GearsUp 411 Opublikowano 6 czerwca 2024 Opublikowano 6 czerwca 2024 (edytowane) 13 minut temu, KrYcHu_89 napisał(a): Sprawdzam właśnie tego Mutanta, sterowanie rzeczywiście jakieś takie inne . @GearsUp a to DLC warto dokupić? Ta bo to nie jest typowe dlc a przedłużenie głównej fabuły, nie wiem czemu pocięli i wepchnęli to jako dlc Grałem na najtrudniejszym bo ja lubię kombinować w trakcie walk i tylko jeden moment ta gra miała naprawdę trudny. Edytowane 6 czerwca 2024 przez GearsUp 1 Cytuj
magpie 41 Opublikowano 6 czerwca 2024 Opublikowano 6 czerwca 2024 11 hours ago, Pupcio said: Turówek jest sporo ale takiego fajnego połączenia turówki z eksploracją poza bitką to już ze świecą szukać Polecam Wartales. 3 Cytuj
KrYcHu_89 2 514 Opublikowano 6 czerwca 2024 Opublikowano 6 czerwca 2024 2 minuty temu, magpie napisał(a): Polecam Wartales. obecnie -30% na Steam Cytuj
Paolo de Vesir 9 461 Opublikowano 6 czerwca 2024 Opublikowano 6 czerwca 2024 W dniu 4.06.2024 o 20:18, KrYcHu_89 napisał(a): Jest niestety ta obsrana moda na remake'i tytułów z PS2, Collosus to jeszcze rozumiem, ale sequele typu SH2 czy MGS3, pozostawiając pierwsze części z PSX to gówniana akcja jednak :/. Te remake'i są nieprzypadkowe - Silent Hill 2 jest jako jedyny standalone, historia jest zamkniętą całością, a od MGSa 3 zaczyna się chronologicznie historia Snake'a. edit: no dobra, SH4 też no ale bądźmy poważni, to nawet nie miał być silent hill Cytuj
oFi 2 548 Opublikowano 6 czerwca 2024 Opublikowano 6 czerwca 2024 12 godzin temu, GearsUp napisał(a): W dzisiejszych czasach bardzo by się przydał remake Gorky 17 Rosyjska baza w polszy, pamiętam że sztosik turówka była Kupiłem, bo polecacie a ciekawość mnie zżera 2 1 Cytuj
XM. 11 269 Opublikowano 6 czerwca 2024 Opublikowano 6 czerwca 2024 Gorky17 wyjebane, ale trudne fchuj Cytuj
tjery 1 336 Opublikowano 6 czerwca 2024 Opublikowano 6 czerwca 2024 (edytowane) 6 godzin temu, GearsUp napisał(a): Dokładnie tak jak napisał Krychu, nie wiem na czym ta odmienność ma polegać. W każdej z tych gier jest eksploracja poza walką. Jagged Alliance 2 kończyłem dawno temu ale nawet już tam były bardzo fajne przygodówkowe smaczki poza bitką. Mutant niczego nowego nie robi, nie kryje się z tym, że jest głównie taktykiem i to wychodzi mu najlepiej. No nie bardzo, bo to, że coś ma turowy system walki nie oznacza od razu, że to podobna gra. Zupełnie czym innym są gry ala Xcom, a zupełnie czym innym RPGi z turowym systemem walki. A Mutant różni się od tych gier tym, że ani nie jest grą opartą na systemie znanym z Xcoma, a więc baza wypadowa/mapa to zarządzania i turowa walka, która jest esencją gry, ani nie jest grą RPG. W praktyce to taki izometryczny "walking sim", gdzie sobie chodzisz po tunelowych lokacjach z miejsca do miejsca i zbierasz po drodze loot (a zbieranie polega na zejściu parę metrów z głównej ścieżki) z turowymi walkami, do tego bardzo uproszczonymi. Co oczywiście nie jest minusem, bo to bardzo fajna gra, tyle, że na swój sposób inna od pozostałych gier z turową walką. Edytowane 6 czerwca 2024 przez tjery 1 Cytuj
GearsUp 411 Opublikowano 6 czerwca 2024 Opublikowano 6 czerwca 2024 (edytowane) Jeżeli zaczniemy się bawić w nitpicking to wyjdzie na to, że każda turówka charakteryzuje się czymś innym. Mutant posiada bazę wypadową, którą jest Ark, jak odkryjemy więcej mapy to wręcz jesteśmy zmuszani żeby co chwilę do niej wracać bo co chwilę znajdujemy nowe upgrady sprzętu/artefakty, które możemy zaimplementować jedynie w tym miejscu + dokupywanie apteczek i inne przydatne rzeczy. Nie ma tak, że przechodzimy sobie z lokacji do lokacji bo byśmy za długo tak nie pociągnęli przez to, że nasza postać byłaby totalnie gimped. 24 minuty temu, tjery napisał(a): A Mutant różni się od tych gier tym, że ani nie jest grą opartą na systemie znanym z Xcoma, a więc baza wypadowa/mapa to zarządzania i turowa walka, która jest esencją gry, ani nie jest grą RPG. No i ja bym na twoim miejscu tez nie próbował klasyfikować turówek bo to jest strasznie wymieszane w różnych grach. W np pierwszych Pillarsach mamy teoretycznie bazę wypadową, za którą można uznać twierdzę Caed Nua, którą odbijamy na pewnym etapie gry a mimo wszystko nadal ta gra jest klasycznym RPGiem a nie Xcomo podobnym tworem. Tak wiem, pierwsze Pillarsy nie są turówką tylko mają aktywną pauzę ale to był przykład na to, że normalne RPGi też mogą mieć coś takiego jak baza wypadowa. Edytowane 6 czerwca 2024 przez GearsUp 1 Cytuj
