Skocz do zawartości

Konsolowa Tęcza


Gość _Be_

Rekomendowane odpowiedzi

Mimo wszystko taki drobiazg, jak przystępny cenowo, dobrze przemyślany, niezwykle udany, przenośny sprzęt/PC jakim jest Steam Deck, oraz jego znacząco usprawniony model OLED również warto by było wymienić.

 

No ale wiadomo, że wszystko najlepiej wypada i zyskuje na popularności dopiero jak wyjdzie Switchu/od Nintendo mdr. A Steam Deck jest za ciężki, czy coś.

Odnośnik do komentarza

Dam plusa za wytrwałość użytkowniku @Ukukuki Całościowo jeżeli ktoś się czepia Steama za to, ze de facto jest jakąś formą DRM to nadal średni argument. Tak naprawdę jak by miał ten rynek PC dziś wyglądać bez jakiegokolwiek klienta? Zakupy tylko w pudle żeby jak w 1998 przepisywać CD Key i rejestrować produkt na stronach zakładając miliard kont dla każdego wydawcy z osobna? GOG oferuje ściąganie gierek i odpalanie bez klienta, ale dlaczego mam się pozbawiać opcji wymienionych wyżej? To świetny backup dla najważniejszych gierek "w razie w" ale i tak stawiam, że większość siedzi na Galaxy.

 

Własnie - GOG. Sam pamiętam jak się jarałem kiedy dostałem się do BETY. Wtedy oczywiście skrót rozwijał się w piękną ideę sklepu oferującą "good old games" więc jako fan retro byłem mocno zajarany. Dla testerów była oferta "kup jedną grę a drugą dostaniesz gratis". Nie pamiętam czy były restrykcje, ale kupiłem Fallouta 1 a gratis wziąłem Redneck Rempage :banderas: Cały katalog oferował gry tylko w dwóch różnych cenach: 3.99 i bodajże 7.99 (nie pamiętam czy tylko na czas bety) dolarów. Spaniałe czasy ale już wtedy miałem konto na Steam a gog po prostu nie oferował nowych gier wcale. Wybór gdzie inwestować odrobinę więcej był prosty (chociaż nadal wręcz miażdżąca przewaga inwestycji to były gry na konsole).

 

Steam jak i w sumie cała reszta konkurencji jest za darmo więc oczywiste że przyciągają dostępnymi opcjami i samym komfortem używania (oraz ofertą gier i chyba nadal Steam ma po prostu najbardziej kompletną bibliotekę - a przecież chodzi o gry ;)). Jak mam dziś przeskoczyć na niedorobiony Epic to jednak nie wygląda to dla mnie dobrze. Może jak bym był finansowo w 180 stopni innej sytuacji niż jestem i musiał polegać na darmowych gierkach to co innego. Na dziś jednak nie mam takiego problemu więc zostaję tam gdzie już mam najwięcej i samo używanie jest najwygodniejsze.

 

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Dobra lista, ale early access i do 2h grania żeby zwrócić konkurencja akurat też posiada. Co do reszty pełna zgoda.

 

W sumie GOG sam w sobie to też całkiem fajny sklep i mają funkcję przypisania różnych kont z różnych platform żeby podejrzeć całą posiadaną bibliotekę gier. Pierdoła aczkolwiek ciekawy bajer.

Odnośnik do komentarza
8 minut temu, Dr.Czekolada napisał(a):

Dobra lista, ale early access i do 2h grania żeby zwrócić konkurencja akurat też posiada. Co do reszty pełna zgoda.

 

W sumie GOG sam w sobie to też całkiem fajny sklep i mają funkcję przypisania różnych kont z różnych platform żeby podejrzeć całą posiadaną bibliotekę gier. Pierdoła aczkolwiek ciekawy bajer.

 

Bardziej dodałem to na zasadzie ,że to oni zapoczątkowali. Dlatego nie pisałem takich pierdoł jak działające osiągnięcia (cześć Epic). 

13 minut temu, pawelgr5 napisał(a):

Wtedy oczywiście skrót rozwijał się w piękną ideę sklepu oferującą "good old games" więc jako fan retro byłem mocno zajarany. Dla testerów była oferta "kup jedną grę a drugą dostaniesz gratis". Nie pamiętam czy były restrykcje, ale kupiłem Fallouta 1 a gratis wziąłem Redneck Rempage :banderas:

 

Pamiętam to, nawet nie wiedziałem ,że za nastolatka byłem betatesterem. Skusiły mnie darmowe gierki xd 

Odnośnik do komentarza

Używam Steama od kilku miesięcy i jestem megazadowolony z samego sklepu, jego zasad i interface. Szczególnie te 2h zwrotu jest super. Jest o niebo lepiej niż na konsolach. Gdyby jeszcze te loadery do gier były zabronione byłoby idealnie, bo te łączenie się z Rockstarem czy EA jest wkurzające. No i brakuje sporo starszych gier. Jednak ten GOG na Decku nie jest tak intuicyjny jak Steam

Odnośnik do komentarza

Dopisałem jeszcze jeden punkt który sprzedał mi kolega pracujący dla jednego z twórców z Krakowa wink wink 

 

2 godziny temu, Ukukuki napisał(a):

- Możliwość sprzedawania kluczy na własną rękę z pominięciem marży Valve.  Z tego głównie żyją legalne kluczykownie jak muve.pl czy masa innych zagranicznych. 

Jako twórca możesz sprzedawać swoją grę z kluczem steam przykładowo na swojej stronie internetowej pomijając marżę steam a mimo to kupujący może aktywować tę grę na steam.

 

Dzięki temu możesz z taką kluczykownią się dogadać ,że sprzedaje twoje klucze z marżą 5-10% i każdy zadowolony. Taka kluczykownia ma dużo mniejsze koszty własne niż Valve. Dzięki temu też powstają te wszystkie paczki gier jak Humble Bundle czy Choice. 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Dodał bym jeszcze, że na Steamie masz praktycznie wszystko o danej gierce w jednym miejscu, wchodzisz na grę, recenzje użytkowników, dyskusje, warsztat z modami na jedno kliknięcie, wychodzi aktualizacja to masz od razu opis co zmienia, zapowiedzi nowych łatek, dev diary itd. Świetna sprawa.

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...