Skocz do zawartości

FIA Formula One World Championship


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Po pierwsze, to nie Horner, tylko jego inżynier GP Lambiase. Po drugie to, że nacisnął hamulce nie oznacza, że zrobił brake test, bo nie wiemy jak długo był wciśnięty pedał, a w zależności od czasu trwania nacisku, prędkość mogła się zmniejszyć tylko o kilka km/h. Po trzecie skoro Hamilton widział, że Max zwalnia, to czemu jechał cały czas za nim zamiast odbić w bok, gdzie było miejsce. Przecież mogło się okazać, że Max ma awarię czy to napędu czy układu kierowniczego. No, ale on zawsze jest bez winy. Nawet w Baku Toto tłumaczył, że to nie on zawinił, a był to "błąd palca", tak jakby ten żył własnym życiem. Tutaj pewnie był błąd stopy, bo nie można przecież podważać nieomylności mistrza, bo jeszcze coś w nim pęknie. Nie neguję jego umiejętności jazdy, ale hipokryzję (np. płakanie prze radio, że Max robi próbny start w pitlane, podczas gdy w zeszłym roku w Rosji zrobił dwa takie przy wyjeździe z alei serwisowej, co było bardzo niebezpieczne) i brak zdolności przyznania się do winy w różnych sytuacjach, a za to na każdym możliwym kroku podkreślanie swojej boskości, nieomylności i dodawanie do swojej mitologii, tak jakby to, że jest wielokrotnym mistrzem nie wystarczało. No i ciekaw jestem jaka byłaby narracja, gdyby w tej sytuacji było na odwrót. Lewis też mógłby dorosnąć, jak na dojrzałego, wielokrotnego czempiona i wzór dla dzieci przystało.

Edytowane przez Luqat
  • Plusik 5
Opublikowano

Czasem jestem w szoku jak niektórzy tutaj nie mają pojęcia o tym co się dzieje w wyścigu i wypisują jakieś bzdury.

 

Max dostał karę za niebezpieczne zwalnianie a Lewis w niego uderzył tylko dlatego, że nie chciał go wyprzedzić i znaleźć się przed nim przed pomiarem DRS, bo Max mógłby od razu odebrać mu pozycję. Nie chodzi o żaden brak komunikatu, Hamilton doskonale wiedział co robi, zobaczcie, że Hamilton zaczął hamować równocześnie z Maxem, zamiast go ominąć tak jak by to zrobił w każdym innym przypadku to tutaj zwalniał jednocześnie z nim aż w niego uderzył. Obaj kombinowali tam jak mogli. Jeden chciał oddać pozycję tak by od razu zaatakować z DRS a drugi nie chciał odbierać pozycji bo wiedział, że od razu ją straci. Ten wyścig po raz n-ty pokazuje jaką przewagę doświadczenia i racecraftu Lewis ma nad Maxem. Nawet jak ma wolniejszy bolid to i tak jest w stanie skończyć przed nim. 

  • Haha 1
Opublikowano (edytowane)

Po pierwsze nie miał wolniejszego bolidu, tylko o wiele szybszy, a po drugie jak ma takie doświadczenie, to mógł sobie jechać powoli albo nawet zatrzymać, ale obok Maxa, a nie za nim ryzykując kontakt. Poza tym, tak jak pisałem, Max mógł mieć przecież np. awarię, gdzie wszystko mu siadło. Wtedy też by w niego wjechał? no i chyba obaj mają doświadczenie i racecraft, skoro obaj kombinowali nad tym samym jak napisałeś :dafuq:

Szkoda, że nikt tutaj poza tobą nie ogarnia i nie ma pojęcia co się dzieje w wyścigu :reggie:

Edytowane przez Luqat
  • Lubię! 1
Opublikowano (edytowane)
20 godzin temu, nikt napisał:

69 Bar i 2.4G no ale wina czarnego. Ehh. Po prostu super. Mam nadzieje jednak że w tym sezonie wygra Hamilton. Max niech podrośnie i dorośnie. Nawet Horner mu zwrócił uwagę przez radio że nie musiał tego robić. No ale wina czarnego xD 

 

 Max jest jak wściekły pies spuszczony ze smyczy, można to lubieć albo maślane oczka czekoladowego.

Edytowane przez Dud.ek
Opublikowano
19 godzin temu, Luqat napisał:

