balon 5 370 Opublikowano 16 września 2015 Opublikowano 16 września 2015 Ja tam bardzo lubię markę Star Fox. Nigdy nie zapimnę ślinotoku jak zobaczyłem gameplay w Escape na Polonii 1... Dla mnie SF to mocna marka, znacznie lepsza niż np Kirby czy Pikiminy. Cytuj
kazuyoshi 231 Opublikowano 16 września 2015 Opublikowano 16 września 2015 (edytowane) No i właśnie dlatego człowieka aż coś ciśnie jak patrzy co robią z tą marką. Dla mnie Star Fox Zero to taki ochłap - może i będzie smaczny, ale to tylko ochłap. Natomiast byłbym zachwycony połączeniem Star Fox Adventure ze Star Fox N64/3DS. Po takim scaleniu dostali byśmy pewno wykwintne danie, które nasyciłoby nas jak należy, a także które oddawałoby świetność tej marki. @balon z Pikminem się zgadzam, ale Kirbi jest raczej silniejszy Edytowane 16 września 2015 przez kazuyoshi Cytuj
Rayos 3 177 Opublikowano 16 września 2015 Opublikowano 16 września 2015 wkurzony kirby leci Ci wpier.dolic za teksty o słabości jego marki! 2 Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 16 września 2015 Opublikowano 16 września 2015 Wypraszam sobie, Pikminy to mały geniusz i jedynie uważam że pewnie w żadne RTSy nie grasz i dlatego Cię nudzi. Fakt specyficzna seria ale słaba na pewno nie jest. Dla mnie jedna z najważniejszych obecnie marek Big N i taki Kirby swoją bezpłciowością może im mini trzewiki czyścić. A już jakiś czas temu pisałem, najlepszy Star Fox to Adventures bo Fox McCloud i jego ekipa aż sie proszą o prawdziwą grę action-adventure a nie wiecznie rail shootera i jeżeli kiedykolwiek moje modły się spełnią (czytaj: MercurySteam/Retro Studios stworzą kolejną część Adventures) to biorę w ciemno.... Cytuj
balon 5 370 Opublikowano 16 września 2015 Opublikowano 16 września 2015 Noł noł ja mówiłem że dla mnie SF >> Kirby, bo ogolnie to grubas jest silniejszy. Cytuj
kazuyoshi 231 Opublikowano 16 września 2015 Opublikowano 16 września 2015 Japończycy kochają tę różową kulkę z oczkami Cytuj
balon 5 370 Opublikowano 16 września 2015 Opublikowano 16 września 2015 Fakt mix Adventures z SF64 to byłby kozak. Cytuj
chmurqab 3 192 Opublikowano 16 września 2015 Opublikowano 16 września 2015 Ale od Kirbyego to Wy się odpyerdolcie m'kay? Cytuj
balon 5 370 Opublikowano 16 września 2015 Opublikowano 16 września 2015 No dla mnie Kirbyego zadźgali tą ostatnią częścią ze sterowaniem a'la popierdółka z App Store. Straciłem po tej części (choć ostatnia banalna cześć ma Wii też mi tak se podeszła) szacunek do różowego grubasa (a Kirbyego na GB uwielbiałem...) Cytuj
Rayos 3 177 Opublikowano 16 września 2015 Opublikowano 16 września 2015 przecież ten plastelinowy kirby na Wii U był sequelem części o identycznych założeniach z DSa, która zebrała świetne oceny :facepalmz: Kirby zawsze był prosty. A ostatni bdb kirby wyszedł w zeszłym roku na 3DSa także Cytuj
Dobos 83 Opublikowano 18 września 2015 Opublikowano 18 września 2015 http://kotaku.com/star-fox-zero-has-been-delayed-to-2016-1731573129?utm_campaign=Socialflow_Kotaku_Facebook&utm_source=Kotaku_Facebook&utm_medium=Socialflow Dobra decyzja Cytuj
Rayos 3 177 Opublikowano 18 września 2015 Opublikowano 18 września 2015 żadna strata, będzie czas żeby na spokojnie ograć Project Zero przez Xenobladem X Cytuj
Figaro 8 299 Opublikowano 18 września 2015 Autor Opublikowano 18 września 2015 Z jednej strony - smutno. Z drugiej - świetna decyzja. Może wycisną trochę więcej błyskotek na ekranie, żeby casuale nie psioczyły (bo dalej zapominają, że gra wyświetla dwa niezależne obrazy w 60 fpsach....). A w dodatku gra wychodziła w niefortunnym momencie, zaledwie kilkanaście dni przed Xenoblade X i ciężko byłoby wcisnąć w budżet. A tak dopracują i wydadzą gdzieś w lutym. Mi pasuje i się jaram. Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 18 września 2015 Opublikowano 18 września 2015 Jak nic Kamiya wparował z butem do biura Miyamoto i rzekł "This game looks like shit I do every day, I need time to fix it so go make yourself useful and do something!" xD I dobrze, ogram własnie MGS'a, Fatal Frame'a a całą zimę spędzę przy Xeno i witaj wiosno z Foxem >: D Cytuj
