Mejm 15 363 Opublikowano 17 listopada Opublikowano 17 listopada Uncharted 1 to ciota i ch.uj. 1 Cytuj
GearsUp 285 Opublikowano 17 listopada Opublikowano 17 listopada Dobra dżunglowa kapiszoniariada polana platformowym sosem, do strawienia Cytuj
Josh 4 829 Opublikowano 17 listopada Opublikowano 17 listopada Gardzę Uncharted za jedną rzecz: całkowite spieprzenie, czyli zautomatyzowanie platformingu w grach. Od kiedy ta gra wyszła wszystkie inne zaczęły od niej kopiować tę mechanikę i w każdej tak samo źle się skacze. Cytuj
dominalien 267 Opublikowano 17 listopada Opublikowano 17 listopada Stellar Blade się kłania, na szczęście. Po tylu latach autoskakania już nawet nie pamiętałem czego mi brakuje. Cytuj
BRY@N 1 594 Opublikowano 17 listopada Opublikowano 17 listopada I to wspaniałem rzucanie granatami poprzez wychylenie pada w pierwszej części Cytuj
Pupcio 18 647 Opublikowano 17 listopada Opublikowano 17 listopada Nie ma co skakać samemu w grze wideo, jeszcze człowiek spadnie i będzie musiał powtarzać etap co opóźni przechodzenie kolejnej gry na wyścigi! Cytuj
Josh 4 829 Opublikowano 17 listopada Opublikowano 17 listopada Tylko to Nintendo jak zawsze zacofane. Może się kiedyś nauczą, że peak platformingu to po prostu wychylanie gałki i patrzenie jak postać sama susa po kolejnych półeczkach. Cytuj
Homelander 2 224 Opublikowano 17 listopada Opublikowano 17 listopada No wolę skakanie z Uncharted niż kwadratowe poziomy i skoki co do milimetra z Tomb Raiderów 1 Cytuj
Square 8 710 Opublikowano 17 listopada Opublikowano 17 listopada 2 godziny temu, BRY@N napisał(a): I to wspaniałem rzucanie granatami poprzez wychylenie pada w pierwszej części Niestety usunięte z Remastera z tego co pamiętam. 2 godziny temu, dominalien napisał(a): Stellar Blade się kłania, na szczęście. Po tylu latach autoskakania już nawet nie pamiętałem czego mi brakuje. Niektórzy narzekali, że się źle łapie. Cytuj
GearsUp 285 Opublikowano 17 listopada Opublikowano 17 listopada 11 minut temu, Homelander napisał(a): No wolę skakanie z Uncharted niż kwadratowe poziomy i skoki co do milimetra z Tomb Raiderów Nie ma co wymagać małpich platform w normalnym cinematicu, nie ta gra Cytuj
Homelander 2 224 Opublikowano 17 listopada Opublikowano 17 listopada Just now, GearsUp said: Nie ma co wymagać małpich platform w normalnym cinematicu, nie ta gra Dokładnie, tu ma być efektownie, a skakanie samo w sobie nie ma być jakimś potężnym wyzwaniem Cytuj
dominalien 267 Opublikowano 17 listopada Opublikowano 17 listopada 33 minuty temu, Square napisał(a): Niektórzy narzekali, że się źle łapie. Ja na początku w ogóle nie wiedziałem co się dzieje. Dopiero jak załapałem to doceniłem. Cytuj
messer88 6 589 Opublikowano 17 listopada Opublikowano 17 listopada 5 godzin temu, Josh napisał(a): PS5: nie zapominaj o TLOU 1 i patchu do TLOU2! I jakiś rogalik mode za 50zł co im się nawet animacji nie chciało porobić upadłe studio Cytuj
Pupcio 18 647 Opublikowano 17 listopada Opublikowano 17 listopada No niestety naughty dog chyba największy downgorad w historii tej branży Cytuj
Square 8 710 Opublikowano 17 listopada Opublikowano 17 listopada Rozczarowanie na pewno jest, ale od Part 2 dopiero 4 lata minęły, jak nowa gra wyjdzie w przyszłym roku to standard. Cytuj
Bzduras 12 764 Opublikowano 17 listopada Opublikowano 17 listopada Ja tam chętnie zobaczę, co mają schowane za pazuchą. Naughty Dog może i trochę odjebało w tej generacji, ale jak już dostarczają nową gierkę to przeważnie jest cymesik. 1 Cytuj
