Patricko 1 404 Opublikowano 10 stycznia Opublikowano 10 stycznia Steiner opuszcza Haasa, Komatsu będzie nowym szefem. Czy to coś zmieni? Nie sądzę... Cytuj
Colin 1 974 Opublikowano 10 stycznia Autor Opublikowano 10 stycznia sportowo wątpię. szkoda tylko że ktoś tak ciekawy, bezpośredni i bezkompromisowy odchodzi z paddocku. jedna z niewielu naprawdę interesujących osobowości w tym sporcie. Cytuj
Chmielinski 212 Opublikowano 11 stycznia Opublikowano 11 stycznia Osobowość może i miał, ale Haas przez 8 sezonów w zasadzie stoi w miejscu. Każdy sezon to samo - przyzwoity start i potem równia pochyła. Odpuścili 2 sezony i w 2 roku po zmianach kończą na ostatnim miejscu w klasyfikacji. Tam musiało się w końcu coś zmienić. Cytuj
mitra 1 787 Opublikowano 11 stycznia Opublikowano 11 stycznia Ale to raczej wina Haasa, bo Gunther naciskał Hassa o zwiększenie budżetu i rozwój ale ten się nie zgadzał i są gdzie są. Cytuj
Arek_ 20 Opublikowano 12 stycznia Opublikowano 12 stycznia W dniu 11.01.2024 o 01:43, Chmielinski napisał: Każdy sezon to samo - przyzwoity start i potem równia pochyła. Dostają bolid od Ferrari, a potem Ferrari nie chce go dalej rozwijać (a nawet nie może). Podobnie w 2009 Brawn GP zbudowany za ogromne pieniądze Hondy z absurdalnie wysokim budżetem (jak na 2023), ale potem już rozwój za drobne grosze więc z ogromnej przewagi ledwo dowieźli mistrza. Zresztą Kubica mówił, że poprawa w sezonie to rzędu 2 sekundy na okrążeniu. Ciekawe czy w 2024 Alpha będzie mieć bolid RB? Zespołom nie podoba się ta współpraca i obchodzenie limitów. RB nie może testować? No to Alpha przetestuje. Nawet jeśli coś nielegalne to ciężko udowodnić (np. Astona jako podróbkę RB), a już szczególnie gdy oba zespoły współpracują (a nie szpiegostwo). Cytuj
darkos 4 317 Opublikowano 13 stycznia Opublikowano 13 stycznia Gunther najfajniejsza postać w tym nudnym jak pizda paddocku. 1 Cytuj
Kaczi 822 Opublikowano 13 stycznia Opublikowano 13 stycznia przemówił i onhttps://youtu.be/hUcWbQpGL3M?feature=share Cytuj
JaskinieTerrigenoweMarvela 109 Opublikowano 18 stycznia Opublikowano 18 stycznia ,,Guncio" Steiner został ,,chybikiem" zwolniony z szanownego HAASa - takt, to wiemy, a teoretycznie jest to temat przegadany. Ale... nie zdziwiłbym się, gdyby Padok F1 nabrał teraz nieco goryczy i takiego dziwnego posmaku w ustach. A, właśnie, chcemy face to face Guinthera w marcowym numerze GP Racing! Niech powie FIA i HAASowi to, co ma do powiedzenia! Równy gość, szanuję go za agresywny i stanowczy ton prezencji swej osoby publicznie, to raz! A dwa, tą jego mordeczkę to ja chcę na okładkę kolejnego wydania tego miesięcznika! Masakra, to jak pozbyto się ,,zbędnego elementu" w tym teamie F1, który stanowił według Gene'a Haasa właśnie takie ,,piąte koło u wozu", okazało się jakimś pr-owym przekleństwem i zagrywką poniżej pasa! Idą plotki w sprawie tego dużego ciągu zmian technologicznych, konstrukcyjnych etc., które nadejdą do Formuły 1 za 2 lata. I myk jest taki, że Oracle Red-Bull