Colin 1 974 Opublikowano 12 sierpnia 2015 Opublikowano 12 sierpnia 2015 kolejna porcja: 1969 Dodge Charger Daytona HEMI 1970 Mercury Cougar Eliminator 2014 BAC Mono 2015 Ford #17 Xbox Racing Ford Falcon FG X 1970 Chevrolet Corvette ZR-1 1970 Dodge Challenger R/T 1995 Chevrolet Corvette ZR-1 1970 Chevrolet Camaro Z28 2014 Jeep Grand Cherokee SRT 1991 Jeep Grand Wagoneer 1969 Chevrolet Nova Super Sport 396 1967 Chevrolet Chevelle Super Sport 396 2012 Dodge Charger SRT8 2002 Chevrolet Corvette Z06 1987 Pontiac Firebird Trans Am GTA 1979 Chevrolet Camaro Z28 2014 Local Motors Rally Fighter 1970 Buick GSX 1966 Chevrolet Nova Super Sport 1968 Dodge Dart HEMI Super Stock 1953 Chevrolet Corvette 2015 Honda #15 Rahal Letterman Lanigan Racing IndyCar 2015 Lotus E23 2009 Ferrari 458 Italia 1987 Ferrari F40 2005 Dodge SRT4 ACR 2015 Nissan IDx NISMO 1952 Fiat 8V Supersonic 2013 Toyota GT86 1991 Mazda #18 Mazdaspeed 787B 1970 Datsun 510 2004 Honda Civic Type-R 1992 Toyota Celica GT-Four RC ST185 2014 Lamborghini Urus 1968 Lancia Fulvia Coupé Rallye 1.6 HF 1986 MG Metro 6R4 Cytuj
PiPoLiNiO 758 Opublikowano 12 sierpnia 2015 Opublikowano 12 sierpnia 2015 Do Horizon 2 dali DLC z Porsche, a tu znowu brakuje... Nie kumam tego. Sublicencja na jedno DLC? Cytuj
Colin 1 974 Opublikowano 12 sierpnia 2015 Opublikowano 12 sierpnia 2015 Porsche będzie ale również jako DLC w 2016. potwierdzili to zaraz z premierą dodatku do H2. We're excited to share that we are working together with Porsche and EA to deliver the Porsche experience to Forza Motorsport 6 players in 2016. We'll have more details to share in the future on the integration.Bringing Porsche to Forza Horizon 2 is fantastic news for Xbox fans and, even better, it's just the start! The Forza Horizon 2 Porsche Expansion is the result of an agreement between Porsche, EA, and Xbox to bring the Porsche experience to all Xbox One players. In addition to the Forza Horizon 2 Porsche Expansion, this agreement also includes adding Porsche models to Forza Motorsport 6. We will have more details to share in the future on this integration. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 12 sierpnia 2015 Opublikowano 12 sierpnia 2015 Porshe będzie w Forza 6 2016. EA ma licencje, na 90% nie chcą aby w FM6 auta były przed nowym NFS. Cytuj
PiPoLiNiO 758 Opublikowano 12 sierpnia 2015 Opublikowano 12 sierpnia 2015 No i tego nie kumam. Żeby jeszcze EA wydawała jakiegoś sima, ale oni dają arcade pełną gębą. Więc co im za różnica. Cytuj
Colin 1 974 Opublikowano 12 sierpnia 2015 Opublikowano 12 sierpnia 2015 To jest biznes. Położyli łapę na licencji dawno temu i tylko ich gówniany nfs może się pochwalić oryginalnymi Porsche w grze. To że od lat marnują licencję to inna kwestia. Cytuj
marcin33 599 Opublikowano 13 sierpnia 2015 Opublikowano 13 sierpnia 2015 Są już obrazki osiągnięć, więc można znaleźć ciekawe rzeczy AMG GT potwierdzony 1 Cytuj
Chmielinski 212 Opublikowano 13 sierpnia 2015 Opublikowano 13 sierpnia 2015 No i tego nie kumam. Żeby jeszcze EA wydawała jakiegoś sima, ale oni dają arcade pełną gębą. Więc co im za różnica. Dla wielu osób wycigi to wyścigi, Forza czy NFS to dla nich jedno i to samo, poza tym kilka lat temu EA próbowało swoich sił na rynku simów. Cytuj
