milan 7 022 Opublikowano 19 lutego 2019 Opublikowano 19 lutego 2019 Dwójka tak samo dobra jak jedynka, poziomy na statku to majstersztyk. Trójka mimo wszystko też dawała radę, ale te poziomy ufo to makabra. Najlepsze ze jak mysle o odsiwezaniu tr to własnie o starych z psxa, a nie o odswiezeniu tej wersji anniversary. Cytuj
Mejm 15 306 Opublikowano 19 lutego 2019 Opublikowano 19 lutego 2019 No statek gites ale wenecja :| Trojka, nawet mnie nie mow. Wiezienie, miasto... Nawet jungla. I to prowadzenie narracji. W intrze "zbierz 5 artefaktow" a potem po kazdym zebraniu cyk i juz nowa mapa w zupelnie innym rejonie. Obrzydliwa gra. Cytuj
mate6 108 Opublikowano 19 lutego 2019 Opublikowano 19 lutego 2019 Godzinę temu, Mejm napisał: Tez bym chcial wrocic w koncu do swojego przejscia na NORMALU z pelna nota i wszystkimi ukrytymi misjami. Skonczylem po bossie ptatku (to byl ptak? gryf?) lata temu, kiedy na yt "tutoriale" byly w 320x200. Moze jak teraz siade to rozpykam, ale wtedy ta gra jawila sie na mega skilowa (np. odbijanie mieczem tej lancy wypuszczanej przez czarne koty). Do tego odnalezenie wszystkich sekretnych misji bez poradnika graniczylo z cudem. I jakim ze przebojem bylo wybijanie pacjenta mieczem i podtrzymywanie go przy zyciu w powietrzu pistoletami. Ta gra dla mnie to jeden z kamieni milowych w branzy gierek. Aaaiii mate nakrecil. Graj, graj. Teraz, mając doświadczenie z nowszymi grami akcji, to DMC1 na normalu jest całkiem prosty. Warto pamiętać, że każda z broni palnych jest lepsza na innych przeciwników / bossów oraz że ten tryb devil trigger (czy jak to się tu nazywa) niszczy wszystko praktycznie. Mam tylko nadzieję, że to nie będzie tak, że walka z ostatnim bossem będzie się odbywać po długim levelu. 1 Cytuj
ping 9 042 Opublikowano 19 lutego 2019 Opublikowano 19 lutego 2019 Godzinę temu, milan napisał: Dwójka tak samo dobra jak jedynka, poziomy na statku to majstersztyk. Trójka mimo wszystko też dawała radę, ale te poziomy ufo to makabra. Najlepsze ze jak mysle o odsiwezaniu tr to własnie o starych z psxa, a nie o odswiezeniu tej wersji anniversary. Ja to bym chciał remasterek 1-5 z zachowana geometria poziomów. Niech tylko rozdziałkę podbiją, odświeżą tekstury i dodadzą trofea dla zboków. Anniversary było straszną kupą. Cytuj
milan 7 022 Opublikowano 19 lutego 2019 Opublikowano 19 lutego 2019 No nie wiem, pamiętam że tr4 mnie jakoś odrzucił ciemnościami, 5ka to jakiś kompletny misz-masz i pamietam tlyko poyebane latanie młodą lara po zeschizowanej wyspie, chyba totalna porażka. A geometria chyba przestarzała by wystepowac obok wspanialej nowej grafiki, ale nadal doskonała. Pamiętam ze 2 dni latałem po skałach wokół koloseum skaczac w przepascie by znaleźć moze jakąś półkę. Moze niech zostanie jak jest. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 19 lutego 2019 Opublikowano 19 lutego 2019 6 minut temu, ping napisał: Anniversary było straszną kupą. Co ty dajesz, świetny remake to był. Cytuj
ping 9 042 Opublikowano 19 lutego 2019 Opublikowano 19 lutego 2019 11 minut temu, _Be_ napisał: Co ty dajesz, świetny remake to był. Chyba za bardzo oczekiwałem tego, że poziomy będą 1 do 1 jak w starej wersji. Spyro i Crash to jest przykład idealnych dla mnie remasterków. Cytuj
Rayos 3 170 Opublikowano 19 lutego 2019 Opublikowano 19 lutego 2019 ale blubi przytoczył REMAKE a nie remaster also, również jestem zdania, że anniversary bardzo fajna gra Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 19 lutego 2019 Opublikowano 19 lutego 2019 wspaniały luty przy konsoli 5 Cytuj
