rasomaso 3 Opublikowano 2 września 2015 Opublikowano 2 września 2015 (edytowane) Colin dlaczego żałujesz cyfrówki? Ja właśnie się nad nią zastanawiam.To był chyba sarkazm w Jego wypowiedzi Edytowane 2 września 2015 przez rasomaso Cytuj
Hubert249 4 285 Opublikowano 2 września 2015 Opublikowano 2 września 2015 Colin dlaczego żałujesz cyfrówki? Ja właśnie się nad nią zastanawiam.To był chyba sarkazm w Jego wypowiedzi xD Myślałem, że chce anulować cyfrową Forze na rzecz pudełka Cytuj
Colin 1 976 Opublikowano 2 września 2015 Opublikowano 2 września 2015 otóż to poza tym pudełko nie ma wersji ultimate ani żadnej limitki z okazji 10 rocznicy co trochę dziwi. poza konsolą z motywem Forzy mogliby też pomyśleć nad jakąś wyjątkową limitką, rocznica zacna w końcu. Cytuj
Hubert249 4 285 Opublikowano 2 września 2015 Opublikowano 2 września 2015 otóż to poza tym pudełko nie ma wersji ultimate ani żadnej limitki z okazji 10 rocznicy co trochę dziwi. poza konsolą z motywem Forzy mogliby też pomyśleć nad jakąś wyjątkową limitką, rocznica zacna w końcu. Niby jest wersja z koszulką http://www.game.co.uk/en/forza-motorsport-6-limited-edition-only-at-game-738440?pageSize=40&catGroupId=&categoryIdentifier=683227&pageNumber=2&sortBy=MOST_POPULAR_DESC Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 2 września 2015 Opublikowano 2 września 2015 Ale to chyba tylko dla sieci Game, oni czesto maja swoje specjalne wersje Cytuj
Colin 1 976 Opublikowano 2 września 2015 Opublikowano 2 września 2015 kawałek szmaty to nie limitka FM3 i 4 nawet fajne miały. aż się prosiło o rocznicową edycję na dekadę serii. trzeba przyznać dali z tym ciała. konsola spoko ale co mi po konsoli jak już mam, wolałbym dopakowaną edycję gry. Cytuj
Mroku 1 005 Opublikowano 2 września 2015 Opublikowano 2 września 2015 Największym problemem FM6 jak i FM5 jest różnorodność/ilość tras. Fajnie że będzie 26 lokacji tylko co z tego jak 80% to są klasyczne tory wyścigowe gdzie każdy jest dosyć podobny do siebie, brakuje fikcyjnych tras jak Alpy oraz tras miejskich jak Praga/Rio. Nie ma Suzuki, Ring Twing Motegi, Mappley, Camino, Fuji, Positiano... Na 10 rocznicę mogli dopakować grę w więcej różnych tras. Odpaliłem sobie dzisiaj Rio w FM6 później Pragę w FM5 i w 6 jest duży skok pod względem roślinności, wygląda ona duuuużo lepiej w FM6. Co do samych miast to Rio same w sobie jeśli chodzi o architekturę jest mało ciekawe w porównaniu do Pragi, czekam na porównania Pragi i Nurba z obu części. Zgadza sie. Szkoda ze nie ma edycji specjalnej. Mogliby zrobic cos w stylu FM3/FM4, lub nawet sam steelbook i VIP'a Cytuj
MaZZeo 14 241 Opublikowano 2 września 2015 Opublikowano 2 września 2015 oprawa niestety rozczarowuje, w zasadzie nie widzę wielkiej różnicy względem FM5, głównie boli aliasing, FH2 rozpieszcza w kwestii jakości obrazu, natomiast w FM6 mamy straszne zęby szczególnie w Rio. Większość mocy poszło w ilość aut na trasie (24 zamiast 16) oraz noc i deszcz które wyglądają bardzo dobrze (Dubaj nocą prezentuje się wybornie). Niektórzy jednak się mocno zapędzili w ocenie, bo oczywiście gra wygląda lepiej od PCARS (proponuje obczaić direct-feedy tej gry a nie 320 pikselowe gify), a że od Driveclub będzie wyglądać gorzej to chyba było oczywiste? 30fps bez zaawansowanej fizyki i 8 aut na trasie, nie ma czego porównywać. Trochę rzetelności by się przydało niektórym. Co do modelu jazdy to nie wypowiadam się bo póki co nie grałem na kierownicy, w weekend nadrobię. Cytuj
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. marcin33 599 Opublikowano 2 września 2015 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano 2 września 2015 (edytowane) Właśnie obczaiłem że w grze jest tryb Photo Mode, więc strzeliłem na szybko parę fot Fajnie że dali możliwość włączania i wyłączania świateł Edytowane 2 września 2015 przez marcin33 10 Cytuj
marcin33 599 Opublikowano 3 września 2015 Opublikowano 3 września 2015 (edytowane) Tak jeszcze wspomnę o najsłabszym elemencie grafiki czyli tych drzewach na Lime Rock Park. Małe porównanie z drzewami w Project Cars To wyżej to pcars i jak widać technologia podobna z tą różnicą że w FM6 poruszają się na wietrze, więc nie jest aż tak źle W symulacjach niestety zawsze otoczenie będzie odstawało, bo tu nie o to chodzi. Nowy screen z DLC fast and furious Edytowane 3 września 2015 przez marcin33 Cytuj
Colin 1 976 Opublikowano 4 września 2015 Opublikowano 4 września 2015 https://www.youtube.com/watch?v=0O1OrTcfqBI reklama FM6, pozytywna Cytuj
