Skocz do zawartości

Konsolowa Tęcza


Gość _Be_

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Szkoda tylko że kilku osobom umknęło to, że sam Obsidian mówił jeszcze przed premierą że to nie będzie następny Skryim i że to nie są trafne porównanie, i że Avowed będzie bardziej czymś w stylu Outer Worlds. 

 

https://www.thegamer.com/avowed-director-says-its-more-like-pillars-of-eternity-and-the-outer-worlds-than-the-elder-scrolls-skyrim-comparisons/

 

 

 

 

 

 

 

 

Opublikowano
5 minutes ago, ASX said:

Szkoda tylko że kilku osobom umknęło to, że sam Obsidian mówił jeszcze przed premierą że to nie będzie następny Skryim i że to nie są trafne porównanie, i że Avowed będzie bardziej czymś w stylu Outer Worlds. 

 

https://www.thegamer.com/avowed-director-says-its-more-like-pillars-of-eternity-and-the-outer-worlds-than-the-elder-scrolls-skyrim-comparisons/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A to rozumiem tłumaczy fakt, że możesz machać mieczem na NPCów, a oni są jak powietrze? Serio, ośmieszasz się broniąc tego "rozwiązania". To jest absolutnie nie do obrony

Opublikowano
14 minut temu, Homelander napisał(a):

 

A to rozumiem tłumaczy fakt, że możesz machać mieczem na NPCów, a oni są jak powietrze? Serio, ośmieszasz się broniąc tego "rozwiązania". To jest absolutnie nie do obrony

w wielu innych grach, mozesz machać mieczem w NPCów i oni nie reagują, choćby w  Wiedźminie 3 Dlaczego nagle stało się to tak dla ciebie  istotne? 

 

To jest przykład tego jak powszechna w innych grach wada, która z jakiegoś powodu w tym przypadku urosła do jakiś absurdalnych rozmiarów, 

 

Bo jaki jest cel zabijania losowych nprców w rpgach? W Skryimie albo Starfieldzie spróbujesz tego raz, zapłacisz grzywnę albo wszyscy się na ciebie rzucą, wczytasz save'a i raczej już raczej nigdy tego nie powtórzysz, bo nic to nie daje. Ci NPC nie mają ani specjalnego lootu, ani ich zabicie nie daje dużo punktów doświadczenia. Burzy to immersje to prawda. Ale to problem wielu gier. 

Opublikowano
10 minutes ago, ASX said:

w wielu innych grach, mozesz machać mieczem w NPCów i oni nie reagują, choćby w  Wiedźminie 3 Dlaczego nagle stało się to tak dla ciebie  istotne? 

 

To jest przykład tego jak powszechna w innych grach wada, która z jakiegoś powodu urosła w tym przypadku do jakiś absurdalnych rozmiarów, 

 

Bo jaki jest cel zabijania losowych nprców w rpgach? W Skryimie albo Starfieldzie spróbujesz tego raz, zapłacisz grzywnę albo wszyscy się na ciebie rzucą, wczytasz save'a i raczej już raczej nigdy tego nie powtórzysz, bo nic to nie daje. Ci NPC nie mają ani specjalnego lootu, ani ich zabicie nie daje dużo punktów doświadczenia. 

 

NPC w Wiedźminie 3 nie reagują jak machasz mieczem? Grałeś w ogóle w Wiedźmina 3? NPC się kulą, wrzeszczą i uciekają jak ich próbujesz zaatakować. Jest chociażby ta iluzja o której mówimy. A ze strażnikami możesz normalnie walczyć. 

 

Jaki jest cel zabijania NPCów? Żaden. Ale możesz to robić. Na tym polega gra RPG. I nie, nie jest powszechną wadą w grze, że NPC absolutnie nie reagują co robisz, a miecz przechodzi przez nich jak powietrze. I tutaj cała iluzja świata się kończy, a zasłona opada. I nie, nie stało się to dla mnie istotne, zawsze było

Opublikowano

Grałem wielokrotnie, ale zawsze grałem dobrym Wiedźminem który pomagał ludziom, a nie atakował ich mieczem :lapka:. Zaraz zainstaluje i sobie przypomnę jak to tam było. Czy można zabić npców, czy są wrażliwi na ciosy i jak zareagują na wymachiwanie bronią.

