Gość mate5 Opublikowano 6 sierpnia 2015 Opublikowano 6 sierpnia 2015 https://youtu.be/Tw1Unrcggto 57 sekunda. Nie da się po prostu zrobić tak, żeby shotgun gdzieś tam leżał i pojawił się tylko jakiś wyznacznik że można go wziąć, wtedy wciskasz przycisk i już jest w twoim inventory. No cały ten trailer to plejada takich animacji. Obrzydliwe. Cytuj
Figaro 8 228 Opublikowano 6 sierpnia 2015 Opublikowano 6 sierpnia 2015 Przesadzasz już ;p Chociaż sam bym wolał unoszącą się broń, ale nie znasz kontekstu. Może to było przedstawienie tej broni, więc dali taką scenkę. Może tak jest przy każdej nowej broni - w porządku. Nie popadajmy w skrajność. Gra się zapowiada zayebiście, no ale oczywiście w 100 procentach się zgadzam z tymi atakami melee. Obrzydlistwo. Cytuj
Kre3k 581 Opublikowano 6 sierpnia 2015 Opublikowano 6 sierpnia 2015 To jest tym bardziej irytujące, że wszystkie animacje wyglądają dokładnie tak samo. Jak na pokazie z E3 grający po raz dziesiąty z rzędu "zabijał" (a tak naprawdę odpalał animacje) przeciwnika piłą, to już wtedy można było ziewać z nudów a co dopiero gdyby grać w ten sposób przez 10-15 godzin. No ale na zagranicznych forach też mocno krytykowali grę pod tym względem, więc może to usuną, tym bardziej, że to nie wymaga chyba wywracania mechaniki do góry nogami. Cytuj
Gość mate5 Opublikowano 6 sierpnia 2015 Opublikowano 6 sierpnia 2015 (edytowane) Może to było przedstawienie tej broni, więc dali taką scenkę. Może tak jest przy każdej nowej broni - w porządku. Nie popadajmy w skrajność. Rzeczywiście. No ale na zagranicznych forach też mocno krytykowali grę pod tym względem, więc może to usuną Byłoby cudownie gdyby dali taką opcję. Przecież chyba są też w grze już "zwykłe animacje na ataki melee bez odbioru kontroli nad postacią, więc może to nie jest takie niemożliwe. Jeszcze ciekawostka. Od wczoraj jest nowy rekord w przejściu Super Metroida - 42 minuty i 53 sekundy. I teraz najlepsze: obecny "route" zakłada pokonanie Phatoona JAKO PIERWSZEGO i Ridleya JAKO DRUGIEGO. Do tego są w nim użyte triki / skoki, o których jeszcze niedawno myślano że nie są możliwe do wykonania przez człowiego, a jedynie przy użyciu TASa, czyli Tool Assisted Speedrun, czyli "przechodnie" gry klatka po klatce i organizowanie inputów w najlepszy możliwy czas. VOD dla zainteresowanych (na youtube jeszcze nie ma): http://www.twitch.tv/zoasty/v/9876083 Edytowane 6 sierpnia 2015 przez mate5 Cytuj
Gość suteq Opublikowano 6 sierpnia 2015 Opublikowano 6 sierpnia 2015 Co Ty masz z tym odbiorem kontroli nad postacią? Rozumiem jak są ciągle jakieś przerywniki podczas jakiejś długiej akcji(w RE6 tak jest z tego co pamiętam co mnie ostro wk*rwiało) podczas których nic nie możesz zrobić, ale to są finishery wrogów dostępne od dawna i zawsze tak było, że nie było kontroli dopóki postać nie skończy finishera. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 6 sierpnia 2015 Opublikowano 6 sierpnia 2015 Momentami przypomina mi Bulletstorma Cytuj
XM. 10 888 Opublikowano 6 sierpnia 2015 Opublikowano 6 sierpnia 2015 Momentami przypomina mi Bulletstorma Zaje.bista gra, przywitałbym sequel. A co do odbierania kontroli to jak sut, jak nie przesadzają to jestem w stanie przymknąć oko. Ogólnie nie rozumiem trochę nagonki, back stab w DS to tez w sumie taka sama animacja z odbiorem kontroli graczowi jak w doomie. Cytuj
Figaro 8 228 Opublikowano 6 sierpnia 2015 Opublikowano 6 sierpnia 2015 Problem leży w tym, że już w pokazowym demku oglądanie tych samych animacji melee nużyło. To co dopiero podczas faktycznego grania. Cytuj
