Skocz do zawartości

FIA Formula One World Championship


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
16 minut temu, MaZZeo napisał(a):

za nimi Red Bull z Maxem któremu coraz częściej psycha siada


Niesamowicie ironiczne po tym wyścigu, w którym Norris latał po żwirze i poboczach, a Verstappen go pokonał wolniejszym samochodem startując 7 pozycji z tyłu.

  • This 1
Opublikowano
47 minutes ago, Chmielinski said:

Wiem, że tutaj nie lubi się Russella, ale kurde, chłop ma ostatnio niezłego pecha. W SIlverstone awaria i strata przynajmniej P2, na Węgrzech za mało paliwa w kwalach, żeby zrobić ostatnie okrążenie, tu jakaś wpadka z wagą samochodu. #TeamLH świętuje, bo ich kierowca pokonuje Russella, któremu zespół podkłada kłody pod nogi xd

Wyglada ze jego strategia ktora dala mu wygrana rowniez zabrala mu wygrana

 

Opublikowano
14 minut temu, Chmielinski napisał(a):


Niesamowicie ironiczne po tym wyścigu, w którym Norris latał po żwirze i poboczach, a Verstappen go pokonał wolniejszym samochodem startując 7 pozycji z tyłu.


Max miał mediumy, Lando hardy.

 

https://www.motorsport.com/f1/news/marko-perez-completely-collapsed-for-red-bull-in-belgian-gp/10639987/?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR07KIjr-zb63508oxwBBz6Sjasrj_dD_g8qHdgnq1f8OnpnEs4VAG20EwY_aem_VahE0VqLZLvOLmkg9xzoyQ

Opublikowano

Max to cholerny psychol i ultras jeśli chodzi o wyścigi. po części za to go lubię. nie ma co się dziwić że nerwy zaczynają puszczać kiedy po kilku chudych sezonach w RB w końcu dorobił się mistrzowskich tytułów a jego zespół zaczyna się sypać. do tego partner idiota i toksyczny ojciec. reszta stawki ciśnie do przodu a oni ewidentnie łapią zadyszki. mam nadzieję że faktycznie dostał bana za simracy bo chyba trochę proporcję zaczęły mu się mylić, coś jak dziecko co spędza za dużo czasu z tabletem. 

 

ja nadal nie wiem jak można skończyć ósmym, startując jako drugi :facepalm: naprawdę trzymam kciuki żeby po wakacyjnej przerwie Daniel wskoczył do RB i jakkolwiek dowiózł ten sezon a Liam znowu do vicapu bo naprawdę dobrze mu szło. wątpię czy będą od razu go brać do głównego zespołu ale nie raz już zaskakiwali więc zobaczymy. 

 

@Chmielinski co do russella to nawet nie to że się go nie lubi, po prostu beka z niego bo typ jest bardzo memiczny a jego wstawki w DtS to niekiedy kopalnia. robi bardzo dobrą robotę ale kilka fakapów też zaliczył. czasami uszczelki mu nie trzymają niestety dlatego jeszcze nie zdominował emeryta w zespole.

Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, MaZZeo napisał(a):


Czyli miał gorsze opony, a i tak wygrał. Chad :obama:

Edytowane przez Chmielinski
Opublikowano (edytowane)
13 godzin temu, Ryuk napisał(a):

Wyglada ze jego strategia ktora dala mu wygrana rowniez zabrala mu wygrana

 

 

tutaj nałożyła się jeszcze jedena rzecz - brak okrążenia zjazdowego. po zakończeniu wyścigu nie było standardowego jeżdżenia sobie po brudnej części toru i machania do kibiców, co jest normalną praktyką żeby pozbierać kawałki gumy żeby właśnie uniknąć sytuacji z niedowagą, tutaj przez długość toru niestety zjeżdżali do boksów zaraz po fladze z szachownicą. w normalnych okolicznościach pewnie by spokojnie zmieścił się w limicie. szkoda, nie jego wina ale trochę błąd zespołu, ale takie jest życie...

