Skocz do zawartości

Wrzuć screena


Gość mate5

Rekomendowane odpowiedzi

13 minut temu, KrYcHu_89 napisał(a):

image.thumb.jpeg.130fd3900b8200585540e7e381bc5888.jpeg

 

Sprawdzam właśnie tego Mutanta, sterowanie rzeczywiście jakieś takie inne :).

 

@GearsUp a to DLC warto dokupić? 

 

Ta bo to nie jest typowe dlc a przedłużenie głównej fabuły, nie wiem czemu pocięli i wepchnęli to jako dlc

 

Grałem na najtrudniejszym bo ja lubię kombinować w trakcie walk i tylko jeden moment ta gra miała naprawdę trudny. 

Edytowane przez GearsUp
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
W dniu 4.06.2024 o 20:18, KrYcHu_89 napisał(a):

Jest niestety ta obsrana moda na remake'i tytułów z PS2, Collosus to jeszcze rozumiem, ale sequele typu SH2 czy MGS3, pozostawiając pierwsze części z PSX to gówniana akcja jednak :/. 

 

Te remake'i są nieprzypadkowe - Silent Hill 2 jest jako jedyny standalone, historia jest zamkniętą całością, a od MGSa 3 zaczyna się chronologicznie historia Snake'a. 

 

edit: no dobra, SH4 też no ale bądźmy poważni, to nawet nie miał być silent hill

Odnośnik do komentarza
6 godzin temu, GearsUp napisał(a):

 

Dokładnie tak jak napisał Krychu, nie wiem na czym ta odmienność ma polegać. W każdej z tych gier jest eksploracja poza walką. Jagged Alliance 2 kończyłem dawno temu ale nawet już tam były bardzo fajne przygodówkowe smaczki poza bitką. Mutant niczego nowego nie robi, nie kryje się z tym, że jest głównie taktykiem i to wychodzi mu najlepiej.

 

No nie bardzo, bo to, że coś ma turowy system walki nie oznacza od razu, że to podobna gra. Zupełnie czym innym są gry ala Xcom, a zupełnie czym innym RPGi z turowym systemem walki. A Mutant różni się od tych gier tym, że ani nie jest grą opartą na systemie znanym z Xcoma, a więc baza wypadowa/mapa to zarządzania i turowa walka, która jest esencją gry, ani nie jest grą RPG. W praktyce to taki izometryczny "walking sim", gdzie sobie chodzisz po tunelowych lokacjach z miejsca do miejsca i zbierasz po drodze loot (a zbieranie polega na zejściu parę metrów z głównej ścieżki) z turowymi walkami, do tego bardzo uproszczonymi. Co oczywiście nie jest minusem, bo to bardzo fajna gra, tyle, że na swój sposób inna od pozostałych gier z turową walką.

Edytowane przez tjery
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Jeżeli zaczniemy się bawić w nitpicking to wyjdzie na to, że każda turówka charakteryzuje się czymś innym. Mutant posiada bazę wypadową, którą jest Ark, jak odkryjemy więcej mapy to wręcz jesteśmy zmuszani żeby co chwilę do niej wracać bo co chwilę znajdujemy nowe upgrady sprzętu/artefakty, które możemy zaimplementować jedynie w tym miejscu + dokupywanie apteczek i inne przydatne rzeczy. Nie ma tak, że przechodzimy sobie z lokacji do lokacji bo byśmy za długo tak nie pociągnęli przez to, że nasza postać byłaby totalnie gimped. 

 

24 minuty temu, tjery napisał(a):

A Mutant różni się od tych gier tym, że ani nie jest grą opartą na systemie znanym z Xcoma, a więc baza wypadowa/mapa to zarządzania i turowa walka, która jest esencją gry, ani nie jest grą RPG.

 

No i ja bym na twoim miejscu tez nie próbował klasyfikować turówek bo to jest strasznie wymieszane w różnych grach. W np pierwszych Pillarsach mamy teoretycznie bazę wypadową, za którą można uznać twierdzę Caed Nua, którą odbijamy na pewnym etapie gry a mimo wszystko nadal ta gra jest klasycznym RPGiem a nie Xcomo podobnym tworem. Tak wiem, pierwsze Pillarsy nie są turówką tylko mają aktywną pauzę ale to był przykład na to, że normalne RPGi też mogą mieć coś takiego jak baza wypadowa.

Edytowane przez GearsUp
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Mi w tych grach bazy wypadowe strasznie niszczą pacing tych gier. W mutancie jakoś tego nie odczułem, ale w tym miasma chronicles to bylo juz przegięte. 

 

Xcom pierwszy był fajny, ale oglądanie *do porzygu* tej samej animacji lotu i pieprzenia na starcie pod koniec gry strasznie mnie wymęczył. Mutant najlepiej to zbalansował przez co powtórze - nie męczył buły tym samym. 

 

 

 

A to nie są krótkie gry.

Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, GearsUp napisał(a):

Jeżeli zaczniemy się bawić w nitpicking to wyjdzie na to, że każda turówka charakteryzuje się czymś innym. Mutant posiada bazę wypadową, którą jest Ark, jak odkryjemy więcej mapy to wręcz jesteśmy zmuszani żeby co chwilę do niej wracać bo co chwilę znajdujemy nowe upgrady sprzętu/artefakty, które możemy zaimplementować jedynie w tym miejscu + dokupywanie apteczek i inne przydatne rzeczy. Nie ma tak, że przechodzimy sobie z lokacji do lokacji bo byśmy za długo tak nie pociągnęli przez to, że nasza postać byłaby totalnie gimped. 

 

 

No i ja bym na twoim miejscu tez nie próbował klasyfikować turówek bo to jest strasznie wymieszane w różnych grach. W np pierwszych Pillarsach mamy teoretycznie bazę wypadową, za którą można uznać twierdzę Caed Nua, którą odbijamy na pewnym etapie gry a mimo wszystko nadal ta gra jest klasycznym RPGiem a nie Xcomo podobnym tworem. Tak wiem, pierwsze Pillarsy nie są turówką tylko mają aktywną pauzę ale to był przykład na to, że normalne RPGi też mogą mieć coś takiego jak baza wypadowa.

 

Nie chodziło mi o sam fakt istnienia takiej czy innej bazy wypadowej tylko o strukturę gry, czyli klikasz sobie po ekranie na "bazie", zarządzasz, apgrejdujesz itd. i wysyłasz oddział, pojawiasz się na mapce do walki i walczysz, wracasz to ekranu bazy, znowu wysyłasz itd., czyli tak jak w Xkomie. Mimo, że Mutant ma Ark to gameplayowo jest to zupełnie coś innego niż Xcom.

Odnośnik do komentarza
28 minut temu, Dr.Czekolada napisał(a):

Nowe Gearsy i Doomy to chłopaki w Wrednego się bawią:leo:

Niestety u mnie cyfra i dawno ograna trylogia już trzy razy. :(

 

3 godziny temu, GearsUp napisał(a):

 

Hard czy Insane? Te gry są za łatwe na normalu :fsg:

Normal - chce sobie tylko przypomnieć fabule i pobawić się, a nie irytować.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...