F1 Team rzekomo nie wyrabia z konstrukcją silnika na 2026 rok, że nie są w stanie stworzyć w pełni wydajnej jednostki, która miałaby posiadać: 50%-owe wykorzystanie energii (?) odzyskiwanej/elektrycznej, a 50% pochodzącej ze spalania mieszkanki paliwowej. Red-Bull ponoć odpalił już taki silnik w swoich fabrykach, jednak miałby on kompletnie się nie sprawdzać. Wolff mówi, że góra 40% dla energii pozyskiwanej a 60% dla mieszkanki paliwa, bo w przeciwnym razie silniki szlag trafi, a zespoły nie wyrobią z budżetem na produkcję i utrzymanie tak zaawansowanych hybryd silnikowych. A, właśnie, wierzę że Sainz Jr. przejdzie z Ferrari do Audi w 2026 roku wraz... z Hamiltonem. XD 1 Cytuj
Arek_ 20 Opublikowano 19 stycznia Opublikowano 19 stycznia F1 TV Pro zdrożała i tu są pytania: 1. TV Access jakie ma opóźnienie publikacji replay-i? Bo czytam, że 48h, 3 dni lub 25-30 minut, tylko ostatnie ma sens za 29,99. 2. Miałem rezygnować z Pro by kupić w promocji przed sezonem. Ale obecna cena to 59,99 euro (więc promo pewnie za 49,99, a za 49,99 mam przedłużenie na koncie - o ile nie zmienią). Cytuj
Colin 1 974 Opublikowano 23 stycznia Autor Opublikowano 23 stycznia W 2026 kolejny uliczny wyścig dołącza do kalendarza. Tak średnio bym powiedział. Może chociaż fajne wypadki będą. 1 Cytuj
MaZZeo 14 182 Opublikowano 24 stycznia Opublikowano 24 stycznia super, kolejny zespół który istnieje tylko po to by robić za jeżdżąca reklamę 1 Cytuj
Patricko 1 404 Opublikowano 24 stycznia Opublikowano 24 stycznia Tak tragicznej nazwy jeszcze chyba nigdy nie było... Cytuj
JaskinieTerrigenoweMarvela 109 Opublikowano 25 stycznia Opublikowano 25 stycznia Cytując Mikołaja Sokół ,,Gigant płatniczy Visa nie tylko kupił prawa do nazwy zespołu, ale też nawiązuje współpracę z Red Bull Racing(...)" - eh, czy to nie oznacza, że Byki z Austrii, to nie szanujące tradycji, idące w ciągły rozwój technologiczny, który zaprowadzi ich nie wiadomo dokąd!, sprzedajne sk*******y?" Oracle Red-Bull, całe te Hornery, Marki i Verstappeny zrobią wszystko, aby zwyciężać i dominować w F1 przez kolejne lata... Wszystko! To, że firma związała się z takim gigantem jak Visa i jakąś ,,apką-srapką", znaczy że wykonuje kolejny krok ku - nazwałbym to - finansowemu zabezpieczeniu się na nowe rozwiązania technologiczne, które wejdą w ruch w środowisku Formuły 1 wraz z nowym regulaminem wprowadzanym przez FIA do królowej motorsportu od 2026 roku. Ale zaraz, a może i dobrze, żeby ,,mieć wy*****e na konkurencję, bo najważniejsze jest dbać o swoje"? Bo to taka zasada, której ,,Byki" będą się teraz w tym swoim F1-Korpo trzymały; nie zdziwię się, gdy efektem tego będą nieprzerwane sukcesy teamów (RB i Alphy) od 2024 do np. 2030. Żyćko. 1 Cytuj
Moldar 2 249 Opublikowano 25 stycznia Opublikowano 25 stycznia Nie rozumiem problemu, każdy do tego dąży. 1 Cytuj
