Figaro 8 300 Opublikowano 13 lutego 2015 Opublikowano 13 lutego 2015 Nie znacie się, Mako rządzi. Cytuj
Mendrek 569 Opublikowano 14 lutego 2015 Opublikowano 14 lutego 2015 Też najpierw ograłem trójkę, a potem jedynkę, dwójkę i trójkę jeszcze raz. Bo granie tą samą postacią przez trzy części to zupełnie inny wymiar gry i historii. Może trochę żałuję, że trójka zwieńczyła wszystko i nie było takiego zaskoczenia, ale mimo wszystko gdyby nie to, to pewnie nie ograłbym w ogóle tej serii. W ogóle bardzo dobry jest system konsekwencji popełnianych czynów. Podpowiem Ci Kazubie, że warto robić byle questy. Dziś będziesz dla kogoś kurierem, a w kolejnej części ten ktoś może okazać się kimś wpływowym i odwdzięczyć Ci się. Albo i nie Nigdy nie wiadomo czym tak naprawdę zaskutkuje współpraca, gdyż gra ma swoje ciekawe twisty. Poza tym czasami jak się bierze kogoś na misję, kto jest z nią związany, można dowiedzieć się coś więcej z fabuły lub ze świata. Jak i również relacje z bohaterami mogą mieć na to wpływ. Co do Mako, to z jednej strony nudne jest zwiedzanie planet czy walka tym pojazdem, ale na dobrą sprawę tak wygląda kosmos. I to nadaje smaczku, bo możesz się wczuć. Poza tym jest jedna misja, która fajnie wyjaśnia historię pewnej postaci Dwójka IMO najlepsza, bo system nie był tak toporny, historia nie musiała być zwieńczona czy pompatyczna, a całość ma naprawdę wiele ciekawych sub-questów i rozwiązań, zaś ostania misja to po prostu space operowa poezja, jakbym dobry serial oglądał Cytuj
Kazub 4 585 Opublikowano 14 lutego 2015 Opublikowano 14 lutego 2015 (edytowane) Nie znacie się, Mako rządzi. mhm, tak. ludki z bioware wzięły się za coś, o czym nie mieli pojęcia. fizyka nie istnieje, sterowanie tym gó,wnem to kpina. samochodzik waży 3 kilogramy i potrafi zablokować się o wystający pręt. zdarzają się bugi, gdzie pojazd przykleja się do podłoża i po próbach odklejenia nagle wylatuje w powietrze (raz tak spadłem w przepaść). raz wjechałem na ten szpikulec gethów i 3 minuty męczyłem sie, żeby się od tego oderwać. śmiesznie, bo wrogowie jako cel, rozpoznaja tylko przód pojazdu, więc można schować dziób za rogiem i będą strzelać w ścianę. skakać mozna tylko w pionie, bo algorytm nie rozpoznaje pędu i siły nośnej, więc po rozpędzeniu się i wciśnięciu skoku.....pojazd zawisa w powietrzu, wow. no i te mapy. rozmazane, powtarzające sie tekstury i PUSTKA. tereny płaskie pół biedy, ale góry to masakra, przebijanie się przez wertepy to jedno z najgorszych doświadczeń gejmingowych w życiu. jedna wielka irytacja. PO CO dawać tyle misji pobocznych, skoro polegają one na tym durnym jeżdżeniu durnym samochodzikiem po pustej mapie, w celu znalezienia KOLEJNEJ, TAKIEJ SAMEJ LOKACJI i wybicie wrogów. ale serio, pojecie kopiuj wklei nabiera nowego znaczenia, kiedy piaty raz wchodzisz do IDENTYCZNEJ LOKACJI, dosłownie ten sam układ pomieszczeń. najgorzej, jak na koniec dostaje krótki TEKST opisujący co się stało. nowy wymiar cięcia kosztów i gonienia terminów. całe to mako i "zwiedzanie planet" to niestety oczko w dół w ocenie ogólnej. szkoda teraz widzę, jak niedorzeczne czytałem hejty na trójke, że pif paf i casual. jezu, przecież usprawnili tam wszystko. walka jest płynniejsza, strzelanko przyjemniejsze, działanie mocy rozbudowane (comobsy !). SI ziomków poprawione. RPG factor na niezmienionym poziomie i cały czas gra jest taktyczna. no ale ludki nie ogarniające flow i gier akcji musiały popłakać. jedynka ma swoje momenty, ale przy epickich decyzjach z trójki, gdzie ważyły się losy całych planet i nacji....no nie ma tej podjarki, jak na przykład.... GIGA SPOILER by sytuacja z quarianami, ghetami i tali, gdzie chciałem dobsz, ale MUSIAŁEM cofnąć sejw, żeby uratować Tali . albo kwestia krogan i genophage. aha - illusive man > saren w całej serii wkurza mnie, że gra propsuje full paragon, albo full renegade, przez co gram raz na maksa grzecznym szepardem, a raz sku,wysynem. życie tak nie działa. dobrze, że w dwójce wyebali już charm i intimidate. no i mako, bleh. Edytowane 14 lutego 2015 przez Kazub 3 Cytuj
