Skocz do zawartości

Konsolowa Tęcza


Gość _Be_

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
On 9/11/2024 at 11:55 PM, Ukukuki said:

Oby MS, wtedy jest szansa na odratowanie Heroes i The Settlers. MS obecnie ma najlepszych ludzi od strategii. 

 

MS ledwo wyszarpał zgodę na Activision. Na Ubi bankowo nie dostaną

Opublikowano

Remedy to coś nie ma szczęścia do dobierania sobie partnerów biznesowych - najpierw Epic podcinający skrzydła sprzedaży AW2 na PC, teraz Anapurna, które samo się katapultowało w powietrze. Chociaż jak teraz pogooglowałem to dywizja odpowiedzialna za filmy funkcjonuje nadal, tylko oddział gierkowy zrobił psikusa.

Opublikowano (edytowane)

Korzystając z dobroci Bethesdy, która od 2020 regularnie odświeża swoje kultowe FPS'y, nadrabiam lata zaległości z Quake I i II oraz Doom 1 i 2.

 

Co jest dla mnie fascynujące, to odkrywanie wersji obu IP na Nintendo 64. Wyobrażam sobie jaki to musiał być mindfuck w tamtych latach gdy fani obu serii trafiali na Quake II 64 czy Doom 64, które mają mało wspólnego z oryginalnymi wersjami, a Doom 64 to w ogóle inna gra na zupełnie innych assetach.

Edytowane przez SnoD
  • beka z typa 1
Opublikowano (edytowane)

Większość czasu po szkole pykałem w RTSy, nie przypominam sobie bym w tamtych czasach skończył jakiegokolwiek FPSa poza chyba DN3D.

1 godzinę temu, Ukukuki napisał(a):

Nie no Quake to akurat prawie ta sama gra. Ciekawszy port akurat był na Saturna. 

 

W Quake II są zupełnie nowe poziomy w innej stylistyce, może była tam też podstawowa kampania (ciężko powiedzieć na podstawie remastera), ale była też dedykowana N64.

Edytowane przez SnoD
Opublikowano
10 minut temu, SnoD napisał(a):

Większość czasu po szkole pykałem w RTSy, nie przypominam sobie bym w tamtych czasach skończył jakiegokolwiek FPSa poza chyba DN3D.

 

W Quake II są zupełnie nowe poziomy w innej stylistyce, może była tam też podstawowa kampania (ciężko powiedzieć na podstawie remastera), ale była też dedykowana N64.

 

A pisałeś o Quake 64 a teraz widzę poprawiłeś na 2. Dwójeczka na konsolach to już trochę inna gierka i sporo różnic. 

Opublikowano (edytowane)

Akurat wycena na giełdzie często mało ma wspólnego z rzeczywistą kondycją firmy, szczególnie w gamingu.

 

Z naszego podwórka najlepszym przykładem jest CDP. Tutaj wykres ich kursu z ostatniego roku:

 

Screenshot_20240916_190315.thumb.jpg.6ff5a13e39ec1ed4bdf877cbf00a99c7.jpg

 

Co takiego się niby działo, że kurs skakał między 100 a 180 zł? Absolutnie k**** nic. Co najśmieszniejsze, gdy notowali świetną sprzedaż DLC, to ich kurs leciał w dół ;)

Edytowane przez SnoD
Opublikowano

https://www.dexerto.com/gaming/saber-ceo-thanks-asmongold-for-space-marine-2-take-2901023/

 

Cytat

“I spent some time as Chief Operating Officer at Embracer and I saw games there that made me want to cry with their overblown attempts at messaging or imposing morals on gamers,” he expressed. “We just want to do some glory kills and get the heart rate up a little.”

 

Fajnie, że są jeszcze deweloperzy, którzy wiedzą o co chodzi w giereczkach 

Opublikowano

Świeżo po przejściu SM2 potwierdzam. Ogólnie od dłuższego czasu uważam że gry są niepotrzebnie coraz bardziej rozbudowywane i obudowywane uzależniającymi mechanizmami udające "głębię". A wszystko przez to że wydawcy przestali walczyć o portfel graczy a tak zaczęli walczyć wręcz o ich życie i cały wolny czas licząc na to że to właśnie ich gra będzie nowym hobby xD

 

Niestety po części to wina samych graczy ale i może przede wszystkim youtuberów/streamerów którzy 2 dni po premierze gry grając w nią 20h na dobę płaczą że dana gra nie ma contentu.

  • Plusik 3
  • This 1
Opublikowano

Jak dla mnie gaasy mogą zdechnąć na amen, a z singlami niech wrócą do czasów szóstej generacji, kiedy gry były prostsze i mniej rozbudowane: mniej sinematik ekspiriens, mniej "głębi", ograniczyć ilość mechanik, bo nie zawsze więcej znaczy lepiej, te co zostaną niech dopracują do perfekcji, pogoń za ultra realistyczną grafiką też mogą sobie odpuścić, szkoda budżetu i czasu produkcyjnego. No i oczywiście wyjebać tych wszystkich aktywistów, bo gra ma przede wszystkim sprawiać frajdę gameplayem, a nie stanowić polityczny wysryw. Pewnie dlatego tak popularne są remastery i remaki staroci, bo gracze lubią wracać do czasów, kiedy giereczki były prostsze i robione przez pasjonatów nie kierowanych żadną ideologią i mających chociaż odrobinę swobody twórczej zamiast kierowanych tabelkami z excela wysranymi przez smutnych panów w krawatach, którzy sami pewnie nigdy nie trzymali pada w łapie. 

  • Plusik 3

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...