Edytowane przez gtfan
Opublikowano
13 godzin temu, Colin napisał(a):

ja nadal nie wiem jak można skończyć ósmym, startując jako drugi

Normalnie! Ścisk jest ogromny, najgorszy Sauber stracił tylko 1,5% (gdy dawniej i 7% się zdarzało często). To jest robione celowo przez Liberty Media, celem jest jeszcze większy ścisk.

 

Przypomnę typowe wieloletnie:

1. w 2/3 o zwycięstwo walczy 1 zespół

2. w 1/3 walczą 2 zespoły

3. w śladowych ilościach w promilach 3.

A tu walczą 4, każdy mógł wygrać ten wyścig (Max też gdyby nie wybrał tego toru na karę).

 

Perez robi dobrą robotę, to czego chcieli :) Teraz już traci te 0,3 sek na okr (na tym dłuższym 0,4). W czasach Barrichello, Webbera czy Bottasa to by było drugie miejsce. Max 1st, Perez 2nd 20 sek z tyłu, 3rd ktoś minuta, na koniec oszukują niczym Semenya czy Schumacher i z minuty robi się pół.

 

58 minut temu, gtfan napisał(a):

tutaj nałożyła się jeszcze jedena rzecz - brak okrążenia zjazdowego.

Od pilnowania tego jest zespół, wiadome było przed wyścigiem. Szkoda tych punktów, Russell wychodzi na głupka odstając od reszty, a Red Bull może nie wywalczyć 4th w konstruktorach (dzięki temu mieliby dużo czasu na testy).

Opublikowano
43 minuty temu, Arek_ napisał(a):

Normalnie! Ścisk jest ogromny, najgorszy Sauber stracił tylko 1,5% (gdy dawniej i 7% się zdarzało często). To jest robione celowo przez Liberty Media, celem jest jeszcze większy ścisk.

 

Przypomnę typowe wieloletnie:

1. w 2/3 o zwycięstwo walczy 1 zespół

2. w 1/3 walczą 2 zespoły

3. w śladowych ilościach w promilach 3.

A tu walczą 4, każdy mógł wygrać ten wyścig (Max też gdyby nie wybrał tego toru na karę).

 

Perez robi dobrą robotę, to czego chcieli  Teraz już traci te 0,3 sek na okr (na tym dłuższym 0,4). W czasach Barrichello, Webbera czy Bottasa to by było drugie miejsce. Max 1st, Perez 2nd 20 sek z tyłu, 3rd ktoś minuta, na koniec oszukują niczym Semenya czy Schumacher i z minuty robi się pół.

 

Od pilnowania tego jest zespół, wiadome było przed wyścigiem. Szkoda tych punktów, Russell wychodzi na głupka odstając od reszty, a Red Bull może nie wywalczyć 4th w konstruktorach (dzięki temu mieliby dużo czasu na testy).

 

Jeszcze mogę zrozumieć nie wyprzedzenie McLarenów i Mercedesów, ale Ferrari w tym RedBullu? Poza tym początek wyścigu miał mega slaby 

Opublikowano

Przypominam że Riccardo na teście w bolidzie RB zrobił czas niewiele gorszy niż Verstappen a w ostatnim wyścigu był tylko 3 miejsca za Perezem w słabszym bolidzie. Nie skreślałbym go tak od razu. 

  • Plusik 1
Opublikowano
10 godzin temu, Ryuk napisał(a):

Ric jest za slaby :dunno: A Lawson nie chca spalic 

 

W tym momencie są na takim etapie, że lepiej zaryzykować z Riccardo - poza tym wtedy zwolni im się miejsce w VisaCash i będę mogli "wychowywać" Lawsona 

Opublikowano

chyba nawet helmut już mówił że mają więcej kasków niż kokpitów, coś tam obiło mi się o uszy przez weekend. tak czy siak zatrzymanie pereza to dla mnie to debilizm. powinni zrobić podmiankę za Rica, skoro to i tak by niewiele to zmieniło a w tym czasie szkolić Liama w vicapie żeby wjeżdżał się już na nowy sezon.

Opublikowano
8 minut temu, HenrykIggO napisał(a):

Tak, Ricciardo za Pereza. Chyba krotka pamiec macie. Dla przypomnienia, jak to skonczylo sie ostatnim razem.

