Homelander 2 082 Opublikowano 13 września Opublikowano 13 września On 9/11/2024 at 11:55 PM, Ukukuki said: Oby MS, wtedy jest szansa na odratowanie Heroes i The Settlers. MS obecnie ma najlepszych ludzi od strategii. MS ledwo wyszarpał zgodę na Activision. Na Ubi bankowo nie dostaną Cytuj
Szermac 2 744 Opublikowano 13 września Opublikowano 13 września Ciekawe co tam z Silent Hill: Townfall Cytuj
Bzduras 12 532 Opublikowano 13 września Opublikowano 13 września Remedy to coś nie ma szczęścia do dobierania sobie partnerów biznesowych - najpierw Epic podcinający skrzydła sprzedaży AW2 na PC, teraz Anapurna, które samo się katapultowało w powietrze. Chociaż jak teraz pogooglowałem to dywizja odpowiedzialna za filmy funkcjonuje nadal, tylko oddział gierkowy zrobił psikusa. Cytuj
SnoD 2 319 Opublikowano 15 września Opublikowano 15 września (edytowane) Korzystając z dobroci Bethesdy, która od 2020 regularnie odświeża swoje kultowe FPS'y, nadrabiam lata zaległości z Quake I i II oraz Doom 1 i 2. Co jest dla mnie fascynujące, to odkrywanie wersji obu IP na Nintendo 64. Wyobrażam sobie jaki to musiał być mindfuck w tamtych latach gdy fani obu serii trafiali na Quake II 64 czy Doom 64, które mają mało wspólnego z oryginalnymi wersjami, a Doom 64 to w ogóle inna gra na zupełnie innych assetach. Edytowane 15 września przez SnoD 1 Cytuj
Ukukuki 6 990 Opublikowano 15 września Opublikowano 15 września Nie no Quake to akurat prawie ta sama gra. Ciekawszy port akurat był na Saturna. Cytuj
Mejm 15 310 Opublikowano 15 września Opublikowano 15 września Jak to sie stalo ze nie grales nigdy w og doomy? Cytuj
SnoD 2 319 Opublikowano 15 września Opublikowano 15 września (edytowane) Grałem, ale chyba nigdy pełnej wersji nie miałem. Przynajmniej nie kojarzę. Edytowane 15 września przez SnoD Cytuj
Mejm 15 310 Opublikowano 15 września Opublikowano 15 września Ciekawe, doom byl wszedzie i odpalal sie na wiekszosci kompow. Cytuj
SnoD 2 319 Opublikowano 15 września Opublikowano 15 września (edytowane) Większość czasu po szkole pykałem w RTSy, nie przypominam sobie bym w tamtych czasach skończył jakiegokolwiek FPSa poza chyba DN3D. 1 godzinę temu, Ukukuki napisał(a): Nie no Quake to akurat prawie ta sama gra. Ciekawszy port akurat był na Saturna. W Quake II są zupełnie nowe poziomy w innej stylistyce, może była tam też podstawowa kampania (ciężko powiedzieć na podstawie remastera), ale była też dedykowana N64. Edytowane 15 września przez SnoD Cytuj
Ukukuki 6 990 Opublikowano 15 września Opublikowano 15 września 10 minut temu, SnoD napisał(a): Większość czasu po szkole pykałem w RTSy, nie przypominam sobie bym w tamtych czasach skończył jakiegokolwiek FPSa poza chyba DN3D. W Quake II są zupełnie nowe poziomy w innej stylistyce, może była tam też podstawowa kampania (ciężko powiedzieć na podstawie remastera), ale była też dedykowana N64. A pisałeś o Quake 64 a teraz widzę poprawiłeś na 2. Dwójeczka na konsolach to już trochę inna gierka i sporo różnic. Cytuj
Josh 4 524 Opublikowano 16 września Opublikowano 16 września https://tech4gamers.com/ubisoft-value-plummeted-30-a-month/ Będzie dobrze, na pewno przemyśleli strategię i podjęli już kroki we właściwym kierunku, żeby odbić się od dna. Prawda? Prawdaaaa? Cytuj
