Skocz do zawartości

Forza Motorsport 6


Bansai

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

kolejna porcja:

 

1969 Dodge Charger Daytona HEMI

ff4d20f0-01a4-41ab-bb47-7e41e08a91ae.jpg

 

1970 Mercury Cougar Eliminator

8c064fd6-d1e5-4e08-b16b-aba9477d4806.jpg

 

2014 BAC Mono

2015 Ford #17 Xbox Racing Ford Falcon FG X

1970 Chevrolet Corvette ZR-1

1970 Dodge Challenger R/T

1995 Chevrolet Corvette ZR-1

1970 Chevrolet Camaro Z28

2014 Jeep Grand Cherokee SRT

1991 Jeep Grand Wagoneer

1969 Chevrolet Nova Super Sport 396

1967 Chevrolet Chevelle Super Sport 396

2012 Dodge Charger SRT8

2002 Chevrolet Corvette Z06

1987 Pontiac Firebird Trans Am GTA

1979 Chevrolet Camaro Z28

2014 Local Motors Rally Fighter

1970 Buick GSX

1966 Chevrolet Nova Super Sport

1968 Dodge Dart HEMI Super Stock

1953 Chevrolet Corvette

2015 Honda #15 Rahal Letterman Lanigan Racing IndyCar

2015 Lotus E23

2009 Ferrari 458 Italia

1987 Ferrari F40

2005 Dodge SRT4 ACR

2015 Nissan IDx NISMO

1952 Fiat 8V Supersonic

2013 Toyota GT86

1991 Mazda #18 Mazdaspeed 787B

1970 Datsun 510

2004 Honda Civic Type-R

1992 Toyota Celica GT-Four RC ST185

2014 Lamborghini Urus

1968 Lancia Fulvia Coupé Rallye 1.6 HF

1986 MG Metro 6R4

Opublikowano

Porsche będzie ale również jako DLC w 2016. potwierdzili to zaraz z premierą dodatku do H2.
 
 
 

We're excited to share that we are working together with Porsche and EA to deliver the Porsche experience to Forza Motorsport 6 players in 2016. We'll have more details to share in the future on the integration.
Bringing Porsche to Forza Horizon 2 is fantastic news for Xbox fans and, even better, it's just the start! The Forza Horizon 2 Porsche Expansion is the result of an agreement between Porsche, EA, and Xbox to bring the Porsche experience to all Xbox One players. In addition to the Forza Horizon 2 Porsche Expansion, this agreement also includes adding Porsche models to Forza Motorsport 6. We will have more details to share in the future on this integration.

Gość DonSterydo
Opublikowano

Porshe będzie w Forza 6 2016. EA ma licencje, na 90% nie chcą aby w FM6 auta były przed nowym NFS.

Opublikowano

To jest biznes. Położyli łapę na licencji dawno temu i tylko ich gówniany nfs może się pochwalić oryginalnymi Porsche w grze. To że od lat marnują licencję to inna kwestia.

Opublikowano

No i tego nie kumam. Żeby jeszcze EA wydawała jakiegoś sima, ale oni dają arcade pełną gębą. Więc co im za różnica.

Dla wielu osób wycigi to wyścigi, Forza czy NFS to dla nich jedno i to samo, poza tym kilka lat temu EA próbowało swoich sił na rynku simów.

Opublikowano

http://www.topgear.com/car-news/future-tech/gaming-forza-6-gamers-will-make-fords-gt-le-mans-racer-faster

 

 

 

According to the game’s creative director Dan Greenawalt, telemetry generated by Forza gamers will be passed onto Ford, giving the motorsport team valuable virtual track time for the race-spec version of the car.

“People are going to be putting millions of laps on the Ford GT on Le Mans in lots of conditions on Forza Motorsport 6 long before it ever hits that track,” Greenawalt explains. “That’s really what a partnership is all about. We can work with Ford to deliver cars, but also use our community to start helping to tune and create the cars.”

And the best part? Even if you tend to drive like a Werther-addled pensioner on a mobility scooter, you’ll still technically be a test driver for Ford’s big Le Mans comeback.

Opublikowano

Ciekawe w jakim stopniu te dane rzeczywiście się do czegoś przydadzą.

