chmurqab 3 192 Opublikowano 11 lutego 2015 Opublikowano 11 lutego 2015 Metroid Prime. Ostatni raz grałem z 12 lat temu na GameCube i wtedy niestety nie przeszedłem, nawet nie bardzo pamiętam dlaczego. Klasyczny przypadek tego, że zapamiętałem grę lepiej niż w rzeczywistości wyglądała, ale i tak bawię się świetnie. 6 Cytuj
Gość mate5 Opublikowano 17 lutego 2015 Opublikowano 17 lutego 2015 Najlepsza gra wszechczasów Takie tam niedopatrzenie, które zauważyłem już rok czy dwa temu, kelnerom w clean hit może się skończyć amunicja i wtedy można na luzie chodzić po restauracji, a oni tylko celują w naszą stronę. Nawet nie zakodowano możliwości zabicia ich melee. Cytuj
ping 9 042 Opublikowano 19 lutego 2015 Opublikowano 19 lutego 2015 Zerknąłem dziś na Nintendowe półeczki. Okazało się, że kilka lat temu kupiłem grę, w którą nawet nie zagrałem (no, odpaliłem, bo save na moim Wii ma skończony jeden poziom). Noc się przedłuży... Widać kineskopową 'siateczkę' 3 Cytuj
wiki1993 539 Opublikowano 20 lutego 2015 Opublikowano 20 lutego 2015 Mate, znasz jeszcze jakieś ciekawostki odnośnie Hotline Miami? Ostatnio znowu ogrywam, hajpuję się przed dwójką i łapczywie chłonę wszystko, co ma związek z tą serią. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 20 lutego 2015 Opublikowano 20 lutego 2015 Mate, znasz jeszcze jakieś ciekawostki odnośnie Hotline Miami? Ostatnio znowu ogrywam, hajpuję się przed dwójką i łapczywie chłonę wszystko, co ma związek z tą serią. Ogladałeś digital komiks do dwójki, który jest na stemie? Cytuj
Gość mate5 Opublikowano 20 lutego 2015 Opublikowano 20 lutego 2015 (edytowane) Mate, znasz jeszcze jakieś ciekawostki odnośnie Hotline Miami? Ostatnio znowu ogrywam, hajpuję się przed dwójką i łapczywie chłonę wszystko, co ma związek z tą serią. - Bossa w decadence można zabić po dwóch strzałach - Polozenie samochodu wzgledem postaci w tych sekwencjach po levelach ma schemat (pomijajac fakt, ze mozna od razu wejsc do samochodu bez wchodzenia do pizzeri / wypozyczalni itd). Czyli: 1) w lewo, w dol 2) w dol 3) w dol 4) w prawo (i troche w gore) i od nowa. Wystarczy zapamietac i mozna szybciej przechodzic te sekwencje - Mozna skipowac wiadomosc poczty glosowej, ale o tym chyba wie kazdy - Na poczatku gry wystarczy podniesc maske richarda, nie trzeba nawet podchodzic do telefonu - Dziewczyna uwolniona w decadence, najpierw zdaje sie spi, potem bierze kapiel, a nastepnie mieszkanie Jacketa jest wysprzatane - to chyba tez kazdy zauwazyl. - Jak pomiedzy czesciami Jacketa i Bikera cofa sie czas, to bardzo rzadko zdarza glitch, gdzie data zmienia w ~miliardowa liczbe i powoduje ze trzeba zresetowac gre (mam nawet video na telefonie, ale mi sie nie chce zgrywac) - Mozna przejsc clean hit bez wchodzenia na balkon - Decadence mozna przejsc w parenascie sekund dzieki glitchom - Przez to, ze triggerem konczacym level jest wylacznie znalezenie sie sprite'u Jacketa w samochodzie, to mozna wywabic mobka ze levelu, doprowadzic do ground killa przy samochodzie i gdy zrobi sie to dobrze, to sprite jacketa znajdzie w odpowiednim miejscu i level sie skonczy bez wchodzenia nawet na drugie pietro. Najszybszy czas na yt tego roździału to 6 sekund. - movement speed jest WIEKSZY podczas trzymania zakladnika - Gra ma zupelnie inny ton, gdy zalozy sie maske Russella i wylaczy muzyke, polecam