 

image.png.f4d170584170ea570baf449db6602574.png

 

wtedy jeszcze Ric miał ambicje na numer 1 w RB, dzisiaj już by raczej znał swoje miejsce...

Opublikowano
1 minutę temu, Colin napisał(a):

pamięć mam dobrą. nie musisz wywlekać incydentu sprzed 6 lat :dynia: no ale "ostatnio".

Pamięć może dobrą, ale z czytaniem widzę problemy. Wyraźnie napisałem "ostatnim razem", a nie "ostatnio".

Opublikowano

 

26 minut temu, HenrykIggO napisał(a):

Tak, Ricciardo za Pereza. Chyba krotka pamiec macie. Dla przypomnienia, jak to skonczylo sie ostatnim razem.

 

image.png.f4d170584170ea570baf449db6602574.png

 

Sytuacja się zmieniła, relacja Daniela i Maxa się zmieniła no i Max jest jasnym numerem 1 

 

Zaraz jak przegrają konstruktorkę to im Max odejdzie do Mercedesa i będą mieli wolne miejsce xd

  • Haha 1
Opublikowano

Dokładnie tak, Daniel doskonale zna swoje miejsce i jak chce jeździć jeszcze w F1 musi pogodzić sie z byciem nr 2. Niezrozumiała dla mnie decyzja z Perezem, zawsze może chodzić po prostu o kasę jaką przynosi, ale w momencie, kiedy bolid nie jest już tak konkurencyjny, to widac, że Max i tak wyciska swoje i jeszcze potrafi dojechać z dobrym wynikiem, a Perez totalnie sobie nie radzi.

 

 

Opublikowano

Poważnie nikt już nie pamięta jakie wyniki dowoził Ricciardo w McLarenie, do którego i tak miał czas się przyzwyczaić? Przecież nawet w tym sezonie jakoś specjalnie lepiej od Tsunody sobie nie radzi, a umówmy się, Tsunoda nie jest jakimś talentem pokolenia. Jaki jest sens ryzykowania z takim kierowcą?

Opublikowano
25 minut temu, Chmielinski napisał(a):

Poważnie nikt już nie pamięta jakie wyniki dowoził Ricciardo w McLarenie, do którego i tak miał czas się przyzwyczaić? Przecież nawet w tym sezonie jakoś specjalnie lepiej od Tsunody sobie nie radzi, a umówmy się, Tsunoda nie jest jakimś talentem pokolenia. Jaki jest sens ryzykowania z takim kierowcą?

 

nikt nie twierdzi że ten Riccardo to ten sam z RB z 2016 no ale jak w VisaCash dowozi coś to w RedBullu na pewno by dowoził lepiej niz Perez - a marketingowe Perez/Riccardo powinno wyjść na to samo 

Opublikowano
56 minut temu, Moldar napisał(a):

Niezrozumiała dla mnie decyzja z Perezem, zawsze może chodzić po prostu o kasę jaką przynosi

Inni nie byliby lepsi, a nawet gorsi. Ale i tak powinni go usunąć byście mogli się poznęcać na kimś innym, a RB mógł trenować Liama (w RB lub Visa). Perez ma kontrakt do końca 2026 więc ten komunikat (do końca 2024) oznacza pewnie jego zerwanie (bo 100pkt straty do Maxa nie wyrobi).

 

Oto punktacja po odejściu Neweya (bez sprintów):

1. McLaren 254 pkt

2. Mercedes 206

3. Red Bull 190

4. Ferrari 177

Przypominam, że Ferrari ma 4 przypadkowe 0 pkt, a Russell i McLaren po 2 zera (McL też głupie strategie więc 300 pkt było łatwe, a rzędu 215 dla Ferrari i 235 dla Merca). Perez ma 3 nieprzypadkowe 0, gdyby wypadł lepiej to by uciułał 5-10 pkt.

 

1. Ver 151

2. Nor 135

3. Ham 128

4. Pia 119

5. Lec 92

6. Sai 85

7. Rus 78

8. Per 39

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...