Opublikowano 16 kwietnia 20214 l Teraz, łom napisał: Odnośnie crunchu przypomniała mi się rozmowa na jednej rozmowie rekrutacyjnej w warszawskiej firmie robiącej gierki. Były 3 osoby, 2ch kolesi robiących przy gierkach i kobieta od HRu, rozmowa z 'technicznymi' przebiega normalnie, odpowiadam na pytania, a pierwsze pytanie od kobiety z HRu 'Co sądzisz o nadgodzinach i pracach w weekendy?' na co odpowiadam że jeśli bym miał czas i siły to dał bym radę trochę nadgodzin wyrobić ale jeśli miał bym jakieś wcześniejsze plany o których wcześniej bym poinformował firmę np. ślub kogoś z rodziny czy ustalone wcześniej wakacje to nie ma szans że poświęcę to dla dobra firmy. Jeden koleś zadał potem pytanie 'A co sądzisz o nadgodzinach trwających przez pół projektu' na to ja w skrócie 'To jest źle zarządzany projekt'. 2 dni później odpowiedź że z powodu za małego zaangażowania nie zostałem przyjęty (i dobrze xd ). Przynajmniej postawili jasno sprawę i pewnie ten kto się tam dostał wiedział na co się pisze. No i miło, że w ogóle odzwonili
Opublikowano 16 kwietnia 20214 l ja co prawda nie pracował w gamedevie ale w branży architektonicznej i zdarzało mi się pracowac nad dużymi projektami i miesiące gdy kończyliśmy projekt, gdzie pracowałem 250h miesięcznie, po 2-3 latach pracy czułem się tak wypalony psychicznie że przy pierwszej okazji odszedłem stamtąd i 4 miesiące spędziłem na bezrobociu, nie robiąc nic, żyjąc z jakiś tam oszczędności i nie próbując nawet szukać innej pracy. Niby robiłem to co lubiłem i co było (i jest) moją pasją, ale nie da się dłużej w ten sposób funkcjonować, każdy prędzej czy później pęknie. jak czytam że ktoś usprawiedliwia takie coś to coś się we mnie gotuje
Opublikowano 16 kwietnia 20214 l Oczywiście że się nie da, porobisz przez parę miesięcy 200h albo i więcej żeby zarobić a potem regenerujesz siły przez dłuższy czas. Jeszcze jedna krótka historyjka jak pracowałem przy testowaniu crapów na komórki (80% czasu) i gierek na PC i konsole (20% czasu). Już tam pracowałem prawie rok i nie było jakiegoś ciśnienia na nadgodziny. Pewnego razu na salę (w pomieszczeniu około 80 osób) wychodzi główny manager projektów (obcokrajowiec) i pyta się na głos "Do You like MONEY!?" na to prawie wszyscy "YES!" (myśląc że szykują się bonusy przedświąteczne, bo był listopad) na to on "So You will have the opportunity to have more of it by working 10 hours per day, it's a great chance for our company!" i tym sposobem na 80 osób 75 pracowało zamiast 9-17 to 9-19, ale przynajmniej myśleli że zarobią więcej przed świętami i będzie hajs na prezenty. Plot Twist 20 grudnia na środek sali wychodzi manager nr 2 i mówi że przelewy się opóźnią i przyjdą po świętach XD
Opublikowano 16 kwietnia 20214 l Nadgodziny normalna rzecz w każdej branży no ale nie miesięcznym ciągiem albo i więcej. A co do samej plotki o przejęciu meh. SE nie ma nic co by mnie interesowało, ewentualnie powrót do świetności serii TR. MS niech kupi od Ubi markę Might and Magic.
Opublikowano 16 kwietnia 20214 l To skoro Figuś wrzucił materiał o SaGa Frontier, to ja mogę dodać, że producent serii zapowiedział, że to nie koniec odświeżania serii, plus powstaje nowa część.
Opublikowano 16 kwietnia 20214 l Saga Frontier 2 z odświeżeniem grafiki jak w jedynce i balansem poziomu trudności z chęcią bym przytulił. Strasznie dobrze ta gra się prezentowała, praktycznie poziom Legend of Mana.
