MaZZeo 14 183 Opublikowano 15 lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 lipca 2015 propsuje Roziego, też tak mam tyle że z Warcraftem, do reszty nie mogę się przekonać. Cytuj Odnośnik do komentarza
nobody 3 504 Opublikowano 16 lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 lipca 2015 (edytowane) Torment akurat daleki jest od typowego fantasy; zero elfów, krasnoludów, orków, trolli i goblinów, jasnego podziału na praworządnych dobrych i złych. nie znajdziesz drugiego tak nihilistycznego i miejscami obrzydliwego miejsca jak Sigil, ani równie mocno odwołującego się do kwestii egzystencjalnych scenariusza, jak właśnie tam. Edytowane 16 lipca 2015 przez nobodylikeyou Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość mate5 Opublikowano 16 lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 lipca 2015 (edytowane) EDIT: JE>BANE FORMATOWANIE Z TWITTERA I want to make the KillLaKill or Berserk. https://twitter.com/PG_saito/status/619377368101093377 Edytowane 16 lipca 2015 przez mate5 Cytuj Odnośnik do komentarza
standby 1 725 Opublikowano 17 lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 lipca 2015 Lol ta lista od mate xd Same sZroty z n64. To ja nawet nie. Jeszcze ten chu.jowy bioschock. Dobrze ktos cpal. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
Paolo de Vesir 9 085 Opublikowano 17 lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 lipca 2015 Grałeś w którąś z tych gier? Cytuj Odnośnik do komentarza
Figaro 8 203 Opublikowano 17 lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 lipca 2015 A może trochę optymizmu? Obecny CEO Segi chce odzyskać zaufanie graczy. Ponoć wiele się nauczył od Atlusa. “As far as the Western market goes, we learned a lot from Atlus,” continues Satomi. “If we can make a title with proper quality, I believe there’s a good chance for it to do well even in the West for players that like to play Japanese games.” “I’ve been talking to the employees about how we should start putting serious consideration into quality from this point on,” responds Satomi. “Especially in North America and Europe, where it’s always been more of a focus on schedules, I believe that if we can’t maintain quality, it would be better to not release anything at all.” Satomi continues, “We did our best to build a relationship of mutual trust with older fans of Sega, but looking back, there’ve been some titles that have partially betrayed that [trust] in the past 10 years.” “Sega in the ‘90s was known for its ‘brand, but after that, we’ve lost trust, and we were left with nothing but ‘reputation. For this reason, we’d like to win back the customers’ trust, and become a ‘brand,’ once again.” Podobno mają już coś zapowiedzieć na duże konsole podczas TGS. Zaraz powiecie, że to tylko gadanina. Ale identyczne rzeczy powiadał jakiś czas temu szef Square. A sami widzicie, że Kwadratowi trochę się odbijają od dna. Kolejna fajna rzecz, tym razem od raka Ubisoftu. Studia należące do Ubi mogą zacząć tworzyć projekty bez procesu przekonywania ludzi w krawatach i focus testów, o ile koszt produkcji nie przekracza 5 milionów. Pierwszym przykładem tej inicjatywy jest Grow Home. To cudowny pomysł. Myślę że w Ubi siedzi sporo utalentowanych ludzi, ale tłumionych przez wysokobudżetowe produkcje, gdzie kreatywność leży i zdycha. Kilkumilionowe projekty, gdzie to twórca ma rękę decyzyjną w kluczowych sprawach to rzecz bardzo, bardzo ważna. Czekam na kolejne projekty. Cytuj Odnośnik do komentarza
Mejm 15 296 Opublikowano 17 lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 lipca 2015 5mln, jacy ku.rwa hojni Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość mate5 Opublikowano 17 lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 lipca 2015 Obczajcie filmik będący najnowszym postem na poniższym blogu, jest to nowy materiał z Deadbolt, prezentuje level gdzie roz.(pipi)ia się klub pełen wampirów niczym z początku Blade'a jedynki. http://hopooo.tumblr.com/ Cytuj Odnośnik do komentarza
