Luqat 969 Opublikowano 15 marca 2019 Opublikowano 15 marca 2019 Chciałbym tylko przypomnieć, że to nie są dla nich treningi, a w zasadzie testy. Tym bardziej, że dopiero mają kompletne(chyba) bolidy, więc nie mogą się pewnie skupić na osiągach, bo dopiero poznają auta. Cytuj
Raptor 226 Opublikowano 15 marca 2019 Opublikowano 15 marca 2019 Godzinę temu, Luqat napisał: Chciałbym tylko przypomnieć, że to nie są dla nich treningi, a w zasadzie testy. Tym bardziej, że dopiero mają kompletne(chyba) bolidy, więc nie mogą się pewnie skupić na osiągach, bo dopiero poznają auta. Niby tak, ale na chwile obecna (oraz przez pare kolejnych wyscigow) nic to nie zmieni czy poznaja auto czy nie. Zespol musi ciezko pracowac by przeganiac postepy pozostalych ekip. Przynajmniej moga jezdzic jakby nie mieli nic do stracenia Jedyny prawdziwy wyscig kierowcy Williamsa to beda miec miedzy soba. Cytuj
sprite 1 790 Opublikowano 15 marca 2019 Opublikowano 15 marca 2019 (edytowane) Najlepsze jest to, że nie mają nawet części zamiennych do bolidu Edytowane 15 marca 2019 przez sprite Cytuj
Bartg 5 476 Opublikowano 15 marca 2019 Opublikowano 15 marca 2019 21 minut temu, sprite napisał: Najlepsze jest to, że nie mają nawet części zamiennych do bolidy Mam zniżkę do Intercarsu jak coś 1 Cytuj
MierzejX 883 Opublikowano 15 marca 2019 Opublikowano 15 marca 2019 Nie mogą jeździć po tarkach bo bolid się psuje. Kubica w pierwszym treningu sprawdzał, czy po trawie może ciąć. 3 Cytuj
Raptor 226 Opublikowano 15 marca 2019 Opublikowano 15 marca 2019 Podobno mieli czesci zamienne miec juz i mowili o tym? Cytuj
Zarathustra 616 Opublikowano 15 marca 2019 Opublikowano 15 marca 2019 Nadrobiłem wiadomości i wywiady żeby być znowu wielkim znawcą F1, a tu taka niefortunna sytuacja. Liczyłem na fajny sezon w wykonaniu Roberta, gdzie by wyciskał co się da ze średniego auta i walczył w połowie stawki. Tymczasem wygląda na to, że będzie wypruwał żyły, aby go nie dublowali po 10 okrążeniach. Duży smuteczek. Cytuj
mersi 804 Opublikowano 15 marca 2019 Opublikowano 15 marca 2019 Z FB Czarka Gutowskiego: Podsyłam komplet wypowiedzi RK - Mówi się, że jak strata czasu jest duża, to łatwiej ją zredukować. Czy jest szansa, że można znaleźć w aucie więcej czasu na przykład pracując nad ustawieniami przez noc? - Nie. Wątpię w to, żebyśmy byli w stanie odrobić tak dużą stratę tym bardziej, że balans nie jest najlepszy, a nie wynika on z ustawień, tylko braku przyczepności. - Jak przebiegały dzisiejsze jazdy? - To były normalne piątkowe treningi, ale niestety nie szło gładko. Rano mieliśmy duże problemy z ogólną przyczepnością, więc było ciężko już wówczas, gdy wszystko inne układało się gładko. Wiedzieliśmy jednak, że Australia jest dość wyboista, a nawierzchnia jest kompletnie inna w porównaniu z Barceloną. Gdy było ślisko, mieliśmy problemy. Po południu było odrobinę lepiej. Poprawiły się warunki i trochę pomogły nam temperatury, ale niestety dodatkowo w drugim treningu parę części w samochodzie uległo uszkodzeniu. Podobne problemy mieliśmy podczas testów w Barcelonie. - To znaczy? - Trzeba było się trzymać z dala od tarek. To niełatwe, szczególnie, gdy walczysz o