golab 1 672 Opublikowano 14 lutego 2015 Opublikowano 14 lutego 2015 splatynowałem Bayo1 na normalu, nawet ze dwa pure platinum mi wpadły za bossów teraz pyknę sobie NSIC, żeby kruki pozbierać Cytuj
Figaro 8 300 Opublikowano 14 lutego 2015 Opublikowano 14 lutego 2015 <ściana tekstu z logicznymi i uzasadnionymi argumentami> blablabla, ale pacz jak fajnie się jeździ!!1 Co z tego że waży 3 kilogramy. Mi się podobała nim jazda. Jego brak w następnych częściach tylko uwypukla płytkość kontynuacji. Już nie było tego uczucia eksploracji nieznanych planet, tylko epic cinematic corridor shooter. Cieszę się, że w czwórce powróci. Cytuj
XM. 11 045 Opublikowano 14 lutego 2015 Opublikowano 14 lutego 2015 Jego brak w następnych częściach tylko uwypukla płytkość kontynuacji. Już nie było tego uczucia eksploracji nieznanych planet, tylko epic cinematic corridor shooter. Nie grałeś, nie komentuj. W ogóle to zacząć trylogię ME od "trzeciej" części... Cytuj
Kazub 4 585 Opublikowano 14 lutego 2015 Opublikowano 14 lutego 2015 (edytowane) Jego brak w następnych częściach tylko uwypukla płytkość kontynuacji. Już nie było tego uczucia eksploracji nieznanych planet, tylko epic cinematic corridor shooter. no za płytką mam wyobraźnie, żeby poczuć tą eksploracje nieznanych planet. ja tu widzę tylko tragiczny model jazdy po powtarzających się pustkowiach w poszukiwaniu takich samych, kartonowych lokacji, żeby pozbierać itemki, wytłuc badziewie, odhaczyć "questa" i wrócić na statek. musiałem sobie dawkować to zwiedzanie, ale każdy powrót do cinematic experience był ulgą Cieszę się, że w czwórce powróci ojesu. albo to ogarną, albo niech wynajmą zewnetrznego deva żeby im to zrobił W ogóle to zacząć trylogię ME od "trzeciej" części... nie znasz mojej sytuacji Edytowane 14 lutego 2015 przez Kazub Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 14 lutego 2015 Opublikowano 14 lutego 2015 (edytowane) Dla mnie dwójka była idealna jesli chodzi o proporcje strzelania. Ogólnie jedna z najlepszych gier generacji w swoim gatunku. Poziom trudnosci, bronie, DŁUGOŚC GRY. W sumie i tak sprawdze trójke ale przynajmniej wiem czego sie spodziewac. Oba Dead Spejsy cierpiały często na ten sam problem; nawet najlepiej wykreowany stwór przestawał straszyć jeśli musieliśmy zabijać go w ilościach hurtowych, co kilkanaście minut. Nie ustrzegła się tego zarówno pierwsza, jak i druga część. w jedynce szczególnie ostatni poziom, gdzie pchaliśmy marker na swoje miejsce. W dwójce największe przegięcie pif paf było podczas jazdy tym buldożerem i torowania sobie drogi ucieczki przed Regeneratorem. Całe szczęście obie ratowały sekwencje, stawiające na suspens, oraz to czego nie widać. Trójkę dyplomatycznie ominąłem by nie psuć sobie wspomnień. W razie co demo jest na psn i live. W razie co odradzam. Skonczyliscie re6? Kur.wa dwa razy próbowałem i nie dałem rady. Dlaczego to takie słabe? Bo Capcom zachęcony sukcesem kooperacyjnego pifpaf stratatata alias RE5 zdecydował się na zrobienie "szóstki" pod retardów gejmingu. Resident Evil: Attracting CoD fans 'the dream,' says Capcom. 'Action route makes sense' http://www.computerandvideogames.com/332888/resident-evil-attracting-cod-fans-the-dream-says-capcom-action-route-makes-sense/ Edytowane 14 lutego 2015 przez nobodylikeyou Cytuj