Pupcio 18 365 Opublikowano 18 lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 lipca 2015 Goty gierka, chciałbym mieć ją na vicie. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
kubson 3 189 Opublikowano 18 lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 lipca 2015 Również grałbym na vicie Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość mate5 Opublikowano 18 lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 lipca 2015 (edytowane) Czasem mnie irytuje jak różnicujecie gry na takie, które "lepiej gra się na vicie", ale potem sobie przypominam jak dobrze się gra w Super Metroida na PSP. Tylko że z drugiej strony, mówicie tak gra jest w pixel art, a ja dlatego że Super Metroid to świetna gra, w którą świetnie się gra na przenośnej konsoli. Demon's Souls bym chciał na vicie. Edytowane 18 lipca 2015 przez mate5 Cytuj Odnośnik do komentarza
Pupcio 18 365 Opublikowano 18 lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 lipca 2015 Ale grałem w jakieś demo deadbolta po tym jak gdzieś wspomniałeś o tej gierce i po prostu niezbyt wygodnie mi się grało na pc, a że na oledzie vity gra wyglądałaby jeszcze lepiej to inna sprawa. Cytuj Odnośnik do komentarza
kubson 3 189 Opublikowano 18 lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 lipca 2015 Czasem mnie irytuje jak różnicujecie gry na takie, które "lepiej gra się na vicie", ale potem sobie przypominam jak dobrze się gra w Super Metroida na PSP. Tylko że z drugiej strony, mówicie tak gra jest w pixel art, a ja dlatego że Super Metroid to świetna gra, w którą świetnie się gra na przenośnej konsoli. Demon's Souls bym chciał na vicie. Stare gierki i teraźniejsze pixel art maja to do tego że za(pipi)iscie się w nie gra na przenośnej konsoli, a niestety odzwyczaiłem sie od grania na PC, tymbardziej ze posiadam jedynie laptopa z osx, wiec wikszosc kozackich indyków przechodzi mi obok nosa Steam mógłby zrobić przenośnia konsole do pixelowych gierek Cytuj Odnośnik do komentarza
Daffy 10 546 Opublikowano 18 lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 lipca 2015 mate5 ta gierka bedzie na vicie i gadaja, ze to demons souls w 2d Cytuj Odnośnik do komentarza
Starh 3 170 Opublikowano 18 lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 lipca 2015 (edytowane) mate5 ta gierka bedzie na vicie i gadaja, ze to demons souls w 2d Jestem w lekkim szoku, że dopiero teraz ktoś wpadł na zrobienie soulsów w 2D. Prosty, a zarazem genialny pomysł. Edytowane 18 lipca 2015 przez Starh Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość ragus Opublikowano 18 lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 lipca 2015 Przecież Super Metroid powstał w 1994 roku. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość mate5 Opublikowano 18 lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 lipca 2015 No ba. Choc Dark Souls tak w zasadzie nie jest metroidvania, mimo ze bardzo duzo czerpie i z Metroidow i z Castlevanii. Nie umniejszajac wspanialosci tej gry (a mowie tylko o Dark Souls, bo tylko ta czesc ma "polaczony" level design), ale w metroidvanii generalnie chodzi o to, ze dostajesz sie do nastepnej lokacji dlatego, ze w poprzedniej znalazles jakis oryginalny upgrade, ktory pozwala ci dotrzec do tej nastepnej lokacji. W DS na dobra sprawe nie ma upgrade'ow. Do nastepnych lokacji przechodzi albo dzieki pokonaniu bossa, albo dzieki zmienieniu wartosci jakiejs zmiennej zerojedynkowej jakims triggerem. Nie ma nic, co mialoby podobne konsekwencje w mechanice rozgrywki co ice beam w super metroid, czy ten taki miedzywymiarowy "odkurzacz" w Treasure Adventure Game. A pixel art najlepiej wyglada na duzym ekranie i chu.j. Cytuj Odnośnik do komentarza
