Opublikowano 19 września 20195 l Dobrze, że jesteś tego świadom, ale z tego co pamiętam, miałeś pisać po sezonie, więc dotrzymuj słowa. M'kej?
Opublikowano 20 września 20195 l Moim zdaniem są dwie wersje tylko prawdopodobne a) Robert odszedł z Williamsa, bo mu zaproponowali stanowisko rezerwowego na sezon 2020 b) Robert odszedł nie tylko z Williamsa ale z całej F1, bo wie, że nie jest już konkurencyjny Absolutnie nie wierzę, że zrezygnował z jazdy, bo miał wolny bolid.
Opublikowano 20 września 20195 l Mysle, ze wolal po prostu wyprzedzic nieuniknione. Wiedzial, ze Latifi go zastapi bo Williams bierze kase i tyle (maja juz swojego No1). Lepiej dla niego samemu oglosic cos takiego, ze to on opuszcza Williamsa niz Williams po prostu wymienil go na Latifiego i aby byla identyczna szopka jak rok temu z Sirotkinem. Pojdzie pewnie na rezerwowego do RP z jazdami w testach i bedzie juz szukal opcji jazdy na 2021.
Opublikowano 20 września 20195 l Co do Williamsa. Przecież jakby Orlen dał więcej kasy to by to poszło. Wygrali by i nawet Latifim. Ale oni w następnym roku nadal będą tacy jacy są. I wątpię, żeby to miało sens. Podejrzewam, że Robert jest także wkurzony jak go traktują (tak - uważam, że nie traktują go tak jak George'a), Problem z rezerwą (oby nie tylko symulator) jest taki, że trzeba wynegocjować jakieś jazdy, a nikt nie chce oddawać. I z tym, że Robert chce jeździć gdzieś indziej - DTM to np. 9 wyścigów tylko, ale co jak będzie kolidować? Jak to pogodzić? To nie takie proste, bo team chce rezerwowego mieć na zawołanie - ala jak Kimi zapił i Erkisona ściągali (chociaż chyba wytrzeźwiał). Tak jak pisze i się mówi to są dwie opcje na rezerwę - Racing Point, gdzie przecież w przyszłym sezonie także skład się nie zmieni albo Hass, który sądząc po plotkach za rok może przejść w arabskie ręce. Ciekawe czy Robert jeszcze myśli, że wróci do ścigania w F1. Wszystko nie byłoby takie złe gdyby nie to, że jest już teraz stary. A z tego powodu bardzo słabo to widzę. A innego Polaka pewnie nie zobaczę już w F1.
Opublikowano 20 września 20195 l Przez taczki Williamsa ani Robert ani George nie są w stanie pokazać ile są warci i co tak naprawdę potrafią. Zobaczcie co wyczynia Albon czy Norris. Ścigają sie konkurencyjnymi bolidami, kręcą ładne wyniki i pokazują swoje umiejętności. Russel telepie sie na szarym końcu, ale to jego początek kariery więc nie ma aż tak wiele do udowodnienia jak Robert. Wielka szkoda, że Kubica nie może pokazać, że wciąż, tak jak Hamilton powiedział, ma to coś. Williams dał mu szanse za kase Orlenu ale niestety skończyło sie na jeżdżącym bilbordzie.
Opublikowano 20 września 20195 l Russel nie musi nic już udowadniać, tylko czekać na wakat w Mercedesie. Objechał zespołowego kolegę w każdym quali i wyścigu, Kubica nie nawiązał walki z nim przez cały sezon. Matematyki nie oszukasz. Jak Gassly zebrał takie same baty od Verstappena to już w połowie sezonu go wyje,bali. Edytowane 20 września 20195 l przez szejdj
Opublikowano 20 września 20195 l W dniu 20.09.2019 o 09:17, szejdj napisał(a): Russel nie musi nic już udowadniać, tylko czekać na wakat w Mercedesie. Objechał zespołowego kolegę w każdym quali i wyścigu, Kubica nie nawiązał walki z nim przez cały sezon. Matematyki nie oszukasz. Jak Gassly zebrał takie same baty od Verstappena to już w połowie sezonu go wyje,bali.