Luqat 969 Opublikowano 25 stycznia Opublikowano 25 stycznia Dobrze, że Mercedes, Ferrari, McLaren i reszta są tam dla dobra wszystkich i dla tradycji, a nie dla zysków, reklamy i dbania o swoje interesy Przecież Toto i Fred tak bardzo dbają o innych i nigdy by tak nie zrobili. No i dobrze, że inni nie wiążą się ze Stejkami, Manygrami i innymi w celu zabezpieczenia się finansowo. Biedny RB, dobrze, że w końcu ma porządne finansowanie, bo ledwo wiązali koniec z końcem i gdyby nie ten deal, to pewnie by się już zwinęli Wcale nie mają kilkuletniej umowy z Oracle na 500 baniek plus pełno innych sponsorów i wcale sami nie mają gigantycznego zaplecza finansowego. Co ty chłopie piszesz? Może najpierw czytaj przed wysłaniem, bo oczy bolą od tych farmazonów. 1 2 Cytuj
Patricko 1 404 Opublikowano 25 stycznia Opublikowano 25 stycznia Jezu jakie dyrdymały... Modzi chyba testują bota AI, nie ma innej opcji.Tu chodzi o debilną nazwę, a to że wyhaczyli świetnego sponsora to tylko gratulacje. To tak jakby nazwać Ferrari - Marlboro Shell UPS Ferrari F1 Team. 1 Cytuj
JaskinieTerrigenoweMarvela 109 Opublikowano 25 stycznia Opublikowano 25 stycznia 4 godziny temu, Luqat napisał: Dobrze, że Mercedes, Ferrari, McLaren i reszta są tam dla dobra wszystkich i dla tradycji, a nie dla zysków, reklamy i dbania o swoje interesy Przecież Toto i Fred tak bardzo dbają o innych i nigdy by tak nie zrobili. No i dobrze, że inni nie wiążą się ze Stejkami, Manygrami i innymi w celu zabezpieczenia się finansowo. Biedny RB, dobrze, że w końcu ma porządne finansowanie, bo ledwo wiązali koniec z końcem i gdyby nie ten deal, to pewnie by się już zwinęli Ujmę to tak: ,,Spoko wodza, dobrze jest!". Wiedziałem, co piszę. Zluzujmy poślady. xD Rozumiem zachowanie Oracle Red-Bulla i jego działania w tych całych finansowych ,,zabezpieczeniach" na sezony 2026-2030 w F1, gdzie może i Andretti się pojawi, a nie wiadomo jak w nowe regulacje i zmiany technologiczno-konstrukcyjne wstrzeli się Audi (styczniowe GP Racing ma ciekawy artykuł, w którym jest kilka nawiązań do wywiadów z szefami zespołów aktualnego padoku F1, w których się pyta o to czy pojawienie się F1 Andretti Team to rzecz dobra dla Formuły 1 czy nie: m.in. dla samego ścigania, dla bezpieczeństwa kierowców, zespołów i dla widza). Według mnie Red-Bull zaczyna robić to w środowisku F1 dość agresywnie, a dawno czegoś takiego w F1 nie było: bardzo, bardzo typowa korpo-strategia, która dla nich zapewne się zakończy w większości samymi pozytywami. Zresztą tylko czas to zweryfikuje. Następne lata wszystko ładnie wytłuszczą. xD Cytuj
Luqat 969 Opublikowano 25 stycznia Opublikowano 25 stycznia Jeszcze raz. Dobrze, że Ferrari, Mercedes, Aston, Stejk itd., to nie są korporacje i działają altruistycznie "xD" 1 Cytuj
Arek_ 20 Opublikowano 26 stycznia Opublikowano 26 stycznia (edytowane) W dniu 25.01.2024 o 14:06, Patricko napisał: To tak jakby nazwać Ferrari - Marlboro Shell UPS Ferrari F1 Team. Tu masz nazwy z ligi żużlowej (nazwy z tabeli ligowej): -For Nature Solutions KS Apator Toruń -ZOOleszcz GKM Grudziądz -Trans MF Landshut Devils -InvestHousePlus PSŻ Poznań Koszykówka: -Arged BM Stal Ostrów Wielkopolski -Enea Stelmet Zastal Zielona Góra No i już nowa Visa nie wygląda tak źle, szczególnie że pewnie będzie skrót Visa Cash (lub Visa RB lub Visa Cash RB - też krótkie w stosunku do innych nazw). Edytowane 26 stycznia przez Arek_ Cytuj