MaZZeo 14 191 Opublikowano 6 sierpnia 2015 Opublikowano 6 sierpnia 2015 Wolf był dobry, doom też będzie dobre, żadne drobne animacje mu nie przeszkodzą, poza tym pewno na wysokim poziomie trudności bardziej sie bedzie oplacalo nie odpalać ich. Cytuj
Figaro 8 228 Opublikowano 6 sierpnia 2015 Opublikowano 6 sierpnia 2015 (edytowane) Wolf był dobry, doom też będzie dobre, żadne drobne animacje mu nie przeszkodzą, poza tym pewno na wysokim poziomie trudności bardziej sie bedzie oplacalo nie odpalać ich. A ja właśnie się boję, że te finishery będą konieczne by jakoś przeżyć (inaczej brak naboi). W ogóle ta gra potrzebuje punktów. W sensie licznik za styl, combo chainery (jak w The Club czy Hotline Miami), itd. Potem byłyby high score'y za każdy level itd. To samo mówiłem o Sunset Overdrive - tam to już w ogóle by się przydało. Jak zobaczyłem dziś ten screen z MGS V, to aż ah Edytowane 6 sierpnia 2015 przez Figaro Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 6 sierpnia 2015 Opublikowano 6 sierpnia 2015 nie rozumiecie, to po prostu zaburza flow rozwałki, wbijasz w trans napjerdalasz ale coś co chwile cię wytrąca z równowagi bo efekciarski finiszer wazniejszy niż przyjemność z gry Cytuj
Gość mate5 Opublikowano 6 sierpnia 2015 Opublikowano 6 sierpnia 2015 nie rozumiecie, to po prostu zaburza flow rozwałki, wbijasz w trans napjerdalasz ale coś co chwile cię wytrąca z równowagi bo efekciarski finiszer wazniejszy niż przyjemność z gry Dokładnie. A porównywanie do backstabów w soulsach trochę nie bardzo, po pierwsze odbieranie kontroli nad postacią nastepuje tam rzadko (backstaby nie są częste, a dźwigni czy czegoś też jest mało), a po drugie Dark Souls to rpg i te animacje spełniają jakiś tam cel w mechanice - np. podczas rzucania czarów nie możemy się poruszać na około sekundę, żeby ich używanie nie było bardziej OP niż jest. W hotline miami też są finishery, ale trwają cholera tylko kilkanaście / kilkadziesiąt klatek jak się gra jedyną słuszną maską. A Doom to szybki fps gdzie takich animacji podczas walki nie moge wybaczyć. Jedyne co bym przyjął, to... 1) gdyby taka animacja załączałaby się przy zabijaniu ostatniego przeciwnika w danym roomie; 2) jeśli w grze byłaby mechanika z nabijanie paska, po którym wchodzimy w stan furii / berserka i taka animacja byłaby wyznacznikiem tego, że taki stan się rozpoczął; 3) gdyby odpalanie tych animacji było opcjonalne; 4) inne rozwiązanie o którym nie pomyślałem, a które dawałoby porządny powód na odpalanie tej animacji i zdarzałoby się rzadko. Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 6 sierpnia 2015 Opublikowano 6 sierpnia 2015 zawsze czułem się nie teges kiedy podczas animacji otwierania drzwi w bloodzie ataki przeciwników przechodziły przez nią jak przez powietrze, nie czyniąc mi żadnej krzywdy. za to animacje otwierania drzwi, schodzenia po drabinie i po schodach z widokiem z pierwszej osoby w RE1-3 kocham mocno. Cytuj
Gość mate5 Opublikowano 7 sierpnia 2015 Opublikowano 7 sierpnia 2015 Ani jednego posta w tęczy przez cały dzień? Co? Tylko trollowanie się liczy? Cytuj
Gość mate5 Opublikowano 7 sierpnia 2015 Opublikowano 7 sierpnia 2015 Nie miałem czasu / siły żeby pograć przez ostanie dni coś więcej, a cholera chciałbym bo bardzo mi się podoba. Może dziś w nocy coś popykam. Aha, za pierwszy stage dostałem rangę C. Mam nadzieję, że jest jeszcze przynajmniej D niżej. Cytuj
Figaro 8 228 Opublikowano 7 sierpnia 2015 Opublikowano 7 sierpnia 2015 Nie martw się ocenami podczas pierwszego przejścia Cytuj
