Hela 1 962 Opublikowano 12 maja 2020 Opublikowano 12 maja 2020 1 godzinę temu, Luqat napisał: Innego kierowcę. Tak serio, to jakby podali tą informację, to pewnie już by tutaj było przez kogoś napisane, a poza tym jest dużo stron sportowych/o f1, gdzie można zajrzeć. Zawsze znajdzie sie jeden. Mozna sobie wszystko znalezc, pewnie, tylko to po ch.uj tu w ogole wklejac newsy w takim razie, niech sobie kazdy dojdzie w swoim tempie do nich. Cytuj
Luqat 969 Opublikowano 12 maja 2020 Opublikowano 12 maja 2020 Jak ktoś wrzuci jakąś ważną/ciekawą informację (bo może nie wszyscy codziennie strony o f1/sportowe odwiedzają), to jeśli mnie coś interesuje, to szukam dalej i wchodzę tam gdzie mogę dowiedzieć się więcej, a niekoniecznie czekam, aż ktoś będzie co chwilę aktualizować informacje. Poza tym to sądzę, że jeszcze nikogo nie mają na jego miejsce, a pewnie negocjują z kilkoma kierowcami albo kierowcy z nimi. Alonso też pewnie już Peace i bez spiny. Cytuj
Patricko 1 408 Opublikowano 12 maja 2020 Opublikowano 12 maja 2020 Jak to kogo? Miejsce pod Roberta robi Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 12 maja 2020 Opublikowano 12 maja 2020 (edytowane) Troche mnie bawi jak piszą, że Vettelowi brakło umiejętności by pokonać Hamiltona i nie jest jednak tak dobrym kierowcą jak on. Chyba ci co tak uważają nie pamiętają jak Alonso był w identycznej sytuacji dwojąc się i trojąc by pokonać Vettela w Redbullu i nigdy mu się to nie udało, chyba brakło mu 11 punktów by zdobyć 3 mistrzostwa jeżdżąc w Ferrari. Tak więc nie widzę różnicy między sytuacją Vettela a Alonso w Ferrari. Edytowane 12 maja 2020 przez szejdj Cytuj
Colin 1 974 Opublikowano 12 maja 2020 Autor Opublikowano 12 maja 2020 kilka złotych myśli od siebie. przez ostatnie sezony fetel stał się zwykłą płaczką. jak jeździł w dominującym RB to było wszystko spoko. czasami coś tam pomarudził jak Webber dawał mu w kość ale w końcu Mark ma szczękę samca alfa i gładki niemiec pewnie łapał kompleksy nie mówiąc o incydentach na torze. serio pipa mu zmiękła kiedy trafił do słabszego zespołu względem czołówki i musiał gonić innych. popełniał masę naprawdę głupich błędów, co chwilę coś mu nie leżało, w radio gorzkie żale o byle pierdołę a szczytem było jak kierowca #2 eklerka mu pokazywał jak się ujeżdża ferrari. owszem, może i zespół nie zaspokoił jego oczekiwań ale sam z siebie też zmarnował wiele okazji. szczerze? nie będę za nim tęsknił jeśli w ogóle odejdzie z F1. 3 Cytuj
darkos 4 317 Opublikowano 13 maja 2020 Opublikowano 13 maja 2020 Carlos Sainz junior drugim kierowcą Ferrari od 2021 Cytuj
Kaczi 828 Opublikowano 13 maja 2020 Opublikowano 13 maja 2020 1 godzinę temu, u55r napisał: Carlos Sainz junior drugim kierowcą Ferrari od 2021 Byłoby ciekawie nie powiem Cytuj
Raptor 226 Opublikowano 13 maja 2020 Opublikowano 13 maja 2020 W dniu 12.05.2020 o 16:54, Szymek napisał: tak z Vettela wypowiedzi wychodzi ze zastanawia sie nad zakonczeniem kariery (albo przygotowuje Reno lub Mclarena ze beda musieli dorzucic troszke $ do kontraktu) No ale jak faktycznie zrezygnuje za rok to dopiero zacznie sie cyrk xD A na jego miejsce to najpredzej Ric, Sainz moze nawet ktos z dwojki Merca. Naturalnym wyborem powinnien byc kierowca ich akademii czyli Giovinazzi Tylko on w takim Renault to by sie mordowal strasznie. Mclarena moze nie stac na niego. Cytuj