marcin33 599 Opublikowano 4 września 2015 Opublikowano 4 września 2015 No bardzo fajna ta reklama, nawet Ridge Racer się załapał Ktoś na neogaf zrobił porównanie FM5 do FM6, zwróćcie uwagę na teksturę podłoża: FM5 FM6 W piątce asflat strasznie rozmazany a w szóstce ostry, widać że znacząco poprawili filtrowanie anizotropowe. 2 Cytuj
Daddy 4 243 Opublikowano 4 września 2015 Opublikowano 4 września 2015 Rewelacyjna reklama, podobna to tej z FH2, gra spokojnie zarządzi ale niedosyt w kwestii tras pozostaje. Cytuj
MaZZeo 14 241 Opublikowano 4 września 2015 Opublikowano 4 września 2015 No bardzo fajna ta reklama, nawet Ridge Racer się załapał Ktoś na neogaf zrobił porównanie FM5 do FM6, zwróćcie uwagę na teksturę podłoża: FM5 FM6 W piątce asflat strasznie rozmazany a w szóstce ostry, widać że znacząco poprawili filtrowanie anizotropowe. w fm5 więcej kibiców Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 4 września 2015 Opublikowano 4 września 2015 (edytowane) Te nocne wyscigi na spa i sebring robia robote. Zamiast yas marina mogli zrobic jakas mniej doswietlona trase. PS. Ograłem na spokojnie demo i co mogę powiedzieć - wykonanie wyścigów w deszczu kapitalne, to jak auto się zachowuje na mokrej nawierzchni, jak reaguje na kałuże, jak wiatr niesie podmuchy z wodą. Mistrzostwo. Drivatary zachowują się bardzo naturalnie, ciągła walka o pozycje. Wyścigów nocnych nie da się ocenić bo jest Yas Marina, jedyne co mogę powiedzieć, to ze trasa nocą ładnie wygląda. Nowe trasy bardzo dobre. Edytowane 4 września 2015 przez DonSterydo Cytuj
Hubert249 4 285 Opublikowano 5 września 2015 Opublikowano 5 września 2015 Rewelacyjna reklama, podobna to tej z FH2, gra spokojnie zarządzi ale niedosyt w kwestii tras pozostaje. Niestety. Wczoraj oglądałem stream z Alp. Gdyby nie inny HUD nawet bym nie zauważył, że to FM6 . Boję się, że Właśnie Alpy czy Praga to będzie kopiuj/ wklej z FM5. Według mnie połowa tych tras powinna wylecieć na rzecz czegoś nowego/ powrotów. Chociażby mojej ukochanej Suzuki Cytuj
MaZZeo 14 241 Opublikowano 5 września 2015 Opublikowano 5 września 2015 ja liczę że wzorem FM5 coś dorzucą w kwestii tras, albo dadzą wersje nocne/deszczowe obecnych tras. Monza w deszczu Cytuj
marcin33 599 Opublikowano 5 września 2015 Opublikowano 5 września 2015 Rewelacyjna reklama, podobna to tej z FH2, gra spokojnie zarządzi ale niedosyt w kwestii tras pozostaje. Niestety. Wczoraj oglądałem stream z Alp. Gdyby nie inny HUD nawet bym nie zauważył, że to FM6 . Boję się, że Właśnie Alpy czy Praga to będzie kopiuj/ wklej z FM5. Według mnie połowa tych tras powinna wylecieć na rzecz czegoś nowego/ powrotów. Chociażby mojej ukochanej Suzuki A brak Suzuki nie wiąże się przypadkiem z jakimiś problemami z licencją? Project Cars niby ma ten tor, ale pod inną nazwą i z innym otoczeniem. Cytuj
Daddy 4 243 Opublikowano 5 września 2015 Opublikowano 5 września 2015 ale FM6 ślicznie wygląda 7 Cytuj
MaZZeo 14 241 Opublikowano 6 września 2015 Opublikowano 6 września 2015 wybornie się gra na kierownicy co nie jest z resztą niespodzianką. Z06 na morkym sebringu to jakiś kosmos, ten dźwięk silnika, woda lejąca się spod kół. Kiedys sebring najbrzydszym torem, teraz zyskał drugą młodość w deszczu. Cytuj
iDAK 44 Opublikowano 6 września 2015 Opublikowano 6 września 2015 Niestety wyścigi w Indycar mają mało co z realem wspólnego. Cytuj
Daddy 4 243 Opublikowano 6 września 2015 Opublikowano 6 września 2015 Trochę pomęczyłem demo na spokojnie tak w skrócie co do dema: + model jazdy ryje beret, chociaż w Indy Car mam wrażenie że gra nam sporo wybacza + potężna grywalność i miodność + świetna oprawa graficzna + muzyka w menusach równie dobra co w fm3/4 a nie ten syf z fm5 + szybsze loadingi od fm5 + ultra płynne 60fpsów, ostrość grafiki, 24 fury na trasie + bardzo dobrze zrobiony deszcz jak i noc + drivatary + fizyka + trochę fajnych nowych bajerów jak np: latające opony po trasie + wykonanie samochodów/kokpitów + uczucie prędkości, wipeout na kółkach! - nierówny poziom graficzny, takie Rio raz wygląda pięknie raz straszy modelami budynków - dalej gówniana muzyka podczas wyścigu - przed wyścigiem jak samochód stoi w pit stopie to straszy ząbkami Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 6 września 2015 Opublikowano 6 września 2015 45 minut z pełną wersją: 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.