 

EDIT: 

Dobra przypomniałem sobie. Walczyć i zabić można tylko strażników. Zwykłych NPC chroni niewidzialna ściana i nie można ich zaatakować ani zabić. Niektórzy NPC zaczynają uciekać na widok broni lub chowają głowę, inni np. ci którzy siedzą w karczmie lub są ważni dla fabuły nic sobie z tego robią. Czyli jest może lepiej niż w Avowed, ale niewiele i w dodatku  niekonsekwentnie.

 

Tak jak wspominałem wcześniej, dla mnie to nie jest żaden problem Wiedźmina, grałem w niego wielokrotnie i jest to jedna z moich ulubionych gier i tego typu rzeczy nie mają szans tego zmenić. Gorzej mają ci którzy piszą że na tym polega gra RPG aby można było zabić NPCa, albo że sprawia to że iluzja świata się kończy i zasłona  im opada. 

 

  • Plusik 2
Opublikowano

Podobnie ja chciałbym wierzyć, że ta cała gownoburza z wyolbrzymianiem, powszechnych jak już ustaliliśmy wad, nie ma nic wspólnego że to gra XGS,  czy tego że gra jest na celowniku tropicieli DEI. 

Ale czytając twoje posty, Josha czy Krychy ciężko mi jednak uwierzyć w przypadek, że możliwość uderzenia NPCa mieczem akurat teraz stała się tak poważnym problemem. 

  • Plusik 1
Opublikowano

Nie mam nic przeciwko DEI. Poza wynaturzeniami, jak Dragon Age. Brak interakcji ze światem w grach rpg zawsze był problemem. Nigdy jednak nie widziałem w grze współczesnej aż takich absurdów jak w Awoved. No ok, widocznie granie w gry z Gamepassa obniżyło mocno Twoje standardy. W sumie nic dziwnego. Polecam jednak pograć w dobre gry. Baldur ograny?

Opublikowano

Kupiony, ale czeka na swoją kolej. 

 

Co do obnizenia standardów to dziwi mnie że twoje jak domyślam się wysokie standardy nie zauważyły tego samego problemu w Horizonie, pełnowartościowej grze AAA za 350 zł, a nie jakieś gierce z Game Passa o obniżonych standardach 

 

i zanim ktośzacznie bronić Horizon to nie RPG, więc nie można mieć takich oczekiwań to przypomnę tylko jak Sony nazywało swoją grę:

Spoiler

Zdjęcie

 

  • Plusik 1
Opublikowano
5 minut temu, ASX napisał(a):

dziwi mnie że twoje jak domyślam się wysokie standardy nie zauważyły tego samego problemu w Horizonie

  

16 godzin temu, Homelander napisał(a):

Te w których sztuczność bije po oczach i zaburza całkowicie immersję? Tak odpuszczam. Dlatego odpuściłem Horizona i Days Gone.

  • Lubię! 1
Opublikowano
4 minuty temu, ASX napisał(a):

Co do obnizenia standardów to dziwi mnie że twoje jak domyślam się wysokie standardy nie zauważyły tego samego problemu w Horizonie, pełnowartościowej grze AAA za 350 zł

Cholera :sadkek: miałem takie wysokie oczekiwania (wszyscy mieliśmy) żeby Horizon był świetnym RPG bo przecież to od twórców mojego ulubionego erpega Killzone.

  • beka z typa 1
Opublikowano

od jRPGów też nie wymagamy, bo tam akcenty rozkłada się na inne rzeczy, to samo w actionRPGach

 

a w myśl idei kropla gówna psuje wiadro z mlekiem świetnie napisane dialogi, intrygujący świat, fantastyczną walkę i niewielkie jak na standardy premier ilości bugów są nic nie warte bo nie można zaatakować strażnika mieczykiem :(

  • beka z typa 1
Opublikowano
5 minut temu, Homelander napisał(a):

 

Dzięki Bzduras. @ASX Coś pytałeś?

ok, mogę ci oddać że jesteś przynajmniej trochę konsekwentny w tym podejściu. 

  • Haha 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...