Paolo de Vesir 9 126 Opublikowano 5 kwietnia 2023 Opublikowano 5 kwietnia 2023 Cholera jasna, zdrowym miał rację - wolność w poruszaniu się, różnorodność biomów, niesamowity crafting. Ta Zelda naprawdę wymiata! 1 4 1 2 Cytuj
Ukukuki 6 990 Opublikowano 5 kwietnia 2023 Opublikowano 5 kwietnia 2023 20 letnia gierka ale dobrze się trzyma Cytuj
łom 1 980 Opublikowano 8 kwietnia 2023 Opublikowano 8 kwietnia 2023 RE3 Seamless HD - ale dobrze to wygląda, jak by ktoś grał na Dolphin to pamiętajcie żeby ustawić Texture Cache na Fast bo inaczej będą mocne przycinki 5 1 Cytuj
LukeSpidey 929 Opublikowano 13 kwietnia 2023 Opublikowano 13 kwietnia 2023 10 godzin temu, Czoperrr napisał: Jest klimat Co je to? Cytuj
dee 8 808 Opublikowano 14 kwietnia 2023 Opublikowano 14 kwietnia 2023 No cześć, Marcus TT Wonderlands 1 Cytuj
tjery 1 236 Opublikowano 15 kwietnia 2023 Opublikowano 15 kwietnia 2023 (edytowane) CP 2077 z nowym RT Overdrive (część była już w temacie o CP, ale tam może nie każdy zagląda + parę nowych) Edytowane 15 kwietnia 2023 przez tjery 8 1 Cytuj
oFi 2 467 Opublikowano 15 kwietnia 2023 Opublikowano 15 kwietnia 2023 no wygląda to lepiej niż życie Cytuj
Rtooj 1 620 Opublikowano 15 kwietnia 2023 Opublikowano 15 kwietnia 2023 Mogliby to wydać na ps5 żeby chodziło w 2fps, można by chociaż fotki porobić. 1 Cytuj
tjery 1 236 Opublikowano 15 kwietnia 2023 Opublikowano 15 kwietnia 2023 (edytowane) No, jest moc, a w ruchu to wygląda jeszcze lepiej. Sporo wody w Wiśle upłynie zanim coś się do tego zbliży graficznie, i do tego to jest open world, a nie korytarz. Nic, tylko się cieszyć, Polska gurom Edytowane 15 kwietnia 2023 przez tjery Cytuj
PanKamil 1 108 Opublikowano 16 kwietnia 2023 Opublikowano 16 kwietnia 2023 Może wydanie ps5 pro ma jednak sens Cytuj
balon 5 342 Opublikowano 16 kwietnia 2023 Opublikowano 16 kwietnia 2023 Już widzę siebie jak będę wkleił tu fotki po zakupie PS5pro Spoiler A nie jednak nie będę Spoiler Ale foteczki z Cyberkbożego piękne! V Cytuj
Emet 1 089 Opublikowano 17 kwietnia 2023 Opublikowano 17 kwietnia 2023 Patrząc na testy na różnych GPU to PS5 / XSX uciągnęłyby to z pewną optymalizacją (na różnych płaszczyznach) w jakimś dynamicznym 800-1080p w ok 25-30fps... ale przecież nie o to chodzi. Nikt nie będzie się w to bawił. Cytuj
PanKamil 1 108 Opublikowano 17 kwietnia 2023 Opublikowano 17 kwietnia 2023 (edytowane) Z tym cyberpunkiem jest taki problem, że to miasto widmo. Wielka metropolia więc ulice powinny być zatłoczone jak w assassins creed unity a tu dwie osoby na krzyż xd Niestety w wielu grach te miasta to zwykła wydmuszka. Nie ma tu poczucia zycia tylko jebana makieta. Edytowane 17 kwietnia 2023 przez PanKamil Cytuj
balon 5 342 Opublikowano 17 kwietnia 2023 Opublikowano 17 kwietnia 2023 3 godziny temu, PanKamil napisał: Z tym cyberpunkiem jest taki problem, że to miasto widmo. Wielka metropolia więc ulice powinny być zatłoczone jak w assassins creed unity a tu dwie osoby na krzyż xd Niestety w wielu grach te miasta to zwykła wydmuszka. Nie ma tu poczucia zycia tylko jebana makieta. Nie wiem czy grałeś w wersję na curent geny, ale tutaj są naprawdę tłoczne obszary (głównie w centrum). Jest naprawdę spoko po patchu w tym zakresie. Cytuj
PanKamil 1 108 Opublikowano 17 kwietnia 2023 Opublikowano 17 kwietnia 2023 21 minut temu, balon napisał: Nie wiem czy grałeś w wersję na curent geny, ale tutaj są naprawdę tłoczne obszary (głównie w centrum). Jest naprawdę spoko po patchu w tym zakresie. Grałem tylko na premiere. Cytuj
Wredny 9 556 Opublikowano 17 kwietnia 2023 Opublikowano 17 kwietnia 2023 Nie wiem, jak się tutaj screeny zaprezentują, bo PS5 robi po 15MB i musiałem konwertować, ale Days Gone to wciąż jedna z najładniejszych gierek ever 2 2 Cytuj
balon 5 342 Opublikowano 17 kwietnia 2023 Opublikowano 17 kwietnia 2023 15 minut temu, PanKamil napisał: Grałem tylko na premiere. No to się zmieniło „trochę” w wersji z „next gen” patchem. Także pod kàtem gęstości przechodniów. Cytuj
