Chmielinski 212 Opublikowano 28 lipca Opublikowano 28 lipca 16 minut temu, MaZZeo napisał(a): za nimi Red Bull z Maxem któremu coraz częściej psycha siada Niesamowicie ironiczne po tym wyścigu, w którym Norris latał po żwirze i poboczach, a Verstappen go pokonał wolniejszym samochodem startując 7 pozycji z tyłu. 1 Cytuj
Ryuk 1 479 Opublikowano 28 lipca Opublikowano 28 lipca 47 minutes ago, Chmielinski said: Wiem, że tutaj nie lubi się Russella, ale kurde, chłop ma ostatnio niezłego pecha. W SIlverstone awaria i strata przynajmniej P2, na Węgrzech za mało paliwa w kwalach, żeby zrobić ostatnie okrążenie, tu jakaś wpadka z wagą samochodu. #TeamLH świętuje, bo ich kierowca pokonuje Russella, któremu zespół podkłada kłody pod nogi xd Wyglada ze jego strategia ktora dala mu wygrana rowniez zabrala mu wygrana Cytuj
MaZZeo 14 182 Opublikowano 28 lipca Opublikowano 28 lipca 14 minut temu, Chmielinski napisał(a): Niesamowicie ironiczne po tym wyścigu, w którym Norris latał po żwirze i poboczach, a Verstappen go pokonał wolniejszym samochodem startując 7 pozycji z tyłu. Max miał mediumy, Lando hardy. https://www.motorsport.com/f1/news/marko-perez-completely-collapsed-for-red-bull-in-belgian-gp/10639987/?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR07KIjr-zb63508oxwBBz6Sjasrj_dD_g8qHdgnq1f8OnpnEs4VAG20EwY_aem_VahE0VqLZLvOLmkg9xzoyQ Cytuj
Colin 1 974 Opublikowano 28 lipca Autor Opublikowano 28 lipca Max to cholerny psychol i ultras jeśli chodzi o wyścigi. po części za to go lubię. nie ma co się dziwić że nerwy zaczynają puszczać kiedy po kilku chudych sezonach w RB w końcu dorobił się mistrzowskich tytułów a jego zespół zaczyna się sypać. do tego partner idiota i toksyczny ojciec. reszta stawki ciśnie do przodu a oni ewidentnie łapią zadyszki. mam nadzieję że faktycznie dostał bana za simracy bo chyba trochę proporcję zaczęły mu się mylić, coś jak dziecko co spędza za dużo czasu z tabletem. ja nadal nie wiem jak można skończyć ósmym, startując jako drugi naprawdę trzymam kciuki żeby po wakacyjnej przerwie Daniel wskoczył do RB i jakkolwiek dowiózł ten sezon a Liam znowu do vicapu bo naprawdę dobrze mu szło. wątpię czy będą od razu go brać do głównego zespołu ale nie raz już zaskakiwali więc zobaczymy. @Chmielinski co do russella to nawet nie to że się go nie lubi, po prostu beka z niego bo typ jest bardzo memiczny a jego wstawki w DtS to niekiedy kopalnia. robi bardzo dobrą robotę ale kilka fakapów też zaliczył. czasami uszczelki mu nie trzymają niestety dlatego jeszcze nie zdominował emeryta w zespole. Cytuj
Chmielinski 212 Opublikowano 28 lipca Opublikowano 28 lipca (edytowane) 1 godzinę temu, MaZZeo napisał(a): Max miał mediumy, Lando hardy. https://www.motorsport.com/f1/news/marko-perez-completely-collapsed-for-red-bull-in-belgian-gp/10639987/?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR07KIjr-zb63508oxwBBz6Sjasrj_dD_g8qHdgnq1f8OnpnEs4VAG20EwY_aem_VahE0VqLZLvOLmkg9xzoyQ Czyli miał gorsze opony, a i tak wygrał. Chad Edytowane 28 lipca przez Chmielinski Cytuj
ddreamer 4 Opublikowano 29 lipca Opublikowano 29 lipca 12 godzin temu, Colin napisał(a): BUT THEN! Trochę pecha ma, ale z drugiej strony to pokazuje jak bardzo zespołowy sport to jest Cytuj
gtfan 3 212 Opublikowano 29 lipca Opublikowano 29 lipca (edytowane) 13 godzin temu, Ryuk napisał(a): Wyglada ze jego strategia ktora dala mu wygrana rowniez zabrala mu wygrana tutaj nałożyła się jeszcze jedena rzecz - brak okrążenia zjazdowego. po zakończeniu wyścigu nie było standardowego jeżdżenia sobie po brudnej części toru i machania do kibiców, co jest normalną praktyką żeby pozbierać kawałki gumy żeby właśnie uniknąć sytuacji z niedowagą, tutaj przez długość toru niestety zjeżdżali do boksów zaraz po fladze z szachownicą. w normalnych okolicznościach pewnie by spokojnie zmieścił się w limicie. szkoda, nie jego wina ale trochę błąd zespołu, ale takie jest życie... Edytowane 29 lipca przez gtfan Cytuj
