Opublikowano 31 stycznia31 sty 12 minut temu, suteq napisał(a): Nawet dla mnie to jest już pojebane. Rookie numbers. Znam takich co robią 200 godzin w dwa dni.
Opublikowano 31 stycznia31 sty 13 minut temu, suteq napisał(a): Nawet dla mnie to jest już pojebane. No to teraz się boję trochę odpalać xD
Opublikowano 31 stycznia31 sty Nie musicie on jest maniakiem KCD, RDR i ma chore godziny w tych grach.
Opublikowano 31 stycznia31 sty Jakbym nie chodzil do normalnej pracy, tylko zarabial na youtubie i cale dni gral od 6:00 rano, to tez bym te 200h zrobil. Edytowane 31 stycznia31 sty przez Lukas_AT
Opublikowano 31 stycznia31 sty No dokładnie, niektórzy tutaj w POE2 wbili więcej w miesiąc mając pracę, rodzinę i dzieci (i pewnie nadwagę). To są gracze.
Opublikowano 1 lutego1 lut Ciekaw jestem jakie będą decyzje nowego prezesa Sony biorąc pod uwagę, że kolejna już premiera ich gry na Steam startuje mocno poniżej oczekiwań. Szczególnie, że wydają coraz mniej swoich gier, przez co mogą liczyć na coraz mniejsze zwroty przy stale rosnących kosztach. Gry stricte singlowe chyba najmocniej tracą na takich opóźnionych premierach względem konsol. Z innej beczki, EA może szykować się do zamknięcia Bioware - studio liczy już poniżej 100 pracowników. Edytowane 1 lutego1 lut przez SnoD
Opublikowano 1 lutego1 lut Coś tam były ploty, że Wolverine się robi równocześnie na PS i PC, więc w pewnym momencie wszystkie gry będą wydawane dużo szybciej, a może nawet i jednocześnie. A SM2 chyba ciągle obrywa przez wymóg posiadania konta PSN, mimo że już Sony z tego zrezygnowało.
Opublikowano 1 lutego1 lut Najgorsze, że koniec końców im się upiecze, a z czymś takim już dawno powinni stać na krawędzi, i zakasać rękawy jak przy PS3.
Opublikowano 1 lutego1 lut Wciele się trochę w adwokata diabła, ale w wyjątkowo trudnych realiach przyszło zarządzać Playstation. Gry są coraz droższe, więc crossgeny to konieczność, bo nie opłaca się robić gier za dziesiątki jeśli nie setki milionów tylko na sprzęt który dopiero co trafił do sprzedaży i ma bazę kilku/kilkanastu milionów użytkowników. Co do GAASów to realia są niestety takie że coraz więcej udziałów w rynku zdobywają tego typu gry, a oni spóźnili się na ten pociąg gdy inni w poprzedniej generacji, lub jeszcze w czasach X360 robili już swoje gry usługi. Stąd taka trochę desperacka próba robienia 12 GAASów jednocześnie z nadzieją że kilka z nich wystrzeli i uda się coś zdobyć coś z tego tortu. Ostatecznie udało się tylko Helldivers 2. A takich rzeczy jak złego zarządzania, skasowania tylu gier, kasowania fanowskiego remastera Bloodborne'a, czy braku gier, nie da się w żaden sposób wybronić.
