Michał102 870 Opublikowano 17 czerwca 2015 Opublikowano 17 czerwca 2015 Wiem, że po filmikach nie sposób oceniać, ale ja jestem srogo rozczarowany Grafika w tej grze powinna tak kopać po jajach, że człowiek przez tydzień powinien chodzić tyłem i piszczeć jak eunuch. Nic takiego nie ma, ba! gra wygląda mocno przeciętnie. Do tego ten brak dynamicznej pory doby i pogody - przy tym co oferuje konkurencja jest to jawna kpina z graczy. Co do modelu jazdy, to raczej nie uwierzę, że będzie lepiej niż w CARSach. CARSy to typowy sim przeniesiony z blachy, a konsolowym tytułom zawsze było do takiego poziomu daleko. No... ale tą kwestię trzeba zostawić do momentu własnoręcznego ogrania. Żeby nie było - mocno trzymam kciuki za ten tytuł (serię FM uwielbiam) i mam nadzieję, że jeszcze sporo poprawią 1 Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 17 czerwca 2015 Opublikowano 17 czerwca 2015 Direct Feed http://news.xbox.com/api/mediacart/download/63130a6695834b95b44f053fb93ac054 Dla mnie wygląda świetnie Wreszcie mogłem sobie to ściągnąć. Prezentuje się zacnie, szkoda tylko, że nie dali tego materiału w 60 FPS. Ja chcę takie odbicia otoczenia na autach w Horizon 3 Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 17 czerwca 2015 Opublikowano 17 czerwca 2015 Odpalilem tego direct feeda na TV i gra prezentuje sie bardzo dobrze, nie wiem o co ta drama? Dodatkowo wypakowana kontentem po uszy wiec na pewno bedzie gratka dla fanow symulacji i masa grania az do kolejnej czesci pewnie za trzy lata (jezeli policzyc w rotacji kolejne Horizon i trzecia odnoge serii). Cytuj
Colin 1 974 Opublikowano 17 czerwca 2015 Opublikowano 17 czerwca 2015 3 odnoga jakoś potwierdzona czy póki co tylko "myślą" o nowym członku rodziny? Cytuj
mattaman 294 Opublikowano 17 czerwca 2015 Opublikowano 17 czerwca 2015 Prawdopodobnie najlepsza symulacja jazdy w deszczu i mokrej nawierzchni. Troszkę cie poniosło chyba. Tak jak twórców z tymi kałużami na torze Lekko przegięte to jezioro na Brands Hatch. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 17 czerwca 2015 Opublikowano 17 czerwca 2015 (edytowane) Forza Motorsport 5 – the first game in the series for the Xbox One – felt like a new-gen experience on the road even though some of the career structure and multiplayer at launch wasn't as strong. Forza 6 (out September 15) is playing to its strengths. With the addition of racing in the night and the rain, your behind-the-wheel experience takes a turn for the interesting. Water on the course and under your tires may not be exactly what you want when you're trying to race at high speeds and not go barreling into the safety tires, but as a gamer, it's a welcome challenge that looks great and adds a wrinkle to the driving experience. The rain drops in the cockpit view sweep across your windshield against the direction of your turn, and the brake lights of the cars ahead of you cut through the rain. Water pools in depressions in the track, which not only splash up when someone drives through them, but they can cause you to hydroplane. It's a little unnerving to loose momentary control of your car, but it's not a given for every puddle. Nighttime driving can be equally dangerous, limiting your field of view, and it's cool how your headlights can bounce off the reflective paint on the track barriers, causing a slight bloom as your headlights scan past them. Nighttime also means cooler temperatures, which means less grip. As cool as night driving and the rain are, they can't be used on every one of the games 26 locations (with 10 new tracks for the series). While it makes sense that you can't make it rain on a desert track, for instance, I wonder where else the rain isn't allowed. Microsoft would not say specifically which or how many tracks did or did not have night or rain options. I also asked if there were different gradations of rain (light, heavy, etc.), but did not receive a definitive answer. I'm also unsure if night turns into day dynamically on all tracks, but the game does have the Le Mans endurance race, so there's hope. Variable difficulty has always been a staple of the series, letting drivers of all skill levels push the envelope within their means. A new facet of the game's customizable difficulty this year is the introduction of mods. These are goals you can add to each race (we saw a race with three slots for mods) that present you with specific challenges for which you'll gain more XP if you pass them. For instance, we saw one mod tasking the driver to start the race at the back of the pack and finish well without using any rewinds. Mods have a scarcity rating, and are earned as a reward for doing well in different facets of the game. Forza Motorsports 6 ups the multiplayer field to 24 racers, and also new to that aspect of the title are leagues. These are more tightly enforced divisions of racers where your skill and temperament as a driver are closely monitored to ensure parity with other players. The game's career mode and drivatars are of course back, with the former featuring 80 one-off showcase races as well as six full-fledged career paths through different racing branches (super street, grand touring, pro racing, sport icons, and Ultimate), and the latter being refined through copious amount of data from Forza 5 as well as Forza Horizon 2. We'll have to wait and see how all of the game's constituent elements come together, but so far it's clear developer Turn 10 is trying hard to outpace its previous efforts. http://www.gameinformer.com/games/forza_motorsport_6/b/xboxone/archive/2015/06/17/through-the-darkness-and-the-rain-with-forza-6.aspx Edytowane 17 czerwca 2015 przez DonSterydo Cytuj
