Skocz do zawartości

Wrzuć screena


Gość mate5

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Po zawodzie jakim był Legendarny poziom truności. Czas na kolejne przejście, z nadzieją że uda mi się przeprosić z tą częścią. 

J1YYZjR6j5umxvul3s=

Opublikowano

No dokładnie, gameplay jest cudowny, level design też stoi na wysokim poziomie, ale fabuła, postaci to straszna spyerdolina. Całe szczęście że wyj.ebali Briana Reeda, bo jest szansa że szóstka będzie lepsza 

  • WTF 1
Opublikowano

Graficznie jest ładnie, ale ktoś upadł na głowe przy projektowaniu tej gry ogólnie.

Opublikowano
1 minutę temu, XM. napisał:

Rozwiniesz? 

Wyobraź sobie sytuacje, że mają do zrobienia główny quest bo już chcesz mieć te grę za sobą (całkiem dobra jak na Asasyna ale po ~20h zaczyna męczyć) gra sugeruje ci, że quest dobrze by było zagrać na 30 levelu, sugerowane levele oznaczają, że mocniejsi przeciwny mają około +3/4 do levelu więc są kurna potężni dość bo mają cię na strzała lub dwa w tym takie kombo, że rozbijają ci tarcze a dookoła słabsi łucznicy walą do ciebie z strzał a uniki wyglądają tak, że robisz dwa dashe za trzecim naciśnięciem przycisku robisz jakiegoś upośledzonego rolla z którego twoja postać zbiera się chwilkę więc teoretycznie nie masz za dużych szans bo dmg twojej broni nie zadaje sensownych obrażeń a ty giniesz po paru sekundach. No i próbowałem orać quest, który miał sugerowany level 31 na 29 i przeciwny 32-33 byli zbyt potężni no ale jakoś udało się dobić te 400xp aby wbić na 30lvl. I co tym razem? No zrobiłem z kolesi miazgę, no ku,rwa co za debil to projektował? Walka daje dość mało XP najwięcej dostajesz z robienia side questów, które nie są aż tak złe jak w poprzednich grach z tej serii, każdy ma jakiś background fabularny (wzorowane na Wiedzminie) ale co z tego jak każdy to praktycznie te sam schemat - pojedz do obozu uratuj kogoś albo śledztwo na poziomie łażenia za czerwonym śladem w W3. Aha jeszcze o ile spoko, że walka niby może być wymagająca (ale jest tylko wkur,wiająca bo jest dramatycznie słaba) to chociaż przejście lokacji na stealth miałoby jakiś sens co nie? No ale niestety uznali, że nie i ch,uj masz za słabe ukryte ostrze i przeciwników na wyższych levelach nie zabijesz po cichu tylko odbierzesz im na przykład połowe życia. 

 

No i to farmienie zasobów żeby wytworzyć rzeczy, zabij 20 lwów, 150 krokodylów, napadnij człowieka bo przewozi drewno. 

 

@suteq

miał racje. 

Opublikowano

*Jak w większości gier, które teraz wychodzą.

 

Chcesz dynamicznej rozgrywki pozbawionej grindu i powtarzalnych czynności wykonywanych przez 50 godzin? Zacznij kupować shmupy i gry arcade.

Opublikowano
19 minut temu, Rozi napisał:

Grindowanie zupełnie jak w Nier Automata.

No poza tym że w nierze w żadnym momencie gry nie ma potrzeby grindu :)

Opublikowano
13 minut temu, kermit napisał:

assasin praktycznie jak wiesiek tylko tam lepsze slowianskie lore ale to zalezy co kto lubi

 

brawo ubi

 

Walka, poruszanie sie i kon lepszy w Assassinie wiec w Wiesku zostaja tylko polskie koorwy i troche cyca, a wiec atrakcje dla typowego polaka cebulaka.

 

Ubi <3 

Opublikowano
41 minut temu, Rozi napisał:

Grindowanie zupełnie jak w Nier Automata.

Tobie chyba bozia odjęła umiejętności jak musiałeś coś grindować w Nierze. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...