Opublikowano 1 lutego1 lut 3 godziny temu, SnoD napisał(a): Ciekaw jestem jakie będą decyzje nowego prezesa Sony biorąc pod uwagę, że kolejna już premiera ich gry na Steam startuje mocno poniżej oczekiwań. Szczególnie, że wydają coraz mniej swoich gier, przez co mogą liczyć na coraz mniejsze zwroty przy stale rosnących kosztach. Gry stricte singlowe chyba najmocniej tracą na takich opóźnionych premierach względem konsol. Z innej beczki, EA może szykować się do zamknięcia Bioware - studio liczy już poniżej 100 pracowników. Bo Spider Man 2 to po prostu slaba gra. Ludzie juz maja powoli dosc ubi gierek dla casuali. Zauwaz, ze na PC (i na konsolach) duze sukcesy odnosza wlasnie wymagajace gry - Baldur, Elden Ring, Cywilizacja czy Wukong. Kingdom Come: Deliverance - w ciemno mozna zalozyc, ze tez bedzie sukcesem. Dobra gra sie sprzeda nawet jak bedzie miec opozniona premiere. Edytowane 1 lutego1 lut przez Lukas_AT
Opublikowano 1 lutego1 lut Czy ja wiem, czy porażka? Gra teraz ponad 24000 osób jednocześnie (peak to też jest) i to jest wynik wokół którego kręcą się gry Playstation na Steamie. TLoU 36000, Ragnarok 35000, Horizon Forbidden West 40.000. Mniej, ale nie dramatycznie. Jasne, pierwszy God of War, Ghost of Tsushima czy Horizon Zero Dawn mocno odstaje, bo mają 70-80 tysi. Ale taki Uncharted ma 10, Miles Morales 13. Uznawany za sukces na PC Days Gone też nie ma imponującego wyniku, bo 27k. Totalną porażką jest Sackboy, bo on ma 600 graczy w peaku lol. Nie sądzę, żeby Sony miało jakieś nierealistyczne wymagania wobec Spider-Mana 2 na Steamie. Sprzedał się jak wszystkie inne gry od nich i przez ten sam rząd ludzi jest ogrywany
Opublikowano 1 lutego1 lut 48 minut temu, Homelander napisał(a): Czy ja wiem, czy porażka? Gra teraz ponad 24000 osób jednocześnie (peak to też jest) i to jest wynik wokół którego kręcą się gry Playstation na Steamie. TLoU 36000, Ragnarok 35000, Horizon Forbidden West 40.000. Mniej, ale nie dramatycznie. Jasne, pierwszy God of War, Ghost of Tsushima czy Horizon Zero Dawn mocno odstaje, bo mają 70-80 tysi. Ale taki Uncharted ma 10, Miles Morales 13. Uznawany za sukces na PC Days Gone też nie ma imponującego wyniku, bo 27k. Totalną porażką jest Sackboy, bo on ma 600 graczy w peaku lol. Nie sądzę, żeby Sony miało jakieś nierealistyczne wymagania wobec Spider-Mana 2 na Steamie. Sprzedał się jak wszystkie inne gry od nich i przez ten sam rząd ludzi jest ogrywany Spidermany to zdecydowanie bardziej konsolowy target, niż np. Horizony, czy Tsushima. Godzinę temu, Lukas_AT napisał(a): Bo Spider Man 2 to po prostu slaba gra. Ludzie juz maja powoli dosc ubi gierek dla casuali. Zauwaz, ze na PC (i na konsolach) duze sukcesy odnosza wlasnie wymagajace gry - Baldur, Elden Ring, Cywilizacja czy Wukong. Kingdom Come: Deliverance - w ciemno mozna zalozyc, ze tez bedzie sukcesem. Dobra gra sie sprzeda nawet jak bedzie miec opozniona premiere. Bo to są gry w dużej mierze, które albo źle działały na konsolach, albo steruje się myszką i klawiaturą, nic w tym dziwnego :).
Opublikowano 1 lutego1 lut 14 minutes ago, KrYcHu_89 said: Spidermany to zdecydowanie bardziej konsolowy target, niż np. Horizony, czy Tsushima. Dlaczego?
Opublikowano 1 lutego1 lut Godzinę temu, Homelander napisał(a): Dlaczego? Domyśl się dlaczego Spidermany, czy Unchartedy to zawsze będą gry konsolowe, dopóki te istnieją i tam będą święcić największe sukcesy. Marketing wersji PC tych gier to jeden trailer PC features i stronka na Steam. To jest zrobione, żeby dorobić troszeczkę na już wydanych, starszych grach. Nie są to gry na setki godzin, ani nie są to gry na K+M, ani nie są to gry na mody, to są gry na kanapy.