chmurqab 3 192 Opublikowano 22 lutego 2019 Opublikowano 22 lutego 2019 Jedna z ciekawszych gierek okresu GCN, pamiętam, że grałem na piracie, ale z jakiegoś powodu nie skończyłem. Tak ze trzy lata temu kupiłem swoją sztukę do kolekcji i w końcu się zebrałem: Chibi-robo. Ale będzie sprzątanie domu i rozwiązywanie problemów rodzinnych 2 1 Cytuj
Mejm 15 306 Opublikowano 22 lutego 2019 Opublikowano 22 lutego 2019 A na co ten szprej kolo tv? Cytuj
chmurqab 3 192 Opublikowano 22 lutego 2019 Opublikowano 22 lutego 2019 Żel, żebym mógł sobie fapić do mojej retro kolekcji Jakiś stary specyfik do czyszczenia monitorów. 2 1 Cytuj
Daro^^ 653 Opublikowano 2 marca 2019 Opublikowano 2 marca 2019 Moja pierwsza styczność z tą serią 1 1 1 Cytuj
devilbot 3 682 Opublikowano 2 marca 2019 Opublikowano 2 marca 2019 Rozciągnąłeś takiego klasyka do 16:9. Obrzydliwe. Cytuj
czapa 671 Opublikowano 2 marca 2019 Opublikowano 2 marca 2019 (edytowane) To proszę klasyk na prawilnym sprzęcie w prawilnych proporcjach Edytowane 2 marca 2019 przez czapa 1 Cytuj
Daro^^ 653 Opublikowano 2 marca 2019 Opublikowano 2 marca 2019 Nie ma żadnej różnicy względem 3:4 a 16:9 sprawdziłem 2 1 Cytuj
Daro^^ 653 Opublikowano 2 marca 2019 Opublikowano 2 marca 2019 No faktycznie ogromna różnica nie wiem jak mogłem grac w 16:9 XD 16:9 4:3 2 1 1 Cytuj
devilbot 3 682 Opublikowano 2 marca 2019 Opublikowano 2 marca 2019 (edytowane) @Daro^^ Idealnie widać w twoim poście o co się rozchodzi. 16:9 ma zniekształcone drzewa, HUD i wszystko inne porozciągane. Widać jak na dłoni. Edytowane 2 marca 2019 przez devilbot Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 2 marca 2019 Opublikowano 2 marca 2019 Też kiedyś tak robiłem nieświadomy tego, co czynię. Każdy popełnia błędy. Cytuj
mate6 108 Opublikowano 2 marca 2019 Opublikowano 2 marca 2019 (edytowane) @Daro^^ Wizualia swoją drogą, ale przy wymuszonym 16:9 masz jeszcze zjawisko, gdzie choć przejście ekranu pionowo i poziomo będzie zajmowało tyle samo czasu, to Link będzie "szybszy" horyzontalnie przez rozciągnięty ekran. Ja robię sobie sidequesty w Chrono Triggerze: Ten screen tylko w części to oddaje, ale ta gra jest piękna. Uwielbiam trójkę powyższych postaci, nawet Chrono który się nie odzywa ma wykształconą osobowość. Frog i Robo to w ogóle klasa sama w sobie. Szkoda, że Robo nie wyszło z du.peczką. Edytowane 2 marca 2019 przez mate6 2 1 Cytuj
Gość ragus Opublikowano 2 marca 2019 Opublikowano 2 marca 2019 (edytowane) W dniu 26.02.2019 o 22:02, ragus napisał: o matulu jakie dobre xddd powiem tak, i uwaga będzie to prawda objawiona, tzw. jedyna prawda jeżeli doświadczenie posiadaczy konsol playstation co do platformówek opiera się właśnie na takich grach, to nie dziwię się, że debile potem piszą, że nie interesuje ich mario bo jest zbyt dziecinne spyro, mimo że ładny, jest skomplikowany mniej więcej tak jak Hugo i Magiczne Lustro, który był dodawany do gazety Play w 2002 roku. wniosek jest prosty, entuzjaści konsol sony nie mają pojęcia o platformówkach 3d, dziękuje bardzo. mario 64 wciąga tego syfa lewą dziurką w nosie niech ktoś mi odda 7h stracone na tego crapa także sonowcy, grajcie sobie w te spajra, strzelajcie sobie do przeciwników w raczetach ale błagam, nie wypowiadajcie się co do gatunku platformówek dzięki wielkie Edytowane 2 marca 2019 przez ragus Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.