Wooyek 1 130 Opublikowano 13 maja 2020 Opublikowano 13 maja 2020 (edytowane) Tylko idąc do Ferrari z Redbulla mógł stawiać żądania. Teraz, po tych kilku sezonach w Ferrari w których nie mając najlepszego auta w stawce, nic wielkiego nie pokazał, chyba że masę durnych błędów. Chcąc jeździć, może będzie musiał brać co dają? No chyba że skończy karierę. Edytowane 13 maja 2020 przez Wooyek Cytuj
Szymek 1 048 Opublikowano 13 maja 2020 Opublikowano 13 maja 2020 Jedno mistrzostwo powinien wedlug mnie zdobyć w ostatnich dwóch latach. Chyba każdy pamięta ze prowadził w generalce przez pół sezonu ogrywając Lewisa w jego GP by odwalić przed swoją publicznością. Btw. Najlepiej jakby skończył Cytuj
Colin 1 974 Opublikowano 14 maja 2020 Autor Opublikowano 14 maja 2020 @Figuś kurna właśnie miałem o tym wrzucać posta jak dla mnie spoko. McLaren powoli wraca do żywych, może zdziała coś więcej niż w Renówce bo jakoś niezbyt się dogadywali. Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 14 maja 2020 Opublikowano 14 maja 2020 Kuuuuurde, szkoda, że nie do Ferrari mam nadzieję, że McLaren wróci do TOP3 z silnikami Mercedesa, ale z drugiej strony póki Mercedes się nie wycofa z F1 to ten sport nie ma sensu. Wczoraj jeszcze F1 wrzuciło na swojego Facebooka taką grafikę, która całkiem odebrała mi ochotę na oglądanie: Cytuj
Colin 1 974 Opublikowano 14 maja 2020 Autor Opublikowano 14 maja 2020 to nie Mercedes musi się wycofać tylko inni muszą nadgonić. mają hajs, łeb na karku, technologię i strategię. co nie zmienia faktu że nie lubię dominacji w żadnym sporcie. to jest dobre dla rekordów ale nigdy nie jest dobre dla widowiska. każdy cwaniak miał swoje lata, Ferrari, Brawn, RB a teraz Merc. jedyna nadzieja w nowych regulacjach i unifikacji ale po ostatnich ekscesach z fełłałi wokół zmian to nie ma co być naiwnym Cytuj
darkos 4 317 Opublikowano 14 maja 2020 Opublikowano 14 maja 2020 Ricardo zgarniał jakieś 20 mln za sezon. Sainz tylko 10 dlatego Ferrari wzięło Sainza na kierowce nr 2, zapłacą mniej i do tego dobrze się rozwija. Idealnie wpasuje się na drugiego kierowcę. Cytuj
Colin 1 974 Opublikowano 14 maja 2020 Autor Opublikowano 14 maja 2020 już w pełni oficjalnie - Sainz will replace Vettel at Ferrari in 2021. Ricciardo jako #2 słabo by się czuł. taniej i lepiej dla zespołu, chyba że zacznie objeżdżać eklerkę to znowu się zaczną fochy. Carlos kontrakt ma na dwa lata, zobaczymy jak to wykorzysta. Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 14 maja 2020 Opublikowano 14 maja 2020 56 minut temu, Colin napisał: to nie Mercedes musi się wycofać tylko inni muszą nadgonić no tylko to jest nierealne, Mercedes ma taką przewagę technologiczną, zaplecze inżynierów itd. że nie ma szans by ich dogonili. Poza tym mają Hamiltona, on nie przegrywa. a co do Ferrari to kuuurde, widać jak się polityka u nich zmieniła, skoro wzięli dwóch gówniarzy no i ciekawe czy Sainzowi powiedzieli wprost, że będzie numerem 2. Cytuj