tjery 1 236 Opublikowano 17 kwietnia 2023 Opublikowano 17 kwietnia 2023 W dniu 16.04.2023 o 17:18, PanKamil napisał: Może wydanie ps5 pro ma jednak sens Raczej PS6 pro PS5 pro to będzie (jeśli będzie) wydajnościowo pewnie jakieś RTX 3070, a nawet gdyby polecieli na maxa i podwoili moc GPU to był by to odpowiednik RTX 3080, z tym, że od AMD, a więc z o wiele gorszym ray tracingiem niż karty Nvidii, a nawet 3080 wyciąga tu koło 40 fps w 835p. 8 godzin temu, Emet napisał: Patrząc na testy na różnych GPU to PS5 / XSX uciągnęłyby to z pewną optymalizacją (na różnych płaszczyznach) w jakimś dynamicznym 800-1080p w ok 25-30fps... ale przecież nie o to chodzi. Nikt nie będzie się w to bawił. No gdzie tam RTX 3060 (sporo mocniejsze w RT niż PS5/XSX) ma tu nawet z tym modem obniżającym jakość RT Overdrive koło 35 fps w 720p. Chyba, że poprzez "pewną optymalizację" rozumiesz wycięcie prawie wszystkiego Cytuj
tjery 1 236 Opublikowano 17 kwietnia 2023 Opublikowano 17 kwietnia 2023 5 godzin temu, PanKamil napisał: Z tym cyberpunkiem jest taki problem, że to miasto widmo. Wielka metropolia więc ulice powinny być zatłoczone jak w assassins creed unity a tu dwie osoby na krzyż xd Niestety w wielu grach te miasta to zwykła wydmuszka. Nie ma tu poczucia zycia tylko jebana makieta. Na PC nie ma tego problemu. Ruch jest bardzo duży, przechodniów tyle, że czasem aż za dużo, czuć, że miasto żyje. Wszystko zależy od pory dnia, miejsca itd. To zdjęcie, które tu wkleiłeś akurat jest rano i widać na nim tylko wycinek chodnika (na którym jest 5 osób) + parking przed klubem nocnym (gdzie rano się nic nie dzieje)+ ulice, więc nie wiem gdzie chciałbyś tutaj tych tłumów, chyba, że po ulicy by mieli biegać. Cytuj
tjery 1 236 Opublikowano 17 kwietnia 2023 Opublikowano 17 kwietnia 2023 (edytowane) Będzie hattrick, ale trudno, cajber mną zawładnął. @PanKamil tu jeszcze odnośnie "życia miasta" I takie dwa w gratisie Edytowane 17 kwietnia 2023 przez tjery 1 Cytuj
Emet 1 089 Opublikowano 18 kwietnia 2023 Opublikowano 18 kwietnia 2023 (edytowane) @tjery https://forum.beyond3d.com/threads/digital-foundry-article-technical-discussion-2023.63146/post-2296832 Jeśli da się osiągnąć 30fps przy 860p na 4,6TF GPU z lapka (RTX 2060M) to przy odpowiedniej optymalizacji da się też na 10-12TF. Precyzja pathtracingu + odpowiednie ustawienia odległości rysowania poszczególnych poziomów LOD modeli otoczenia itp. załatwiłoby sprawę. Wymagałoby to jednak sporo zabawy ze strony CDPR więc jestem pewien, że tego nie zrobią. Edytowane 18 kwietnia 2023 przez Emet Cytuj
tjery 1 236 Opublikowano 18 kwietnia 2023 Opublikowano 18 kwietnia 2023 (edytowane) 16 minut temu, Emet napisał: @tjery https://forum.beyond3d.com/threads/digital-foundry-article-technical-discussion-2023.63146/post-2296832 Jeśli da się osiągnąć 30fps przy 860p na 4,6TF GPU z lapka (RTX 2060M) to przy odpowiedniej optymalizacji da się też na 10-12TF. Precyzja pathtracingu + odpowiednie ustawienia odległości rysowania poszczególnych poziomów LOD modeli otoczenia itp. załatwiłoby sprawę. Wymagałoby to jednak sporo zabawy ze strony CDPR więc jestem pewien, że tego nie zrobią. 860p Z DLSS PERFORMANCE czyli 430p. Dodatkowo pomimo, że to 5 TF vs 10-12 TF to ten 2060 nadrabia tym, że jest lepszy w RT niż układy AMD siedzące w konsolach. Przecież oni nawet zwykłego RT nie dawali na konsoli, z 4 opcji dostępnych na PC (GI, odbicia, cienie, cienie od sztucznych źródeł światła) na konsolach w trybie RT są tylko najmniej wymagające cienie od sztucznych źródeł światła, więc gdzie tu w ogóle mowa o RT Overdrive. Edytowane 18 kwietnia 2023 przez tjery Cytuj
Emet 1 089 Opublikowano 18 kwietnia 2023 Opublikowano 18 kwietnia 2023 Racja, jakoś przeoczyłem , ale wciąż mowa o GPU 4,6TF. Oczywiste jest, że te konsole są zbyt słabe na pełnoprawne RT Overdrive, tym bardziej w godnych 2023 roku rozdzielczościach, jednak jako sztuka dla sztuki jeśli komuś nie będzie przeszkadzać jakość obrazu na poziomie 1080-1200p (przyjmując natywne ok 800p z FSR2) przy nie zawsze stabilnych 30fps na TV powiedzmy 40 cali + byłoby to do ogarnięcia. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.