Po pierwsze, to nie Horner, tylko jego inżynier GP Lambiase. Po drugie to, że nacisnął hamulce nie oznacza, że zrobił brake test, bo nie wiemy jak długo był wciśnięty pedał, a w zależności od czasu trwania nacisku, prędkość mogła się zmniejszyć tylko o kilka km/h. Po trzecie skoro Hamilton widział, że Max zwalnia, to czemu jechał cały czas za nim zamiast odbić w bok, gdzie było miejsce. Przecież mogło się okazać, że Max ma awarię czy to napędu czy układu kierowniczego. No, ale on zawsze jest bez winy. Nawet w Baku Toto tłumaczył, że to nie on zawinił, a był to "błąd palca", tak jakby ten żył własnym życiem. Tutaj pewnie był błąd stopy, bo nie można przecież podważać nieomylności mistrza, bo jeszcze coś w nim pęknie. Nie neguję jego umiejętności jazdy, ale hipokryzję (np. płakanie prze radio, że Max robi próbny start w pitlane, podczas gdy w zeszłym roku w Rosji zrobił dwa takie przy wyjeździe z alei serwisowej, co było bardzo niebezpieczne) i brak zdolności przyznania się do winy w różnych sytuacjach, a za to na każdym możliwym kroku podkreślanie swojej boskości, nieomylności i dodawanie do swojej mitologii, tak jakby to, że jest wielokrotnym mistrzem nie wystarczało. No i ciekaw jestem jaka byłaby narracja, gdyby w tej sytuacji było na odwrót. Lewis też mógłby dorosnąć, jak na dojrzałego, wielokrotnego czempiona i wzór dla dzieci przystało.

Tak tak. I dlatego to Max dostał od sędziów karę którzy to sędziowie mają dostęp do telemetrii. Ale oczywiście wina czarnego. Max wcale a wcale nie robił break testu. 

Opublikowano
4 minuty temu, Dud.ek napisał:

 

 Max jest jak wściekły pies spuszczony ze smyczy, można to lubieć albo maślane oczka czekoladowego.

No wlaśnie. Jestem ostatni który będzie bronił Hamiltona. Ale Max zachowywał się na torze jak idiota i święta krowa. I to mnie wkurza. Tak samo jak komentowanie niektórych jak wyprzedzał np. poza torem. Jakieś reguły jednak obowiązują. 

Opublikowano
11 minut temu, nikt napisał:

Tak tak. I dlatego to Max dostał od sędziów karę którzy to sędziowie mają dostęp do telemetrii. Ale oczywiście wina czarnego. Max wcale a wcale nie robił break testu. 

Hamilton za break test w Baku 2017 kary nie dostał.

5 minut temu, nikt napisał:

No wlaśnie. Jestem ostatni który będzie bronił Hamiltona. Ale Max zachowywał się na torze jak idiota i święta krowa. I to mnie wkurza. Tak samo jak komentowanie niektórych jak wyprzedzał np. poza torem. Jakieś reguły jednak obowiązują. 

Hamilton wtedy też był za torem. 

Opublikowano
W dniu 7.12.2021 o 18:34, nikt napisał:

Ale Max zachowywał się na torze jak idiota i święta krowa. I to mnie wkurza. (...) Jakieś reguły jednak obowiązują. 

Przypomnę, że:

-na Silverstone Hamilton wysłał Maxa do szpitala, dostał zero realnej kary i wygrał wyścig

-na Węgrzech Bottas wykończył oba Red Bulle.

Tylko dlatego teraz jest walka, ba mistrza konstruktorów Merc już ma. Problemu by nie było gdyby Hamilton na Silverstone przepuścił Maxa (czyli czekał aż tamten wróci ze szpitala itd).

 

Wiem co wyczynia Max, że się agresywnie broni przed nieuchronnym, że zasługuje na kary dużo większe od Hamiltona, ale tylko wg przepisów FIA. Problem, że:

1. Merc może wygrać mistrza oszustwem.

2. Kara śmierci za splunięcie na ulicę i klaps za morderstwo to nie są właściwe kary, nawet jeśli nakazane prawem FIA.

Np. ta akcja na Węgrzech zasługiwała na dużo większą karę niż to co 5 dni temu. A realnie pokrzywdzeni stracili 35-40 pkt vs 0 pkt.

 

Dlatego jestem za tym żeby Tsunoda skasował Hamiltona przy dublowaniu. To bardzo nieuczciwe, wstrętne, ale częściowo naprawi wyniki sezonu.

  • Plusik 3
  • Lubię! 2
Opublikowano

Cezary Gutowski prosze państwa. 
 

Co za ściek xD Jeśli mowa o taranowaniu to Perez Hama a Bottas Maxa tak jak było ostatnio. Gdyby Max ze spokojem wjechał w T1 to Valteri by mu przypierdolił

4296C52A-6A02-47CF-805B-44CA2AB939F9.png

Opublikowano

Plan jest pewnie taki by Perez łyknął na starcie Hamiltona i go spowolnił jak najbardziej by Max uzyskał sporą przewagę, ciekawe czy będzie jakaś kolizja w czołówce, bo tego też nie da się wykluczyć . A skrzydłowy Valteri coś słabo w kwalifikacjach, przypadek?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Max stratuje jako piewszy na softach więc na końcu prostej będzie na zewnętrznej stronie zakrętu o ile Ham wystartuje szybciej. 
 

Za Hamiltonem stanie Perez też na lepszych oponach więc może go łyknąć albo wyprzedzić i zablokować. 
 

To mistrzostwo zakrawa o paranoje. Lando na P3 zastanawia sie czy walczyć z nimi na starcie i czy w ogóle sie do nich dobierać albo im nie przeszkadzać i tylko obserwować. 
 

Przed startem dostane zawału to zawczasu zamówię pogotowie na 14:00

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...