GearsUp 292 Opublikowano 7 maja Opublikowano 7 maja (edytowane) 10 minut temu, Pupcio napisał: Wiadomo. Żyjący świat= bokoblin atakujący srebrnego lizalfosa Jeszcze raz. Nie odpalające się skrypty cut scenek i inne oskryptowane wydarzenia w RDR 2 tylko kod gry losujący cokolwiek randomowo (dlatego wymieniłem Championship Managera, @Dr.Czekolada wymienił wcześniej inne simy jak Civka i już jakoś nie było śmieszków tak jak z managera). W randomowym pojedynku bokoblina i lizalfosa zachodzi kilka obliczeń, które gra musi przetrawić - jaki jest pool dmga, jaki rodzaj ataków randomowo zostanie wybrany, jakie randomowe przedmioty i bronie znajdują się w okolicy, które taki bokoblin np może podnieść i zmienić oblicze tego pojedynku. Chodzi o obliczenia jakich gra dokonuje jak dochodzi do takiego encountera a nie samo to, że ktoś z kimś walczy. No nie wiem jak inaczej to wytłumaczyć. Gracze są tacy tępi? To samo temat gier 10 na 10, typy wypisali tam już około 500 gier ale dla każdego wszystkie tamte gry to są 10 na 10 i ciężko wybrać jedną 9 na 10 i podać jako przykład. Ja chyba wiem dlaczego. Dlatego że po czasie dopiero się zakumało zasady i teraz ciężko się do tego przyznać więc lepiej pozostać przy swoim i zgrywać głupa. Edytowane 7 maja przez GearsUp Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 7 maja Opublikowano 7 maja Te same rzeczy o któych piszesz (NPC wchodzący ze sobą w losowe interakcje, różne rodzaje ataków zadające różne obrażenia, czy NPC zmieniający broń gdy coś lepszego znajdzie się w otoczeniu) zachodzą np. w Halo Infinite. Mimo to nie jestem tak pojebany by nazwać ten świat żyjącym. Cytuj
GearsUp 292 Opublikowano 7 maja Opublikowano 7 maja No dobrze to może inaczej, w którym momencie napisałem że świat w Zeldzie jest żyjący? Cytuj
Daddy 4 243 Opublikowano 7 maja Opublikowano 7 maja Żyjący świat w BOTW xD Usprawiedliwianie gry że to wina mocy Switcha też średnio wchodzi, na ps360 jest trochę sanboxów które mają żyjący świat a to słabsze sprzęty a gry są w bardziej zaawansowanej wizualnie formie. Ktoś dobrze już to napisał, jest interaktywny i tylko tyle. Cytuj
Bzduras 12 764 Opublikowano 7 maja Opublikowano 7 maja Co wy mówicie, jak się bokobliny korokami biją to gra musi w tle przeliczyć damage output, to jest definicja życia Cytuj
Josh 4 831 Opublikowano 7 maja Opublikowano 7 maja Ktoś wcześniej pisał, że budowanie jakichś gówienek czyni świat żyjącym. W takim razie najbardziej żyjącym światem ze wszystkich jest Fortnite. Cytuj
Paolo de Vesir 9 234 Opublikowano 7 maja Opublikowano 7 maja OK, czyli piękne, złożone, żyjące światy stworzyli już inni, ale to specjalne dziecko dostaje peany od "recenzentów"? Klasyczek, Nintendo od zawsze miało specjalne traktowanie. 1 Cytuj
Bzduras 12 764 Opublikowano 7 maja Opublikowano 7 maja Pyszna teoria Paolo, ale nie zgodzę się z nią i zaproponuję Ci inną, taką bez CW i branżowych spisków w tle: to po prostu bardzo dobra gra, a gira ma najebane w bani. Cytuj
Paolo de Vesir 9 234 Opublikowano 7 maja Opublikowano 7 maja 31 minut temu, Bzduras napisał: Pyszna teoria Paolo, ale nie zgodzę się z nią i zaproponuję Ci inną, taką bez CW i branżowych spisków w tle: to po prostu bardzo dobra gra, a gira ma najebane w bani. Gira nie podłapał, więc można olać. ;/ 1 Cytuj
pawelgr5 1 508 Opublikowano 9 maja Opublikowano 9 maja Sprzedalo sie lacznie 157mln Residentow https://www.nintendolife.com/news/2024/05/the-resident-evil-franchise-has-sold-an-astonishing-157-million-units Ponizej link do pelnego raportu finansowego Capcom: https://www.capcom.co.jp/ir/english/data/pdf/explanation/2023/full/explanation_2023_full_01.pdf Cytuj
Bzduras 12 764 Opublikowano 9 maja Opublikowano 9 maja Czyli wystarczy tylko robić sztosiwa nie z tej ziemi i nie być pod butem wielkiego wydawcy żeby przynosić zyski? Kto by pomyślał Chętnie dołożę kolejne cegiełki do japońskiego sukcesu przy kolejnych projektach. 3 Cytuj
