Skocz do zawartości

Konsolowa Tęcza

Featured Replies

Opublikowano

Vagranta nigdy nie lubiłem, ale Parasite Eve w stylu pierwszej części przytuliłbym mocniej niż proboszcz na plebanii nowego ministranta. Obawiam się jednak, że prędzej zrobiliby z tego akcyjniaka jak PE2 albo 3rd Birthday.  

  • Odpowiedzi 17,1 tys.
  • Wyświetleń 1,1 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Tak wszyscy wrzucają swoje zaliczone tytuły, ciągiem, bez refleksji, a ja wolałbym, aby każdy dodał do tego dwa, trzy zdania, nadając swojemu zdaniu jakiejś indywidualnej opinii - było warto? Nie? Bo

  • A ja podejmę rękawicę bo to może być ciekawe.    @ogqozo    Na steam w tej marży 30% mam:   - darmowy SteamOS od Valve który mogę sobie zainstalować na dowolnej maszynie

  • No ale co byście powiedzieli na taką Forumkową Bitwę Gierek? Wiadomo, że nie wyszedłby z tego żaden poważny ranking, tylko pewnego rodzaju połączenie popularności, sentymentu, console warsowych antypa

Opublikowano

Vagrant i Parasite to gry mojej growej młodości i mam spory sentyment do nich :)

Opublikowano
20 minut temu, mario10 napisał(a):

No taki pełnoprawny remake bym chciał Vagranta i Parasite :)

Pełnoprawny remake? Oj to morze kasy musiało by pójść, Vagrant z oprawą na poziomie Demon's Souls czy PE to masa lokacji do zrobienia a do tego trzeba dodać dobrze wyreżyserowane cutscenki. Nie wiem czy SE dało by zielone światło nawet jeśli najpierw wydali by bieda remaster który by zszedł w jakiejś kosmicznej ilości.

Opublikowano

Oni mają zysk operacyjny z singlowych gier na PC i konsole na poziomie 0,5% i to w momencie kiedy wydali kolejną część remake'u jednego ze swoich największych hitów w historii, a wy tutaj piszecie o rimejkowaniu jakiś mniej znany marek xD

 

Skupią się raczej na tym co przynosi im kasę czyli MMO i grach mobilnych. Jeśli wciąż będą chcieli odświeżać jakieś stare marki to najprawdopodobniej zrobią to po kosztach jakimiś tanimi w produkcji remasterami, bo robienie gier AAA zwłaszcza w ich przypadku to przepalanie kasy i balansowanie na krawędzi. 

Opublikowano

FF7-3 zrobia z takim budzetem jak poprzednie dwie. Bardziej bym sie zastanawial jak moze wygladac FF17.

Opublikowano
9 minut temu, ASX napisał(a):

Skupią się raczej na tym co przynosi im kasę czyli MMO i grach mobilnych. Jeśli wciąż będą chcieli odświeżać jakieś stare marki to najprawdopodobniej zrobią to po kosztach jakimiś tanimi w produkcji remasterami, bo robienie gier AAA zwłaszcza w ich przypadku to przepalanie kasy i balansowanie na krawędzi. 

To nie za bardzo wyjaśnia czemu (podobno) robią remake FFIX.

Opublikowano
4 minuty temu, Josh napisał(a):

To nie za bardzo wyjaśnia czemu (podobno) robią remake FFIX.

Przy czym podobno skala rimejku FF IX ma być znacznie mniejsza, niż siódemki. Inna rzecz, że chociaż to moja ulubiona część z PSX, to jak chcą robić nowe wersje, to dziwi mnie pominięcie ósemki.

Opublikowano
4 minuty temu, Jukka Sarasti napisał(a):

Przy czym podobno skala rimejku FF IX ma być znacznie mniejsza, niż siódemki. Inna rzecz, że chociaż to moja ulubiona część z PSX, to jak chcą robić nowe wersje, to dziwi mnie pominięcie ósemki.

Zobacz sobie na Steamie ile osób ograło/posiada remaster VIII a ile IX. IX ma prawie 3x większe zainteresowanie, do tego zrobienie stylizowanej grafiki jest tańsze niż pójście w realizm a najważniejszym powodem jest to że FFVIII to jest gameplayowy śmieć i i cały system trzeba by było zrobić od zera (od junction system, przez draw, limit breaki, skalowanie przeciwników, benefity z karcianki itd.).

Opublikowano
6 minut temu, łom napisał(a):

Zobacz sobie na Steamie ile osób ograło/posiada remaster VIII a ile IX. IX ma prawie 3x większe zainteresowanie, do tego zrobienie stylizowanej grafiki jest tańsze niż pójście w realizm a najważniejszym powodem jest to że FFVIII to jest gameplayowy śmieć i i cały system trzeba by było zrobić od zera (od junction system, przez draw, limit breaki, skalowanie przeciwników, benefity z karcianki itd.).

 

Co do ilości zainteresowanych na Steam jest to słuszny argument, natomiast nie sądzę, że konieczny musi być utrzymany styl graficzny z oryginału w przypadku ósemki (siódemka też poszła w inny styl graficzny, i przy IX nikt nie obiecuje podobnego stylu), a system można łatwo przebudować na fundamencie z nowej wersji siódemki.