utrzymanie się na torze. Nie było to wspaniałe popołudnie. Jazda była utrudniona, a nie mamy za dużo części zamiennych, więc teraz musimy je naprawić i odbudować. Pozytywne było to, że samochód prowadził się po południu odrobinę lepiej... Trochę poprawiła się przyczepność, nawet jeśli nie pokazywały tego czasy okrążeń. Feeling był odrobinę lepszy, choć odnoszę wrażenie, że w Barcelonie było lepiej. - Czy samochód jest stabilny? - Za bardzo wchodzimy w detale, ale gdy mówię, że mamy problem z utrzymaniem się na torze, to oznacza, że wyważenie nie jest wspaniałe. Ogólnie jednak nie jest to kwestia samego balansu, lecz braku przyczepności. - Cel na kwalifikacje? - Cel jest taki, żeby bolid trzymał się w jednym kawałku, a potem zrobić maksimum z tym, co mam do dyspozycji. Od tego będzie zależało, na co nas stać. Nie możemy celować w wiele więcej. Musimy być realistami. W kwalifikacjach nie mamy z kim walczyć. - Czy ta strata czasu była reprezentatywna do układu sił i pokazuje, na czym stoi Williams? - Nie wiem. Musimy poczekać 24 godziny i się dowiemy. - Jak się czujesz, gdy jadąc widzisz na trybunach polskie flagi i wszystkich tych kibiców, którzy przyjechali szczególnie dla ciebie? - Gdy prowadzę? Nie mam czasu, aby na patrzeć na trybuny, szczególnie z naszym samochodem, z którym trzeba sporo walczyć, aby się na tym torze utrzymać. Zrobiliśmy, co się dało. Wszystko zależy od przyczepności. Mamy z nią problem, nie jest to sekretem. - A jak czujesz się wracając do Formuły 1? - To wielkie osiągnięcie i dobre uczucie, niestety trochę je zakłócają nasze trudności. Samochód jest trudny w prowadzeniu, a jeśli masz kolejne uszkodzenia jest jeszcze trudniej, ale... mimo wszystko dobrze tu być. Choć brzmi to dziwnie, ponieważ normalnie, gdy jedziesz tak wolno, trudno znaleźć pozytywy, ale myślę, że zawsze musisz próbować wyciągać maksimum z tego, co masz. Taki będzie nasz cel na jutro. 2 Cytuj
darkos 4 317 Opublikowano 15 marca 2019 Opublikowano 15 marca 2019 Zapowiada się tego powrotu niezla komedia. Ciekawilo mnie ile z tej straty to faktyczna wina bolidu a ile to kalectwo Roberta ograniczajace jego umiejętności. Ale gdy widac ze jego partner z zespolu tez okupuje ostatnie miejsce majac takie same umiejetnosci to juz wiem ze jednak bolid williamsa jak i caly zespol nie wytrzyma polowy sezonu. Cytuj
Luqat 969 Opublikowano 15 marca 2019 Opublikowano 15 marca 2019 (edytowane) Ile jeszcze będziecie wałkować tą rękę Roberta? Przecież, to aż oczy pieką. Milion razy mówił chłop, że ma większe problemy z tym w życiu codziennym. Zobacz sobie onboardy z rajdów w jego wykonaniu. Skoro w takich bojowych warunkach dawał radę, to tym bardziej teraz nie ma problemu. Poza tym, gdyby wiedział, że nie da rady, to by się tam nie pchał, jak sam powiedział. Jest na tyle inteligentny, że wie co robi. Dodam tylko, że w swoim debiucie w F3 jechał świeżo po wypadku, w którym mocno połamał prawą rękę. Miał na ręku plastikowy stelaż w czasie wyścigu i wiesz co? Wygrał. I to z kierowcami, którzy jeździli nawet kilka sezonów w serii. Dodatkowo, musiał zmieniać biegi, bo skrzynia była sekwencyjna. Także, może zakończmy już dywagacje na temat jego "kalectwa". Edytowane 15 marca 2019 przez Luqat 3 2 Cytuj