oFi 2 548 Opublikowano 6 czerwca 2024 Opublikowano 6 czerwca 2024 Mi w tych grach bazy wypadowe strasznie niszczą pacing tych gier. W mutancie jakoś tego nie odczułem, ale w tym miasma chronicles to bylo juz przegięte. Xcom pierwszy był fajny, ale oglądanie *do porzygu* tej samej animacji lotu i pieprzenia na starcie pod koniec gry strasznie mnie wymęczył. Mutant najlepiej to zbalansował przez co powtórze - nie męczył buły tym samym. A to nie są krótkie gry. Cytuj
tjery 1 336 Opublikowano 6 czerwca 2024 Opublikowano 6 czerwca 2024 1 godzinę temu, GearsUp napisał(a): Jeżeli zaczniemy się bawić w nitpicking to wyjdzie na to, że każda turówka charakteryzuje się czymś innym. Mutant posiada bazę wypadową, którą jest Ark, jak odkryjemy więcej mapy to wręcz jesteśmy zmuszani żeby co chwilę do niej wracać bo co chwilę znajdujemy nowe upgrady sprzętu/artefakty, które możemy zaimplementować jedynie w tym miejscu + dokupywanie apteczek i inne przydatne rzeczy. Nie ma tak, że przechodzimy sobie z lokacji do lokacji bo byśmy za długo tak nie pociągnęli przez to, że nasza postać byłaby totalnie gimped. No i ja bym na twoim miejscu tez nie próbował klasyfikować turówek bo to jest strasznie wymieszane w różnych grach. W np pierwszych Pillarsach mamy teoretycznie bazę wypadową, za którą można uznać twierdzę Caed Nua, którą odbijamy na pewnym etapie gry a mimo wszystko nadal ta gra jest klasycznym RPGiem a nie Xcomo podobnym tworem. Tak wiem, pierwsze Pillarsy nie są turówką tylko mają aktywną pauzę ale to był przykład na to, że normalne RPGi też mogą mieć coś takiego jak baza wypadowa. Nie chodziło mi o sam fakt istnienia takiej czy innej bazy wypadowej tylko o strukturę gry, czyli klikasz sobie po ekranie na "bazie", zarządzasz, apgrejdujesz itd. i wysyłasz oddział, pojawiasz się na mapce do walki i walczysz, wracasz to ekranu bazy, znowu wysyłasz itd., czyli tak jak w Xkomie. Mimo, że Mutant ma Ark to gameplayowo jest to zupełnie coś innego niż Xcom. Cytuj
KrYcHu_89 2 514 Opublikowano 7 czerwca 2024 Opublikowano 7 czerwca 2024 (edytowane) Banishers: Ghosts of New Eden (PC) Edytowane 7 czerwca 2024 przez KrYcHu_89 1 Cytuj
Pupcio 19 075 Opublikowano 9 czerwca 2024 Opublikowano 9 czerwca 2024 Resident Evil Dead Aim i Leon po roku w rosji 4 Cytuj
PiotrekP 2 061 Opublikowano 9 czerwca 2024 Opublikowano 9 czerwca 2024 Uncharted 4 (Wersja PS4 na PS5) 1 Cytuj
GearsUp 411 Opublikowano 10 czerwca 2024 Opublikowano 10 czerwca 2024 13 minut temu, XM. napisał(a): Gearsy Hard czy Insane? Te gry są za łatwe na normalu Cytuj
Pupcio 19 075 Opublikowano 10 czerwca 2024 Opublikowano 10 czerwca 2024 Cholerny Phil Spencer 2 Cytuj
Dr.Czekolada 4 496 Opublikowano 10 czerwca 2024 Opublikowano 10 czerwca 2024 Nowe Gearsy i Doomy to chłopaki w Wrednego się bawią Cytuj
ASX 14 825 Opublikowano 10 czerwca 2024 Opublikowano 10 czerwca 2024 Wredny zacząłby ogrywanie Dooma od pierwowzoru z 1993 r. 1 Cytuj
Pupcio 19 075 Opublikowano 10 czerwca 2024 Opublikowano 10 czerwca 2024 No i ja gram w cyfre A nie pudełko więc się nie liczy Cytuj
XM. 11 269 Opublikowano 10 czerwca 2024 Opublikowano 10 czerwca 2024 28 minut temu, Dr.Czekolada napisał(a): Nowe Gearsy i Doomy to chłopaki w Wrednego się bawią Niestety u mnie cyfra i dawno ograna trylogia już trzy razy. 3 godziny temu, GearsUp napisał(a): Hard czy Insane? Te gry są za łatwe na normalu Normal - chce sobie tylko przypomnieć fabule i pobawić się, a nie irytować. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.