Colin 1 974 Opublikowano 15 sierpnia 2015 Opublikowano 15 sierpnia 2015 http://www.topgear.com/car-news/future-tech/gaming-forza-6-gamers-will-make-fords-gt-le-mans-racer-faster According to the game’s creative director Dan Greenawalt, telemetry generated by Forza gamers will be passed onto Ford, giving the motorsport team valuable virtual track time for the race-spec version of the car.“People are going to be putting millions of laps on the Ford GT on Le Mans in lots of conditions on Forza Motorsport 6 long before it ever hits that track,” Greenawalt explains. “That’s really what a partnership is all about. We can work with Ford to deliver cars, but also use our community to start helping to tune and create the cars.” And the best part? Even if you tend to drive like a Werther-addled pensioner on a mobility scooter, you’ll still technically be a test driver for Ford’s big Le Mans comeback. Cytuj
Mustang 1 741 Opublikowano 15 sierpnia 2015 Opublikowano 15 sierpnia 2015 Ciekawe w jakim stopniu te dane rzeczywiście się do czegoś przydadzą. Zastanawiam się jeszcze jaką edycję brać. Jeśli wciągną mnie Gearsy, to pewnie Deluxe, a jeśli będzie mi bardzo śpieszno, to może się skuszę na Ultimate. Zwykle z paczek i tak interesowały mnie tylko pojedyncze samochody. Z drugiej strony to tylko 20 dolców więcej za all inclusive. Cytuj
MichAelis 5 618 Opublikowano 16 sierpnia 2015 Opublikowano 16 sierpnia 2015 Ja biorę pudełko. Co muszę i za ile dokupić aby nie srać się potem z DLC i płaceniem? Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 16 sierpnia 2015 Opublikowano 16 sierpnia 2015 Na tym obrazku widać które trasy mają deszcz lub noc: Czyli 6 ma noc, 7 deszcz, a 4 to i to. 2 Cytuj
MaZZeo 14 182 Opublikowano 16 sierpnia 2015 Opublikowano 16 sierpnia 2015 a czerwono żółta ikonka co oznacza? troche lipa ze monza nie ma ai nocy ani deszczu. Cytuj
Colin 1 974 Opublikowano 16 sierpnia 2015 Opublikowano 16 sierpnia 2015 na moje to poranek/popołudnie Cytuj
marcin33 599 Opublikowano 16 sierpnia 2015 Opublikowano 16 sierpnia 2015 (edytowane) Yas Marina nocą :o Już się nie mogę doczekać Noc i deszcz na innych trasach pewnie będą dodawać po premierze. Edytowane 16 sierpnia 2015 przez marcin33 Cytuj
Colin 1 974 Opublikowano 18 sierpnia 2015 Opublikowano 18 sierpnia 2015 jak ja uwielbiam te losowania w FH2, teraz też będzie o co walczyc ^_^ ciekawe czy tak jak w Horizon vip'y będą mieć 2x nagrodę. modyfikatory tez ciekawy patent się zapowiada. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 18 sierpnia 2015 Opublikowano 18 sierpnia 2015 (edytowane) Tutaj jest dokładnie opisane co i jak: http://www.forzamotorsport.net/en-us/news/fm6_mods EDYTA: Poza "Dare" mods pozostałe dwie kategorie są dla mnie bez sensu w grze takiej jak FM, ale jak ktoś lubi sobie psuć zabawę, to jego sprawa Edytowane 18 sierpnia 2015 przez DonSterydo Cytuj
iDAK 44 Opublikowano 18 sierpnia 2015 Opublikowano 18 sierpnia 2015 Pozwolę sobie zacytować przetłumaczoną część wrażeń z jazdy Alana Boiston'a z VVV, z innego forum: -bardzo ladnie graficznie, troche malo water spray'i-ogolnie oprawa imponujaca jak na X1-wrazenie jazdy na niedogrzanych oponach ciagle (w FM startuje sie na optymalnych)-ogolnie problemy ze sterowaniem kierownica pozostaly takie jak w FM5 i FH2-niezbyt realne spiny przy malych predkosciach,wyglada jakby duzo na wzrok jechal wspomnial ze praktycznie nikt nie umial czysto pojechac i specjalnie jechal wolno i asekuracyjnie-odczuwalny input lag-w kabinie obrecz ma b.duze opoznienie, nie da sie wylalczyc rak i obreczy-problem z kontrami tzn niewiele daja i praktycznie auta jak chca to poleca i spin-ocenil ze odczuwalne jest ze gra jest dla padow a nie na kierownice przygotowana-kaluze po rozpoznaniu ich polozenia przestaja byc wyzwaniem i po prostu je omijamy bo nie zmieniaja swojego polozenia Cytuj