ASX 14 717 Opublikowano 14 lutego 2015 Opublikowano 14 lutego 2015 Do dziś pamiętam ten moment Rok 2007, ja nastolatek zachwycony next-genowością Mass Effect, do tego moja wyobraźnia rozbudzona jest setkami opinii opisujących Mass Effect jako fantastyczną przygodę o eksploracji niezliczonej ilości planet. No i gram sobie w tego ME, staram się wczuć w ten zapowiadany klimat, nie przychodzi to co prawda łatwo, ale nie poddaje się. No i przychodzi moment w którym Normandia pierwszy raz zrzuca mnie w mako na powierzchnie planety.... nie muszę chyba mówić, iż cały czar eksploracji prysł gdy daje nam się takie narzędzie (zresztą Kazub idealnie to opisał) Co ciekawe Mass Effect zyskało gdy ogrywałem je po raz kolejny bodajże rok temu, gdy wiedziałem, że mechanika jest drewniana, questy poboczne słabe, a mako to (pipi). Serio warto przypomnieć sobie część pierwszą i wyobrazić sobie jak mogłyby wyglądać następne części gdyby nie musiałyby być boleśnie okrojone pod przeciętnego hamburgera. Jedynka ma świetny wątek główny, genialną ścieżkę dźwiękową, bardzo intrygująco nakreślone uniwersum (którego potencjał uważam nie został w pełni wykorzystany) i najbardziej rozbudowaną walkę. Cytuj
balon 5 379 Opublikowano 15 lutego 2015 Opublikowano 15 lutego 2015 Nie wiem ale mi w 2007 nie przeszkadzało w ogôle te Mako. Teraz pewno byłoby inaczej. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 15 lutego 2015 Opublikowano 15 lutego 2015 ME1 i początek pięknej przygody w klimatach SF I pomyśleć, że pierwszy raz jak kupiłem to zaraz sprzedałem, bo na CRT ciężko było się wdrożyć w rozgrywkę z uwagi na nieczytelne opisy i dialogi Cytuj
Velius 5 779 Opublikowano 15 lutego 2015 Opublikowano 15 lutego 2015 Znacie jakiś sposób zeby PS2 na LCD 46 cali wyglądało tak zeby dalo sie grać? Probowałem łączyc przez RGB i rozmazane strasznie, menusy w rpgach nie czytelne i jest taka jakby "mgła". Przez component jest troche lepiej ale wciaz rozmazane i nieczytelne. Nie chce super grafy, wygladzania tekstur, tylko mozliwosc czytania na spokojnie menusów. Jakis VGA Box albo upscaler do 300zl cos pomoze czy kasa w błoto? Telewizor CRT odpada niestety. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 15 lutego 2015 Opublikowano 15 lutego 2015 Znacie jakiś sposób zeby PS2 na LCD 46 cali wyglądało tak zeby dalo sie grać? Probowałem łączyc przez RGB i rozmazane strasznie, menusy w rpgach nie czytelne i jest taka jakby "mgła". Przez component jest troche lepiej ale wciaz rozmazane i nieczytelne. Nie chce super grafy, wygladzania tekstur, tylko mozliwosc czytania na spokojnie menusów. Jakis VGA Box albo upscaler do 300zl cos pomoze czy kasa w błoto? Telewizor CRT odpada niestety. A podłącz przez SCART, ja tak ostatnio odpaliłem Personę 3 na 42" Bravii i wszystko ostre. Może to też być wina samego TV - na poprzednim LCD jak podłączyłem przez SCART PS2, to obraz był dużo gorszy. Cytuj
Labtec 3 668 Opublikowano 15 lutego 2015 Opublikowano 15 lutego 2015 Ja jak kiedyś grałem tak to zawsze ustawiałem 4:3 ekran w opcjach LCD, czarne paski po bokach ale wtedy to najlepiej wyglądało Cytuj
Gość mate5 Opublikowano 15 lutego 2015 Opublikowano 15 lutego 2015 Headshoty shotgunem w RE1: DC Zacząłem wreszcie ogrywać starą trylogię RE po bożemu, bo jako dzieciak przeszedłem tylko trójeczkę i coś tam liznąłem dwójki, a w jedynkę nawet nie grałem. Ło jezu jakie to dobre. Trzeba będzie w tym roku ograć REmake'a jeszcze. Cytuj
