Skocz do zawartości

Forza Motorsport 6


Bansai

Rekomendowane odpowiedzi

Gość DonSterydo
Opublikowano

Prawda jest taka, że bardzo wielu developerów jest w stanie zrobić dobrą grę gdy są właściwie poprowadzeni i dysponują odpowiednimi środkami. Nie zapominajmy, że PG pracuje mocno na assetach przygotowanych przez Turn 10, więc spora część pracy była już za nich zrobiona (pierwsza część zajęła im ledwie półtora roku). W przypadku kolejnej Forzy byłoby to łatwiej powtórzyć niż się wydaje, w szczególności jakby swoje rozwiązania nowemu studiu udostępniło jeszcze PG.

Opublikowano

W dobie tego co się dzieje na bieżącej generacji (nawet reedycje nie działają w stabilnych trzydziestu k/s), jak w FM VI machną combo fHD+60k/s przy odpowiedniej jakości szaty graficznej, będzie to niezły policzek dla konkurencji.

Opublikowano

Forza Rally to moje marzenie od dawna. A co do soundtracku ten z drugiej części jest GOTY :) 

Obawiam się, że najwięcej pary pójdzie w oczo(pipi)ną oprawę graficzną a model jazdy to będzie wyłącznie kopiuj wklej z FM4/5. MS będzie chciał pokazać, że też ma swojego graficznego killera jak  #DC 

Gość DonSterydo
Opublikowano

Jakby chcieli to by zrobili racera na zamkniętych trasach w 30 FPS, a nie sima w 60 FPS.

 

Parę wyścigów w FM5 zrobiłem i moim zdaniem jeśli chodzi o model jazdy, to jest ogromny skok względem FM4. Pomijam fakt o ile lepiej wibracje w padzie od Xone oddają to co się dzieje z autem.

Opublikowano

Tak jeszcze mnie naszło jedno przemyślenie, mogli się chłopaki nieco bardziej postarać i mogli dać w tym jakże jubileuszowym roku na okładkę nowego NSX-a który też miał właśnie premierę, byłoby to fajne nawiązanie dla fanów do pierwszej okładki Forzy.

 

Kto wie może zostawili NSX'a na okładkę Horizona in Japan ;)

  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Xbox Execs on Forza Motorsport 6: "No One Is Gonna Be Disappointed;" Coming This Holiday Season

Edytowane przez Soul
Opublikowano

Drivatary do poprawy tzn jest to najlepsze AI z jakim było mi konkurować lecz nie do końca oddaje zachowań graczy . Błędy ludzkie są, teraz przydało by dodać cwaniactwo na zakrętach, które można ściąć.

Kariera od zera do bohatera mile widziana (trochę menedżera kontrakty kary cele itd)

Dźwięk tu również jest sporo do zrobienia szczególnie wszelkie odgłosy zawieszenia szumu powietrza itp

Reszta standard Pogoda z PGR4, 200-300fur, 30-40 srodowisk.

  • 1 miesiąc temu...
Gość DonSterydo
Opublikowano

MS zastrzegł nazwę ForzaTech - Gamespot dowiedział się, że to jakiś nowy engine dla gry. Więcej informacji na E3, więc  pewnie chodzi o Forza 6:

 

 

ForzaTech is the name of the in-house Forza game engine. More details are coming at E3.

"We can confirm that Microsoft has filed a trademark application for ForzaTech, which is Turn 10 Studios' proprietary graphics and simulation engine for Forza," a Microsoft representative told GameSpot. "We'll have more to share at E3."

 

Źródło: http://www.gamespot.com/articles/what-is-microsoft-s-forzatech-update/1100-6426455/

  • 1 miesiąc temu...
Gość DonSterydo
Opublikowano

Xbox Japan wysypało XD

 

 

Breathtaking graphics at 1080px resolution and 50 frames per second. Wet weather, 3D puddles, and night racing test your driving skills. Cutting-edge ForzaTech™ engine powers the unrelenting action and stat-of-the-art-physics at simulation speed.

Ultimate car fantasy
The most cars of any racing game this generation. More than 450 cars all immaculately recreated and customizable, and complete with working cockpits and full damage. Tour 26 world-famous locales including Daytone, Rio, and more..

Never race alone
Home of the greatest racing, tuning and painting community in gaming. 2-player split-screen racing, 24-player races, and realistic Drivatar opponents deliver packed tracks and unrivaled action.

 

 

b910ca59-ed0d-45ca-953f-97d113c78ab8.jpg

 

1a046a20-bf43-4bda-89e3-965d226cc7f9.jpg

 

27568158-4047-432d-9642-ec64c9448488.jpg

  • Plusik 1
Gość DonSterydo
Opublikowano (edytowane)

50fps? :dunno:

 

Pomyłka, tak samo jak "1080px". Robili stronę pod E3 i ktoś w trakcie kliknął nie to co trzeba :D

 

26 lokacji, 450 aut w pakiecie, wyścigi na 24 auta :banana:

Edytowane przez DonSterydo
Gość DonSterydo
Opublikowano (edytowane)

Moje realistyczne oczekiwania co do zawartości Forza Motorsport 6:

 

- 30 lokacji / ponad 100 wariacji tras, check

- 400 aut, check

- predefiniowane warunki pogodowe i alternatywne pory dnia na trasach. check

 

(czyli taki odpowiednik Forza Motorsport 4) check

 

 

Optymistyczne oczekiwania:

 

- 40 lokacji / ~ 140 wariacji tras,

- 500-600 aut,

- dynamiczne warunki pogodowe i cykl zmiany pory dnia na trasach.

 

(wypadkowa Forza Motorsport 3 i 4 = najbardziej dopakowana odsłona w historii serii)

Edytowane przez DonSterydo
  • Plusik 1
Gość DonSterydo
Opublikowano

 

50fps? :dunno:

W Japonii chyba jest inny standard odświeżania ekranów. Pamiętam jak za czasów PS2 gry w Japonii były 50Hz a u nas 60Hz.

 

 

Dżizas. To błąd w pisowni, jak ze 3-4 inne które są w tym tekście.

 

We reached out to Microsoft for comment and they informed us that "Forza Motorsport 6 will run at 1080p and 60 frames per second on Xbox One, and you will be able to learn more about the game at E3."

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...