Karas 433 Opublikowano 14 stycznia 2015 Opublikowano 14 stycznia 2015 W drugą taką "niespodziankę" raczej trudno uwierzyć , cóż pożyjemy zobaczymy . Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 14 stycznia 2015 Opublikowano 14 stycznia 2015 Prawda jest taka, że bardzo wielu developerów jest w stanie zrobić dobrą grę gdy są właściwie poprowadzeni i dysponują odpowiednimi środkami. Nie zapominajmy, że PG pracuje mocno na assetach przygotowanych przez Turn 10, więc spora część pracy była już za nich zrobiona (pierwsza część zajęła im ledwie półtora roku). W przypadku kolejnej Forzy byłoby to łatwiej powtórzyć niż się wydaje, w szczególności jakby swoje rozwiązania nowemu studiu udostępniło jeszcze PG. Cytuj
Sylvan Wielki 4 638 Opublikowano 15 stycznia 2015 Opublikowano 15 stycznia 2015 W dobie tego co się dzieje na bieżącej generacji (nawet reedycje nie działają w stabilnych trzydziestu k/s), jak w FM VI machną combo fHD+60k/s przy odpowiedniej jakości szaty graficznej, będzie to niezły policzek dla konkurencji. Cytuj
Hubert249 4 285 Opublikowano 17 stycznia 2015 Opublikowano 17 stycznia 2015 Forza Rally to moje marzenie od dawna. A co do soundtracku ten z drugiej części jest GOTY Obawiam się, że najwięcej pary pójdzie w oczo(pipi)ną oprawę graficzną a model jazdy to będzie wyłącznie kopiuj wklej z FM4/5. MS będzie chciał pokazać, że też ma swojego graficznego killera jak #DC Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 17 stycznia 2015 Opublikowano 17 stycznia 2015 Jakby chcieli to by zrobili racera na zamkniętych trasach w 30 FPS, a nie sima w 60 FPS. Parę wyścigów w FM5 zrobiłem i moim zdaniem jeśli chodzi o model jazdy, to jest ogromny skok względem FM4. Pomijam fakt o ile lepiej wibracje w padzie od Xone oddają to co się dzieje z autem. Cytuj
Karas 433 Opublikowano 17 stycznia 2015 Opublikowano 17 stycznia 2015 Tak jeszcze mnie naszło jedno przemyślenie, mogli się chłopaki nieco bardziej postarać i mogli dać w tym jakże jubileuszowym roku na okładkę nowego NSX-a który też miał właśnie premierę, byłoby to fajne nawiązanie dla fanów do pierwszej okładki Forzy. Kto wie może zostawili NSX'a na okładkę Horizona in Japan Cytuj
funnylukePLG 2 Opublikowano 28 stycznia 2015 Opublikowano 28 stycznia 2015 Forza w tym roku... Project C.A.R.S nie będzie miało łatwego życia, chociaż na PC nadal będzie unikatem Trzeba będzie się pospieszyć z tym zbieraniem na X1... Cytuj
Gość Soul Opublikowano 23 lutego 2015 Opublikowano 23 lutego 2015 (edytowane) Xbox Execs on Forza Motorsport 6: "No One Is Gonna Be Disappointed;" Coming This Holiday Season Edytowane 23 lutego 2015 przez Soul Cytuj
Daddy 4 243 Opublikowano 23 lutego 2015 Opublikowano 23 lutego 2015 a co innego kolesie od marketingu mogli powiedzieć, będzie nocka/pogoda i nowe trasy, będziemy zadowoleni Cytuj
DumaDyma 54 Opublikowano 23 lutego 2015 Opublikowano 23 lutego 2015 Drivatary do poprawy tzn jest to najlepsze AI z jakim było mi konkurować lecz nie do końca oddaje zachowań graczy . Błędy ludzkie są, teraz przydało by dodać cwaniactwo na zakrętach, które można ściąć. Kariera od zera do bohatera mile widziana (trochę menedżera kontrakty kary cele itd) Dźwięk tu również jest sporo do zrobienia szczególnie wszelkie odgłosy zawieszenia szumu powietrza itp Reszta standard Pogoda z PGR4, 200-300fur, 30-40 srodowisk. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 8 kwietnia 2015 Opublikowano 8 kwietnia 2015 MS zastrzegł nazwę ForzaTech - Gamespot dowiedział się, że to jakiś nowy engine dla gry. Więcej informacji na E3, więc pewnie chodzi o Forza 6: ForzaTech is the name of the in-house Forza game engine. More details are coming at E3. "We can confirm that Microsoft has filed a trademark application for ForzaTech, which is Turn 10 Studios' proprietary graphics and simulation engine for Forza," a Microsoft representative told GameSpot. "We'll have more to share at E3." Źródło: http://www.gamespot.com/articles/what-is-microsoft-s-forzatech-update/1100-6426455/ Cytuj
