ASX 14 903 Opublikowano 4 godziny temu Opublikowano 4 godziny temu Szkoda tylko że kilku osobom umknęło to, że sam Obsidian mówił jeszcze przed premierą że to nie będzie następny Skryim i że to nie są trafne porównanie, i że Avowed będzie bardziej czymś w stylu Outer Worlds. https://www.thegamer.com/avowed-director-says-its-more-like-pillars-of-eternity-and-the-outer-worlds-than-the-elder-scrolls-skyrim-comparisons/ Cytuj
Homelander 2 525 Opublikowano 3 godziny temu Opublikowano 3 godziny temu 5 minutes ago, ASX said: Szkoda tylko że kilku osobom umknęło to, że sam Obsidian mówił jeszcze przed premierą że to nie będzie następny Skryim i że to nie są trafne porównanie, i że Avowed będzie bardziej czymś w stylu Outer Worlds. https://www.thegamer.com/avowed-director-says-its-more-like-pillars-of-eternity-and-the-outer-worlds-than-the-elder-scrolls-skyrim-comparisons/ A to rozumiem tłumaczy fakt, że możesz machać mieczem na NPCów, a oni są jak powietrze? Serio, ośmieszasz się broniąc tego "rozwiązania". To jest absolutnie nie do obrony Cytuj
ASX 14 903 Opublikowano 3 godziny temu Opublikowano 3 godziny temu 14 minut temu, Homelander napisał(a): A to rozumiem tłumaczy fakt, że możesz machać mieczem na NPCów, a oni są jak powietrze? Serio, ośmieszasz się broniąc tego "rozwiązania". To jest absolutnie nie do obrony w wielu innych grach, mozesz machać mieczem w NPCów i oni nie reagują, choćby w Wiedźminie 3 Dlaczego nagle stało się to tak dla ciebie istotne? To jest przykład tego jak powszechna w innych grach wada, która z jakiegoś powodu w tym przypadku urosła do jakiś absurdalnych rozmiarów, Bo jaki jest cel zabijania losowych nprców w rpgach? W Skryimie albo Starfieldzie spróbujesz tego raz, zapłacisz grzywnę albo wszyscy się na ciebie rzucą, wczytasz save'a i raczej już raczej nigdy tego nie powtórzysz, bo nic to nie daje. Ci NPC nie mają ani specjalnego lootu, ani ich zabicie nie daje dużo punktów doświadczenia. Burzy to immersje to prawda. Ale to problem wielu gier. Cytuj
Homelander 2 525 Opublikowano 3 godziny temu Opublikowano 3 godziny temu 10 minutes ago, ASX said: w wielu innych grach, mozesz machać mieczem w NPCów i oni nie reagują, choćby w Wiedźminie 3 Dlaczego nagle stało się to tak dla ciebie istotne? To jest przykład tego jak powszechna w innych grach wada, która z jakiegoś powodu urosła w tym przypadku do jakiś absurdalnych rozmiarów, Bo jaki jest cel zabijania losowych nprców w rpgach? W Skryimie albo Starfieldzie spróbujesz tego raz, zapłacisz grzywnę albo wszyscy się na ciebie rzucą, wczytasz save'a i raczej już raczej nigdy tego nie powtórzysz, bo nic to nie daje. Ci NPC nie mają ani specjalnego lootu, ani ich zabicie nie daje dużo punktów doświadczenia. NPC w Wiedźminie 3 nie reagują jak machasz mieczem? Grałeś w ogóle w Wiedźmina 3? NPC się kulą, wrzeszczą i uciekają jak ich próbujesz zaatakować. Jest chociażby ta iluzja o której mówimy. A ze strażnikami możesz normalnie walczyć. Jaki jest cel zabijania NPCów? Żaden. Ale możesz to robić. Na tym polega gra RPG. I nie, nie jest powszechną wadą w grze, że NPC absolutnie nie reagują co robisz, a miecz przechodzi przez nich jak powietrze. I tutaj cała iluzja świata się kończy, a zasłona opada. I nie, nie stało się to dla mnie istotne, zawsze było Cytuj
