Skocz do zawartości

Wrzuć screena


Gość mate5

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 7,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

Absolutnie się nie zgadzam co do tej brzydoty, mamy tu całkiem przyjemne oświetlenie, fajne refleksy na aucie i zróżnicowane miejscówki. Natomiast z grywalnością jak najbardziej się zgadzam. Właściwie w przeciągu półtora miesiąca nabiłem ponad 50 godzin i jeszcze nie mam dość. Wyśmienita gierka, warto jest nabyć game pass'a, chociażby dla samego Dirt'a

Edytowane przez zloto
Opublikowano

Po prostu nie mogę się pozbyć wrażenia, ze stary Dirt 3 prezentował się o wiele ładniej, ale możne to kwestia idealizacji wspomnień.

 

Również ogrywam w ramach Game Passa, pewnie gdyby nie ta usługa nigdy nie miałbym okazji zagrać obawiając się wysokiego progu wejścia, wiec dziękuje Panie Spencerze

  • Plusik 1
Opublikowano

Po prostu nie mogę się pozbyć wrażenia, ze stary Dirt 3 prezentował się o wiele ładniej, ale możne to kwestia idealizacji wspomnień.

 

Również ogrywam w ramach Game Passa, pewnie gdyby nie ta usługa nigdy nie miałbym okazji zagrać obawiając się wysokiego progu wejścia, wiec dziękuje Panie Spencerze

Dirt 3 świecił się jak psu jajca. Dirt Rally się nie świeci, więc jest lepszy/ładniejszy. :lapka:

Opublikowano

W New Order jedyne co ssie to replayability. Cholernie dobrze sie bawiłem w pierwszym przejściu dzięki filmowości tej gry, bo fabuła/postaci/umiejscowienie - wszystko jest przemyślane i dobrze zaprojektowane, ale wiadomo, jak już się to zna, to drugi playthrough traci. 

 

 

No i ten monolog:

 

 

Mam co do niego mieszane uczucia, bo choć mi się spodobał (na tyle że wciąż po prawie 2 latach od przejścia gry o nim pamiętam), to jednocześnie jest wyczuwalnie niski w tym sensie, że jego temat jest o wiele mniej wyjątkowy i odkrywczy w porównaniu do tego jak jest zaprezentowany w tej scence. Niemniej od dawna jara mnie koncept ułudy wolnej woli i patrzenie na jaźń jako na próżnego obserwatora, a nie sprawcę czynu, który to czyn jest (jak to Tekla mówi) skutkiem dynamicznego procesu, a nie stanu. Procesu, który nawet nie jest ugruntowany w żadnym zdefiniowanym stanie wyzbytym z kategorii, tylko funkcjonującym niejako w oderwaniu od jakiejkolwiek podstawy. To jej ciągłe powtarzanie słowa "proces" właśnie najbardziej mi się podoba, wypowiada to słowo tak, jakby wierzyła że jakiś ciągły proces może istnieć w próżni, bez bytu/ducha go poprzedzającego. 

 

Słowem - ten monolog robi takie wrażenie (przynajmniej na mnie) bo łączy relatywnie wysoki koncept z (chciałbym wierzyć, że celowo) niską jego prezentacją w niskiej formie sztuki - strzelanka na videło. Z grami to zawsze tak chyba było, nigdy nie grałem w Xenogears, ale podobno sporo tam nawiązań do Nietzschego czy kogoś. I teraz pewnie są ludzie, którzy przedstawiają to jako arcydzieło, są też pewnie ludzie, którzy mówią, że w tej grze jest bazowa wiedza o filozofii i wywyższają się ponad tych pierwszych. Mnie obecność tego monologu w New Order ucieszyła, bo zobaczyłem że w wysokobudżetowym shooterze z 2014 może przejawiać się odwaga developerów, żeby spróbować zrobić coś niekonwencjonalnego jak na ten kaliber medium. I nawet jeśli ten monolog ostatecznie nie jest taki dobry jakbym sobie zachłannie życzył, to mam w świadomości, że ktoś zdecydował się wydać wartość nie tak małej ilości roboczogodzin w studiu AAA, żeby ta 3-minutowa scenka powstała.

Opublikowano (edytowane)

Niemniej od dawna jara mnie koncept ułudy wolnej woli i patrzenie na jaźń jako na próżnego obserwatora, a nie sprawcę czynu, który to czyn jest (jak to Tekla mówi) skutkiem dynamicznego procesu, a nie stanu.

Wysiadam :pawel:

Edytowane przez XM.
  • Plusik 6
Opublikowano

Mam co do niego mieszane uczucia, bo choć mi się spodobał (na tyle że wciąż po prawie 2 latach od przejścia gry o nim pamiętam), to jednocześnie jest wyczuwalnie niski w tym sensie, że jego temat jest o wiele mniej wyjątkowy i odkrywczy w porównaniu do tego jak jest zaprezentowany w tej scence. Niemniej od dawna jara mnie koncept ułudy wolnej woli i patrzenie na jaźń jako na próżnego obserwatora, a nie sprawcę czynu, który to czyn jest (jak to Tekla mówi) skutkiem dynamicznego procesu, a nie stanu. Procesu, który nawet nie jest ugruntowany w żadnym zdefiniowanym stanie wyzbytym z kategorii, tylko funkcjonującym niejako w oderwaniu od jakiejkolwiek podstawy. To jej ciągłe powtarzanie słowa "proces" właśnie najbardziej mi się podoba, wypowiada to słowo tak, jakby wierzyła że jakiś ciągły proces może istnieć w próżni, bez bytu/ducha go poprzedzającego. 

 

Słowem - ten monolog robi takie wrażenie (przynajmniej na mnie) bo łączy relatywnie wysoki koncept z (chciałbym wierzyć, że celowo) niską jego prezentacją w niskiej formie sztuki - strzelanka na videło. Z grami to zawsze tak chyba było, nigdy nie grałem w Xenogears, ale podobno sporo tam nawiązań do Nietzschego czy kogoś. I teraz pewnie są ludzie, którzy przedstawiają to jako arcydzieło, są też pewnie ludzie, którzy mówią, że w tej grze jest bazowa wiedza o filozofii i wywyższają się ponad tych pierwszych. Mnie obecność tego monologu w New Order ucieszyła, bo zobaczyłem że w wysokobudżetowym shooterze z 2014 może przejawiać się odwaga developerów, żeby spróbować zrobić coś niekonwencjonalnego jak na ten kaliber medium. I nawet jeśli ten monolog ostatecznie nie jest taki dobry jakbym sobie zachłannie życzył, to mam w świadomości, że ktoś zdecydował się wydać wartość nie tak małej ilości roboczogodzin w studiu AAA, żeby ta 3-minutowa scenka powstała.

 

1bRfACp.jpg

  • Plusik 9
Opublikowano

tłumaczenie dla niższej klasy:

 

ch,uj k,urwa fajnie typiara z gierki prawi

ma chociaż fajne cycki? bo nie wiem czy włączać filmik od etam 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...