Skocz do zawartości

Konsolowa Tęcza


Gość _Be_

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

https://youtu.be/Tw1Unrcggto

 

57 sekunda. Nie da się po prostu zrobić tak, żeby shotgun gdzieś tam leżał i pojawił się tylko jakiś wyznacznik że można go wziąć, wtedy wciskasz przycisk i już jest w twoim inventory. No cały ten trailer to plejada takich animacji. Obrzydliwe.

Opublikowano

Przesadzasz już ;p Chociaż sam bym wolał unoszącą się broń, ale nie znasz kontekstu. Może to było przedstawienie tej broni, więc dali taką scenkę. Może tak jest przy każdej nowej broni - w porządku. Nie popadajmy w skrajność. 

 

Gra się zapowiada zayebiście, no ale oczywiście w 100 procentach się zgadzam z tymi atakami melee. Obrzydlistwo.

Opublikowano

To jest tym bardziej irytujące, że wszystkie animacje wyglądają dokładnie tak samo. Jak na pokazie z E3 grający po raz dziesiąty z rzędu "zabijał" (a tak naprawdę odpalał animacje) przeciwnika piłą, to już wtedy można było ziewać z nudów a co dopiero gdyby grać w ten sposób przez 10-15 godzin.

 

No ale na zagranicznych forach też mocno krytykowali grę pod tym względem, więc może to usuną, tym bardziej, że to nie wymaga chyba wywracania mechaniki do góry nogami.

Opublikowano (edytowane)

Może to było przedstawienie tej broni, więc dali taką scenkę. Może tak jest przy każdej nowej broni - w porządku. Nie popadajmy w skrajność. 

 

 

Rzeczywiście.

 

 

 

No ale na zagranicznych forach też mocno krytykowali grę pod tym względem, więc może to usuną

 

Byłoby cudownie gdyby dali taką opcję. Przecież chyba są też w grze już "zwykłe animacje na ataki melee bez odbioru kontroli nad postacią, więc może to nie jest takie niemożliwe.

 

 

 

 

Jeszcze ciekawostka. Od wczoraj jest nowy rekord w przejściu Super Metroida - 42 minuty i 53 sekundy. I teraz najlepsze: obecny "route" zakłada pokonanie Phatoona JAKO PIERWSZEGO i Ridleya JAKO DRUGIEGO. Do tego są w nim użyte triki / skoki, o których jeszcze niedawno myślano że nie są możliwe do wykonania przez człowiego, a jedynie przy użyciu TASa, czyli Tool Assisted Speedrun, czyli "przechodnie" gry klatka po klatce i organizowanie inputów w najlepszy możliwy czas.

 

VOD dla zainteresowanych (na youtube jeszcze nie ma):

 

http://www.twitch.tv/zoasty/v/9876083

Edytowane przez mate5
Opublikowano

Co Ty masz z tym odbiorem kontroli nad postacią? Rozumiem jak są ciągle jakieś przerywniki podczas jakiejś długiej akcji(w RE6 tak jest z tego co pamiętam co mnie ostro wk*rwiało) podczas których nic nie możesz zrobić, ale to są finishery wrogów dostępne od dawna i zawsze tak było, że nie było kontroli dopóki postać nie skończy finishera. 

Opublikowano

Momentami przypomina mi Bulletstorma :)

Zaje.bista gra, przywitałbym sequel.

 

A co do odbierania kontroli to jak sut, jak nie przesadzają to jestem w stanie przymknąć oko. Ogólnie nie rozumiem trochę nagonki, back stab w DS to tez w sumie taka sama animacja z odbiorem kontroli graczowi jak w doomie.

Opublikowano (edytowane)

Wolf był dobry, doom też będzie dobre, żadne drobne animacje mu nie przeszkodzą, poza tym pewno na wysokim poziomie trudności bardziej sie bedzie oplacalo nie odpalać ich.

 

A ja właśnie się boję, że te finishery będą konieczne by jakoś przeżyć (inaczej brak naboi).

 

 

W ogóle ta gra potrzebuje punktów. W sensie licznik za styl, combo chainery (jak w The Club czy Hotline Miami), itd. Potem byłyby high score'y za każdy level itd. To samo mówiłem o Sunset Overdrive - tam to już w ogóle by się przydało. 

 

Jak zobaczyłem dziś ten screen z MGS V, to aż ah :obama:

 

mgs5statsvcr18.png

Edytowane przez Figaro
Opublikowano

nie rozumiecie, to po prostu zaburza flow rozwałki, wbijasz w trans napjerdalasz ale coś co chwile cię wytrąca z równowagi bo efekciarski finiszer wazniejszy niż przyjemność z gry

Opublikowano

nie rozumiecie, to po prostu zaburza flow rozwałki, wbijasz w trans napjerdalasz ale coś co chwile cię wytrąca z równowagi bo efekciarski finiszer wazniejszy niż przyjemność z gry

 

Dokładnie. A porównywanie do backstabów w soulsach trochę nie bardzo, po pierwsze odbieranie kontroli nad postacią nastepuje tam rzadko (backstaby nie są częste, a dźwigni czy czegoś też jest mało), a po drugie Dark Souls to rpg i te animacje spełniają jakiś tam cel w mechanice - np. podczas rzucania czarów nie możemy się poruszać na około sekundę, żeby ich używanie nie było bardziej OP niż jest. W hotline miami też są finishery, ale trwają cholera tylko kilkanaście / kilkadziesiąt klatek jak się gra jedyną słuszną maską.