balon 5 370 Opublikowano 18 września 2015 Opublikowano 18 września 2015 Dokładnie. B. dobra decyzja. Bankowo jeszcze dopieszczą liska, no i ten natłok premier na jesień na rożne system. Sam bym pewno nie znalazł czasu na SF. Cytuj
Gość ragus Opublikowano 18 września 2015 Opublikowano 18 września 2015 Na różne systemy tylko nie na WiiU :czesc: Cytuj
Gość ragus Opublikowano 18 września 2015 Opublikowano 18 września 2015 No niedługo, ale to nadal 3 gierki na rok. Cytuj
Figaro 8 299 Opublikowano 18 września 2015 Autor Opublikowano 18 września 2015 Nano, Xeno, FF i już lepszy lineup niż PS4. 2 Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 19 września 2015 Opublikowano 19 września 2015 Prawie wszystko co pokazali na TGSie tego roku w przypadku Sony to wychodzi w zasadzie na wszystkie jeszcze wspierane platformy, więc po co przepłacać? Osobiście preferuje jakość nad ilość, bo bardziej niż nie przejścia danej gry to nie znoszę przechodzić grę po łebkach rzucić ją w kąt z napisem "zaliczona". Dzięki temu do końca października będę męczył MGS'a (bo po co się śpieszyć?) przyjdzie Fatal Frame który przez miech śmiało umili mi czas (a może ew. w końcu wyjdzie Oddworld w eShopie) a potem już Xeno X i śmiało mija cała zima. I wiedziałem że Platynowi w życiu nie pozwolą na wypuszczenie Star Foxa w takiej formie jaką pokazali na E3, co mnie cieszy bo widać że chcą grę dopieścić jak należy a nie wydawać pół produkt z tytułem Star Fox "bo fani i tak się rzucą". Cytuj
Figaro 8 299 Opublikowano 19 września 2015 Autor Opublikowano 19 września 2015 Nie sądzę by gra się jakoś drastycznie zmieniła w ciągu tych trzech, czterech miesięcy. Potem znów będzie rozczarowanie Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 19 września 2015 Opublikowano 19 września 2015 (edytowane) A ja uważam co innego. Raz iż build który do tej pory cały czas pokazywali był bardzo nierówny (co oznacza iż to co pokazywano na targach jest starą wersją), dwa na TGSie i Gamescomie nie pokazano niczego kompletnie nowego, więc sądzę że zmiany są wdrążane od dobrych kilku miechów (a dokładnie w momencie gdy Nintendo ujawniło iż od początku roku nad grą pracuje Platinum Games). Osobiście uważam iż Platynowi nie musząc przejmować się ogólnie samym gameplayem spokojnie zdążą (lata produkcji przy Bayo 2 na pewno swoje zrobiło). Jestem pozytywnie nastawiony bo tytuł nie pojawi się wcześniej niż w marcu-kwietniu a więc mają dobre 5 miesięcy na samo dopieszczenie wyłącznie szaty graficznej. Kto jak kto ale Platynowi podołają ;-) Edytowane 19 września 2015 przez chrno-x Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 14 listopada 2015 Opublikowano 14 listopada 2015 Jako iż nikt nie wrzucał porównania względem E3 2015 a Nintendo Direct z przed paru dni to wrzucam link poniżej: https://www.youtube.com/watch?v=Kwq22FN2MSo Znacząco jednak widać różnicę i to iż Platynowi wzięli się do roboty nad tą Nintendowską kupą. Cieszy tym bardziej iż mają czas do prawie końca kwietnia więc 5 miesięcy w zapasie spokojnie sprawi iż gra będzie prezentować się naprawdę ładnie (platynowi brzydkich ogólnie gier nie tworzą). Cytuj
Figaro 8 299 Opublikowano 14 listopada 2015 Autor Opublikowano 14 listopada 2015 (edytowane) Już na E3 wyglądało to dobrze. A w nowym trailerze nie widzę żadnych zmian graficznych... I nie wymagałbym dużo. To Wii U. To dwa oddzielne ekrany w 60 fpsach, gdzie dzisiejsze superprodukcje na PS4 nie moga utrzymac 30 fpsach na jednym ekranie. Edytowane 14 listopada 2015 przez Figaro Cytuj
Paliodor 1 817 Opublikowano 14 listopada 2015 Opublikowano 14 listopada 2015 To dwa oddzielne ekrany w 60 fpsach, gdzie dzisiejsze superprodukcje na PS4 nie moga utrzymac 30 fpsach na jednym ekranie. Dziwne by było,gdyby przy takiej oprawie to nie chodziło w 60fpsach. Coś tam pewnie jeszcze PG poprawi jeśli chodzi o grafę ale wielkiego skoku jakości raczej nie będzie. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.