Opublikowano 20 września 20195 l Robert już nic nie musi udowadniać. Objechał zespołowego kolegę kilka razy w wyścigu i ma od niego nieskończoną ilość razy więcej punktów w klasyfikacji. Matematyki nie oszukasz. Edytowane 20 września 20195 l przez Luqat
Opublikowano 20 września 20195 l W dniu 19.09.2019 o 16:59, Luqat napisał(a): "Zaangażowanie Roberta Kubicy w kompleksowe działania komunikacyjne PKN Orlen silnie wspiera markę w kontekście biznesowym i wizerunkowym. Według badań instytutu ARC Rynek i Opinia co 6. kierowca przyznaje, że sponsoring zawodnika wpłynął na częstsze korzystanie ze stacji Orlen, a w przypadku klientów konkurencji taką deklarację złożyło aż 11%. Sieć detaliczna koncernu, w której sprzedaż wspierana była loterią z Robertem Kubicą, odnotowała w Polsce 3% wzrost sprzedaży paliw, a także wyraźny wzrost sprzedaży produktów pozapaliwowych w pierwszym półroczu, przyczyniając się do rekordowego zysku operacyjnego tego segmentu, który był wyższy o 400 mln zł, w porównaniu do pierwszego półrocza ubiegłego roku" Zapomniałeś dodać o ponad 60 mln wartości reklamowej, a lemmingi tak bredzą jak to się Orlenowi nie opłaca. Orlen może kupić Kubicy miejsce wszędzie poza pierwszą trójką, ale rezerwowy kierowca to dużo mniejsza wartość. Ponadto McLaren to wysoka marka więc i więcej kasy, Pereza też się nie da wyrzucić (płaci za dużo i zbyt dobry). Pchanie się do Haasa czy Racing Point to głupota, wkrótce mogą być na tyle stawki. Podstawowy problem to zajęte miejsca, Orlen stać, ale to nie znaczy że zapłacą 1 mld euro za miejsce w Red Bullu (w Ferrari i Mercedesie pewnie z 10 mld by trzeba), 60 mln zł w lepszym zespole może się przełożyć na 25 mln euro, a to już sporo, ale nadal mało. Edytowane 20 września 20195 l przez Arek_
Opublikowano 20 września 20195 l Dobry komentarz z youtube XDDD The most talented guy in F1: Grosjeans manager
Opublikowano 21 września 20195 l Nico Hulkenberg: wolę odejść z Formuły 1 niż jeździć dla Williamsa Nie chcę, żeby zabrzmiało to tak, jakbym miał coś do Williamsa. Chodzi mi o ogół. Choć bardzo chciałbym dalej jeździć w Formule 1, musi to mieć sens. Po dziesięciu latach w tej serii naprawdę nie chcę jeździć kompletnie z tyłu stawki.
Opublikowano 21 września 20195 l Jeśli Ferrari nie wyskoczy ze swoim GRANDE STRATEGIJA to Leclerc zapewne wygra z Vettelem za plecami. Będzie ciekawie.
Opublikowano 21 września 20195 l Kłopoty Renault i Ricciardo: w samochodzie z #3 wykryto przekroczenie dopuszczalnej mocy z MGU-K (limit 120 kW) podczas Q1. Grozi nawet wykluczenie z kwalifikacji #ElevenF1
Opublikowano 21 września 20195 l Robert pogadał dziś trochę że opcja rzeczywiście jest dtm. Że symulator to nie. I jakoś tak wyczytałem że chce całkowicie odpuścić. Ale ktoś gdzie podał: Cytat As for Kubica, the word is that he will move to Racing Point as a third/reserve driver. Team owner Lawrence Stroll, the Canadian billionaire who saved what was known as Force India from financial collapse in the summer of 2018, is going around telling other senior figures in F1 that the deal is already done, although Racing Point were unable to confirm it. Źródło: https://www.bbc.com/sport/formula1/49783513 Więc może całkowicie nie odpuszcza.
Opublikowano 21 września 20195 l Na Twitterze pewien Karol powiązany z Formułą napisał „w przyszłym roku z większym zainteresowaniem będziemy śledzić losy Racing Point”. Zgadzałoby sie Riccardo zdyskwalifikowany z kwalifikacji. Pojedzie z pitlane albo z końca stawki Edytowane 21 września 20195 l przez Kron997
Opublikowano 22 września 20195 l Oho, RK miał swoje pięć minut. Kubica vs Raikonnen, Perez i Kviat. Bardzo ładnie sie bronił ale no cóż.
Opublikowano 22 września 20195 l To chyba na tym torze pokazał w Renault jak się wyprzedza. Ciekawe czy jakby miał lepszy samochód czy by to teraz powtórzył?
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.