Opublikowano 27 lutego 201510 l Grałem ostatnio w BG&E w wesji HD, nadal wspaniała gra i bardzo ładnie wyglada. Ubi wy ku.rwy, Ancel zrób te dwójke.
Opublikowano 27 lutego 201510 l No ja ostatnim razem tez w HD bo na PC Tyle, ze nie ukonczylem bo gra sie niemilosiernie zawieszala na jezdzie pontonem T_T
Opublikowano 27 lutego 201510 l No słyszalem, że port na PC jest zje.bany ostro. Trzeba było prawilnie na konsoli grać a nie wydziwiać.
Opublikowano 27 lutego 201510 l Na szczescie mam na ps3 to sobie niedlugo je.bne w ramach detoxu na to co wychodzi obecnie.
Opublikowano 28 lutego 201510 l Beyond G&E. Kocham tak bardzo. PROPAGANDA w barze nosorożców na zawsze wbita w głowę!
Opublikowano 28 lutego 201510 l Potrikowałbym, który SKATE najlepszy i dlaczego? Trojka. Najlepsza jedynka, ale movementu bez deski nie ma a w dwojce to xD. Trojka ma tryb hardcore ktory niszczy, ludzie nadal graja online, jest najwiecej trików, zdań i ma dobry ost. Najlepsza seria od EA wspominałem kiedys o tym? Edytowane 28 lutego 201510 l przez _Be_
Opublikowano 28 lutego 201510 l Najlepsza seria od EA wspominałem kiedys o tym? 56 razy. Jak tam blubson, masz już ps4 czy czekasz na bundle'a z BB? Będziesz siedział przed konsolą całą noc z 25 na 26 marca? Ja tak.
Opublikowano 28 lutego 201510 l Lepiej sie zapytaj czy przeszedl ktores Solsy. Bartek ale dasz pograc nie?
Opublikowano 28 lutego 201510 l Potrikowałbym, który SKATE najlepszy i dlaczego? Polecam OlliOlli. Rewela, a zaraz wychodzi też na 3DSa i WiiU.
Opublikowano 28 lutego 201510 l Dlaczego skwitowałeś dwójkę 'XD'? Movement bez deski tak skomentowałem. @mate5 nie mam jeszcze
Opublikowano 28 lutego 201510 l Potrikowałbym, który SKATE najlepszy i dlaczego? Polecam OlliOlli. Rewela, a zaraz wychodzi też na 3DSa i WiiU. Dużo dobrego słyszałem. Łyknę na 3DS'a.
Opublikowano 28 lutego 201510 l SuperBunnyhop znowu zrzuca bomby prawdy, znowu korzystając z zwartego i profesjonalnego języka.
Opublikowano 28 lutego 201510 l Fajne sa te jego filmiki, gada sensownie i nie opierdziela sie, szkoda tylko ze nie ma takiego zasiegu jak Biscuit lub AJ.
Opublikowano 28 lutego 201510 l Co do por. cinematic exp. TO z pierwszym Metalem jednak sporo pojechał, bo tamten tytuł pomimo że krótki nie prowadził gracza za rączkę, oraz t.j. RE2 posiadał bdb. replayability w postaci całej masy bonusowego stuffu, poziomu extreme, na dwóch zakończeniach i dodatkowym trybie kończąc. 16 lat temu, gdy od razu nie było wiadomo co zrobić, czy jak ugryźć bossa mój pierwszy raz zajął ok. 13h, z czego czysty gameplay ponad 7. Rekordowy speed run dwie. W przypadku MGS V GZ którego pierwsze przejście z cut scenkami zajmuje trochę ponad 1.5h argument o replayability jest także obusieczny, bo przecież istnieją tytuły z kampanią parokrotnie dłuższą, oraz równie dobrym replayability, które kosztowały na premierę stosunkowo taniej. Pomimo funu z gry oceny rzędu "6" dla GZ, uwzględniające stosunek czasu pierwszego przejścia do początkowej ceny ~40$ miały więc miejsce nie bez przyczyny. Edytowane 28 lutego 201510 l przez nobodylikeyou
Opublikowano 28 lutego 201510 l Co do por. cinematic exp. TO z pierwszym Metalem jednak sporo pojechał, bo tamten tytuł pomimo że krótki nie prowadził gracza za rączkę, oraz t.j. RE2 posiadał bdb. replayability w postaci całej masy bonusowego stuffu, poziomu extreme, na dwóch zakończeniach i dodatkowym trybie kończąc. 16 lat temu, gdy od razu nie było wiadomo co zrobić, czy jak ugryźć bossa mój pierwszy raz zajął ok. 13h, z czego czysty gameplay ponad 7. Rekordowy speed run dwie. No hej, ale to jest przecież przedmiotem tego video, obie gry są krótkimi cinematic experience, ale mgs ma mieć replayability, dobry pacing i innowacje.
Opublikowano 28 lutego 201510 l Wiem. I zgadzam się z lwią częścią pozostałej zawartości. Chodziło mi to że za bardzo zrównał TO z pierwszym MGS, przez co osoba nie zaznajomiona z produkcją Kojimy z 1998 mogłaby odnieść wrażenie że 17 lat temu podejście do cinematic exp. było praktycznie takie samo co u RaD. wszystkie plusy związane z replayability ujął dopiero przy okazji Ground Zero.
Opublikowano 1 marca 201510 l Czemu Resident Evil 4 zrobił się taki kultowy i chwalony? Czym się wyróżniał? Z ciekawości pytam, grałem w RE5 i tylko w co-opie mi ta gra sprawiała frajdę, a ta ponoć niewiele się różni od RE4 (poza settingiem).
Opublikowano 1 marca 201510 l Inny Klimat, lepsze - ciekawsze akcje i wydarzenia, brak murzyńskiej wioski. No i gdy wyszedł graficzka robiła.
Opublikowano 1 marca 201510 l Czemu Resident Evil 4 zrobił się taki kultowy i chwalony? Czym się wyróżniał? Z ciekawości pytam, grałem w RE5 i tylko w co-opie mi ta gra sprawiała frajdę, a ta ponoć niewiele się różni od RE4 (poza settingiem). - wprowadził kilka fajnych rozwiązań - oprawa wtedy zabijała - soczysty gameplay - jedna z pierwszych ''filmowych'' gier TPP
Opublikowano 1 marca 201510 l Gunplay nadal robi, atmosfera robi, brak co-opa, dlugosc gry oraz jej replayability no po prosti kompletna gra akcji z fabulą klasy b. Ogranij sobie wersje HD na PC, ale uwaga sterowanie w tych czasach moze wydawac sie przeje.banie archaiczne, no i zeby zmienic bronie trzeba wchodzic do invetory to chyba jedyny minus gry.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.