Arek_ 20 Opublikowano 29 lipca Opublikowano 29 lipca 13 godzin temu, Colin napisał(a): ja nadal nie wiem jak można skończyć ósmym, startując jako drugi Normalnie! Ścisk jest ogromny, najgorszy Sauber stracił tylko 1,5% (gdy dawniej i 7% się zdarzało często). To jest robione celowo przez Liberty Media, celem jest jeszcze większy ścisk. Przypomnę typowe wieloletnie: 1. w 2/3 o zwycięstwo walczy 1 zespół 2. w 1/3 walczą 2 zespoły 3. w śladowych ilościach w promilach 3. A tu walczą 4, każdy mógł wygrać ten wyścig (Max też gdyby nie wybrał tego toru na karę). Perez robi dobrą robotę, to czego chcieli Teraz już traci te 0,3 sek na okr (na tym dłuższym 0,4). W czasach Barrichello, Webbera czy Bottasa to by było drugie miejsce. Max 1st, Perez 2nd 20 sek z tyłu, 3rd ktoś minuta, na koniec oszukują niczym Semenya czy Schumacher i z minuty robi się pół. 58 minut temu, gtfan napisał(a): tutaj nałożyła się jeszcze jedena rzecz - brak okrążenia zjazdowego. Od pilnowania tego jest zespół, wiadome było przed wyścigiem. Szkoda tych punktów, Russell wychodzi na głupka odstając od reszty, a Red Bull może nie wywalczyć 4th w konstruktorach (dzięki temu mieliby dużo czasu na testy). Cytuj
ddreamer 4 Opublikowano 29 lipca Opublikowano 29 lipca 43 minuty temu, Arek_ napisał(a): Normalnie! Ścisk jest ogromny, najgorszy Sauber stracił tylko 1,5% (gdy dawniej i 7% się zdarzało często). To jest robione celowo przez Liberty Media, celem jest jeszcze większy ścisk. Przypomnę typowe wieloletnie: 1. w 2/3 o zwycięstwo walczy 1 zespół 2. w 1/3 walczą 2 zespoły 3. w śladowych ilościach w promilach 3. A tu walczą 4, każdy mógł wygrać ten wyścig (Max też gdyby nie wybrał tego toru na karę). Perez robi dobrą robotę, to czego chcieli Teraz już traci te 0,3 sek na okr (na tym dłuższym 0,4). W czasach Barrichello, Webbera czy Bottasa to by było drugie miejsce. Max 1st, Perez 2nd 20 sek z tyłu, 3rd ktoś minuta, na koniec oszukują niczym Semenya czy Schumacher i z minuty robi się pół. Od pilnowania tego jest zespół, wiadome było przed wyścigiem. Szkoda tych punktów, Russell wychodzi na głupka odstając od reszty, a Red Bull może nie wywalczyć 4th w konstruktorach (dzięki temu mieliby dużo czasu na testy). Jeszcze mogę zrozumieć nie wyprzedzenie McLarenów i Mercedesów, ale Ferrari w tym RedBullu? Poza tym początek wyścigu miał mega slaby Cytuj
Patricko 1 404 Opublikowano 29 lipca Opublikowano 29 lipca Pełez jednak zostaje po przerwie: https://www.motorsport.com/f1/news/sergio-perez-stays-red-bull-crunch-talks/10640392/ Czyli RB robi wszystko, żeby nie wygrać w konstruktorskich. Cytuj
Chmielinski 212 Opublikowano 29 lipca Opublikowano 29 lipca Najbardziej logiczna decyzja. Red Bull nie miał lepszej (mniej złej) opcji. Cytuj
Ryuk 1 479 Opublikowano 29 lipca Opublikowano 29 lipca 1 hour ago, Patricko said: Pełez jednak zostaje po przerwie: https://www.motorsport.com/f1/news/sergio-perez-stays-red-bull-crunch-talks/10640392/ Czyli RB robi wszystko, żeby nie wygrać w konstruktorskich. Ric jest za slaby A Lawson nie chca spalic Cytuj
suteq 183 Opublikowano 29 lipca Opublikowano 29 lipca Przypominam że Riccardo na teście w bolidzie RB zrobił czas niewiele gorszy niż Verstappen a w ostatnim wyścigu był tylko 3 miejsca za Perezem w słabszym bolidzie. Nie skreślałbym go tak od razu. 1 Cytuj
ddreamer 4 Opublikowano 30 lipca Opublikowano 30 lipca 10 godzin temu, Ryuk napisał(a): Ric jest za slaby A Lawson nie chca spalic W tym momencie są na takim etapie, że lepiej zaryzykować z Riccardo - poza tym wtedy zwolni im się miejsce w VisaCash i będę mogli "wychowywać" Lawsona Cytuj
