Patricko 1 404 Opublikowano 20 listopada 2023 Opublikowano 20 listopada 2023 Właśnie obejrzałem dokument o Brawn GP i polecam każdemu z całego serducha. Cieszę się, że oglądałem to wtedy na żywo i mogłem wrócić chociaż na chwilę do tych momentów. Nawet Robert się załapał na kilka ujęć. Dużo humoru, dużo wzruszających momentów, szkoda, że tylko 4 odcinki.Sam dokument z bardzo wysokim napracowankiem, dużo konkretnych gości, gadanie o tym co najważniejsze, żadnych bredni. Pacz Netflix, da się bez debilnych dopisków i zakrzywiania rzeczywistości? Bardzo mi się podobało, że zaprosili nawet ludzi z Hondy, bo bałem się że pominą ten istotny fragment.Brawn GP to była taka czysta kwintesencja zespołu wyścigowego. Nie mieli budżetu, mało ludzi, wszyscy robili co mogli, nikt nie marudził i udało im się osiągnąć top tylko i wyłącznie tytaniczną pracą i genialnym bolidem Hondy. Jak sam Ross mówił, coś takiego może nas już nie spotkać, a pewnie inne zespoły wyciągnęły lekcje, że nigdy nie wiadomo czy nowy zespół znów ich nie pogrąży przed całym światem. 1 Cytuj
JaskinieTerrigenoweMarvela 109 Opublikowano 23 listopada 2023 Opublikowano 23 listopada 2023 W dniu 19.11.2023 o 12:51, Ryuk napisał: Może i to był dość ciekawy wyścig, z odpowiednią dramaturgią i widoczną ,,olewką" organizatorów (Liberty Media) tego wydarzenia na niektóre aspekty jego realizacji, ale to całe GP ,,Viva Las Vegas!", meh, tak nie do końca wyszło - widać że świeżynka te zawody. A to zdjęcie akurat wygląda jak... dzieci, które dostały ulubioną zabawkę i jadą ją odebrać w ogromnym Centrum Handlowym; wizualnie prezentują się na 14-latków, wyglądają tak młodo, jak typowe gimbuchy i trzech Richie Millionerów w jednej zajebiaszczej limuzynie. xD Na następnych, ostatnich w sezonie GP, Leclerc w końcowych modyfikacjach bolidu - przynajmniej będzie przygotowany na starcie z ,,Versem" podczas wyprzedzania w newralgicznych zakrętach. 1 Cytuj
Ryuk 1 479 Opublikowano 25 listopada 2023 Opublikowano 25 listopada 2023 Perez pieknie konczy ostatnie kwali sezonu na p9 po tym jak po raz kolejny w tym sezonie wyjechal za limit toru 1 Cytuj
Kaczi 822 Opublikowano 25 listopada 2023 Opublikowano 25 listopada 2023 Cos mi się tam musiało zablokować bo przecież nie jest zły kierowca, prawda? Cytuj
Patricko 1 404 Opublikowano 25 listopada 2023 Opublikowano 25 listopada 2023 A Yuki znów bardzo ładne kwali, ale żeby zaś nie było jakiejś wtopy w wyścigu. Ostatnio miał sporego w pecha pod tym względem. Wciąż uważam że przyszły sezon będzie decydujący dla niego i jego przyszłości w RB. Jeśli poprawi skilla w wyścigach i będzie objeżdżać Awokado to kto wie. Cytuj
Ryuk 1 479 Opublikowano 26 listopada 2023 Opublikowano 26 listopada 2023 (edytowane) Perez piekny koniec sezonu Do tego Ferrari odwalilo ferrari Edytowane 26 listopada 2023 przez Ryuk Cytuj
Patricko 1 404 Opublikowano 26 listopada 2023 Opublikowano 26 listopada 2023 Yuki pięknie nie dał się hamowi. Cytuj
Ryuk 1 479 Opublikowano 26 listopada 2023 Opublikowano 26 listopada 2023 4 minutes ago, Patricko said: Yuki pięknie nie dał się hamowi. Imo to Ham zwalil Cytuj
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 26 listopada 2023 Opublikowano 26 listopada 2023 19 wygranych do tego 2 Pereza. Co za zjebany sezon, oby ktokolwiek podłączył się do walki w kolejnym, ewentualnie niech Red Bull dostaje 10 sekund kary przy pitstopie dla zmniejszenia przewagi. Jeszcze w kwalifikacjach coś tam się dzieje, ale wyścigi to już kompletna nuda, gdzie Verstappen dojeżdża z przewagą pół okrążenia nad drugim kierowcą. Cytuj
gtfan 3 212 Opublikowano 26 listopada 2023 Opublikowano 26 listopada 2023 (edytowane) Nie dałem rady zobaczyć na żywo - warto oglądać czy procesja? Edytowane 26 listopada 2023 przez gtfan Cytuj
Dud.ek 2 054 Opublikowano 26 listopada 2023 Opublikowano 26 listopada 2023 Sporo kombinowania w końcówce między mercedesem i ferrari o 2 miejsce w generalce. Cytuj
Patricko 1 404 Opublikowano 26 listopada 2023 Opublikowano 26 listopada 2023 Zdecydowanie highlighty Cytuj
Ryuk 1 479 Opublikowano 28 listopada 2023 Opublikowano 28 listopada 2023 Resztem dam w spoiler Spoiler 3 1 3 Cytuj
