Opublikowano 27 marca 20205 l Playground ma się teraz zająć przywróceniem świetności serii Fable (bo wtedy ja lecę po xboxa), a nie tam jakieś kolejne forzy
Opublikowano 27 marca 20205 l Robią też nowego Horizona obok tego RPGa, także szansa na japanese driftu jest Ale to byłby kozak.
Opublikowano 27 marca 20205 l Forza Horizon 5 w Japonii? To jedna z gier, dla której kupiłbym SeXa. Jak nowa generacja, to oczywiście musieliby zrobić pełnoprawne miasto (Edynburg i wieżowce australijskie się nie liczą), (pipi)itne, neony oczywiście, kwitnące wisienki. Na północy mapy Fudżi z ośnieżonym szczytem, serpentyny, autostrady, wyścig z Shinkansenem I nowe furki, których nie mieliśmy jeszcze okazji przetestować - Lambo Sian, Huracan Evo, Aventador SVJ Roadster, Bugatti Centodieci i La Voiture Noire, Koenigsegg Jesko, niech to się wydarzy, błagam.
Opublikowano 1 kwietnia 20205 l Nie wiem czy to będzie na temat Ale wyjasnijcie mi, dlaczego ta gra w tym sklepie jak i w innych, ma taka kur.wa chora cenę? https://m.euro.com.pl/gry-playstation-4/thq-nordic-spongebob-squarepants-battle-for-bikini-bottom-rehydrated-edycja-f-u-n-ps4.bhtml?from=ceneo&p=1199.00&cr=0&t=20200401-0241 1099 zł :0
Opublikowano 1 kwietnia 20205 l Mogą nie mieć na stanie, więc wybierają taką cenę żeby przypadkiem nikt nie kupił do czasu odnowienia zapasów.
Opublikowano 1 kwietnia 20205 l Ciężko żeby mieli preorder na stanie Sklepy nie bawią się w coś takiego, najwyraźniej tyle sobie krzyknął wydawca za "edycję F.U.N" - standardowa kosztuje 129zł w tym samym sklepie.
Opublikowano 9 kwietnia 20205 l Wiesiek 3 sprzedał się już w ponad 28mln egzemplarzy. W rozbiciu na platformy: PC: ~12.4m PS4: ~10.8m XOne: ~4.3m Switch: ~0.7m W rozbiciu na lata: 2015: ~9.4m 2016: ~4.1m 2017: ~4.4m 2018: ~3.5m 2019: ~6.6m Widać, że darmowa reklama w postaci serialu zrobiła swoje. Mam nadzieję, że redzi wysłali netflixowi chociaż jakąś kartkę z podziękowaniami I podział na #teampudełka vs #teamcyfra https://www.cdprojekt.com/en/wp-content/uploads-en/2020/04/management-board-report-on-activities-of-cd-projekt-group-and-cd-projekt-s-a-in-2019.pdf
Opublikowano 9 kwietnia 20205 l widać jak między 2015 a 2019 zmieniły się proporcje pomiędzy pudełkami a dystrybucją cyfrową
Opublikowano 9 kwietnia 20205 l Dokładnie, a cyfryzacja jeszcze będzie postępować. Wirtualne półki z grami. Wiadomo, że pudla nie znikną bo wciąż sporo ludzi je kupuje. A wynik Wiedźmina piękny. Jeszcze bym się nie zdziwił jeśli by sie pojawiła jakas wersja Definitive na nowe konsole
Opublikowano 9 kwietnia 20205 l Cyfra w późniejszych latach zdominowała sprzedaż bo promocje były naprawdę świetne. Teraz edycję GOTY można wyrwać na przecenach za ~60zł. Żaden pieniądz za tak fantastyczną pozycję.
Opublikowano 9 kwietnia 20205 l Piękna sprzedaż, widać też jak się trendy zmieniły przez cyfrową dystrybucję. Teraz nie tylko gierki Nintendo sprzedają się latami. Zaskoczony jestem ,że sprzedaż PCtowej wersji wyprzedziła wydanie na PS4.
Opublikowano 10 kwietnia 20205 l i prawidłowo. Ale spór to chyba za dużo powiedziane, raczej nieporozumienie
Opublikowano 10 kwietnia 20205 l No ale przecież spadek sprzedaży pudełek został spowodowany tylko i wyłącznie używkami.
Opublikowano 10 kwietnia 20205 l generalnie na ten wykres i spedek sprzedaży pudełkowej wpłynęło dużo czynników, na pewno wpływ miały m.in: - zmiana przyzwyczajeń klientów, z roku na rok gracze coraz chętniej kupują cyfre (takie są dane z corocznych raportów MS i Sony) - dobre promocje na wersje cyfrowe kilka lat po premierze (czyli to co pisze @suteq) - czy m.in to o czym pisze @Mirumoto czyli fakt że premierze wiele osób którzy chcieli mieć wydanie fizyczne kupowali grę używaną, a takiej sprzedaży co naturalne nie jest brana pod uwagę w tym wykresach bo Redzi na tym nie zarabiali
Opublikowano 10 kwietnia 20205 l to też trudno jednostronnie wyrokować. Z jednej strony twórcy na niej nie zarabiają (to raczej oczywiste) ale z drugiej sprzedaż używek napędza konsumpcje - ludzie którzy sprzedali grę mają dzięki temu pieniądze żeby kupić nową i jakoś to się kręci. Edytowane 10 kwietnia 20205 l przez ASX
Opublikowano 10 kwietnia 20205 l Zmieniając temat, Rare przekazało 62 tysięce dolarów z mikrotransakcji na szpital dziecięcy (Czyli wreszcie mikrotransakcje się na coś przydały). Nie jest to też pierwsza taka akcja bo twórcy regularnie wrzucają do gry przedmioty ktorych zysk ze sprzedaży przeznaczany jest na cele charytatywne. Znacie jakieś inne, podobne inicjatywy z innych gier?
Opublikowano 10 kwietnia 20205 l Call of duty tez robi tego typu rzeczy jak byl pożar w Australii zrobili specjalny pack i caly dochód mial isc na pomoc, a czy tak bylo to juz cieżko powiedzieć xd Edytowane 10 kwietnia 20205 l przez kubson
Opublikowano 11 kwietnia 20205 l W PUBG też było coś takiego - pamiętam jakiś skin na patelnię z koalą.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.