 

Zastanawiam się jeszcze jaką edycję brać. Jeśli wciągną mnie Gearsy, to pewnie Deluxe, a jeśli będzie mi bardzo śpieszno, to może się skuszę na Ultimate. Zwykle z paczek i tak interesowały mnie tylko pojedyncze samochody. Z drugiej strony to tylko 20 dolców więcej za all inclusive.

Opublikowano (edytowane)

Yas Marina nocą  :o  Już się nie mogę doczekać

EarthHourDubai.png

 

Noc i deszcz na innych trasach pewnie będą dodawać po premierze.

Edytowane przez marcin33
Opublikowano

11905394_975687585787482_347893144920754

11902546_975688602454047_814139905189087

 

jak ja uwielbiam te losowania w FH2, teraz też będzie o co walczyc ^_^ ciekawe czy tak jak w Horizon vip'y będą mieć 2x nagrodę. modyfikatory tez ciekawy patent się zapowiada.

Opublikowano

Pozwolę sobie zacytować przetłumaczoną część wrażeń z jazdy Alana Boiston'a z VVV, z innego forum:

 

 

 

-bardzo ladnie graficznie, troche malo water spray'i
-ogolnie oprawa imponujaca jak na X1
-wrazenie jazdy na niedogrzanych oponach ciagle (w FM startuje sie na optymalnych)
-ogolnie problemy ze sterowaniem kierownica pozostaly takie jak w FM5 i FH2
-niezbyt realne spiny przy malych predkosciach,wyglada jakby duzo na wzrok jechal wspomnial ze praktycznie nikt nie umial czysto pojechac i specjalnie jechal wolno i asekuracyjnie
-odczuwalny input lag
-w kabinie obrecz ma b.duze opoznienie, nie da sie wylalczyc rak i obreczy
-problem z kontrami tzn niewiele daja i praktycznie auta jak chca to poleca i spin
-ocenil ze odczuwalne jest ze gra jest dla padow a nie na kierownice przygotowana
-kaluze po rozpoznaniu ich polozenia przestaja byc wyzwaniem i po prostu je omijamy bo nie zmieniaja swojego polozenia
Opublikowano

Co do powyższych wrażeń - dziwnie, że jest input lag... Może jakieś tv lipne były? Tyle zastrzeżeń do sterowania, że aż podejrzane. Ten Alan to jakiś pro racing Gamer?

Co do kałuż to byłoby dziwne, gdyby na asfalcie kałuże zmieniały swoje miejsce.

Jest szansa na jakieś dynamiczną pogodę podczas wyścigu? Pamietam F1 2013. Gdzie deszcz mógł sie pojawić i zniknąć w ciągu jednego wyścigu... Nie pamiętam czy optymalny pas jazdy przesychał, ale wydaje mi się, że tak. Takie by mi się marzyły eventy. W dodatku, by jednorazowo było 5 okrążeń i więcej, no bo 2-3 to śmiech na sali. A szczególnie jednookrążeniowe zawody na dużym Nurburgringu.

Gość DonSterydo
Opublikowano

No z tym input lagiem i kaluzami to sie koles nie popisal ;)

Opublikowano (edytowane)

Pozwolę sobie zacytować przetłumaczoną część wrażeń z jazdy Alana Boiston'a z VVV, z innego forum:

-bardzo ladnie graficznie, troche malo water spray'i

-ogolnie oprawa imponujaca jak na X1

-wrazenie jazdy na niedogrzanych oponach ciagle (w FM startuje sie na optymalnych)

-ogolnie problemy ze sterowaniem kierownica pozostaly takie jak w FM5 i FH2

-niezbyt realne spiny przy malych predkosciach,wyglada jakby duzo na wzrok jechal wspomnial ze praktycznie nikt nie umial czysto pojechac i specjalnie jechal wolno i asekuracyjnie

-odczuwalny input lag

-w kabinie obrecz ma b.duze opoznienie, nie da sie wylalczyc rak i obreczy

-problem z kontrami tzn niewiele daja i praktycznie auta jak chca to poleca i spin

-ocenil ze odczuwalne jest ze gra jest dla padow a nie na kierownice przygotowana

 

 

Każda Forza jest bardziej skrojona pod pada, więc wcale mnie te odczucia nie dziwią.

Edytowane przez mattaman

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...