Paolo de Vesir 9 233 Opublikowano 17 listopada Opublikowano 17 listopada Zwłaszcza, że rzekomo ma być to ich nowe IP, więc świeże rozdanie. Cytuj
Czoperrr 5 240 Opublikowano 17 listopada Opublikowano 17 listopada 6 minutes ago, Bzduras said: Ja tam chętnie zobaczę, co mają schowane za pazuchą. Naughty Dog może i trochę odjebało w tej generacji, ale jak już dostarczają nową gierkę to przeważnie jest cymesik. Jak mogło odjebac w tej generacji skoro nic nie zrobiło? 1 Cytuj
Pupcio 18 647 Opublikowano 17 listopada Opublikowano 17 listopada Pełna kontola druckmana nad projektem, co może pójść nie tak Cytuj
messer88 6 589 Opublikowano 17 listopada Opublikowano 17 listopada Odjebać to może Kukmann z swoimi pomysłami. Cytuj
Square 8 710 Opublikowano 17 listopada Opublikowano 17 listopada 3 minuty temu, Czoperrr napisał(a): Jak mogło odjebac w tej generacji skoro nic nie zrobiło? Ja bym tu zaliczył skasowanie Frakcji. 2 Cytuj
Homelander 2 224 Opublikowano 17 listopada Opublikowano 17 listopada The Last of Us 2013 Uncharted 4 2016 The Last of Us 2 2020 Gry robi się dłużej niż kiedyś. Do tego ten alkoholik zmusił firmę do robienia jakiegoś gaasa, więc i na to poszły zasoby. Nie liczę na wypuszczenie czegokolwiek wcześniej niż 2026. Myślę, że 2025 to będzie TLoU2 na PC i zapowiedź czegoś właśnie na 2026. Cytuj
Bzduras 12 764 Opublikowano 17 listopada Opublikowano 17 listopada 15 minut temu, Czoperrr napisał(a): Jak mogło odjebac w tej generacji skoro nic nie zrobiło? No właśnie o to mi chodzi - odjebali z brakiem nowej gry, ale za to dwa remastery dostarczyli. Mówcie co chcecie, ale jak TLoU2 wyszło to zmiażdżyło mi jajca swoją oprawą na leciwej wtedy czwórce i grałem w to jak zaczarowany. Od czasu PSX nie pamiętam, żebym grał w przeciętną gierkę spod ręki ND, najniższy poziom to było "bardzo dobra" i dlatego jestem ciekaw nowego projektu. To może być gra, która w końcu każe mi ruszyć dupę i kupić PS5, bo jak na razie to na placu boju walcząc o moją uwagę i kasę został tylko Astrobot, a to jednak za mało. Cytuj
Josh 4 829 Opublikowano 17 listopada Opublikowano 17 listopada (edytowane) 3 godziny temu, GearsUp napisał(a): Nie ma co wymagać małpich platform w normalnym cinematicu, nie ta gra Ja bym poszedł nieco dalej i w ogóle wywalił jakikolwiek gameplay. Po co się męczyć, po co ryzykować zgony, po co główkować przy zagadkach dłużej niż 5 sekund? Dlaczego robić jakieś większe lokacje zamiast ciasnych korytarzy? Wywalić szukanie skarbów, zbieranie amunicji itp. Przecież filmowość na tym traci Cytat No wolę skakanie z Uncharted niż kwadratowe poziomy i skoki co do milimetra z Tomb Raiderów Pomiędzy kwadratami ze starych Tomb Raiderów, a samograjstwem z Uncharted był jeszcze platforming z Legend/Anniversary/Underworld i jak dla mnie to był idealny balans między jednym a drugim. Ten styl nie wymagał chorej precyzji przy skakaniu ani szukania przez dwie godziny wajchy otwierającej drzwi do kolejnego pomieszczenia, ale też nie robił z gracza totalnego cymbała wmawiając mu, że jest sens w ogóle trzymać pada i wciskać cokolwiek. Szkoda, że przy tym nie zostali. Edytowane 17 listopada przez Josh Cytuj
Figaro 8 300 Opublikowano 17 listopada Opublikowano 17 listopada A ja poproszę właśnie platformówkę wymagającą takiej precyzji jak w pierwszych TR. Tam każdy skok to było przeżycie i stawka. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.