Andżej 2 268 Opublikowano 8 kwietnia 2015 Opublikowano 8 kwietnia 2015 oby była Mazda Furai. Powinni zlozyc tej furze hołd, po tym, co sie z nią stało w TG, juz nie mowie o tym, ze to najpiekniejszy i najza(pipi)istszy racecar ever Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 6 czerwca 2015 Opublikowano 6 czerwca 2015 Xbox Japan wysypało XD Breathtaking graphics at 1080px resolution and 50 frames per second. Wet weather, 3D puddles, and night racing test your driving skills. Cutting-edge ForzaTech™ engine powers the unrelenting action and stat-of-the-art-physics at simulation speed.Ultimate car fantasyThe most cars of any racing game this generation. More than 450 cars all immaculately recreated and customizable, and complete with working cockpits and full damage. Tour 26 world-famous locales including Daytone, Rio, and more..Never race aloneHome of the greatest racing, tuning and painting community in gaming. 2-player split-screen racing, 24-player races, and realistic Drivatar opponents deliver packed tracks and unrivaled action. 1 Cytuj
Colin 1 976 Opublikowano 6 czerwca 2015 Opublikowano 6 czerwca 2015 trzeci screen, będę się dotykał dziś pod prysznicem Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 6 czerwca 2015 Opublikowano 6 czerwca 2015 (edytowane) 50fps? Pomyłka, tak samo jak "1080px". Robili stronę pod E3 i ktoś w trakcie kliknął nie to co trzeba 26 lokacji, 450 aut w pakiecie, wyścigi na 24 auta Edytowane 6 czerwca 2015 przez DonSterydo Cytuj
MaZZeo 14 241 Opublikowano 6 czerwca 2015 Opublikowano 6 czerwca 2015 czyli Project Cars się długo nie nacieszy byciem królową wyścigów. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 6 czerwca 2015 Opublikowano 6 czerwca 2015 (edytowane) Moje realistyczne oczekiwania co do zawartości Forza Motorsport 6: - 30 lokacji / ponad 100 wariacji tras, check - 400 aut, check - predefiniowane warunki pogodowe i alternatywne pory dnia na trasach. check (czyli taki odpowiednik Forza Motorsport 4) check Optymistyczne oczekiwania: - 40 lokacji / ~ 140 wariacji tras, - 500-600 aut, - dynamiczne warunki pogodowe i cykl zmiany pory dnia na trasach. (wypadkowa Forza Motorsport 3 i 4 = najbardziej dopakowana odsłona w historii serii) Edytowane 6 czerwca 2015 przez DonSterydo 1 Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 6 czerwca 2015 Opublikowano 6 czerwca 2015 Nareszcie do czegos sie przydal oddzial MS w Japonii XD 6 Cytuj
marbel007 857 Opublikowano 6 czerwca 2015 Opublikowano 6 czerwca 2015 50fps? W Japonii chyba jest inny standard odświeżania ekranów. Pamiętam jak za czasów PS2 gry w Japonii były 50Hz a u nas 60Hz. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 6 czerwca 2015 Opublikowano 6 czerwca 2015 50fps? W Japonii chyba jest inny standard odświeżania ekranów. Pamiętam jak za czasów PS2 gry w Japonii były 50Hz a u nas 60Hz. Dżizas. To błąd w pisowni, jak ze 3-4 inne które są w tym tekście. We reached out to Microsoft for comment and they informed us that "Forza Motorsport 6 will run at 1080p and 60 frames per second on Xbox One, and you will be able to learn more about the game at E3." Cytuj
marbel007 857 Opublikowano 6 czerwca 2015 Opublikowano 6 czerwca 2015 Czyli nie mam racji? Miałem gdzieś wrzucić znak zapytania. BTW to jakoś jest technologicznie podyktowane, że jest podawane 30/60 fpsów? A np.45 to be? Cytuj
Copper 2 657 Opublikowano 6 czerwca 2015 Opublikowano 6 czerwca 2015 Nope, wazne jest, zeby bylo stale, 50fpsow stale jest plynniejsze od stalych 30, to logiczne, ale lepsze betonowe 30 niz plywajace 50. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.