Opublikowano 22 marca 20214 l 2 minuty temu, bluber napisał: brak sieciowego komponentu - dobrze pamiętam? Tytułowych klubów brakowało bodajże) To akurat było, tylko serwery nie działały na premierę przez ok miesiąc z tego co pamiętam.
Opublikowano 22 marca 20214 l Jako, że gierka tanio stoi i wiadomo, że wsparcie padło, to obiektywnie, czy jest jeszcze sens jej kupna i pogrania? Singiel jakiś w miarę ok tam jest?
Opublikowano 23 marca 20214 l Ja pograłem parę godzin i zostawiłem jak zaczeło się robić trudno xd Fajna ścigałka.
Opublikowano 25 marca 20214 l może trochę wstyd się przyznać ale chętnie zagrałybym w dopasiony remaster Binary Domain, pamiętam jak wyrwałem nówkę za 40 zł i mimo pewnej budżetowości bawiłem się bardzo fajnie. Taki japoński miks Gearsów i..... Mass Effect 2
Opublikowano 25 marca 20214 l Właśnie kończę Binary Domain na X360, bardzo dobra gierka z o dziwo ciekawą historią, momenty pokazania Hollow Children to naprawdę mocna rzecz
Opublikowano 25 marca 20214 l Binary, to jeden z cichych hitów. Może nie najwyższa półka, ale zwyczajnie bardzo dobra gra, która niestety przeszła bez echa. W Ameryce Północnej poszło, tylko 20 000 kopii(trochę lepiej w Japonii). Tragiczny wynik.
Opublikowano 29 marca 20214 l plotki się potwierdziły Sony zamyka sklep dla PS3 i Vity, na szczęście wciąż będzie można ściągnąć wczesniej zakupione gry
Opublikowano 29 marca 20214 l Jaki sens ma zamkniecie sklepu. Jak beda pozwalac na sciaganie kupionych gier, to serwery i tak bedą hulać, wiec na tym nic nie oszczędzą.
Opublikowano 29 marca 20214 l Może nie chcą, żeby ludzie kupowali gierki, bo wprowadzą możliwość odpalania gierek z tych sprzętów na ps5? Z trofikami np. Za kasiurkę Gdzieś ostatnio na necie rzuciła mi się w oczy informacja o takim patencie SONY.
Opublikowano 30 marca 20214 l Jakoś tego nie widzę. Jeśli już to będa cisnąć w emulację przez PSNow. Zamknięcie w żaden sposób mnie nie rusza, bo żadnej z konsol nie posiadam, ale sprawi on jedynie, że PSVita jest jeszcze bardziej PSMortem niż kiedykolwiek.
Opublikowano 30 marca 20214 l 9 godzin temu, Rozi napisał: Nie słyszałem wcześniej o tej grze, ale skoro tak polecają to chyba trzeba będzie sprawdzić, zwłaszcza że wychodzi w gamę passie day one
Opublikowano 31 marca 20214 l Cytat German studio Behind the Stone released Sir Eatsalot, a 2D platformer for PS Vita, two years ago. Until recently, the game was exclusive to the platform. The studio predicted this change and decided to work on a Switch port because “the way Sony treated the device was telling”. niezależni developerzy nie są zbyt zadowoleni z polityki Sony, delikatnie mówiąc
Opublikowano 31 marca 20214 l Ciekawostka i plotka Jeff Grub powiedział w swoim podcascie że słyszał że Remery pracuje nad Alanem Wake 2 ufundowanym przez Epica, to dosyć wiarygodne źródło infomacji więc pewnie to prawda
Opublikowano 31 marca 20214 l Nie ma opcji. Będzie exem na EPICu i Ew. na jednej z konsol, ale full PC exclusive? 0 szans.
Opublikowano 31 marca 20214 l A jaki Epic ma interes w tym żeby wydawać gry w całości finansowane przez nich na konsole?
Opublikowano 31 marca 20214 l Na konsole pewnie wyjdzie ale będzie sklepowym eksem na PC dla epic store. Steam też swoich gier nie wydaje na innych platformach sprzedażowych. Edytowane 31 marca 20214 l przez Ukukuki
Opublikowano 31 marca 20214 l 1 godzinę temu, ASX napisał: Zarabianie pieniędzy? Biorąc pod uwagę że AW był sprzedażowym niewypałem to tak ostrożnie bym podchodził do tego zarabiania pieniędzy.
Opublikowano 1 kwietnia 20214 l 7 lat stery Xboxa objął Phil Spencer, od tego czasu: - Xbox porzucił kinecta i pomysł bycia multimedialnym centrum rozrywki w domu - dał wolność kreatywną Rare - skasował Scalebound, Phantom Dust i Fable Legends - zamknął Lionhead - wypuścił Xboxa One X najmocniejszą konsole poprzedniej generacji - wprowadził wsteczną kompatybilność w xboxach - zaczął za darmo remasterowac niektóre gry patchami, - dał światu Xbox Game Passa - Xbox stracił exclusievy, wszystkie gry zaczęły trafiać na PC - wypuścił najmocniejszą i najtańsza oraz najsłabszą konsole nowej generacji - kupił Bethesde - uruchomił usługę grania w chmurze - liczba studiów wewnętrznych zwiększyła się z 5 ekip do 23
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.