Skocz do zawartości

Konsolowa Tęcza

Featured Replies

Opublikowano

Uff aż chyba kupiłbym xboxa jakby Forza była w N I P P O N  :obama:

  • Odpowiedzi 17,1 tys.
  • Wyświetleń 1,1 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Tak wszyscy wrzucają swoje zaliczone tytuły, ciągiem, bez refleksji, a ja wolałbym, aby każdy dodał do tego dwa, trzy zdania, nadając swojemu zdaniu jakiejś indywidualnej opinii - było warto? Nie? Bo

  • A ja podejmę rękawicę bo to może być ciekawe.    @ogqozo    Na steam w tej marży 30% mam:   - darmowy SteamOS od Valve który mogę sobie zainstalować na dowolnej maszynie

  • No ale co byście powiedzieli na taką Forumkową Bitwę Gierek? Wiadomo, że nie wyszedłby z tego żaden poważny ranking, tylko pewnego rodzaju połączenie popularności, sentymentu, console warsowych antypa

Opublikowano

Playground ma się teraz zająć przywróceniem świetności serii Fable (bo wtedy ja lecę po xboxa), a nie tam jakieś kolejne forzy :P 

Opublikowano

Robią też nowego Horizona obok tego RPGa, także szansa na japanese driftu jest :obama: Ale to byłby kozak.

Opublikowano

Forza Horizon 5 w Japonii? To jedna z gier, dla której kupiłbym SeXa. Jak nowa generacja, to oczywiście musieliby zrobić pełnoprawne miasto (Edynburg i wieżowce australijskie się nie liczą), (pipi)itne, neony oczywiście, kwitnące wisienki. Na północy mapy Fudżi z ośnieżonym szczytem, serpentyny, autostrady, wyścig z Shinkansenem :obama: I nowe furki, których nie mieliśmy jeszcze okazji przetestować - Lambo Sian, Huracan Evo, Aventador SVJ Roadster, Bugatti Centodieci i La Voiture Noire, Koenigsegg Jesko, niech to się wydarzy, błagam.

Opublikowano

Ciężko żeby mieli preorder na stanie :reggie: Sklepy nie bawią się w coś takiego, najwyraźniej tyle sobie krzyknął wydawca za "edycję F.U.N" - standardowa kosztuje 129zł w tym samym sklepie.

Opublikowano

 

Opublikowano

Wiesiek 3 sprzedał się już w ponad 28mln egzemplarzy. :obama:

W rozbiciu na platformy:

PC: ~12.4m
PS4: ~10.8m
XOne: ~4.3m
Switch: ~0.7m

 

W rozbiciu na lata:

2015: ~9.4m
2016: ~4.1m
2017: ~4.4m
2018: ~3.5m
2019: ~6.6m

 

Widać, że darmowa reklama w postaci serialu zrobiła swoje. Mam nadzieję, że redzi wysłali netflixowi chociaż jakąś kartkę z podziękowaniami ;)

 

I podział na #teampudełka vs #teamcyfra

hGBZ5iY.png

https://www.cdprojekt.com/en/wp-content/uploads-en/2020/04/management-board-report-on-activities-of-cd-projekt-group-and-cd-projekt-s-a-in-2019.pdf

 

Opublikowano

widać jak między 2015 a 2019 zmieniły się proporcje pomiędzy pudełkami a dystrybucją cyfrową

Opublikowano

Dokładnie, a cyfryzacja jeszcze będzie postępować. Wirtualne półki z grami. 

Wiadomo, że pudla nie znikną bo wciąż sporo ludzi je kupuje. 

 

A wynik Wiedźmina piękny. Jeszcze bym się nie zdziwił jeśli by sie pojawiła jakas wersja Definitive na nowe konsole 

Opublikowano

Cyfra w późniejszych latach zdominowała sprzedaż bo promocje były naprawdę świetne. Teraz edycję GOTY można wyrwać na przecenach za ~60zł. Żaden pieniądz za tak fantastyczną pozycję. 

Opublikowano

Piękna sprzedaż, widać też jak się trendy zmieniły przez cyfrową dystrybucję. Teraz nie tylko gierki Nintendo sprzedają się latami. Zaskoczony jestem ,że sprzedaż PCtowej wersji wyprzedziła wydanie na PS4. 

Opublikowano

Spór Cyfra vs Pudło przeniesione do odpowiedniego tematu jakby co.

 

Opublikowano

i prawidłowo. Ale spór to chyba za dużo powiedziane, raczej nieporozumienie ;)

Opublikowano

No ale przecież spadek sprzedaży pudełek został spowodowany tylko i wyłącznie używkami.

Opublikowano

generalnie na ten wykres i spedek sprzedaży pudełkowej wpłynęło dużo czynników, na pewno wpływ miały m.in:

 

- zmiana przyzwyczajeń klientów, z roku na rok gracze coraz chętniej kupują cyfre (takie są dane z corocznych raportów MS i Sony)

- dobre promocje na wersje cyfrowe kilka lat po premierze (czyli to co pisze @suteq)

- czy m.in to o czym pisze @Mirumoto czyli fakt że premierze wiele osób którzy chcieli mieć wydanie fizyczne kupowali grę używaną, a takiej sprzedaży co naturalne nie jest brana pod uwagę w tym wykresach bo Redzi na tym nie zarabiali

Opublikowano

Czyli branża upada przez pudełkowców, bo handlują uzywkami :usmiech:

Opublikowano

to też trudno jednostronnie wyrokować. 

 

Z jednej strony twórcy na niej nie zarabiają (to raczej oczywiste) ale z drugiej  sprzedaż używek napędza konsumpcje -  ludzie którzy sprzedali grę mają dzięki temu pieniądze żeby kupić nową i jakoś to się kręci.

Edytowane przez ASX

Opublikowano

 

Zmieniając temat, Rare przekazało 62 tysięce dolarów z mikrotransakcji na szpital dziecięcy (Czyli wreszcie mikrotransakcje się na coś przydały).

 

Nie jest to też pierwsza taka akcja bo twórcy regularnie wrzucają do gry przedmioty ktorych zysk ze sprzedaży przeznaczany jest na cele charytatywne.

 

Znacie jakieś inne, podobne inicjatywy z innych gier?

 

Opublikowano

Call of duty tez robi tego typu rzeczy jak byl pożar w Australii zrobili specjalny pack i caly dochód mial isc na pomoc, a czy tak bylo to juz cieżko powiedzieć xd

Edytowane przez kubson

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.