Paliodor 1 817 Opublikowano 15 lutego 2015 Opublikowano 15 lutego 2015 Ja obecnie pykam na 47calowym Panasie w gierki z Ps2 i obraz jest ok.Konsolę miałem podpiętą większość czasu przez component ale czasem też grałem przez SCART i graficznie nie było koszmaru. Teraz ogrywam Personę FES i wszystkie menusy i dialogi widać bardzo dobrze. Może to rzeczywiście zależy aż tak bardzo od danego modelu telewizora. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 15 lutego 2015 Opublikowano 15 lutego 2015 To zależy od TV. Ja miałem porównanie na 2 LCD i różnica na korzyść nowego TV to niebo a ziemia. Cytuj
Paliodor 1 817 Opublikowano 15 lutego 2015 Opublikowano 15 lutego 2015 (edytowane) Wychodzi na to,że nowe pudła mają lepsze bebechy odpowiedzialne za wyświetlanie obrazu z różnych źródeł. W sumie jak sobie teraz przypomnę jak gry z PS2 wyglądały na moim starym Samsungu HD Ready to rzeczywiście, wtedy nie wyglądało to tak dobrze jak na tym nowym Panasie. Co się tyczy VGA Box albo upscalera to lepiej może zapytać Pinga.On ma tyle retro sprzętu,że pewnie będzie miał rozeznanie w takich gadżetach. Edytowane 15 lutego 2015 przez Paliodor Cytuj
Velius 5 779 Opublikowano 15 lutego 2015 Opublikowano 15 lutego 2015 No Ping uzywa jakiegos tanszego upscalera ale zapomnialem nazwe, bede musial go spytac. Najlepszy obecnie to podobno x-rgb mini ale nie bede wykladał ponad 1200zl w ciemno, a podobno akurat na PS2 ma najmniejszy wpływ, bardziej robi obraz żylete dla restro konsol typu SNES itp. Cytuj
ping 9 048 Opublikowano 16 lutego 2015 Opublikowano 16 lutego 2015 Podbijam temat - używam zwykłego upscalera chińskiej produkcji SCART -> HDMI Za ~40-50 usd można targnąć z eBaya. Nie jest to oczywiście sprzęt klasy XRGB, ale swoje zadanie spełnia - przede wszystkim usuwa zakłócenia, które mam wpinając się w TV analogowo. Nie ma filtrów, nie ma skanlinii, ot po prostu podbicie sygnału. Mi to w zupełności wystarczy, bo jednak wolę starocie na płaskim CRT (a i tak na retro mam czas raz na 3-4 tygodnie). Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 16 lutego 2015 Opublikowano 16 lutego 2015 (a i tak na retro mam czas raz na 3-4 tygodnie). Wiadomo calaki w high school musical same się nie wbiją Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 16 lutego 2015 Opublikowano 16 lutego 2015 (edytowane) Właśnie się z artykułu Eurogamera dowiedziałem, że do Quake 4 na X360 była dodawana płyta z remasterem Quake 2 w FHD i 60 FPS ze splitem do 4 graczy Edytowane 16 lutego 2015 przez DonSterydo Cytuj
ping 9 048 Opublikowano 16 lutego 2015 Opublikowano 16 lutego 2015 (a i tak na retro mam czas raz na 3-4 tygodnie). Wiadomo calaki w high school musical same się nie wbiją Niestety kolego, ale trzeba grać w takie ścierwa żeby mieć szansę na top w rankingu. Chociaż akurat ta gra nie była aż tak słaba, mam na koncie kilka gorszych szrotów. No ale już niedługo będę pierwszy w Polsce i odbijam od tematu gierek wideo w kwestii wirtualnych epenisów. Właśnie się z artykułu Eurogamera dowiedziałem, że do Quake 4 na X360 była dodawana płyta z remasterem Quake 2 w FHD i 60 FPS ze splitem do 4 graczy Tak. Na nieszczęście w reedycji (która wygląda tak samo jak premierówka, poza faktem że instrukcja jest cieniutka) tej płytki już nie ma. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 16 lutego 2015 Opublikowano 16 lutego 2015 A już chciałem się rzucić na nówkę za 35 zł Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 16 lutego 2015 Opublikowano 16 lutego 2015 (edytowane) Miałem tego Quaka, ale kumplowi pożyczyłem a ten posiał gdzieś Edytowane 16 lutego 2015 przez _Be_ Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.