XM. 10 888 Opublikowano 15 maja 2018 Opublikowano 15 maja 2018 MP3 Na razie nie mogę powiedzieć nic dobrego o tej części, mega sraka, gdzie 1 i 2 trzymały od samego początku. Cytuj
chmurqab 3 192 Opublikowano 15 maja 2018 Opublikowano 15 maja 2018 Ech, mi już Echoes nie siadło, więc do trójki zabieram się jak pies do jeża. Cytuj
Dahaka 1 861 Opublikowano 16 maja 2018 Opublikowano 16 maja 2018 Mnie Echoes też nie siadło, ale trójka tak Cytuj
XM. 10 888 Opublikowano 17 maja 2018 Opublikowano 17 maja 2018 Wczoraj znowu pogralem i dla mnie tragedia, z reszta 1 i 2 podobaly mi sie, ale tez tego calego kultu nie ogarniam, cała ta trylogia MP przehajpowana po maksie, ta seria powinna się nazywac Backtracking Prime. Części 2D o wiele bardziej mi przypasowaly mimo tego powracania do starych lokacji, ale w serii 3D to już granice przesuneli do przesady. Cytuj
chmurqab 3 192 Opublikowano 17 maja 2018 Opublikowano 17 maja 2018 No ale to to jasna sprawa, że 2D > 3D. Cytuj
Paolo de Vesir 9 130 Opublikowano 17 maja 2018 Opublikowano 17 maja 2018 Zarzuty o backtracking w Metroidvanii? Co ja czytam, oczu kąpiel. 1 Cytuj
XM. 10 888 Opublikowano 17 maja 2018 Opublikowano 17 maja 2018 Jest backtracking i jest backtracking jak ten w MP1 gdzie przez całą grę trzeba co raz wracać do starych lokacji a szczytem jest pod sam koniec gry przechodzenie całej mapy raz jeszcze? Zakładam ze grałeś i wiesz jak to wygląda. To samo było w MP2. Cytuj
Paolo de Vesir 9 130 Opublikowano 17 maja 2018 Opublikowano 17 maja 2018 Nie, ale zjadłem zęby na Metroidvaniach 2D, więc backtracking wpisuję w koszta. Cytuj
XM. 10 888 Opublikowano 17 maja 2018 Opublikowano 17 maja 2018 No, ale to nie mamy o czym gadać jak nie grałeś a bronisz. 4 Cytuj
Harbuz 953 Opublikowano 17 maja 2018 Opublikowano 17 maja 2018 Przecież w te gry się gra dla backtrackingu. Osobiście lubię backtracking w grach jeśli jest przyjemne sterowanie, eksploracja i ciekawy świat. A w Metroidvaniach są wybitne. 1 Cytuj
Mr. Bamboo 8 Opublikowano 18 maja 2018 Opublikowano 18 maja 2018 Metroid Prime (jedynka) miała znakomity backtracking. Przemyślany. Szkoda że dwójka trochę się nie udała z tym Dark Worldem bo klimat ma też nieziemski. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 18 maja 2018 Opublikowano 18 maja 2018 19 minut temu, Mr. Bamboo napisał: Metroid Prime (jedynka) miała znakomity backtracking. Przemyślany. Szkoda że dwójka trochę się nie udała z tym Dark Worldem bo klimat ma też nieziemski. Figaro weź już daj spokoj Cytuj
XM. 10 888 Opublikowano 18 maja 2018 Opublikowano 18 maja 2018 25 minut temu, Mr. Bamboo napisał: Metroid Prime (jedynka) miała znakomity backtracking. Przemyślany. Najbardziej bylo przemyślane to przechodzenie raz jeszcze całej mapy przed ostatnim bossem, fantastyczny zabieg. Cytuj
Mr. Bamboo 8 Opublikowano 18 maja 2018 Opublikowano 18 maja 2018 jak mam być szczery, to nic takiego nie pamiętam Cytuj
Gość suteq Opublikowano 18 maja 2018 Opublikowano 18 maja 2018 10 minut temu, XM. napisał: Najbardziej bylo przemyślane to przechodzenie raz jeszcze całej mapy przed ostatnim bossem, fantastyczny zabieg. Czyli dobrze, że dałem sobie spokój z tym crapem. Cytuj
c0ŕ 4 834 Opublikowano 20 maja 2018 Opublikowano 20 maja 2018 (edytowane) Gram sobie w sumie pierwszy raz w życiu w Skyrima i jest fajnie, ale powiedzieć że ta gra mnie przytłacza to jak nic nie powiedzieć. Po pięciu godzinach gry ja nie wiem co ja w ogóle odpier.dalam, a questów mam chyba na kolejne 30h xD. Muszę przyznać że ma ta gra w sobie to coś co przyciąga i swoboda w każdym elemencie daje mega radochę, obawiam się tylko że po pewnym czasie świat stanie się nie wiem... martwy? Na tę chwilę czuję że troszeczkę brakuje tu Duszy w dialogach i mam wrażenie że jestem w sumie marionetką w tym wielkim świecie, a enpece to po prostu postawione pionki a nie postacie z krwi i kości. No ale chce się zwiedzać tę krainę i to mnie na razie cieszy. Dodam że spodziewałem się spadków fps, doczytywania tekstur, a okazuje się że jest stałe 30 klatek bez przerwy, a i pop-up praktycznie nie występuje. Duży plus jak na Bethesdę. Edytowane 20 maja 2018 przez c0ŕ 1 Cytuj
ASX 14 660 Opublikowano 20 maja 2018 Opublikowano 20 maja 2018 bardzo trafne spostrzeżenia -duży świat sprawiające wrażenie martwego -uczucie bycia marionetką -brak duszy (nie tylko w dialogach) to cechy rozpoznawcze każdej gry Bethesdy. Serio to straciłem nadzieje że kiedykolwiek się to zmieni Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 20 maja 2018 Opublikowano 20 maja 2018 dla mnie to jest właśnie dusza gier rpg bethesdy ktora lykam bez popity, dawac skyrima 2 czy tam fallout 5, może być nawet bez fabuly Cytuj
Boomcio 4 073 Opublikowano 20 maja 2018 Opublikowano 20 maja 2018 7 minut temu, kermit napisał: fallout 5, może być nawet bez fabuly Piszesz tak, jakby poprzednie miały W sumie nowy F mógł by wyjść... Cytuj
Pupcio 18 448 Opublikowano 20 maja 2018 Opublikowano 20 maja 2018 Gdyby ten f4 miał chociaż dobrze i ciekawie zrobioną mape xD Cytuj
ASX 14 660 Opublikowano 20 maja 2018 Opublikowano 20 maja 2018 (edytowane) a co było nie tak z mapą w Fallout 4? żeby nie było, serio pytam ;D grałem w czwórkę i moim zdaniem nie odbiegała jakoś od standardów Bethesdy, ba wydaję mi się że była ciekawsza niż w trójcę Edytowane 20 maja 2018 przez oni Cytuj
Pupcio 18 448 Opublikowano 20 maja 2018 Opublikowano 20 maja 2018 No dla mnie była zbytnio zapchana i większość stanowiło nieciekawe miasto imo najgorszy świat jaki zrobili w swoich grach Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.