Wredny 9 583 Opublikowano 6 marca 2022 Opublikowano 6 marca 2022 Wronged Us - inspirowany Silentem survival horror na UE5, aczkolwiek robiony przez jakieś no-name studio i cholera wie, czy kiedykolwiek dowiozą pełną wersję: Cytuj
ASX 14 669 Opublikowano 6 marca 2022 Opublikowano 6 marca 2022 tradycyjnie jak wiele niskobudżetowych gierek wygląda jak kompilacja róznych assetów dostępnych w internecie. 2 Cytuj
Paolo de Vesir 9 131 Opublikowano 6 marca 2022 Opublikowano 6 marca 2022 6 godzin temu, Wredny napisał: Wronged Us - inspirowany Silentem survival horror na UE5, aczkolwiek robiony przez jakieś no-name studio i cholera wie, czy kiedykolwiek dowiozą pełną wersję: Szczerze to niewiele widzę tu z Silenta, co najwyżej perspektywę z ostatnich odsłon. Na horyzoncie widać jednak obiecujące Post Trauma które zapowiada się na porządny hołd dla SH. W internecie jest już nawet pełne demko jakby ktoś był zainteresowany. 2 1 Cytuj
ASX 14 669 Opublikowano 9 marca 2022 Opublikowano 9 marca 2022 Taka tam ciekawostka, 10 najlepszych gierkowych wydawców wg. Metacritic w 2021 r. 1 Xbox Game Studios 2 Sony Interactive Entertainment 3 Humble Games 4 Activision Blizzard 5 Bethesda Softworks 6 Capcom 7 Bandai Namco 8 Sega 9 Electronic Arts 10 505 Games https://www.metacritic.com/pictures/2022-game-publisher-rankings rozwinięcie w spoilerze: Spoiler Cytuj
ASX 14 669 Opublikowano 14 marca 2022 Opublikowano 14 marca 2022 dziś 10 lat kończy Journey, jedna z najlepiej ocenianych gier 7 generacji konsol jeśli kogoś interesuje proces produkcji tej perełki to polecam wątek: a jak ktoś nie grał to informuje też że jest obecnie na promocji na Steam i PSN 2 Cytuj
Paolo de Vesir 9 131 Opublikowano 14 marca 2022 Opublikowano 14 marca 2022 Gra od dawna w backlogu, uwielbiam produkcje thatgamecompany (zwłaszcza flow) i mam nadzieję, że zobaczę od nich coś nowego. Nawet zadowoliłbym się portem Sky na duże konsole, bo ani mój iPad ani S8 nie radzą sobie z tym tytułem za dobrze. Cytuj
ASX 14 669 Opublikowano 14 marca 2022 Opublikowano 14 marca 2022 no to Sky wygląda fajnie, też jeszcze w nią nie grałem i z tego co wiem to mają plany aby gra wyszła na konsole. Ale na twoim miejscu bym uważał Wezyr bo to pozycja z modelu znienawidzonych gier usług Cytuj
Paolo de Vesir 9 131 Opublikowano 14 marca 2022 Opublikowano 14 marca 2022 Nie jest looter shooterem, więc przeżyję. Nie jestem hejterem gaasow jako ogółu tylko konkretnych jego typów. 1 Cytuj
ASX 14 669 Opublikowano 14 marca 2022 Opublikowano 14 marca 2022 też nie lubie lootershooterów i gier w których się grinduje, bo gry powinny być rozrywką a nie pracą. Cytuj
_Red_ 12 024 Opublikowano 20 marca 2022 Opublikowano 20 marca 2022 Nie wiem do czego jest ten temat, ale @Pupcio mnie skierował w sprawie trailerków etc. Wyskoczyło mi na YT. Dawno nie widziałem tak odpychającego i nijakiego trailera. Pomyślałem, że to jakieś randomowe demo enginu do gier sprzed 10 lat, a potem zobaczyłem podobny koment na YT. Generyczny pan kosmonauta, generyczny wróg, tragiczny plastik dookoła, zero siły przebicia ponad inne gry. Myślałem, że trailer to powinien chwycić za jaja i zrobić hype, a to wygląda jak jakiś cholerawieco generyk, z animacją ruchu jak po lodowisku. Obstawiam mocne 3/10. Cytuj
Paolo de Vesir 9 131 Opublikowano 20 marca 2022 Opublikowano 20 marca 2022 >Mamo ja chcę Warframe. >Mamy Warframe w domu. >Warframe w domu: 4 minuty temu, _Red_ napisał: Zgadzam się w pełni, wygląda to uberbiednie. Cytuj