nobody 3 504 Opublikowano 18 lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 lipca 2015 ależ oni robią ten RIMEJK przyzwoicie <3 choć Capcom nie dogląda projektu, inicjatywa uzyskała aprobatę wydawcy. Dzięki temu jeszcze tego lata twórcy mają zamiar wypuścić darmą wersję alfa gry. http://www.ppe.pl/news-37390-resident_evil_2_reborn__czyli_fanowski_remake_re2_na_unreal_engine_4.html drugi projekt też niczego sobie: jak będę duży jak będę bogaty to ogram na kąpje z nasa 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
aux 3 784 Opublikowano 18 lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 lipca 2015 Pierwszy projekt śmierdzi szóstką, drugi jest prawilny. Oj grałbym bardzo. Cytuj Odnośnik do komentarza
Starh 3 170 Opublikowano 18 lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 lipca 2015 Taka tam konsolowa tęcza w sumie dziś miałem ochotę pograć w Silent hila no i nie pograłem, ale i tak fajnie Zaczęło się od SG na Vicie a skończyło na Wieśku w straszliwym upale (ps4 nawet się pociło) Potem pomyślałem jak fajnie by było z remakiem Soulsów na Ps4, a potem z remakiem Unchartedów potem pomyślałem o zakupie gow'a 3 remastera a potem o innym kotlecie zamarynowałem fajnie kolacyjkę przed 17 pobiegałem a potem wróciłem do domu a teraz chleje xD oczywiście wodę a jutro może jakiś rowerek z DSem przygotowałem więc - ok 1 roweru - ok 2,5 pokemonów na dsa - 0,5 Mariana bo beż Luigiego - Trochę wody Dodatkowo zrobię sałatkę aby mieć co wszamać po powrocie z rowerka. Będzie za(pipi)isty dzionek jutro, mówię wam to Cytuj Odnośnik do komentarza
nobody 3 504 Opublikowano 18 lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 lipca 2015 (edytowane) @Aux żeś pojechał :< - nie ma czołgania się do przodu na plecach, przy równoczesnym strzelaniu ze snajperki/magnum/shotguna - kopniaków z pół obrotu - niszczącego flow zaszczucia co-op'a - zombiaków z kijem czy innym karabinem - znaczników gps dla opóźnionych kompletnie nie ten poziom. drugi projekt fajny, ale nieco zbyt sterylny. koniecznie zapodajcie sobie pierwszy w 720/60 i full screen Edytowane 18 lipca 2015 przez nobodylikeyou Cytuj Odnośnik do komentarza
aux 3 784 Opublikowano 18 lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 lipca 2015 No trochę pojechałem, racja. Tak jakoś mi się skojarzyło bo w szóstce jest podobny etap. Ale tak czy inaczej wolałbym remaki 2 i 3 ze statyczną kamerą. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
kubson 3 189 Opublikowano 18 lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 lipca 2015 Mam tak samo jak aux, wolałbym dostać remaki na miarę RE niz re2 w takim wydaniu jak filmiku od nobodiego Cytuj Odnośnik do komentarza
nobody 3 504 Opublikowano 18 lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 lipca 2015 ta kamera była fajna x lat temu, ze względu na robienie klimatu filmu grozy; w tym wzmaganiu obawy przed skręceniem za róg, ale szczerze powiedziawszy był to cholernie tani sposób robienia napięcia, bo w rzeczywistości byliśmy na siłę upośledzeni (gracz nie widział, ani nie potrafił tego co widzi i umie postać). I właśnie dlatego gra stawała się dużo grywalniejsza po zastosowaniu szybkiej zmiany celów i auto aimu. no chyba że zastosowano by mix statycznych ujęć i kamery znad ramienia: Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość suteq Opublikowano 20 lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 lipca 2015 Jakby ktoś zapomniał to przypominam, że w tę niedzielę od 19 rozpoczyna się kolejna impreza Games Done Quick. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.