Skocz do zawartości

Wrzuć screena


Gość mate5

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dwójka tak  samo  dobra jak jedynka, poziomy na statku to majstersztyk.

Trójka mimo wszystko też dawała radę, ale te poziomy ufo to makabra.

 

Najlepsze ze jak mysle o odsiwezaniu  tr to własnie o starych z psxa,  a nie o  odswiezeniu  tej wersji anniversary.

Opublikowano

No statek gites ale wenecja :|

 

Trojka, nawet mnie nie mow. Wiezienie, miasto... Nawet jungla. I to prowadzenie narracji. W intrze "zbierz 5 artefaktow" a potem po kazdym zebraniu cyk i juz nowa mapa w zupelnie innym rejonie. Obrzydliwa gra.

Opublikowano
Godzinę temu, Mejm napisał:

Tez bym chcial wrocic w koncu do swojego przejscia na NORMALU z pelna nota i wszystkimi ukrytymi misjami. Skonczylem po bossie ptatku (to byl ptak? gryf?) lata temu, kiedy na yt "tutoriale" byly w 320x200. Moze jak teraz siade to rozpykam, ale wtedy ta gra jawila sie na mega skilowa (np. odbijanie mieczem tej lancy wypuszczanej przez czarne koty). Do tego odnalezenie wszystkich sekretnych misji bez poradnika graniczylo z cudem. I jakim ze przebojem bylo wybijanie pacjenta mieczem i podtrzymywanie go przy zyciu w powietrzu pistoletami. Ta gra dla mnie to jeden z kamieni milowych w branzy gierek. Aaaiii mate nakrecil.

 

Graj, graj. Teraz, mając doświadczenie z nowszymi grami akcji, to DMC1 na normalu jest całkiem prosty. Warto pamiętać, że każda z broni palnych jest lepsza na innych przeciwników / bossów oraz że ten tryb devil trigger (czy jak to się tu nazywa) niszczy wszystko praktycznie. 

 

Mam tylko nadzieję, że to nie będzie tak, że walka z ostatnim bossem będzie się odbywać po długim levelu. :pope:

  • Plusik 1
Opublikowano
Godzinę temu, milan napisał:

Dwójka tak  samo  dobra jak jedynka, poziomy na statku to majstersztyk.

Trójka mimo wszystko też dawała radę, ale te poziomy ufo to makabra.

 

Najlepsze ze jak mysle o odsiwezaniu  tr to własnie o starych z psxa,  a nie o  odswiezeniu  tej wersji anniversary.

Ja to bym chciał remasterek 1-5 z zachowana geometria poziomów. Niech tylko rozdziałkę podbiją, odświeżą tekstury i dodadzą trofea dla zboków. Anniversary było straszną kupą.

Opublikowano

No nie wiem, pamiętam że tr4 mnie jakoś odrzucił ciemnościami, 5ka to jakiś kompletny misz-masz i pamietam tlyko  poyebane latanie młodą lara po zeschizowanej wyspie, chyba totalna porażka.

A geometria chyba przestarzała by wystepowac obok wspanialej  nowej  grafiki, ale nadal doskonała.

Pamiętam ze 2 dni  latałem po  skałach wokół koloseum skaczac w przepascie by znaleźć moze jakąś półkę. Moze niech zostanie jak jest.

Opublikowano
6 minut temu, ping napisał:

Anniversary było straszną kupą.

Co ty dajesz, świetny remake to był. 

Opublikowano
11 minut temu, _Be_ napisał:

Co ty dajesz, świetny remake to był. 

Chyba za bardzo oczekiwałem tego, że poziomy będą 1 do 1 jak w starej wersji.

Spyro i Crash to jest przykład idealnych dla mnie remasterków.

Opublikowano

Jedna z ciekawszych gierek okresu GCN, pamiętam, że grałem na piracie, ale z jakiegoś powodu nie skończyłem. Tak ze trzy lata temu kupiłem swoją sztukę do kolekcji i w końcu się zebrałem:

 

qGLmkUV.jpg

 

Chibi-robo. Ale będzie sprzątanie domu i rozwiązywanie problemów rodzinnych :banderas:

  • Plusik 2
  • Lubię! 1
Opublikowano (edytowane)

@Daro^^

 

Wizualia swoją drogą, ale przy wymuszonym 16:9 masz jeszcze zjawisko, gdzie choć przejście ekranu pionowo i poziomo będzie zajmowało tyle samo czasu, to Link będzie "szybszy" horyzontalnie przez rozciągnięty ekran.

 

 

Ja robię sobie sidequesty w Chrono Triggerze:

 

9zrct69.jpg

 

Ten screen tylko w części to oddaje, ale ta gra jest piękna. Uwielbiam trójkę powyższych postaci, nawet Chrono który się nie odzywa ma wykształconą osobowość. Frog i Robo to w ogóle klasa sama w sobie. 

 



Szkoda, że Robo nie wyszło z du.peczką. :( 

Edytowane przez mate6
  • Plusik 2
  • Lubię! 1
Gość ragus
Opublikowano (edytowane)
W dniu 26.02.2019 o 22:02, ragus napisał:

PNg3Hp8.jpg

 

o matulu jakie dobre

 

 

xddd powiem tak, i uwaga będzie to prawda objawiona, tzw. jedyna prawda

 

jeżeli doświadczenie posiadaczy konsol playstation co do platformówek opiera się właśnie na takich grach, to nie dziwię się, że debile potem piszą, że nie interesuje ich mario bo jest zbyt dziecinne

 

spyro, mimo że ładny, jest skomplikowany mniej więcej tak jak Hugo i Magiczne Lustro, który był dodawany do gazety Play w 2002 roku.

 

wniosek jest prosty, entuzjaści konsol sony nie mają pojęcia o platformówkach 3d, dziękuje bardzo. mario 64 wciąga tego syfa lewą dziurką w nosie

 

niech ktoś mi odda 7h stracone na tego crapa

 

także sonowcy, grajcie sobie w te spajra, strzelajcie sobie do przeciwników w raczetach ale błagam, nie wypowiadajcie się co do gatunku platformówek dzięki wielkie

Edytowane przez ragus

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...