Figaro 8 228 Opublikowano 7 sierpnia 2015 Opublikowano 7 sierpnia 2015 Salon arcade w Pakistanie "Lyari is a tough neighborhood. There are a lot of gangs, and people are always trying to bribe young kids to do bad things. I've run this arcade for 15 years. It makes me happy to see children playing games instead of getting caught up in those things." (Karachi, Pakistan) Cytuj
XM. 10 888 Opublikowano 7 sierpnia 2015 Opublikowano 7 sierpnia 2015 Akurat system ocen w DMC1 jest w ogóle słabo zrobiony i bierze pod uwagę tylko szybkość przejścia i ilość orbów zdobytych w misji + bonus w postaci przejścia bez draśnięcia. Najlepszy ranking jest w DMC3, niestety kolejne części mają go znowu zwalonego i o wiele łatwiej było zgarnąć SSS. Cytuj
Dahaka 1 861 Opublikowano 7 sierpnia 2015 Opublikowano 7 sierpnia 2015 Skończyłem ostatnio dwa pierwsze suikodeny(pipi)a jakie to było dobre mam nadzieje, że części na PS2 trzymają poziomza(pipi)iście mi się podoba ciągłość serii i spotykanie starych znajomych w kolejnej części, tym bardziej, że nie jest to doczepione na siłę. Już w jedynce pojawiają się pytania co do niektórych postaci, które pozostają bez odpowiedzi, wspomniane zostają lokacje, które odwiedzimy dopiero w sequelu. Ma się wrażenie, że świat nie dość, że jest ogromny, to jeszcze żyje własnym życiem. Rekrutujemy 108 postaci, robimy wielkie rzeczy, a w drugiej części ponownie ich spotykamy, widzimy co te postaci robiły kiedy armia się rozpadła itd. Rekrutacja, szukanie starych znajomych i poznowanie ich losów wciąga często bardziej, niż główny wątek. I po skończeniu momentalnie ma się ochotę na następną część, żeby zobaczyć co dalej z tymi postaciami i aby odwiedzić kraje, które były teasowane w poprzednich częściach i dostać odpowiedzi na pytania dotyczące świata, których nie sposób uzyskać w poprzedniej części.Szkoda, że Konami ssie i VI jak jakimś cudem wyjdzie to pewnie na komórki czy uj wie gdzie goty gierki polecam, konieczne po kolei przechodzic bo doznanie 2x lepsze 2 Cytuj
20inchDT 3 361 Opublikowano 8 sierpnia 2015 Opublikowano 8 sierpnia 2015 Odsłony z ps2 są świetne, a szczególnie 5, która dla mnie jest najlepsza w serii (Georg ). Raczej nie zobaczymy sequeli skoro na premiere nikt tego nie brał. Wkurza mnie to, że niektóre gry docenia się dopiero wtedy, kiedy dla wydawcy nie ma to już znaczenia. W ogóle im się nie dziwię, że nie chcą kasy wtopić. Cytuj
Figaro 8 228 Opublikowano 8 sierpnia 2015 Opublikowano 8 sierpnia 2015 Szkoda, że Konami ssie i VI jak jakimś cudem wyjdzie to pewnie na komórki czy uj wie gdzie A właśnie że tworzyli kolejną normalną odsłonę. Ale została anulowana. Cytuj
Dahaka 1 861 Opublikowano 8 sierpnia 2015 Opublikowano 8 sierpnia 2015 Konami jakby się postarało, to mogloby z tego zrobić grową Grę o Tron. Burgery łyknęły by to spokojnie, gdyby gra miała odpowiedni budżet i marketing.Mnie to by tam nawet kolejna odsłona w 2d na 3DSa wystarczyła Cytuj
Ma_niek 860 Opublikowano 8 sierpnia 2015 Opublikowano 8 sierpnia 2015 Suikoden tierkreis jest na 3ds ale wg mnie słaba czesc. W wersje na ps2 nie grałem tylko w trójke. Czwórka raczej średnia i walki co sekunde. Ale piateczka to juz powrót do genialnych pierwszych dwóch czesci. Cytuj
Gość mate5 Opublikowano 8 sierpnia 2015 Opublikowano 8 sierpnia 2015 Pamiętacie jak pisałem, że jest nowy rekord w speedrunie Super Metroida? Od tego czasu ten koleś, Zoast, zdobył dwa kolejne. Teraz jest 42:46. Coś pięknego tym bardziej, że to jest chyba jedna z bardziej wymagających gier do speedrunu. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.