Opublikowano
16 minut temu, łom napisał(a):

Zobacz sobie na Steamie ile osób ograło/posiada remaster VIII a ile IX. IX ma prawie 3x większe zainteresowanie, do tego zrobienie stylizowanej grafiki jest tańsze niż pójście w realizm a najważniejszym powodem jest to że FFVIII to jest gameplayowy śmieć i i cały system trzeba by było zrobić od zera (od junction system, przez draw, limit breaki, skalowanie przeciwników, benefity z karcianki itd.).

Eee, akurat jeżeli chodzi o system to bez znaczenia którego Finala będą rimejkować, bo i tak każdy będzie zrobionym od zera akcyjniakiem z wykastrowaną połową mechanik z oryginału. Bardzo bym chciał FF9 (8 jeszcze bardziej) w klasycznym wydaniu, tylko z lepszą grafą i rozbudowanymi miejscówkami, ale nie ma się co czarować, że oni zrobią z tego turówkę zawracając sobie przy okazji gitarę pozostałymi mechanikami. Co do reszty argumentów to brzmi całkiem sensownie czemu akurat za tę część się teraz biorą.

Opublikowano
13 godzin temu, Josh napisał(a):

 

Na Switcha ponoć już portują. Niestety, nie obędzie się bez małych cięć tu i tam

 

spacer.png

 

Nieironicznie, bardzo chętnie bym przyjął remaster oryginalnego FFVII w stylu graficznym Ever Crisis. Tj. taki remaster 1:1 gameplay'owo, tylko w nowej oprawie.

 

Te wszelkie mody graficzne na PC stworzone przez fanów nieszczególnie do mnie przemawiają w tym przypadku.

Opublikowano

Właśnie gram sobie Parasite Eve i tam jest strasznie sporo lokacji a do tego w mieście więc morze hajsu by na to poszło a przy ich obecnym rozumowaniu można zapomnieć o takim ryzyku. No ale nie powiem, marzenie zobaczyć te gierke w obecnej jakości. design stworków jest super

Opublikowano

Wiadomo, że kołnierzyki muszą przeliczyć to czy będzie się opłacać, ale w ramach pobożnych życzeń te gry bym chciał :)

Opublikowano

Wiedzac ze taki Rebirth im sie srednio oplacal to nie licze na podobne projekty w przyszlosci (a przynajmniej nie wiecej niz jeden na kilka lat). Natomiast nie wydaje mi sie zeby S-E zrezygnowalo wlasnie z takich remakow jak te na silniku 2D-HD. Ewentualnie proste remastery jak Tactics Ogre. Teraz jeszcze w zapowiedziach jest mocno oczekiwany przeze mnie Front Missions 3 (jedyna czesc do ktorej mam sentyment i moj nr 2 jak chodzi o ten gatunek ever) i Dragon Questy - tak pamietam o FFT i 9 ale oficjalnie nic nie bylo jeszcze. Sporo grania sie szykuje tak czy tak.

Opublikowano

Sądzę, że doczekamy się podobnych projektów w przyszłości, tylko SE będzie już mądrzejsze i zacznie je wydawać multiplatformowo. Bo chyba największy problem polega na tym, że Rebirth jest uziemione na jednej platformie mocno ograniczając tym ilość sprzedanych sztuk, a nie że gracze nie chcą remaków. 

Opublikowano

Nintendo wypuści switcha 2 w przyszłym roku i SE się odbije. Gracze nintendo kupują gry i nie czekaja na abonamenty, więc SE ładnie zarobi na portach wszystkiego co wyszło na playstation.

Opublikowano

Ciekawe czy MS się skusi jak już zainwestował do $50 mln:

 

Opublikowano

PCF do zsypu, oni nie zrobili dobrej gry od w zasadzie Bulletstorma. 

Opublikowano

Ciężkie do przełknięcia pigułki, ale niestety to prawda.

Opublikowano

 

kolejne zwolnienia w branży 

Opublikowano
12 minut temu, suteq napisał(a):

PCF do zsypu, oni nie zrobili dobrej gry od w zasadzie Bulletstorma. 

Witchcraft podobno spoko jest.

Opublikowano
4 minuty temu, Bzduras napisał(a):

Witchcraft podobno spoko jest.

Kolego serdeczny, chyba pojebały ci się studia i gry. Pewnie miałeś na myśli Witchfire od potężnego Adriana Chmielarza uzależnionego od Destiny i studia The Astronauts. :gigabeta:

Opublikowano

A to oni się rozbili? W sumie ruchy Chmielarza przestałem obserwować w momencie gdy wszedł w tryb Magdy Gessler i robienia fotek jedzenia więc faktycznie pewnie jebnąłem głupotę, mea culpa.

Opublikowano
15 minut temu, ASX napisał(a):

 

kolejne zwolnienia w branży 

To ci od psp'kowych gowow i zamówienia 1886?

Opublikowano

Chmielarz poszedł na swoje (po raz 3) w 2012 i wtedy też powstało The Astronauts, a w 2014 wydali Zaginięcie Ethana Cartera Adriana Chmielarza hehe

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.