tak zagrac - Moze nie ciekawostka, ale pewnie nie kazdy to zauwazyl. Na hot & heavy, triggerem uruchamiajacym event zmieniajacy muzyke w ten efekt dzwiekowy i pozwalajacy otworzyc drzwi do samochodu nie jest zabicie wszystkich mobkow, tylko znalezenie w srodkowym pomieszczeniu, gdy gra sprawdzi ,ze wszystkie 3 poboczne roomy sa ukonczone. To jedyny taki level, gdzie glowna muzyka dla danego levelu gra jeszcze po tym, jak sie zabilo wszystkich przeciwnikow - Niby zwykly mobek w lewym dolnym rogu na fun & games jest zazwyczaj ostatnim przeciwnikiem w runie, ale zdaje sie miec zaprogramowany krotszy czas reakcji, w "srodowisku" ( ) nazywa sie go run killerem - Dwa levele znajduja sie na tej samej ulicy, ale teraz nie pamietam ktore - To rowniez jest chyba oczywiste, ale wiesz o drugim zakonczeniu po uzbieraniu liter? - triggerem na zadzwonienie telefonu w siodmym rozdziale jest czas po zabiciu wszystkich mobkow, nie znalezenie sie przy klatce schodowej. Podobnie jest na decadence (nie trzeba isc do samochodu, zeby ztriggerowac dialog kobiety) i na metro - wymiotowanie Jacketa jest zależne od czasu, gdy przejdzie się szybko, Jacket nie zwymiotuje. - Jak sie zabierze bron mobkowi to staje sie bezbronny i ucieka od Jacketa, można w ten sposób zagonić sobie wszystkich mobków do jednego pomieszczenia. Edytowane 20 lutego 2015 przez mate5 Cytuj
wiki1993 539 Opublikowano 22 lutego 2015 Opublikowano 22 lutego 2015 - Gra ma zupelnie inny ton, gdy zalozy sie maske Russella i wylaczy muzyke, polecam tak zagrac Ta maska faktycznie jest dostępna tylko na PS3/PSV, czy jest jakiś tajemny sposób na jej odblokowanie na PC? Spoko rzeczy odkryłeś, o kilku wiedziałem, ale większość to dla mnie nowość. Plusik poleciał. Bluber, jeszcze nie sprawdzałem, ale słyszałem o nim i na pewno przeczytam przed dwójką. Cytuj
Gość mate5 Opublikowano 22 lutego 2015 Opublikowano 22 lutego 2015 (edytowane) - Gra ma zupelnie inny ton, gdy zalozy sie maske Russella i wylaczy muzyke, polecam tak zagrac Ta maska faktycznie jest dostępna tylko na PS3/PSV, czy jest jakiś tajemny sposób na jej odblokowanie na PC? Spoko rzeczy odkryłeś, o kilku wiedziałem, ale większość to dla mnie nowość. Plusik poleciał. Tak, tylko na konsolach. I nie wszystkie z tych rzeczy odkryłem sam, motyw ze skipowaniem decadence z manipulowaniem ground killa do samochodu znalazł duke bilgewater - najlepszy runner tej gry. Edytowane 22 lutego 2015 przez mate5 Cytuj
Kazub 4 583 Opublikowano 23 lutego 2015 Opublikowano 23 lutego 2015 sprawdzam !!!! tak......mhmmmm.....okej dalej nie rozumiecie założeń tego tematu Cytuj
Hum 3 699 Opublikowano 23 lutego 2015 Opublikowano 23 lutego 2015 (edytowane) Wolfenstein: The New Order Świeżo nabyta drogą wymiany. Bardzo prawilna gra, żałuję, że wcześniej jej nie dorwałem. Edytowane 23 lutego 2015 przez Humulin Cytuj
Gość mastafaker Opublikowano 23 lutego 2015 Opublikowano 23 lutego 2015 CoD AW, ale ten nowy engine miażdży jajca. W szczególności na PS3. Rozrywka taka miodna. #tylkoACTIVISION 1 Cytuj