Opublikowano 1 lutego1 lut 4 minutes ago, KrYcHu_89 said: Domyśl się dlaczego Spidermany, czy Unchartedy to zawsze będą gry konsolowe, dopóki te istnieją i tam będą święcić największe sukcesy. Marketing wersji PC tych gier to jeden trailer PC features i stronka na Steam. To jest zrobione, żeby dorobić troszeczkę na już wydanych, starszych grach. Nie są to gry na setki godzin, ani nie są to gry na K+M, ani nie są to gry na mody, to są gry na kanapy. Po pierwsze to Sony wydaje to tanim kosztem, więc i marketingu nie ma. Bardziej chodzi mi o stwierdzenie, że Spiderman jest bardziej konsolowy niż Horizon. Tego nie rozumiem za bardzo
Opublikowano 1 lutego1 lut W dniu 31.01.2025 o 17:44, Bzduras napisał(a): Pamiętacie tego gościa? No to chyba Yoshida jednak ma we krwi lojalność do marki i go podpierdolił gdzie trzeba xd A może w końcu ten remaster Bloodborne się szykuje i działają Rockstar style Yoshida kilka dni temu wygadał się że go wyjebali z Sony bo nie chciał gaasów i obecnego kierunku Sony i wcale to nie było pójście na emeryturę jak kolorowało Sony.
Opublikowano 1 lutego1 lut Trochę jednak nadinterpretujesz, faktycznie powiedział że gdyby miał wpływ to starałby się przeciwstawić tej masowej produkcji GAASow. Ale czy z tego dokładnie powodu odszedł to nie wiadomo i pewnie nigdy się tego nie dowiemy.
Opublikowano 3 lutego3 lut To ja już dziekuje za to Halo na Sonce https://fandompulse.substack.com/p/former-concord-director-of-marketing
Opublikowano 3 lutego3 lut W dniu 1.02.2025 o 15:20, Homelander napisał(a): Czy ja wiem, czy porażka? Gra teraz ponad 24000 osób jednocześnie (peak to też jest) i to jest wynik wokół którego kręcą się gry Playstation na Steamie. TLoU 36000, Ragnarok 35000, Horizon Forbidden West 40.000. Mniej, ale nie dramatycznie. Jasne, pierwszy God of War, Ghost of Tsushima czy Horizon Zero Dawn mocno odstaje, bo mają 70-80 tysi. Ale taki Uncharted ma 10, Miles Morales 13. Uznawany za sukces na PC Days Gone też nie ma imponującego wyniku, bo 27k. Totalną porażką jest Sackboy, bo on ma 600 graczy w peaku lol. Mylisz all-time peak z active players. Ostatni raz kiedy Spiderman 2k17 miał na Steamie ponad 10K to październik 2023. Większość gier Sony kręci się dziennie wokół 5K graczy.
Opublikowano 3 lutego3 lut 18 minutes ago, Paolo de Vesir said: Mylisz all-time peak z active players. Ostatni raz kiedy Spiderman 2k17 miał na Steamie ponad 10K to październik 2023. Większość gier Sony kręci się dziennie wokół 5K graczy. Nie mylę, przecież to wyraźnie napisałem przy okazji Spider-Mana 2. Wszędzie tam podawałem peaki
Opublikowano 3 lutego3 lut W dniu 1.02.2025 o 11:22, SnoD napisał(a): Ciekaw jestem jakie będą decyzje nowego prezesa Sony biorąc pod uwagę, że kolejna już premiera ich gry na Steam startuje mocno poniżej oczekiwań. Szczególnie, że wydają coraz mniej swoich gier, przez co mogą liczyć na coraz mniejsze zwroty przy stale rosnących kosztach. wina leży po stronie Sony w przypadku SM 2. Zero marketingu, bardzo słaby port.
Opublikowano 3 lutego3 lut 11 minut temu, Figaro napisał(a): wina leży po stronie Sony w przypadku SM 2. Zero marketingu, bardzo słaby port. Z jakiegoś powodu też wyceniona na 259, a Tlou2 za 219, a już myślałem, że to zmiana polityki cenowej .
Opublikowano 4 lutego4 lut 10 godzin temu, Figaro napisał(a): wina leży po stronie Sony w przypadku SM 2. Zero marketingu, bardzo słaby port. Nrgreek żalił się ,że Sony kodu nie podesłało a zawsze dostawał.
Opublikowano 4 lutego4 lut 13 godzin temu, Ukukuki napisał(a): Nrgreek żalił się ,że Sony kodu nie podesłało a zawsze dostawał. To chyba nawet Wonziu dostał, który zawsze jebie sony i pluje po nich
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.