Arek_ 20 Opublikowano 1 grudnia 2023 Opublikowano 1 grudnia 2023 Z dziś - bankrut nie opuszcza Polski: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/koniec-viaplay-polska-data-zamkniecia-gdzie-ogladac-liga-angielska-formula-1-liga-niemiecka Z interii: "W czwartek, na koniec sesji, akcja spółki kosztowała 23,68 koron. Dzisiaj od rana ich wartość spadła o 70 proc., do 6,37 koron. To kolejna giełdowa przecena koncernu. Do pierwszej, z 220 do 65 koron, doszło w czerwcu, po zmienia prezesa. Do 35 koron spadły akcje latem, kiedy zapowiedziano restrukturyzację". Nie wygląda by padli do początku sezonu F1 2024 więc nadal polski komentarz kuriozalnie drogo więc zostaję w F1 Pro. Oby nie dociągnęli do środka 2025, bo sezon zaczyna się wcześniej. PS. F1 Pro też dało ciała w ostatnim wyścigu i nie chciał chodzić na Xbox SX (w końcu to Edge, zaś na Fiferox na kompie nagrywał się tylko dźwięk zaś na Edge bez problemu). Wraz z popularnością AI (i tłumacza google na bieżąco, co za problem tłumaczyć te napisy w locie z angielskiego?). Ostatnio grałem w Disc Room, tworzyli go też Polacy, a błędy tłumaczenia straszne, mimo to i tak lepiej niż po ang (przełączałem by sprawdzić "przewróć" itp). Cytuj
Ryuk 1 479 Opublikowano 1 grudnia 2023 Opublikowano 1 grudnia 2023 Logan zostaje: Quote We are delighted to announce that Logan Sargeant will continue to drive for Williams Racing for the 2024 Formula 1 season. After his rookie season with the team, which saw the 22-year-old become the first American driver to score an F1 point in 30 years, Logan demonstrated the fundamental speed required to perform at the highest level, building on these foundations race by race, solidifying his place in our line-up. "I am thrilled to be continuing with Williams Racing for the 2024 season,” Logan shared following the announcement. “It has been an incredible journey with the team so far, and I am grateful for the opportunity to continue developing as a driver within such a talented and dedicated group. “We have exciting plans for the future, and I can't wait to contribute to the team's success in the coming year." https://www.williamsf1.com/posts/2de5bd24-2242-499c-aebe-e5edc3e4a58d/williams-racing-logan-sargeant-2024 Cytuj
Ryuk 1 479 Opublikowano 1 grudnia 2023 Opublikowano 1 grudnia 2023 (edytowane) 2 hours ago, gtfan said: Ale po co? Imo nikogo innego nie było raczej. Lawson za rok w AT więc RB fotela nie wykupi/williams raczej nie był by zainteresowany. jest jeszcze vesti od mercedesa ale dać komuś fotel na 3 lata żeby uciekł do mercedesa jak Hamilton przejdzie na emeryturę to też żaden interes. Teraz mogą poczekać rok i może ktoś w F2 zabłyśnie. Zawsze mogą go w stylu RB/AT wywalić w lato jak dalej będzie jak gówno jeździł . edit: plus 14 kierowców pod koniec 2024 będzie bez kontraktów. Większość pewnie zostanie w obecnych zespołach ale np chłopaki z Haas/Alpine czy Zhou może będą chcieli zmienić zespół. 6 którzy mają kontrakty na 2025 i dalej to max,bot, obaj kierowcy mclarena i Mercedesa Edytowane 1 grudnia 2023 przez Ryuk 1 Cytuj
JaskinieTerrigenoweMarvela 109 Opublikowano 4 grudnia 2023 Opublikowano 4 grudnia 2023 W dniu 1.12.2023 o 22:09, gtfan napisał: Ale po co? ,,Logan Sargeant zostaje na 2024 rok w Williams F1 Team" - gdy zobaczyłem mniej więcej tak brzmiący tytuł noty/artykułu na ,,Parcferme", i gdy potem zapoznałem się z jego treścią... również i ja zacząłem się zastanawiać ,,no ale po co?" Możliwa przyczyna, i to chyba najlepsza, takiego stanu rzeczy jest takowa: - NIKT albo żadne z lepszych nazwisk na rynku kierowców ze stajni IndyCar, Nascar (teoretycznie), czy klasy wyścigowej z serii F nie chce i nie zamierza rozpoczynać współpracy z Williamsem w Formule 1 - dodatkowo mógłby na niekorzyść zespołu przeważyć tu fakt, że ponoć ,,góra" nie za dobrze płaci kierowcom. Z drugiej jednak strony Sargeant aż tak tragiczny nie był/ nie jest: popełniał za dużo prostych błędów, poza tym miał do dyspozycji w sezonie 2023 taki bolid, jaki miał, więc pozostawienie Amerykanina na stołku, chociażby na ten jeden rok, jest w miarę zrozumiałe. Teraz to tylko czekać na ruchy HAASa - ,,Hulk" niech zostanie; ,,Kev"... nie sądzę. P.S. Koc właśnie doszedł - jest dobrze. Stylizacja prawie ukończona. Cytuj
