wraków, a sama śnieżna planeta i ogólny unchartedowo-masseffectowy feeling też mi nie przeszkadzał, bo już dwójka była bardziej grą akcji, niż survival-horrorem - tam mi się to nie podobało, ale się oswoiłem, więc DS3 łyknąłem z marszu i nawet się nie skrzywiłem. Mimo że wolałbym, by istniała tylko jedynka, która do dziś jest dla mnie absolutnym 10/10, to całościowo oceniam trylogię bardzo pozytywnie i chętnie przywitałbym choćby remaster. Dla mnie wszystkie 3 części pod względem gameplayu i fabuly sa swietne, troche wrecz w opiniach mitologizuje.sie 1pod wzgledem klimatu a dla mnie to wlasnie 2 przyprawiala o ciarki na.plecach. Cytuj
drozdu7 2 802 Opublikowano 6 września 2019 Opublikowano 6 września 2019 Trochę szkoda że nie zdecydowano się na wypuszczenie odświeżonej trylogii Dead Space na obecnej generacji. Tego i trylogii Mass Effect ze wszystkimi dodatkami, brakuje trochę bo wiadomo że dużo różnych gówien remasterowano Cytuj
Wredny 9 581 Opublikowano 6 września 2019 Opublikowano 6 września 2019 6 minut temu, drozdu7 napisał: Trochę szkoda że nie zdecydowano się na wypuszczenie odświeżonej trylogii Dead Space na obecnej generacji. Tego i trylogii Mass Effect ze wszystkimi dodatkami, brakuje trochę bo wiadomo że dużo różnych gówien remasterowano I Crysis Trilogy - więcej remasterów od EA nie potrzebuję (no może jeszcze Burnouty z PS2). Ogólnie, co by nie mówić o EA, że są pazerni itp, to praktycznie nie sięgają po "łatwą kasę" z remasterów, a mają przecież sporo hiciorów z poprzednich dwóch generacji. Ciekawe zagadnienie... Jedyne co pamiętam to niedawny Bulletstorm, a tak to zupełnie nic. Cytuj
Ma_niek 860 Opublikowano 6 września 2019 Opublikowano 6 września 2019 Coś ostatnio pisali że remake Crysis jest możliwy. Cytuj
MYSZa7 8 920 Opublikowano 6 września 2019 Opublikowano 6 września 2019 @Wredny Full Clip Edition wydawał już Gearbox 1 Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 6 września 2019 Opublikowano 6 września 2019 (edytowane) Sony wypuszcza kolekcje exów w nowych pudelkach (w sensie tych kartonowych obwolutach jak był np Wipeout stylizowany na pudełko PSXowe wypuszczony) ależ cudo I reszta gier only on playstation collection Edytowane 6 września 2019 przez _Be_ Cytuj
Pupcio 18 463 Opublikowano 6 września 2019 Opublikowano 6 września 2019 a to nie będzie tylko obwoluta a pudełko normalne? Cytuj
Paolo de Vesir 9 131 Opublikowano 6 września 2019 Opublikowano 6 września 2019 Jeśli będą to steelbooki to czemu nie, ale jak standardowe pudełka ze zwykłą obwolutą to jednak rozczarowanie. Klasyczne pudełka na PS4 trącą jednak tandetą z racji jakości wykonania. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.