Skocz do zawartości

Forza Motorsport 6


Bansai

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

otóż to :) poza tym pudełko nie ma wersji ultimate ani żadnej limitki z okazji 10 rocznicy co trochę dziwi. poza konsolą z motywem Forzy mogliby też pomyśleć nad jakąś wyjątkową limitką, rocznica zacna w końcu.

Opublikowano

otóż to :) poza tym pudełko nie ma wersji ultimate ani żadnej limitki z okazji 10 rocznicy co trochę dziwi. poza konsolą z motywem Forzy mogliby też pomyśleć nad jakąś wyjątkową limitką, rocznica zacna w końcu.

Niby jest wersja z koszulką http://www.game.co.uk/en/forza-motorsport-6-limited-edition-only-at-game-738440?pageSize=40&catGroupId=&categoryIdentifier=683227&pageNumber=2&sortBy=MOST_POPULAR_DESC

Opublikowano

kawałek szmaty to nie limitka :P FM3 i 4 nawet fajne miały. aż się prosiło o rocznicową edycję na dekadę serii. trzeba przyznać dali z tym ciała. konsola spoko ale co mi po konsoli jak już mam, wolałbym dopakowaną edycję gry.

Opublikowano

Największym problemem FM6 jak i FM5 jest różnorodność/ilość tras. Fajnie że będzie 26 lokacji tylko co z tego jak 80% to są klasyczne tory wyścigowe gdzie każdy jest dosyć podobny do siebie, brakuje fikcyjnych tras jak Alpy oraz tras miejskich jak Praga/Rio. Nie ma Suzuki, Ring Twing Motegi, Mappley, Camino, Fuji, Positiano...

Na 10 rocznicę mogli dopakować grę w więcej różnych tras.

 

Odpaliłem sobie dzisiaj Rio w FM6 później Pragę w FM5 i w 6 jest duży skok pod względem roślinności, wygląda ona duuuużo lepiej w FM6. Co do samych miast to Rio same w sobie jeśli chodzi o architekturę jest mało ciekawe w porównaniu do Pragi, czekam na porównania Pragi i Nurba z obu części.

 

Zgadza sie.

 

Szkoda ze nie ma edycji specjalnej. Mogliby zrobic cos w stylu FM3/FM4, lub nawet sam steelbook i VIP'a 

Opublikowano

oprawa niestety rozczarowuje, w zasadzie nie widzę wielkiej różnicy względem FM5, głównie boli aliasing, FH2 rozpieszcza w kwestii jakości obrazu, natomiast w FM6 mamy straszne zęby szczególnie w Rio. Większość mocy poszło w ilość aut na trasie (24 zamiast 16) oraz noc i deszcz które wyglądają bardzo dobrze (Dubaj nocą prezentuje się wybornie). Niektórzy jednak się mocno zapędzili w ocenie, bo oczywiście gra wygląda lepiej od PCARS (proponuje obczaić direct-feedy tej gry a nie 320 pikselowe gify), a że od Driveclub będzie wyglądać gorzej to chyba było oczywiste? 30fps bez zaawansowanej fizyki i 8 aut na trasie, nie ma czego porównywać. Trochę rzetelności by się przydało niektórym.

 

Co do modelu jazdy to nie wypowiadam się bo póki co nie grałem na kierownicy, w weekend nadrobię.

Opublikowano (edytowane)

Tak jeszcze wspomnę o najsłabszym elemencie grafiki czyli tych drzewach na Lime Rock Park. Małe porównanie z drzewami w Project Cars

 

20929825868_d2dc5109e9_b.jpg

 

20934711209_1fb2bc9390_b.jpg

 

To wyżej to pcars i jak widać technologia podobna z tą różnicą że w FM6 poruszają się na wietrze, więc nie jest aż tak źle ;) W symulacjach niestety zawsze otoczenie będzie odstawało, bo tu nie o to chodzi.