ASX 14 903 Opublikowano 3 godziny temu Opublikowano 3 godziny temu Grałem wielokrotnie, ale zawsze grałem dobrym Wiedźminem który pomagał ludziom, a nie atakował ich mieczem . Zaraz zainstaluje i sobie przypomnę jak to tam było. Czy można zabić npców, czy są wrażliwi na ciosy i jak zareagują na wymachiwanie bronią. EDIT: Dobra przypomniałem sobie. Walczyć i zabić można tylko strażników. Zwykłych NPC chroni niewidzialna ściana i nie można ich zaatakować ani zabić. Niektórzy NPC zaczynają uciekać na widok broni lub chowają głowę, inni np. ci którzy siedzą w karczmie lub są ważni dla fabuły nic sobie z tego robią. Czyli jest może lepiej niż w Avowed, ale niewiele i w dodatku niekonsekwentnie. Tak jak wspominałem wcześniej, dla mnie to nie jest żaden problem Wiedźmina, grałem w niego wielokrotnie i jest to jedna z moich ulubionych gier i tego typu rzeczy nie mają szans tego zmenić. Gorzej mają ci którzy piszą że na tym polega gra RPG aby można było zabić NPCa, albo że sprawia to że iluzja świata się kończy i zasłona im opada. 2 Cytuj
Homelander 2 525 Opublikowano 1 godzinę temu Opublikowano 1 godzinę temu No cóż, dobrze dla Ciebie. Chciałbym tylko wierzyć, że ta obrona nie ma nic wspólnego z tym, że gra jest od Microsoftu. Ale nie wierzę Cytuj
ASX 14 903 Opublikowano 49 minut temu Opublikowano 49 minut temu Podobnie ja chciałbym wierzyć, że ta cała gownoburza z wyolbrzymianiem, powszechnych jak już ustaliliśmy wad, nie ma nic wspólnego że to gra XGS, czy tego że gra jest na celowniku tropicieli DEI. Ale czytając twoje posty, Josha czy Krychy ciężko mi jednak uwierzyć w przypadek, że możliwość uderzenia NPCa mieczem akurat teraz stała się tak poważnym problemem. 1 Cytuj
Homelander 2 525 Opublikowano 45 minut temu Opublikowano 45 minut temu Nie mam nic przeciwko DEI. Poza wynaturzeniami, jak Dragon Age. Brak interakcji ze światem w grach rpg zawsze był problemem. Nigdy jednak nie widziałem w grze współczesnej aż takich absurdów jak w Awoved. No ok, widocznie granie w gry z Gamepassa obniżyło mocno Twoje standardy. W sumie nic dziwnego. Polecam jednak pograć w dobre gry. Baldur ograny? Cytuj
ASX 14 903 Opublikowano 24 minuty temu Opublikowano 24 minuty temu Kupiony, ale czeka na swoją kolej. Co do obnizenia standardów to dziwi mnie że twoje jak domyślam się wysokie standardy nie zauważyły tego samego problemu w Horizonie, pełnowartościowej grze AAA za 350 zł, a nie jakieś gierce z Game Passa o obniżonych standardach i zanim ktośzacznie bronić Horizon to nie RPG, więc nie można mieć takich oczekiwań to przypomnę tylko jak Sony nazywało swoją grę: Spoiler 1 Cytuj
Bzduras 13 116 Opublikowano 18 minut temu Opublikowano 18 minut temu 5 minut temu, ASX napisał(a): dziwi mnie że twoje jak domyślam się wysokie standardy nie zauważyły tego samego problemu w Horizonie 16 godzin temu, Homelander napisał(a): Te w których sztuczność bije po oczach i zaburza całkowicie immersję? Tak odpuszczam. Dlatego odpuściłem Horizona i Days Gone. 1 Cytuj
Krzysztof93 1 500 Opublikowano 16 minut temu Opublikowano 16 minut temu 4 minuty temu, ASX napisał(a): Co do obnizenia standardów to dziwi mnie że twoje jak domyślam się wysokie standardy nie zauważyły tego samego problemu w Horizonie, pełnowartościowej grze AAA za 350 zł Cholera miałem takie wysokie oczekiwania (wszyscy mieliśmy) żeby Horizon był świetnym RPG bo przecież to od twórców mojego ulubionego erpega Killzone. 1 Cytuj
Homelander 2 525 Opublikowano 15 minut temu Opublikowano 15 minut temu 1 minute ago, Bzduras said: Dzięki Bzduras. @ASX Coś pytałeś? Cytuj
Paolo de Vesir 9 534 Opublikowano 13 minut temu Opublikowano 13 minut temu od jRPGów też nie wymagamy, bo tam akcenty rozkłada się na inne rzeczy, to samo w actionRPGach a w myśl idei kropla gówna psuje wiadro z mlekiem świetnie napisane dialogi, intrygujący świat, fantastyczną walkę i niewielkie jak na standardy premier ilości bugów są nic nie warte bo nie można zaatakować strażnika mieczykiem 1 Cytuj
ASX 14 903 Opublikowano 10 minut temu Opublikowano 10 minut temu 5 minut temu, Homelander napisał(a): Dzięki Bzduras. @ASX Coś pytałeś? ok, mogę ci oddać że jesteś przynajmniej trochę konsekwentny w tym podejściu. 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.