Skocz do zawartości

Konsolowa Tęcza

Featured Replies

Opublikowano
2 minuty temu, bluber napisał:

brak sieciowego komponentu - dobrze pamiętam? Tytułowych klubów brakowało bodajże)

To akurat było, tylko serwery nie działały na premierę przez ok miesiąc z tego co pamiętam.

 

 

  • Odpowiedzi 17,1 tys.
  • Wyświetleń 1,1 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Tak wszyscy wrzucają swoje zaliczone tytuły, ciągiem, bez refleksji, a ja wolałbym, aby każdy dodał do tego dwa, trzy zdania, nadając swojemu zdaniu jakiejś indywidualnej opinii - było warto? Nie? Bo

  • A ja podejmę rękawicę bo to może być ciekawe.    @ogqozo    Na steam w tej marży 30% mam:   - darmowy SteamOS od Valve który mogę sobie zainstalować na dowolnej maszynie

  • No ale co byście powiedzieli na taką Forumkową Bitwę Gierek? Wiadomo, że nie wyszedłby z tego żaden poważny ranking, tylko pewnego rodzaju połączenie popularności, sentymentu, console warsowych antypa

Opublikowano

Jako, że gierka tanio stoi i wiadomo, że wsparcie padło, to obiektywnie, czy jest jeszcze sens jej kupna i pogrania? Singiel jakiś w miarę ok tam jest?

Opublikowano

może trochę wstyd się przyznać ale chętnie zagrałybym w dopasiony remaster Binary Domain, pamiętam jak wyrwałem nówkę za 40 zł i mimo pewnej budżetowości bawiłem się bardzo fajnie. Taki japoński miks Gearsów i..... Mass Effect 2

Opublikowano

Właśnie kończę Binary Domain na X360, bardzo dobra gierka z o dziwo ciekawą historią, momenty pokazania Hollow Children to naprawdę mocna rzecz :obama:

Opublikowano

Binary, to jeden z cichych hitów. Może nie najwyższa półka, ale zwyczajnie bardzo dobra gra, która niestety przeszła bez echa. W Ameryce Północnej poszło, tylko 20 000 kopii(trochę lepiej w Japonii). Tragiczny wynik.

Opublikowano

 

 

plotki się potwierdziły Sony zamyka sklep dla PS3 i Vity, na szczęście wciąż będzie można ściągnąć wczesniej zakupione gry 

Opublikowano

Jaki sens ma zamkniecie sklepu. Jak beda pozwalac na sciaganie kupionych gier, to serwery i tak bedą hulać, wiec na tym nic nie oszczędzą.

Opublikowano

Może nie chcą, żeby ludzie kupowali gierki, bo wprowadzą możliwość odpalania gierek z tych sprzętów na ps5? Z trofikami np. Za kasiurkę :dunno:

Gdzieś ostatnio na necie rzuciła mi się w oczy informacja o takim patencie SONY.

Opublikowano

 

Opublikowano

Jakoś tego nie widzę. Jeśli już to będa cisnąć w emulację przez PSNow.

 

Zamknięcie w żaden sposób mnie nie rusza, bo żadnej z konsol nie posiadam, ale sprawi on jedynie, że PSVita jest jeszcze bardziej PSMortem niż kiedykolwiek.

Opublikowano
9 godzin temu, Rozi napisał:

 

Nie słyszałem wcześniej o tej grze, ale skoro tak polecają to chyba trzeba będzie sprawdzić, zwłaszcza że wychodzi w gamę passie day one

Opublikowano
Cytat

German studio Behind the Stone released Sir Eatsalot, a 2D platformer for PS Vita, two years ago. Until recently, the game was exclusive to the platform. The studio predicted this change and decided to work on a Switch port because “the way Sony treated the device was telling”.

 

niezależni developerzy nie są zbyt zadowoleni z polityki Sony, delikatnie mówiąc 

Opublikowano

Ciekawostka i plotka

 

Jeff Grub powiedział w swoim podcascie że słyszał że Remery pracuje nad Alanem Wake 2 ufundowanym przez Epica, 

 

to dosyć wiarygodne źródło infomacji więc pewnie to prawda

Opublikowano

Czyli, że ominie konsole? Byłaby szkoda, bo AW był świetny.

Opublikowano

A jaki Epic ma interes w tym żeby wydawać gry w całości finansowane przez nich na konsole? 

Opublikowano

Zarabianie pieniędzy?

Opublikowano

Na konsole pewnie wyjdzie ale będzie sklepowym eksem na PC dla epic store. Steam też swoich gier nie wydaje na innych platformach sprzedażowych. 

Edytowane przez Ukukuki

Opublikowano
1 godzinę temu, ASX napisał:

Zarabianie pieniędzy?

Biorąc pod uwagę że AW był sprzedażowym niewypałem to tak ostrożnie bym podchodził do tego zarabiania pieniędzy. ;) 

Opublikowano

 

7 lat stery Xboxa objął Phil Spencer, od tego czasu:

- Xbox porzucił kinecta i pomysł bycia multimedialnym centrum rozrywki w domu

- dał wolność kreatywną Rare

- skasował Scalebound, Phantom Dust i Fable Legends

- zamknął Lionhead 

- wypuścił Xboxa One X najmocniejszą konsole poprzedniej generacji

- wprowadził wsteczną kompatybilność w xboxach

- zaczął za darmo remasterowac niektóre  gry patchami, 

- dał światu Xbox Game Passa

- Xbox stracił exclusievy, wszystkie gry zaczęły trafiać na PC

- wypuścił najmocniejszą i najtańsza oraz najsłabszą konsole nowej generacji

- kupił Bethesde 

- uruchomił usługę grania w chmurze 

- liczba studiów wewnętrznych zwiększyła się z 5 ekip do 23

 

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.