 

A Doom to szybki fps gdzie takich animacji podczas walki nie moge wybaczyć. Jedyne co bym przyjął, to...

 

1) gdyby taka animacja załączałaby się przy zabijaniu ostatniego przeciwnika w danym roomie;

2) jeśli w grze byłaby mechanika z nabijanie paska, po którym wchodzimy w stan furii / berserka i taka animacja byłaby wyznacznikiem tego, że taki stan się rozpoczął;

3)  gdyby odpalanie tych animacji było opcjonalne;

4) inne rozwiązanie o którym nie pomyślałem,  a które dawałoby porządny powód na odpalanie tej animacji i zdarzałoby się rzadko.

Opublikowano

zawsze czułem się nie teges kiedy podczas animacji otwierania drzwi w bloodzie ataki przeciwników przechodziły przez nią jak przez powietrze, nie czyniąc mi żadnej krzywdy.

 

za to animacje otwierania drzwi, schodzenia po drabinie i po schodach z widokiem z pierwszej osoby w RE1-3 kocham mocno.

Opublikowano

Ani jednego posta w tęczy przez cały dzień? Co? Tylko trollowanie się liczy? :(

Opublikowano

Nie miałem czasu / siły żeby pograć przez ostanie dni coś więcej, a cholera chciałbym bo bardzo mi się podoba. Może dziś w nocy coś popykam. Aha, za pierwszy stage dostałem rangę C. Mam nadzieję, że jest jeszcze przynajmniej D niżej. :P

Opublikowano

Salon arcade w Pakistanie :)

 

11822759_1047845135289586_73925098134552

 

"Lyari is a tough neighborhood. There are a lot of gangs, and people are always trying to bribe young kids to do bad things. I've run this arcade for 15 years. It makes me happy to see children playing games instead of getting caught up in those things."
 

 

(Karachi, Pakistan)
Opublikowano

Akurat system ocen w DMC1 jest w ogóle słabo zrobiony i bierze pod uwagę tylko szybkość przejścia i ilość orbów zdobytych w misji + bonus w postaci przejścia bez draśnięcia. Najlepszy ranking jest w DMC3, niestety kolejne części mają go znowu zwalonego i o wiele łatwiej było zgarnąć SSS.
 

Opublikowano

Skończyłem ostatnio dwa pierwsze suikodeny

(pipi)a jakie to było dobre :banderas::obama::fsg: 

mam nadzieje, że części na PS2 trzymają poziom

za(pipi)iście mi się podoba ciągłość serii i spotykanie starych znajomych w kolejnej części, tym bardziej, że nie jest to doczepione na siłę. Już w jedynce pojawiają się pytania co do niektórych postaci, które pozostają bez odpowiedzi, wspomniane zostają lokacje, które odwiedzimy dopiero w sequelu. Ma się wrażenie, że świat nie dość, że jest ogromny, to jeszcze żyje własnym życiem. Rekrutujemy 108 postaci, robimy wielkie rzeczy, a w drugiej części ponownie ich spotykamy, widzimy co te postaci robiły kiedy armia się rozpadła itd. Rekrutacja, szukanie starych znajomych i poznowanie ich losów wciąga często bardziej, niż główny wątek. I po skończeniu momentalnie ma się ochotę na następną część, żeby zobaczyć co dalej z tymi postaciami i aby odwiedzić kraje, które były teasowane w poprzednich częściach i dostać odpowiedzi na pytania dotyczące świata, których nie sposób uzyskać w poprzedniej części.

Szkoda, że Konami ssie i VI jak jakimś cudem wyjdzie to pewnie na komórki czy uj wie gdzie :(

goty gierki polecam, konieczne po kolei przechodzic bo doznanie 2x lepsze

  • Plusik 2
Opublikowano

Odsłony z ps2 są świetne, a szczególnie 5, która dla mnie jest najlepsza w serii (Georg :obama:). Raczej nie zobaczymy sequeli skoro na premiere nikt tego nie brał. Wkurza mnie to, że niektóre gry docenia się dopiero wtedy, kiedy dla wydawcy nie ma to już znaczenia. W ogóle im się nie dziwię, że nie chcą kasy wtopić.

Opublikowano

Konami jakby się postarało, to mogloby z tego zrobić grową Grę o Tron.  Burgery łyknęły by to spokojnie, gdyby gra miała odpowiedni budżet i marketing.

Mnie to by tam nawet kolejna odsłona w 2d na 3DSa wystarczyła :(

Opublikowano

Suikoden tierkreis jest na 3ds ale wg mnie słaba czesc. W wersje na ps2 nie grałem tylko w trójke. Czwórka raczej średnia i walki co sekunde. Ale piateczka to juz powrót do genialnych pierwszych dwóch czesci.

Opublikowano

Pamiętacie jak pisałem, że jest nowy rekord w speedrunie Super Metroida? Od tego czasu ten koleś, Zoast, zdobył dwa kolejne. Teraz jest 42:46. Coś pięknego tym bardziej, że to jest chyba jedna z bardziej wymagających gier do speedrunu.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...