Luqat 969 Opublikowano 26 stycznia Opublikowano 26 stycznia (edytowane) "Proszę Państwa właśnie wizakasz Ricciardo wyprzedza Bottasowego stejka, a z kolei stejkkik Dżoua ściga się z kaszapemwiząerbe Tsunody. Kto wyjdzie z tych pojedynków gurom?" Edytowane 26 stycznia przez Luqat 1 Cytuj
JaskinieTerrigenoweMarvela 109 Opublikowano 31 stycznia Opublikowano 31 stycznia Czyżby: W15 od Srebrnych Strzał w 2024 roku w Formule 1 miałby namieszać? Jak sądzicie? Nowa stara ,,gwardia inżynieryjna" Mercedesa rzekomo, co podkreślam: rzekomo!, przygotowała topowy a'la redbullowy bolid na zbliżający się sezon Formuły 1! Sądzę że Red-Bull nie będzie miał zwykłej ,,ścigałki" - czyli od startu do mety na pierwszym miejscu - w tych 24 wyścigach w kalendarzu. Jak kiedyś wspominałem, nawet sam - teraz to już o pozycji Świętego! - Adrian Newey miałby nie mieć aż tylu pomysłów co zwykle, co do projektowania bolidów Red-Bulla na kolejne sezony, co ma się przekładać na nowe regulacje technologiczne z regulaminu FIA od 2026 roku. Uważam, że z roku na rok przewaga Byków z Austrii nad stawką padoku będzie topnieć, aż do kryzysu w 2026 roku. Podobno od przyszłego roku sędziom każdych z zawodów ma pomagać w większości SI - głównie w sprawach przekraczania limitów torów. No i ciekawe, kto ostatecznie będzie decydował kogo ukarać, a kogo nie. Bo te najlepsze systemy komputerowe/odpowiednie oprogramowanie wsparte o SI, które miały by tu pomagać ,,aż tak!" kapitule sędziowskiej, obniżały by ilość spraw do rozpatrzenia przez nich samych o 60%. A tu... na "rozluźnienie pośladów" i poprawę humoru. xD 1 Cytuj
Gregorius 496 Opublikowano 1 lutego Opublikowano 1 lutego Hamilton w Ferrari od 2025 zastępując Carlosa. Świat się kończy https://www.skysports.com/f1/news/12433/13061245/lewis-hamilton-to-join-ferrari-for-2025-formula-1-season 2 2 Cytuj
gtfan 3 212 Opublikowano 1 lutego Opublikowano 1 lutego (edytowane) mamy potwierdzenie z samej góry ciekawe po co to Hamiltonowi, w konkurencyjnym samochodzie byłby ciągle w walce o mistrza, ciężko sobie wyobrazić że Ferrari w obecnych czasach dostarczy mu narzędzie nie będące źródłem frustracji, a sam Hamilton pod presją i ze słabym zespołem też nigdy nie potrafił świecić tak jak w czasach świetności Mercedesa z paziem w drugim aucie... Edytowane 1 lutego przez gtfan Cytuj
Kaczi 822 Opublikowano 1 lutego Opublikowano 1 lutego może chłopięce marzenie? większość kierowców ze świata wyścigów chciałaby włożyć czerwony kombinezon Ferrari. W sumie szkoda że nie w tym sezonie. Miejmy nadzieję że dożyjemy Cytuj
Luqat 969 Opublikowano 1 lutego Opublikowano 1 lutego Pewnie stwierdził, że nie wyciągnie już ósmego tytułu, to chociaż w CV sobie zapisze Ferrari Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.