Colin 1 974 Opublikowano 14 maja 2020 Autor Opublikowano 14 maja 2020 może nie nierealne, w opór ciężkie już owszem. sęk w tym że inni nawet się nie starają. RB trochę odstaje ale goni, ciśnie, szuka. ferrari miało swoje duże okazje a spieprzyli jak amatorzy. jakie oni ostatnio robili błędy to się w pale nie mieści, kierownictwo i strategia leżała i kwiczała. fakapy kierowców to już osobny temat. najstarszy zespół w stawce a potrafi potykać się o własne nogi. Mercedes z taką konkurencją nie musi się specjalnie wysilać, wystarczy że robią swoje i dominują. Ham nie popełnia błędów i jedzie po swoje. 12 minut temu, szejdj napisał: a co do Ferrari to kuuurde, widać jak się polityka u nich zmieniła, skoro wzięli dwóch gówniarzy no i ciekawe czy Sainzowi powiedzieli wprost, że będzie numerem 2. w RB się to dobrze sprawdzało od dość dawna więc stwierdzili że czemu nie. Charles to był strzał w 10. chyba nie specjalnie musieli Carlosowi mówić, raczej doskonale wiedział że z marszu nie dostanie #1 mając takiego partnera. jak pokaże skilla i będzie wygrywał wewnętrzne pojedynki to w drugim roku współpracy może być już inaczej. pożyjemy zobaczymy. najpierw niech wszyscy w ogóle na tor wyjadą. Cytuj
Arek_ 20 Opublikowano 15 maja 2020 Opublikowano 15 maja 2020 W dniu 14.05.2020 o 12:07, Colin napisał: Carlos kontrakt ma na dwa lata, zobaczymy jak to wykorzysta. Będzie 2 razy wicemistrzem po wycofaniu się Merca :) A w DMT Kubica mistrzem, pierwszy na jednego startującego. A na poważnie tak jak na Titanicu orkiestra gdy on tonie. Zero myślenia o przyszłości. Jak oni sobie wyobrażają wyścigi bez kibiców. To nie tylko kasa z biletów, ale też zasięg reklamowy. Kierowcy to żadni sportowcy, ale głównie pracownicy działu reklamowego. Firmy wywalają takie pieniądze po to by promować markę, to dział reklamowy. Tu nie wystarczy oszukać kontrahentów mając umowy długoterminowe. Będzie jak z Raw Air w skokach - ogromne problemy za rok 2020, a 2021 odwołane? Cały sezon skoków to sezon grypowy. W F1 jest lepiej, ale lipiec - wrzesień bez koronawirusa (mała ilość) to nie jest czas na zmieszczenie całego sezonu. Czy naprawdę frajerzy myślą, że kraje które wydały na walkę z Covid biliony dolarów (na oko z 10, a będzie dużo więcej), że pozwolą na kibiców? Owszem pozwolą raz z odstępami i maskami, zobaczą że kibice to olewają i będzie koniec kibiców. Ceny praw TV też drastycznie spadną, długoterminowe nie, ale to będzie oszukiwanie kontrahentów (coś w stylu sytuacji w galeriach - czynsze ogromne, obroty małe). Cytuj
Luqat 969 Opublikowano 15 maja 2020 Opublikowano 15 maja 2020 Kto kogo oszukuje? Nikt nie mówił, że będą na pewno kibice na trybunach w tym sezonie. No i przecież jak nie pojadą wcale, to będą jeszcze głębiej w czarnej, niż są teraz. Na torze jest kilkadziesiąt do kilkuset tysięcy kibiców na weekend, a pozostałe 99,9% ludzi ogląda to w tv, więc nie rozumiem za bardzo o co chodzi. Tak, LM będzie musiało pokryć koszty organizacji niektórych albo i większości GP, ale nie będą musieli oddawać kasy z licencji na przekaz w mediach i zastanawiać się czy połowa zespołów nie wypadnie po sezonie, bo nie jeździli. Cytuj
Patricko 1 408 Opublikowano 2 czerwca 2020 Opublikowano 2 czerwca 2020 2 razy Austria i GB? Trochę dziwnie będzie oglądać ten sam wyścig 2 razy pod rząd Cytuj
Boomcio 4 089 Opublikowano 2 czerwca 2020 Opublikowano 2 czerwca 2020 1 godzinę temu, Patricko napisał: 2 razy Austria i GB? Trochę dziwnie będzie oglądać ten sam wyścig 2 razy pod rząd E, ja tak lubię. Już bez stresa wtedy Cytuj
Arek_ 20 Opublikowano 5 czerwca 2020 Opublikowano 5 czerwca 2020 Będzie można porównać co się zmieni w tydzień :) Szczególnie w kwalifikacjach, bo wyścigi to random, ale w kwalifikacjach będzie ciekawe czy się poprawią o 0,001 czy może o 1 sek. Oczywiście wszystko może zmienić pogoda. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.