marbel007 857 Opublikowano 18 sierpnia 2015 Opublikowano 18 sierpnia 2015 Co do powyższych wrażeń - dziwnie, że jest input lag... Może jakieś tv lipne były? Tyle zastrzeżeń do sterowania, że aż podejrzane. Ten Alan to jakiś pro racing Gamer? Co do kałuż to byłoby dziwne, gdyby na asfalcie kałuże zmieniały swoje miejsce. Jest szansa na jakieś dynamiczną pogodę podczas wyścigu? Pamietam F1 2013. Gdzie deszcz mógł sie pojawić i zniknąć w ciągu jednego wyścigu... Nie pamiętam czy optymalny pas jazdy przesychał, ale wydaje mi się, że tak. Takie by mi się marzyły eventy. W dodatku, by jednorazowo było 5 okrążeń i więcej, no bo 2-3 to śmiech na sali. A szczególnie jednookrążeniowe zawody na dużym Nurburgringu. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 18 sierpnia 2015 Opublikowano 18 sierpnia 2015 No z tym input lagiem i kaluzami to sie koles nie popisal Cytuj
iDAK 44 Opublikowano 18 sierpnia 2015 Opublikowano 18 sierpnia 2015 (edytowane) Żeby nie być gołosłownym, poniżej materiał filmowy z jego wrażeń 3xLCD na Fanatecu Club Sport Wheel V2 Edytowane 18 sierpnia 2015 przez iDAK Cytuj
Chmielinski 212 Opublikowano 19 sierpnia 2015 Opublikowano 19 sierpnia 2015 Kolejnne samochody. W środku dużo niespodzianek:http://www.forzamotorsport.net/en-us/news/fm6_forza_garage_week_8 1 Cytuj
iDAK 44 Opublikowano 20 sierpnia 2015 Opublikowano 20 sierpnia 2015 (edytowane) Zamiast zrobić prawdziwy weekend wyścigowy (trening, quali, i race) coś na wzór choćby pcars, to zajmują się jakimiś perkami Edytowane 20 sierpnia 2015 przez iDAK Cytuj
mattaman 294 Opublikowano 21 sierpnia 2015 Opublikowano 21 sierpnia 2015 (edytowane) Pozwolę sobie zacytować przetłumaczoną część wrażeń z jazdy Alana Boiston'a z VVV, z innego forum: -bardzo ladnie graficznie, troche malo water spray'i -ogolnie oprawa imponujaca jak na X1 -wrazenie jazdy na niedogrzanych oponach ciagle (w FM startuje sie na optymalnych) -ogolnie problemy ze sterowaniem kierownica pozostaly takie jak w FM5 i FH2 -niezbyt realne spiny przy malych predkosciach,wyglada jakby duzo na wzrok jechal wspomnial ze praktycznie nikt nie umial czysto pojechac i specjalnie jechal wolno i asekuracyjnie -odczuwalny input lag -w kabinie obrecz ma b.duze opoznienie, nie da sie wylalczyc rak i obreczy -problem z kontrami tzn niewiele daja i praktycznie auta jak chca to poleca i spin -ocenil ze odczuwalne jest ze gra jest dla padow a nie na kierownice przygotowana Każda Forza jest bardziej skrojona pod pada, więc wcale mnie te odczucia nie dziwią. Edytowane 21 sierpnia 2015 przez mattaman Cytuj
PiPoLiNiO 758 Opublikowano 21 sierpnia 2015 Opublikowano 21 sierpnia 2015 I dobrze, myślałem nad kierownicą i fotelem, ale zostane przy padzie Elite który ma łopatki i też będzie fajnie. Tyle, że za 1/6 ceny. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.