gtfan 3 212 Opublikowano 4 grudnia 2023 Opublikowano 4 grudnia 2023 (edytowane) 9 minut temu, JaskinieTerrigenoweMarvela napisał: Z drugiej jednak strony Sargeant aż tak tragiczny nie był/ nie jest: popełniał za dużo prostych błędów, poza tym miał do dyspozycji w sezonie 2023 taki bolid, jaki miał, więc pozostawienie Amerykanina na stołku, chociażby na ten jeden rok, jest w miarę zrozumiałe. oj nie mogę bardziej się nie zgodzić bolid miał całkiem solidny co pokazał Albon - 7 miejsce w generalce zostawiając z tyłu AT, Alfę i Haas, ale jest to zasługa tylko Albona który wywalczył 27 z 28 zdobytych punktów a co do nie popełniania za dużych błędów to niech przemówi klasyfikacja "descructors championship" w której Sargent jest mistrzem i to ze sporą przewagą https://www.mostlyf1.com/statistics/standings/2023-destructors-championship-standings/ Edytowane 4 grudnia 2023 przez gtfan 1 Cytuj
Ryuk 1 479 Opublikowano 6 grudnia 2023 Opublikowano 6 grudnia 2023 Quote “That’s the main target for me,” said Perez after securing second place in the championship, the highest finishing position of his career. “I’ve already finished second, my main interest is to do one better. “I’m aware of the challenge that it is. We’ve got to really take this winter time to try to start the season on a high and be able to maintain that level of consistency throughout the season.” https://www.racefans.net/2023/12/06/perez-learning-what-verstappen-is-doing-differently-as-he-targets-2024-f1-title/ Perez widze nie traci czasu podczas przerwy i wciaga nosem co tylko moze Cytuj
Colin 1 974 Opublikowano 6 grudnia 2023 Autor Opublikowano 6 grudnia 2023 no beka ale z drugiej strony co niby miałby/mógłby powiedzieć? hola, jestem kukoldem max chada i chyba tylko totalny pech mojego teammate'a sprawiłby że miałbym realne szanse w zespole nie licząc konkurencji? no sorry ale od czasu Rosberga nikt nie rzucił poważnego i realnego wyzwania pupilkowi w zespole. dlatego tak bardzo szanuję ten jedyny tytuł Nico i to co później zrobił. to była brudna walka ale dojebał oponiarzowi i pokazał faka własnemu zespołowi. nikt na to już nie ma zbytnio jaj, podejrzewam że kontrakty też mocno kastrują w tym temacie. takie czasy. Cytuj
Patricko 1 404 Opublikowano 6 grudnia 2023 Opublikowano 6 grudnia 2023 Jego "main target" to będzie nie wylecieć z zespołu przed końcem sezonu I tak się już długo utrzymał. Cytuj
JaskinieTerrigenoweMarvela 109 Opublikowano 25 grudnia 2023 Opublikowano 25 grudnia 2023 GP Racing, wydanie 2024, styczeń, zauważone przez przypadek w jednym z Empików - screen z okładki numeru. Jeden z najbardziej nieoczekiwanych graficznych projektów okładek wydań tego magazynu, jaki kiedykolwiek widziałem. Blichtr, establishment, kontrola, dominacja, pasja i osiągnięty sukces w budowaniu swojego sportowego imperium. Jednym słowem... Panie Verstappen witamy w gronie najwybitniejszych przedstawicieli F1 wśród kierowców, ludzi godnych miana ambasadorów tego sportu. A miałem sobie dać spokój z Formułą 1 i FIA aż do marca... No ale, jak się taki ,,look" okładki GP Racing widzi, to... raczej to nie przejdzie. XD A tu... Panie Toriyama, prosimy o stworzenie jakiegoś niekanonicznego filmu z Uniwersum Dragon Ball, w którym Goku mógłby być odpowiednikiem Senny w świecie wyścigów Formuły 1, a Capsule Corp zastąpiłby wśród teamów padoku rzecz jasna Scuderia Ferrari Team. A za trzon fabuły takiego właśnie jednostrzałowca filmowego z DB powinno dać się następujący wątek: Goku podąża za kilkoma zagubionymi smoczymi kulami, które swój ostatni ślad zostawiły na zachodniej stronie kuli ziemskiej, w okolicy toru Silverstone. Bulma odnajduje je, i to wtedy gdy rozgrywa się tam wydarzenie wyścigowe. Postanawia przygotować więc odpowiedni wóz i zgłosić zespół do startu - Goku byłby kierowcą, przy okazji sięgając po ostatnie smocze kule. Wiem, trochę to absurdalne, no ale pomarzyć przez taki zamysł właśnie, to sobie można. XD 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.