SnoD 2 319 Opublikowano 16 września Opublikowano 16 września (edytowane) Akurat wycena na giełdzie często mało ma wspólnego z rzeczywistą kondycją firmy, szczególnie w gamingu. Z naszego podwórka najlepszym przykładem jest CDP. Tutaj wykres ich kursu z ostatniego roku: Co takiego się niby działo, że kurs skakał między 100 a 180 zł? Absolutnie k**** nic. Co najśmieszniejsze, gdy notowali świetną sprzedaż DLC, to ich kurs leciał w dół Edytowane 16 września przez SnoD Cytuj
pawelgr5 1 460 Opublikowano 17 września Opublikowano 17 września Tak troche na zmiane klimatu: https://www.eurogamer.net/italian-police-smash-counterfeit-retro-games-ring-worth-42m Potezny biznes im tam pozamykali Cytuj
Josh 4 524 Opublikowano 17 września Opublikowano 17 września https://www.dexerto.com/gaming/saber-ceo-thanks-asmongold-for-space-marine-2-take-2901023/ Cytat “I spent some time as Chief Operating Officer at Embracer and I saw games there that made me want to cry with their overblown attempts at messaging or imposing morals on gamers,” he expressed. “We just want to do some glory kills and get the heart rate up a little.” Fajnie, że są jeszcze deweloperzy, którzy wiedzą o co chodzi w giereczkach Cytuj
MaZZeo 14 182 Opublikowano 17 września Opublikowano 17 września Świeżo po przejściu SM2 potwierdzam. Ogólnie od dłuższego czasu uważam że gry są niepotrzebnie coraz bardziej rozbudowywane i obudowywane uzależniającymi mechanizmami udające "głębię". A wszystko przez to że wydawcy przestali walczyć o portfel graczy a tak zaczęli walczyć wręcz o ich życie i cały wolny czas licząc na to że to właśnie ich gra będzie nowym hobby xD Niestety po części to wina samych graczy ale i może przede wszystkim youtuberów/streamerów którzy 2 dni po premierze gry grając w nią 20h na dobę płaczą że dana gra nie ma contentu. 3 1 Cytuj
Josh 4 524 Opublikowano 17 września Opublikowano 17 września Jak dla mnie gaasy mogą zdechnąć na amen, a z singlami niech wrócą do czasów szóstej generacji, kiedy gry były prostsze i mniej rozbudowane: mniej sinematik ekspiriens, mniej "głębi", ograniczyć ilość mechanik, bo nie zawsze więcej znaczy lepiej, te co zostaną niech dopracują do perfekcji, pogoń za ultra realistyczną grafiką też mogą sobie odpuścić, szkoda budżetu i czasu produkcyjnego. No i oczywiście wyjebać tych wszystkich aktywistów, bo gra ma przede wszystkim sprawiać frajdę gameplayem, a nie stanowić polityczny wysryw. Pewnie dlatego tak popularne są remastery i remaki staroci, bo gracze lubią wracać do czasów, kiedy giereczki były prostsze i robione przez pasjonatów nie kierowanych żadną ideologią i mających chociaż odrobinę swobody twórczej zamiast kierowanych tabelkami z excela wysranymi przez smutnych panów w krawatach, którzy sami pewnie nigdy nie trzymali pada w łapie. 3 Cytuj
Josh 4 524 Opublikowano 21 września Opublikowano 21 września https://thatparkplace.com/rumor-concord-reportedly-cost-400-million-to-develop-that-does-not-include-cost-what-it-cost-sony-to-purchase-developer-firewalk-studios/ Ile takich God of Warów albo The last of Usuów mogłoby sfinansować Sony za 400mln? Cytuj
Bzduras 12 532 Opublikowano 21 września Opublikowano 21 września Może ze dwie, TLoU2 kosztowało 220 baniek jak dobrze pamiętam. A ile by remasterów gierek sprzed dwóch-trzech lat za to było Cytuj
SnoD 2 319 Opublikowano 22 września Opublikowano 22 września Nie chce mi się w to wierzyć, to są jakieś absurdalne kwoty jak na grę, o której praktycznie nic nie mówili. Cytuj
Jakim 1 791 Opublikowano 22 września Opublikowano 22 września Też wydaje mi się to jakąś ściemą bo na co to poszło? Na Marketing, którego gra wcale nie miała? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.