mattaman 294 Opublikowano 17 czerwca 2015 Opublikowano 17 czerwca 2015 To jest pitstop, na torze nie ma prawa być takich jezior. Było by to zbyt niebezpieczne. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 17 czerwca 2015 Opublikowano 17 czerwca 2015 (edytowane) No, generalnie wyścigi w deszczu to chyba tylko w grach... także ten tego Edytowane 17 czerwca 2015 przez DonSterydo Cytuj
Colin 1 974 Opublikowano 17 czerwca 2015 Opublikowano 17 czerwca 2015 To jest pitstop, na torze nie ma prawa być takich jezior. Było by to zbyt niebezpieczne. tak samo jak wyścigi w ulewie a mimo to w carsach się tym jarasz Cytuj
mattaman 294 Opublikowano 17 czerwca 2015 Opublikowano 17 czerwca 2015 Nie w ulewie, tylko w deszczu. Wyścigi w deszczu to normalka. Tutaj nie byli w stanie zrobić dynamicznej pogody, to dowalili kałuże jak na polskich ulicach. Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 17 czerwca 2015 Opublikowano 17 czerwca 2015 turn10 sie podnieca noca i deszczem jakby to bylo cos innowacyjnego, tymczasem ja to ogralem 5 lat temu na poprzedniej generacji 2 Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 17 czerwca 2015 Opublikowano 17 czerwca 2015 Wiadomo kiedy rozpoczeli prace przy FM6 ? z ta dynamiczną pogodą może im czasu nie starczyło Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 17 czerwca 2015 Opublikowano 17 czerwca 2015 (edytowane) turn10 sie podnieca noca i deszczem jakby to bylo cos innowacyjnego, tymczasem ja to ogralem 5 lat temu na poprzedniej generacji Wiem, w 30 FPS i z tearingiem. Wiadomo kiedy rozpoczeli prace przy FM6 ? z ta dynamiczną pogodą może im czasu nie starczyło To jest betonowe 60 FPS Fanku, coś czego pewnie jeszcze nie widziałeś w grze wyścigowej Edytowane 17 czerwca 2015 przez DonSterydo 2 1 Cytuj
marcin33 599 Opublikowano 17 czerwca 2015 Opublikowano 17 czerwca 2015 No akurat z tym brakiem dynamicznej pogody to też obstawiam brak czasu. 2 lata to jednak za mało Cytuj
mattaman 294 Opublikowano 17 czerwca 2015 Opublikowano 17 czerwca 2015 To jest betonowe 60 FPS Fanku, coś czego pewnie jeszcze nie widziałeś w grze wyścigowej Mamy to w pCARS na ps4 po ostatnim patchu Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 17 czerwca 2015 Opublikowano 17 czerwca 2015 30 fpsów i tearing bo to było jednak na poprzedniej generacji, ale za to już w 1080p 1 Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 17 czerwca 2015 Opublikowano 17 czerwca 2015 30 fpsów i tearing bo to było jednak na poprzedniej generacji, ale za to już w 1080p No też nie Widzę klapki pękają na widok powrotu króla racerów i jak zwykle muszą swoje dodać w temacie o grze w którą nie zagrają. Cytuj
Hubert249 4 279 Opublikowano 17 czerwca 2015 Opublikowano 17 czerwca 2015 (edytowane) turn10 sie podnieca noca i deszczem jakby to bylo cos innowacyjnego, tymczasem ja to ogralem 5 lat temu na poprzedniej generacj Forza 5 lat temu miała coś więcej - grywalność i radochę z prowadzenia samochodów. Z Gram Turismo po drugiej części wytrzymywałem kilka godzin, głównie dzięki rally. Oczywiście wielki szacun dla PD za to, że tak naprawdę byli pionierami dobrych wyścigów na konsolach. Ale, że uczeń przerósł mistrza to już inna historia. Edytowane 17 czerwca 2015 przez chris85 1 Cytuj
Colin 1 974 Opublikowano 17 czerwca 2015 Opublikowano 17 czerwca 2015 no fajnie, ale przestańcie już śmiecić m'kay dzióbaski? Cytuj
Mroku 1 005 Opublikowano 17 czerwca 2015 Opublikowano 17 czerwca 2015 W FH2 nie podobaly mi sie detale z widoku kokpitu, w DC wyglada to o wiele lepiej,w FM6 bedzie identycznie jak w FM5 i FH2 Cytuj
Daddy 4 226 Opublikowano 17 czerwca 2015 Opublikowano 17 czerwca 2015 Fenomenalnie prezentuje się nowa Forza, Król wraca na tron, PC miało swoje 5 minut. poza oprawą wizualną dużo lepiej też wypada fizyka w grze (zderzenia, latające opony, poślizgi) :O 1 Cytuj
MaZZeo 14 182 Opublikowano 17 czerwca 2015 Opublikowano 17 czerwca 2015 jak deszcz i noc bedzie na paru trasach na krzyz to chvj w dupe turn 10 i kupie grę później, wpierw ogram pcars. Irytuje mnie ich podejscie. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 17 czerwca 2015 Opublikowano 17 czerwca 2015 Chyba każda trasa ma mieć deszcz lub/i noc. Cytuj
MaZZeo 14 182 Opublikowano 17 czerwca 2015 Opublikowano 17 czerwca 2015 (edytowane) kazda trasa powinna miec noc, a deszcz większość z wyjątkami jak laguna seca, daytona albo Alpy. Edytowane 17 czerwca 2015 przez MaZZeo Cytuj
Daddy 4 226 Opublikowano 17 czerwca 2015 Opublikowano 17 czerwca 2015 Chyba każda trasa ma mieć deszcz lub/i noc. na 100% nie Fajnie że samochody rzucają cienie. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.