MierzejX 883 Opublikowano 15 marca 2019 Opublikowano 15 marca 2019 No dobra. Bolid ma słaby, ale co z tą ręką? Czy to nie wpływa na przyczepność auta? Cytuj
Bartg 5 476 Opublikowano 15 marca 2019 Opublikowano 15 marca 2019 12 minut temu, MierzejX napisał: No dobra. Bolid ma słaby, ale co z tą ręką? Czy to nie wpływa na przyczepność auta? Może wpływać, po kontuzjach może z kokpitu nie dosięgać asfaltu na zakrętach. 1 1 1 Cytuj
Figuś 21 174 Opublikowano 15 marca 2019 Opublikowano 15 marca 2019 https://m.shop.williamsf1.com/stores/williams/mobile/en?CMP=PPC-WilliamsBrand&gclid=CjwKCAjwmq3kBRB_EiwAJkNDpxuPE8ZHRWXYPYskXRXVwXDOHrznWDXAZ_5Idbmvw0MbnPaGG3jO_BoCTTUQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds 1 Cytuj
Luqat 969 Opublikowano 15 marca 2019 Opublikowano 15 marca 2019 No, w końcu. Chociaż garderobę mają szyb...tzn. fajną. Cytuj
Starh 3 170 Opublikowano 15 marca 2019 Opublikowano 15 marca 2019 „Cel jest taki aby bolid trzymał się w jednym kawałku” Cytuj
Bartg 5 476 Opublikowano 15 marca 2019 Opublikowano 15 marca 2019 7 minut temu, Starh napisał: „Cel jest taki aby bolid trzymał się w jednym kawałku” Gwarancja do bramy a potem się nie znamy. Cytuj
Luqat 969 Opublikowano 15 marca 2019 Opublikowano 15 marca 2019 Gwarancja jest do stu dni, a studnia jest za rogiem. Cytuj
Szymek 1 048 Opublikowano 15 marca 2019 Opublikowano 15 marca 2019 (edytowane) zyski zespolow wzgledem 2go treningu z 2018...mialo byc lepiej a jest wyraznie gorzej od zeszlorocznej taczki. Przez pierwsza polowe sezonu obstawiam ostatnie miejsca Alfa -3.2sSTR -2sRenault -1.8sRP -1.4sMercedes -1.3sHaas -1.1sMcLaren -1.0sFerrari -0.7sRed Bull -0.6sWilliams +0.9s Edytowane 15 marca 2019 przez Szymek_PL_ Cytuj
PiPoLiNiO 758 Opublikowano 15 marca 2019 Opublikowano 15 marca 2019 No cóż, wygląda to mocno dramatycznie. Zostało liczyć na cud. Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 15 marca 2019 Opublikowano 15 marca 2019 Czyli choćby Kubica się zesrał to za wiele nie wyciśnie z tego bolidu. Zacznie się teraz psioczenie znawców tematu o jego umiejętnościach... Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 15 marca 2019 Opublikowano 15 marca 2019 no moim zdaniem dopiero na Barcelone Kubica dostanie odpowiedni pakiet, do tego czasu bedzie bolid na trytytki Cytuj
Bartg 5 476 Opublikowano 15 marca 2019 Opublikowano 15 marca 2019 Byle tylko nie zadziałała regułą 107%. Cytuj
maciucha 11 638 Opublikowano 15 marca 2019 Opublikowano 15 marca 2019 bolid dopiero na Barcelone? no taki jak powinien być w Australii, z tym że konkurencja będzie miała wtedy już porządne ulepszenia do tego co mają obecnie, więc Williams dalej będzie tyle samo w tyle jutro wstaję na tę 7 rano, chcę zobaczyć jak ustawią tę taczkę na P19 Cytuj
Zarathustra 616 Opublikowano 15 marca 2019 Opublikowano 15 marca 2019 Zawsze jest szansa, że wszyscy inni się rozbiją i cyk podium dla Williamsa. Trzeba się mentalnie przestawić i kibicować chłopakom, żeby przynajmniej te rokitmobile pozwoliły im dojechać do mety 10 minut po reszcie stawki. 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.