XM. 10 887 Opublikowano 25 lutego 2015 Opublikowano 25 lutego 2015 No napie.rdalam sobie elegancko w Peace Walkera i powiem, że jestem mile zaskoczony tą formułą podzieloną na misje, budowanie "bazy", rekrutacje członków, walkę na paru frontach, zbieranie surowców, budowę/produkcję itemków... no jest kurde nieźle, a powiem więcej nie mogę się oderwać. Do tego bardzo fajna fabuła, gameplay'owo nadal kupka, ale nie jest źle. Trochę kicha że mi się tak podoba bo do wczoraj lałem na V, a tutaj zaczyna mnie brać jaranko. Budowa Outer Heaven uzależnia. 3 Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 25 lutego 2015 Opublikowano 25 lutego 2015 Czwarte rozpoczęcie kampanii Demon's Souls - tym razem z wykreowana żeńską postacią. Tym razem mam ambitny plan uzyskania Pure White Tendencies we wszystkich V światach (w NG++ walka z FL w formie spirit kompletnie mi się nie widziła). Foto z cyklu tych zrobionych pomidorem, ale tej grupowej fotki z Maiden in Black i Tomem w Nexusie nie mogłem sobie odmówić. Facjata samej postaci wykreowanej w edytorze. Cytuj
Gość mate5 Opublikowano 26 lutego 2015 Opublikowano 26 lutego 2015 Żeńska zbroja z 1-1 Koniecznie ją znajdź. Fajnie jakby w bloodborne też część ekwipunku była wyłączna dla danej płci. Cytuj
ping 9 042 Opublikowano 26 lutego 2015 Opublikowano 26 lutego 2015 (edytowane) W sumie ze wczoraj Wyśmienita 2D platformówko-szczelanka. Od Treasure. Japończycy potrafili robić ponadczasowe gry. Edytowane 26 lutego 2015 przez ping Cytuj
Gość mate5 Opublikowano 26 lutego 2015 Opublikowano 26 lutego 2015 Czemu trzymasz konsolę w kondomie? Cytuj
ping 9 042 Opublikowano 26 lutego 2015 Opublikowano 26 lutego 2015 (edytowane) Żeby przez długie lata zachowywała stan idealny. Mam ją od nowości, jakieś 6-7 lat, pełen komplet. Wciąż jest w stanie idealnym. Po prostu dbam o swoje rzeczy . Szkoda by było ją porysować: http://tinyurl.com/nnyr74y No i o dziwo zdecydowanie wygodniej się gra - lepiej trzyma się dłoni. Tak czy siak dzisiaj doszedł do mnie DS Lite, którego będę używał wyłącznie do gier GBA więc Micro znów powędruje do boxa (jednak wpatrywanie się w ekran wielkości pudełka od zapałek potrafi być męczące). Edytowane 26 lutego 2015 przez ping 1 Cytuj
chmurqab 3 192 Opublikowano 26 lutego 2015 Opublikowano 26 lutego 2015 (edytowane) Bałbym się grać na famicomowym mikrusie, za duża paranoja, że gdzieś się zarysuje, albo upadnie. No i o dziwo zdecydowanie wygodniej się gra - lepiej trzyma się dłoni. Tak czy siak dzisiaj doszedł do mnie DS Lite, którego będę używał wyłącznie do gier GBA więc Micro znów powędruje do boxa (jednak wpatrywanie się w ekran wielkości pudełka od zapałek potrafi być męczące). DS Lite do grania w gry z GBA? Y would u do dat? Edytowane 26 lutego 2015 przez chmurqab Cytuj
ping 9 042 Opublikowano 26 lutego 2015 Opublikowano 26 lutego 2015 W miarę duże łapy = ból po 15 minutach grania na micro/sp. GBA odpada ze względu na brak podświetlenia, a nie będę lutował front lighta. Wolę więc DSL, choć od niego też mnie bolą łapy (tak jak od Vity/3DSa) ze względu na brak gripów. Ciężko mi się gra na przenośniakach. Cytuj
Gość mastafaker Opublikowano 26 lutego 2015 Opublikowano 26 lutego 2015 Też teraz się zastanawiam czy SP czy NDS bo ten GBA od Ciebie fajny ale nie da się grać bez podświetlenia. Cytuj
ping 9 042 Opublikowano 26 lutego 2015 Opublikowano 26 lutego 2015 NDS ma lepsze podświetlenie, plus jest wygodniejszy bo szerszy. Do tego jeśli jesteś kumaty w kwestii lutowania i masz możliwość odlewu plastiku, możesz zrobić świetnego moda - polecam wygooglować nds gba mod, świetna opcja . Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.