 

 

Nowy screen z DLC fast and furious

forza6_fastfurious_wmyikla.png

Edytowane przez marcin33
Opublikowano

No bardzo fajna ta reklama, nawet Ridge Racer się załapał :)

 

Ktoś na neogaf zrobił porównanie FM5 do FM6, zwróćcie uwagę na teksturę podłoża:

 

FM5

fm5-indycaayn114uml.png

 

FM6

fm6-indycaayn1wluh6.png

 

W piątce asflat strasznie rozmazany a w szóstce ostry, widać że znacząco poprawili filtrowanie anizotropowe.

  • Plusik 2
Opublikowano

No bardzo fajna ta reklama, nawet Ridge Racer się załapał :)

 

Ktoś na neogaf zrobił porównanie FM5 do FM6, zwróćcie uwagę na teksturę podłoża:

 

FM5

fm5-indycaayn114uml.png

 

FM6

fm6-indycaayn1wluh6.png

 

W piątce asflat strasznie rozmazany a w szóstce ostry, widać że znacząco poprawili filtrowanie anizotropowe.

 

w fm5 więcej kibiców :reggie:

Gość DonSterydo
Opublikowano (edytowane)

Te nocne wyscigi na spa i sebring robia robote. Zamiast yas marina mogli zrobic jakas mniej doswietlona trase.

 

PS. Ograłem na spokojnie demo i co mogę powiedzieć - wykonanie wyścigów w deszczu kapitalne, to jak auto się zachowuje na mokrej nawierzchni, jak reaguje na kałuże, jak wiatr niesie podmuchy z wodą. Mistrzostwo. Drivatary zachowują się bardzo naturalnie, ciągła walka o pozycje. Wyścigów nocnych nie da się ocenić bo jest Yas Marina, jedyne co mogę powiedzieć, to ze trasa nocą ładnie wygląda. Nowe trasy bardzo dobre.

Edytowane przez DonSterydo
Opublikowano

Rewelacyjna reklama, podobna to tej z FH2, gra spokojnie zarządzi ale niedosyt w kwestii tras pozostaje.

Niestety. Wczoraj oglądałem stream z Alp. Gdyby nie inny HUD nawet bym nie zauważył, że to FM6 . Boję się, że Właśnie Alpy czy Praga to będzie kopiuj/ wklej z FM5. Według mnie połowa tych tras powinna wylecieć na rzecz czegoś nowego/ powrotów.

Chociażby mojej ukochanej Suzuki 

637423-and-this-is-the-result--a-great-p

Opublikowano

 

Rewelacyjna reklama, podobna to tej z FH2, gra spokojnie zarządzi ale niedosyt w kwestii tras pozostaje.

Niestety. Wczoraj oglądałem stream z Alp. Gdyby nie inny HUD nawet bym nie zauważył, że to FM6 . Boję się, że Właśnie Alpy czy Praga to będzie kopiuj/ wklej z FM5. Według mnie połowa tych tras powinna wylecieć na rzecz czegoś nowego/ powrotów.

Chociażby mojej ukochanej Suzuki 

637423-and-this-is-the-result--a-great-p

 

A brak Suzuki nie wiąże się przypadkiem z jakimiś problemami z licencją? Project Cars niby ma ten tor, ale pod inną nazwą i z innym otoczeniem.

Opublikowano

Trochę pomęczyłem demo na spokojnie tak w skrócie co do dema:

 

+ model jazdy ryje beret, chociaż w Indy Car mam wrażenie że gra nam sporo wybacza

+ potężna grywalność i miodność 

+ świetna oprawa graficzna 

+ muzyka w menusach równie dobra co w fm3/4 a nie ten syf z fm5

+ szybsze loadingi od fm5

+ ultra płynne 60fpsów, ostrość grafiki, 24 fury na trasie

+ bardzo dobrze zrobiony deszcz jak i noc

+ drivatary

+ fizyka

+ trochę fajnych nowych bajerów jak np: latające opony po trasie

+ wykonanie samochodów/kokpitów

+ uczucie prędkości, wipeout na kółkach!

 

- nierówny poziom graficzny, takie Rio raz wygląda pięknie raz straszy modelami budynków

- dalej gówniana muzyka podczas wyścigu

- przed wyścigiem jak samochód stoi w pit stopie to straszy ząbkami

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...