Bzduras 12 764 Opublikowano 9 maja Opublikowano 9 maja To pewnie Ci nieprawdziwi fani marki, pomyśl tylko ilu jej nie kupiło! Cytuj
pawelgr5 1 508 Opublikowano 9 maja Opublikowano 9 maja A tam wyzej jeszcze orginalny z liczba sugerujaca ze wiecej Ja pierdole i grali bez moda na skrzynki! Cytuj
KrYcHu_89 2 378 Opublikowano 9 maja Opublikowano 9 maja (edytowane) 5+ mln kopii ze złym designem. Capcom presents... 29 minut temu, pawelgr5 napisał: Sprzedalo sie lacznie 157mln Residentow https://www.nintendolife.com/news/2024/05/the-resident-evil-franchise-has-sold-an-astonishing-157-million-units Ponizej link do pelnego raportu finansowego Capcom: https://www.capcom.co.jp/ir/english/data/pdf/explanation/2023/full/explanation_2023_full_01.pdf No no Capcom sięga gwiazd, 7 lat z rzędu ze wzrostem i 7 lat z rzędu jest to rekordowy wzrost względem całości, mimo nieprzyjaznych okoliczności w ostatnich 2 latach dla gamingu. Zupełnie inaczej niż koledzy ze Square Enix, którym coś się ciągle nie spina, mimo wzrostu formy w ich grach. Edytowane 9 maja przez KrYcHu_89 Cytuj
Pupcio 18 650 Opublikowano 9 maja Opublikowano 9 maja Capgods a kolejne lata w ich wykonaniu zapowiadają się równie pięknie Cytuj
GearsUp 292 Opublikowano 9 maja Opublikowano 9 maja Cieszą wysokie wyniki DD 2 i że planują wspierać gierkę. Wyszła pod koniec marca a jest w czołówce rankingu i to jako pierwsza ich gra z przedziału 70$ Cytuj
ogqozo 6 576 Opublikowano 9 maja Opublikowano 9 maja Wiem że w dzisiejszych czasach wydanie gry na PC jest kluczową różnicą, ale to i tak nieco powalone, że Dogma 2 sprzedaje się lepiej niż Rebirth. W sumie jedynka według Capcomu puściła 8,5 mln sztuk (dodając solidne pół miliona w ostatnich miesiącach!), kurde to chyba najcichszy megahicior wśród gierek. 1 Cytuj
pawelgr5 1 508 Opublikowano 9 maja Opublikowano 9 maja Bardzo dobrze. Niech sie S-E uczy, ze deale na konsolowe exy są chuja warte. Cytuj
KrYcHu_89 2 378 Opublikowano 10 maja Opublikowano 10 maja (edytowane) 14 godzin temu, pawelgr5 napisał: Bardzo dobrze. Niech sie S-E uczy, ze deale na konsolowe exy są chuja warte. No nie wiem, FF Rebirth sprzedaje się coś pomiędzy 2-3 mln, nie ma od nikogo żadnych dokładnych danych, DD2 2.6, to czemu uważacie, że lepiej? Jaka jest podstawa? Do tego DD2 na niektórych rynkach jak PC jest tańsza (PC, Xbox Argentyna itp.) i deal z Sony też przyniósł pieniążki dla Square Enix. A FF XVI to już przecież przedział 4-5 mln. Pytanie ile zejdzie na PC teraz, bo zarówno Rebirth, jak i XVI soon, pewnie niewiele, ale wszystko będą musieli przekalkulować. Wątpie tez, żeby tak Rebirth zszedł więcej niż 0.5 mln na PC. To jest ciężko do oceny, nie znamy liczb, jeżeli chodzi o umowy z Sony. 14 godzin temu, ogqozo napisał: Wiem że w dzisiejszych czasach wydanie gry na PC jest kluczową różnicą, ale to i tak nieco powalone, że Dogma 2 sprzedaje się lepiej niż Rebirth. W sumie jedynka według Capcomu puściła 8,5 mln sztuk (dodając solidne pół miliona w ostatnich miesiącach!), kurde to chyba najcichszy megahicior wśród gierek. j.w. Co do Square Enix to ich problemy finansowe to nie problem sprzedaży ich najlepszych gier, ale systemu w jakim gry tworzą i wydają, który jest zwyczajnie średni, dużo średniaków i faili jak ten Babylon's Fall i ostatnie Finale kosztowały też bardzo dużo. Edytowane 10 maja przez KrYcHu_89 Cytuj
Josh 4 831 Opublikowano 10 maja Opublikowano 10 maja 14 godzin temu, ogqozo napisał: Wiem że w dzisiejszych czasach wydanie gry na PC jest kluczową różnicą, ale to i tak nieco powalone, że Dogma 2 sprzedaje się lepiej niż Rebirth. To jest szok, że ta gra w ogóle się sprzedaje. 1 Cytuj
KrYcHu_89 2 378 Opublikowano 10 maja Opublikowano 10 maja 1 minutę temu, Josh napisał: To jest szok, że ta gra w ogóle się sprzedaje. DD2 to jest dobry tytuł. SPrzedałby się lepiej, gdyby był dopracowany i działał na konsolach dobrze, to spokojnie 3 mln+. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.