Opublikowano 3 stycznia 20223 l SEGA has revealed in a recent management meeting that the Yakuza series on PC – including the Kiwami spin-offs and recent RPG Yakuza: Like A Dragon – has had “quite strong sales”, with total copies sold being in the region of 2.8 million units worldwide. It took a very long time for the Yakuza series to finally get ported to PC, as traditionally each game received a PlayStation-only release – and a lot of the time, it’s a Japan-only release too. Yakuza 3, for example, released in 2009 on the PS3 in Japan and only arrived on PC in the Yakuza Remastered Collection in 2021. Still, things are slowly changing, with the Western release of Yakuza: Like A Dragon launching simultaneously on all platforms – including PC – at the end of 2020. It had a “strong performance” on PC, according to SEGA, and now the publisher has reported in a management meeting (via Yakuza fan site Tojo Dojo) that the entire Yakuza series has had “quite strong sales” on PC. Specifically, SEGA says that the entire Yakuza series – incorporating the main games, both Kiwami titles, and Like A Dragon – has had “unit sales of approximately 2.80 million units worldwide”. SEGA is also satisfied that the PC versions of these games have allowed them to reach more users and “prolong the product life cycle” of the Yakuza series’ sales. Given these sales figures and the warm reception to Yakuza: Like A Dragon on PC, it seems very likely that the next Yakuza game will launch on PC simultaneously as consoles once again. https://www.pcgamesn.com/yakuza-like-a-dragon/pc-sales-worldwide No i okej, teraz poprosimy Kenzan i Ishin wypuścić na zachodzie
Opublikowano 4 stycznia 20223 l https://nowymarketing.pl/a/35920,h-m-wchodzi-w-metaverse-i-otwiera-sklep-z-cyfrowymi-ubraniami Wiecie z czym mi się to skojarzyło? Z PlayStation Home. Tam też kupowało się cyfrowe markowe ciuchy. Np. Diesela: Były też dekoracje do cyfrowych domów i generalnie sporo różnego merchu. Po latach tam spędzonych, uważam że wyprzedzał swoje czasy. Mimo fatalnych początków, pod koniec żywota był pokaźnym hubem - od minigier, przez miejsca streamingu, matchmakingu i po prostu towarzyskich spotkań. Chociaż PS3 z trudem to wszystko ogarniało
Opublikowano 4 stycznia 20223 l Second Life wyszedł w 2003 więc z tym wyprzedzaniem tak bym się nie rozpędzał.
Opublikowano 4 stycznia 20223 l Z okazji E3 spoko eventy też tam były, niedawno fani wskrzesili Home Sony tez w zeszłym roku odnowiło trademark PSHOME co praktycznie może nic nie oznaczać, ale wraz z PSVR2 fani plotkują i mają nadzieję że zostanie wskrzeszone. Swoją droga PS HOME przynosiło im sporo kaski
Opublikowano 4 stycznia 20223 l Może zobaczyli jaki sukces odniósł VRChat i zrobią to samo z PS Home.
Opublikowano 4 stycznia 20223 l Heh a za czasów PS360 popularne był switch lag Ale to było wkurwiające jak wpierdoliłeś w typa magazynek, a za chwilę dostawałeś z kałacha jak z jakiegoś shotguna i byłeś bez szans
Opublikowano 6 stycznia 20223 l Szacuneczek dla dotemu za przywracanie do życia starych gierek jak streets of rage. Windjammers 2 w gamepassie od 20 stycznia
Opublikowano 8 stycznia 20223 l Ponad półtoragodzinna analiza Raycevicka, gry która mi się podobała, ale nie była jakąś rewelacja? Jeszcze jak nikt nie robi lepszych materiałów
Opublikowano 9 stycznia 20223 l W dniu 6.01.2022 o 18:22, Figuś napisał: Niestety nie wierzę w odbudowę reputacji pod skrzydłami EA...
Opublikowano 10 stycznia 20223 l Piątka z marketingiem kosztowała ok. 250 mln, więc trochę by tego było.
Opublikowano 10 stycznia 20223 l TakeTwo robi sobie zakupy za miliardy, a tymczasem gracze Red Dead Online organizują akcję #SaveRedDeadOnline, by zwrócić uwagę Rockstar i TakeTwo jak gra jest olewana Moim zdaniem, dla nas core'owych graczy nic ciekawego nie wyjdzie z tego przejęcia. Oznacza to tyle, że Take Two jeszcze mocniej będzie inwestować w gry mobilne, free to play i gry usługi.
Opublikowano 10 stycznia 20223 l Czy stare poczciwe konsolomaniaki to gang dutcha który ucieka przed nieuchronnym końcem?( gerkami na telefony)
Opublikowano 10 stycznia 20223 l 1 minutę temu, ASX napisał: Moim zdaniem, dla nas core'owych graczy nic ciekawego nie wyjdzie z tego przejęcia. Oznacza to tyle, że Take Two jeszcze mocniej będzie inwestować w gry mobilne, free to play i gry usługi. Dzięki za przetłumaczenie tego co jest w tłicie od Ahmada
Opublikowano 10 stycznia 20223 l 52 minuty temu, Pupcio napisał: Czy stare poczciwe konsolomaniaki to gang dutcha który ucieka przed nieuchronnym końcem?( gerkami na telefony) Spokojnie, Dutch ma plan jak tego uniknąć.
Opublikowano 10 stycznia 20223 l 2 godziny temu, Pupcio napisał: Czy stare poczciwe konsolomaniaki to gang dutcha który ucieka przed nieuchronnym końcem?( gerkami na telefony) Jak branżunia pójdzie w tę stronę to może w końcu nadrobi się backlog. Serio, dajcie mi BRC i Tunica, dla ludu Elden Ring bo czekają i gierki mogą już nie wychodzić, będę miał w co grać.
Opublikowano 10 stycznia 20223 l Mnie rozwala to ,że mobilne gierki na telefony są więcej warte niż rynek konsolowy łącznie z PC. No ale moi rodzice w coś grają na telefonach, siora tak samo (Genshi i Stardew Valley). Sam pykam w Hearthstone i ostatnio skończyłem Duke Nukem Manhattan Project. W Total War Rome to mam chyba nabite z 30h. W sumie kończę z 3-4 gierki na telefon w ciągu roku. Z tej perspektywy wyniki tego rynku mnie nie dziwią. Dziwi mnie Sony które ma obecnie największy potencjał aby ten rynek zaatakować a kompletnie tego nie robi. Wydali kiedyś Xperia Play no ale średni to był telefon. Po porażce Vity mogli by coś pokombinować. Do tego gierki na kartach pamięci no ale to marzenie nerda lubiącego zbierać. Wiadomo ,że była by tylko cyfra.
Opublikowano 10 stycznia 20223 l Grać w jakieś tetrisy czy tego nieszczęsnego niera to i ja sobie pykam jak jestem poza domem ale rozpyerdala mnie że ludzie wydają hajs na te mikrotansakcje xD Jak miałem 15 lat i kupiłem moje jedyne bezużyteczne dlc do gry czyli skiny do bc2 za 5zł to czułem się jak debil że wydałem na coś takiego pieniądze xD Może to mój skąpy polski mózg tak tylko ma no ale kurde
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.