_Red_ 12 024 Opublikowano 20 marca 2022 Opublikowano 20 marca 2022 Mocny kandydat do preordera, rebel sword to nie przelewki. Cytuj
Mejm 15 331 Opublikowano 26 marca 2022 Opublikowano 26 marca 2022 Wrocil "angielski dla graczy" ale pod nowa nazwa. Cytuj
pawelgr5 1 470 Opublikowano 1 kwietnia 2022 Opublikowano 1 kwietnia 2022 Prawdopodobnie jakis prank na 1 kwietnia ale kurde no troche człowiekowi feelsy wchodzą jak sobie przypomni granie w pierwsze MGS: METAL GEAR 35TH ANNIVERSARY 公式WEBサイト Samo logo na środku strony robi robote a jeżeli to nie ma byc jakis dowcip to znając Konami opublikują jakiś gówno news o nowej maszynie do tych chinskich kulek czy co oni tam robią. Cytuj
Suavek 4 722 Opublikowano 1 kwietnia 2022 Opublikowano 1 kwietnia 2022 Akurat pisałem, że cokolwiek Konami zrobi, to będzie na pewno sprzedaż NFT, ale widzę, że powyższa strona się uaktywniła i jest właśnie... parodią Konami i ich sprzedaży NFT. Ironia jest taka, że pewnie tak też będzie, na poważnie. Cytuj
mozi 1 978 Opublikowano 1 kwietnia 2022 Opublikowano 1 kwietnia 2022 (edytowane) To mnie rozjeybało 3:34 :> Edytowane 1 kwietnia 2022 przez mozi Cytuj
łom 1 980 Opublikowano 5 kwietnia 2022 Opublikowano 5 kwietnia 2022 Następny Tomb Raider będzie zrobiony w Unreal Engine 5. Cytuj
Square 8 613 Opublikowano 5 kwietnia 2022 Opublikowano 5 kwietnia 2022 Czyli przynajmniej Lara będzie dobrze wyglądać, zawsze jakiś pozytyw. Cytuj
balon 5 354 Opublikowano 5 kwietnia 2022 Opublikowano 5 kwietnia 2022 Ja pierdole znowu zewsząd będzie wyskakiwał ten UE5, coś jak przy UE3. Potem grasz w gierkę i masz wrażenie, że już gdzieś to widziałeś. Dla mnie najładniejsze giery to najczęściej te na autorskich silnikach (R*, ND, CDPR) i to nawet nie chodzi o jakieś cyferki, rozdzielczość ale o design, art style i ogólny odbiór grafiki. 4 Cytuj
łom 1 980 Opublikowano 5 kwietnia 2022 Opublikowano 5 kwietnia 2022 Niestety UE4 i 5 zostały tak dopakowane że tylko największe firmy (+ parę mniejszych japońskich) które już miały bardzo dobre zaplecze technologiczne będą korzystać z własnych silników. Jeśli będą na potęgę korzystać z dostępnych bibliotek modeli i materiałów to faktycznie gierki mogą zacząć wyglądać podobnie, co innego gry ze stylizowaną grafiką gdzie wszystko trzeba robić od podstaw. Cytuj
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 5 kwietnia 2022 Opublikowano 5 kwietnia 2022 20 minut temu, balon napisał: Ja pierdole znowu zewsząd będzie wyskakiwał ten UE5, coś jak przy UE3. Potem grasz w gierkę i masz wrażenie, że już gdzieś to widziałeś. Dla mnie najładniejsze giery to najczęściej te na autorskich silnikach (R*, ND, CDPR) i to nawet nie chodzi o jakieś cyferki, rozdzielczość ale o design, art style i ogólny odbiór grafiki. Zależy od studia. Rocksteady, czy Irrational Games robili gierki na UE, a mimo to miały swój unikalny styl. Cytuj
ASX 14 669 Opublikowano 5 kwietnia 2022 Opublikowano 5 kwietnia 2022 dokładnie. silnik to tylko narzędzie i nie ma żadnego wpływu na desing i artstyle żeby nie być gołosłownym, oto pokaz jak różne rzeczy można tworzyć za pomocą UE4 1 Cytuj
Pupcio 18 472 Opublikowano 5 kwietnia 2022 Opublikowano 5 kwietnia 2022 Akurat w batmanach to człowiek po minucie wiedział że to unreal xD 2 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.