Opublikowano 16 kwietnia 20214 l No następne w kolejce są Romancing SaGa 1, SaGa Frontier 2 i Unlimited SaGa (ciekawe czy jakimś cudem coś zrobią z tym jak ta gra jest "wyjaśniona" dla gracza).
Opublikowano 18 kwietnia 20214 l To niezły amazon xD tak patrzę na te nieudolne próby wejścia w giereczki tych amazonów i googlów i się zastanawiam czy już serio nie ms miejsca na tym rynku dla nikogo oprócz potężnej trójcy
Opublikowano 18 kwietnia 20214 l Biorą się takie molochy, które nie mają pojęcia o gamedevie, a potem wychodzą takie kwiatki i człowiek czuję się wtedy rozczarowany, bo na coś liczył, że jego ukochane LOTR dostanie nową grę.
Opublikowano 18 kwietnia 20214 l Amazon sam się wydymał (po raz kolejny), bo nie interesuje ich rynek gier dla pojedynczego gracza tylko pchają się w te sieciówki i MMO gdzie przepych jest jak nigdy i bez doświadczenia i marki próbują coś tam ugrać. XD
Opublikowano 25 kwietnia 20213 l Dziś trafiłem na to: W sumie to nic o tym nie wiem, śmierdzi mi znowu jakimś chińskim projektem widmo, ale ta fizyka pośladków i cycunie
Opublikowano 25 kwietnia 20213 l Design naprawdę niczego sobie, ale kolejny soulslike, no to już dawno zrobiło się niesmaczne. Wolałbym jakiegoś klasycznego slashera.
Opublikowano 29 kwietnia 20213 l Spoiler Wg ankiety wśród developerów trwająca pandemia już teraz spowodowała opóźnienie prawie 50% będących w produkcji, a to pewnie nie koniec
Opublikowano 30 kwietnia 20213 l https://www.purepc.pl/ankieta-przeprowadzona-wsrod-deweloperow-zdradza-ktore-platformy-ciesza-sie-ich-najwiekszym-zainteresowaniem VR prawie 30% mocno cieszy popularność gierek na VR. Coś nowego w branży rośnie na solidną gałąź tego przemysłu. Bawiłem się tym już trochę i wrażenia niesamowite, muszę w końcu dołożyć swoją cegiełkę i kupić jakiś zestaw.
Opublikowano 30 kwietnia 20213 l Chciałbym spróbować tego vrka ale nie znam nikogo kto ma A w ciemno nie kupię bo mój mózg nie lubi się za bardzo z takimi rzygogennymi wynalazkami
Opublikowano 30 kwietnia 20213 l W większych miejscowościach są salony VR, tam możesz przetestować. Wykup na 30min i odpal jakąś zamotaną grę to będziesz wiedział czy żołądek podoła.
Opublikowano 30 kwietnia 20213 l VR warto sprawdzić choćby dla tych kilku gier, które są "bezpieczne", statyczne i praktycznie nie wywołują zawrotów. Jak w którejś grze zbiera mi się na wymioty, to odpuszczam, ale teraz wiem, że wiele bym stracił, gdybym na podstawie pierwszych wrażeń decydował, czy podołam. Nawet jeśli odrzucić te rzygogenne, to i tak zostaje sporo gier do zabawy. Więc nie polecam od razu wsiadać na jakąś wymagającą karuzelę, bo prawie na pewno się zniechęcisz. W zamian proponuję stopniowe oswajanie się z VR i na początek coś łagodnego, albo przynajmniej coś pozbawionego ruchu (chodzenia, latania). Taki Superhot jest bezpieczny, a przy tym imponujący i pokazuje VRowy pazur. Albo Beat Saber. Wspominałem o Beat Saber? Gdyby na VR była dostępna tylko jedna gra - Beat Saber - to i tak chciałbym je mieć.
Opublikowano 30 kwietnia 20213 l Czekam na to PSVR 2, pierwszego już chciałem brać ale ta plątanina kabli mnie odrzucała
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.