Skocz do zawartości

Wrzuć screena


Gość mate5

Rekomendowane odpowiedzi

The Suffering

 

W końcu, po wielu próbach udało się odpalić na win10. Jedna z gier dzieciństwa której jednak nigdy nie przeszedłem (nie wiem czy doszedłem nawet do połowy), ale gra się tak samo zaje.biście jak zapamiętałem. Sztywniutki movement Torque'a, satysfakcjonująca walka, strzelanie i ten ciężki klimat, to creepy udźwiękowienie :banderas:Czegoś takiego potrzebowałem, jak dla mnie ta gra zasługuje na większe uznanie i pamięć.

 

QbXtgjt.jpg

 

FYBNUVK.jpg

 

  • Plusik 3
  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza

XmjqrnF.jpg

 

y308GxN.jpg

 

a2pegll.jpg

W dniu 11.04.2018 o 15:10, SlimShady napisał:

Jakbys zadal sobie choć trochę trudu i przeklikal przez podstrony(chyba 5) to bys wiedział, ze jest tam tez mowa o serii Silent Hill, a dobrze wiesz ze z SH-1-4 można bez trudu zrobić dluzsza liste takich pseudo zagadek. 

To ta demoniczna sila chyba brala udzial w kąciku poezji skoro wymaga od gracza, żeby interpretował Szekspira.

Dobrze, nadrobiłem. Co to zmieniło dla meritum sprawy? Nadal posługujesz się tendencyjnym zbiorem najgorszych możliwych przykładów, jako argumentem przeciwko całości. Wiem, prościej na skróty, ale argumentacją typu "Ośmiesz 2 przykłady z podanych 8, wygrasz całość" przekonasz wyłącznie siebie. Obczaj sobie zresztą poniższy link:

http://silenthill.wikia.com/wiki/Category:Silent_Hill_2_Puzzles 

 

Cytat

Czy to taki dizajnerski wzor(SH2) jeśli duza czesc zagadek jest z dupy... ?

Dlaczego równasz je wszystkie w dół, skoro większość z była i logiczna i pasowała do charakteru Cichego Wzgórza? Nawet TA kaseta vhs, czy napisy na ścianach była niczym innym jak emanacją, znającej na wylot wnętrze protaginisty mocy miasta (polecam szczególnie kliknąć na opisy zagadek Lady Of The Door i Free the Innocent Man).

Cytat

Nie czytam w twoich myślach, musisz być bardziej precyzyjny. Wszystko rozchodzi się o to, ze pisales cos o labiryncie, wrzuciles screen z klatka schodowa i z duza iloscia drzwi.

 

Nie miałem na myśli labiryntu, ale ogólny zarys części twoich odpowiedzi na podawane argumenty:

Jeśli pytasz mnie dlaczego nie uwzględniam chodzenia, zagadywania npc i czytania notatek, kiedy jedynie odwracam twoje pytanie, "co w grze X jest do roboty poza zabijaniem, lub omijaniem wrogów", to nie twój brak umiejętności czytania w myślach jest tutaj przeszkodą.

Jeśli podczas dyskusji o konkretnym designie, dotyczącym nie tylko jednej marki, zarzucasz mi odwracanie kota ogonem, wyłącznie z powodu podania jego dobrych stron na przykładzie innej, ostatnio odświeżonej marki, działa to tak samo. 


Tak na marginesie; labirynty w grach video nie wiążą się zazwyczaj z nieliniowością. Masz punkt A i B, po drodze mnóstwo dead endów, które z biegiem progresu nieco rozgrzebiesz, nim wrócisz do punktu wyjścia. Pokonywanie lokacji w RE/SH tym różni się w praktyce od Metroidvań, że powrót do wcześniej odwiedzanych miejsc, w celu pchnięcia akcji dalej nie wiąże się ze zdobytymi umiejętnościami, a kluczem, lub kartą magnetyczną, otwierającymi dotychczas zamknięte drzwi. 
 

Cytat

 

No ja doskonale wiem jakim gatunkiem gier zajmuje się Remedy, ale nawet w obrebie tego samego gatunku kazde ich IP jest inne. Po prostu probowales AW zrownac do konstrukcji... generycznej strzelanki czyli od kill rooma do kill rooma... gdy  masz tam momenty spokojne, masz fajne, kameralne sceny akcji(caly czas kontrola nad postacia), ucieczek w grze tez nie brakuje,(tych oskryptowanych i wynikających z grania na odpowiednim poziomie trudności).

Ja to czuje, bo widze roznice miedzy OG AW a jego spin offem. Niby tu i tu się strzela i swieci latarką, ale roznica jest wielka.

 

Jak w TloU zabierzesz crafting/skradanie to tez wyjdzie z tego DS3, a pomiędzy zostanie, tylko zbieranie zasobow(symulator chodzenia),  rozmowy miedzy postaciami(symulator chodzenia), zbieranie notatek(symulator chodzenia) oraz oglądanie cutscenek(symulator oglądania filmow).

 

Por. do DS3 to oczywiście hiperbola, nie zmienia to faktu, że gatunkowo to nadal shooter tpp. Najbardziej ironiczne w tym porównaniu jest to, że w przypadku AW nie trzeba ujmować żadnej mechaniki, by poza sekwencjami akcji za rdzeń rozgrywki robił symulator chodzenia. 

 

TLoU, przez małe zróżnicowanie zadań eksploracyjnych, nie jest dla mnie żadnym wyznacznikiem angażującej eksploracji, jak np. wspomniana kolekcja RE HD.

Mimo to nadal znajdziesz w nim tuziny prostych zagadek ekploracyjnych, na jakie najprędzej natknęlibyśmy się, w czasie przemierzania opustoszałych, zabarykadowanych dzielnic miast. Notatki nie służą wyłącznie do odkrywania lore, ale również kody do sejfów, a za pomocą wykonanych ostrzy, możesz zarówno stworzysz broń, jak i wytrych do odblokowania zamkniętych pomieszczeń z fantami.

To był krok w bardzo dobrą stronę od którego lekcję wziął choćby TEW1&2. 

Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, c0ŕ napisał:

The Suffering

 

 

Ehh... pamiętam to. Pojechałem autobusem na stadion 10lecia kupić jakąś gierkę. Moją uwagę przykuły flaki i krew na pięknym foliowym pirackim opakowaniu. W domu okazało się, że plytka z grą to Driver. Tak mnie w ch.uja zrobili. 25 zl poszło i kasa na bilet, 100km musiałem jechać, a gówniarz byłem, ale mama mnie puściła bo byłem rozgarnięty. Chociaż żeby zajrzeć do środka opakowania nie pomyślałem, a napis Driver na płycie mógł spowodować że coś jest nie halo. Cóż, w Drivera też się pograło.

  • Smutny 1
Odnośnik do komentarza
W dniu 17.04.2018 o 19:37, c0ŕ napisał:

The Suffering

 

W końcu, po wielu próbach udało się odpalić na win10. Jedna z gier dzieciństwa której jednak nigdy nie przeszedłem (nie wiem czy doszedłem nawet do połowy), ale gra się tak samo zaje.biście jak zapamiętałem. Sztywniutki movement Torque'a, satysfakcjonująca walka, strzelanie i ten ciężki klimat, to creepy udźwiękowienie :banderas:Czegoś takiego potrzebowałem, jak dla mnie ta gra zasługuje na większe uznanie i pamięć.

 

QbXtgjt.jpg

 

FYBNUVK.jpg

 

Jednaz gierek życia, te wybory :obama:

pamiętam, że nawet opis jakiś skleciłem do poradnika pe jak byłem stuleją. Ze 150zl wpadło.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...