Moldar 2 249 Opublikowano 30 lipca Opublikowano 30 lipca Zaraz to będą mieli za dużo kierowców, bo Hadjar też całkiem nieźle się zapowiada, a raczej wygra F2 Cytuj
Colin 1 974 Opublikowano 30 lipca Autor Opublikowano 30 lipca chyba nawet helmut już mówił że mają więcej kasków niż kokpitów, coś tam obiło mi się o uszy przez weekend. tak czy siak zatrzymanie pereza to dla mnie to debilizm. powinni zrobić podmiankę za Rica, skoro to i tak by niewiele to zmieniło a w tym czasie szkolić Liama w vicapie żeby wjeżdżał się już na nowy sezon. Cytuj
HenrykIggO 260 Opublikowano 30 lipca Opublikowano 30 lipca Tak, Ricciardo za Pereza. Chyba krotka pamiec macie. Dla przypomnienia, jak to skonczylo sie ostatnim razem. Cytuj
Colin 1 974 Opublikowano 30 lipca Autor Opublikowano 30 lipca pamięć mam dobrą. nie musisz wywlekać incydentu sprzed 6 lat no ale "ostatnio". Cytuj
gtfan 3 212 Opublikowano 30 lipca Opublikowano 30 lipca 8 minut temu, HenrykIggO napisał(a): Tak, Ricciardo za Pereza. Chyba krotka pamiec macie. Dla przypomnienia, jak to skonczylo sie ostatnim razem. wtedy jeszcze Ric miał ambicje na numer 1 w RB, dzisiaj już by raczej znał swoje miejsce... Cytuj
HenrykIggO 260 Opublikowano 30 lipca Opublikowano 30 lipca 1 minutę temu, Colin napisał(a): pamięć mam dobrą. nie musisz wywlekać incydentu sprzed 6 lat no ale "ostatnio". Pamięć może dobrą, ale z czytaniem widzę problemy. Wyraźnie napisałem "ostatnim razem", a nie "ostatnio". Cytuj
ddreamer 4 Opublikowano 30 lipca Opublikowano 30 lipca 26 minut temu, HenrykIggO napisał(a): Tak, Ricciardo za Pereza. Chyba krotka pamiec macie. Dla przypomnienia, jak to skonczylo sie ostatnim razem. Sytuacja się zmieniła, relacja Daniela i Maxa się zmieniła no i Max jest jasnym numerem 1 Zaraz jak przegrają konstruktorkę to im Max odejdzie do Mercedesa i będą mieli wolne miejsce xd 1 Cytuj
Moldar 2 249 Opublikowano 30 lipca Opublikowano 30 lipca Dokładnie tak, Daniel doskonale zna swoje miejsce i jak chce jeździć jeszcze w F1 musi pogodzić sie z byciem nr 2. Niezrozumiała dla mnie decyzja z Perezem, zawsze może chodzić po prostu o kasę jaką przynosi, ale w momencie, kiedy bolid nie jest już tak konkurencyjny, to widac, że Max i tak wyciska swoje i jeszcze potrafi dojechać z dobrym wynikiem, a Perez totalnie sobie nie radzi. Cytuj
Chmielinski 212 Opublikowano 30 lipca Opublikowano 30 lipca Poważnie nikt już nie pamięta jakie wyniki dowoził Ricciardo w McLarenie, do którego i tak miał czas się przyzwyczaić? Przecież nawet w tym sezonie jakoś specjalnie lepiej od Tsunody sobie nie radzi, a umówmy się, Tsunoda nie jest jakimś talentem pokolenia. Jaki jest sens ryzykowania z takim kierowcą? Cytuj
ddreamer 4 Opublikowano 30 lipca Opublikowano 30 lipca 25 minut temu, Chmielinski napisał(a): Poważnie nikt już nie pamięta jakie wyniki dowoził Ricciardo w McLarenie, do którego i tak miał czas się przyzwyczaić? Przecież nawet w tym sezonie jakoś specjalnie lepiej od Tsunody sobie nie radzi, a umówmy się, Tsunoda nie jest jakimś talentem pokolenia. Jaki jest sens ryzykowania z takim kierowcą? nikt nie twierdzi że ten Riccardo to ten sam z RB z 2016 no ale jak w VisaCash dowozi coś to w RedBullu na pewno by dowoził lepiej niz Perez - a marketingowe Perez/Riccardo powinno wyjść na to samo Cytuj
Arek_ 20 Opublikowano 30 lipca Opublikowano 30 lipca 56 minut temu, Moldar napisał(a): Niezrozumiała dla mnie decyzja z Perezem, zawsze może chodzić po prostu o kasę jaką przynosi Inni nie byliby lepsi, a nawet gorsi. Ale i tak powinni go usunąć byście mogli się poznęcać na kimś innym, a RB mógł trenować Liama (w RB lub Visa). Perez ma kontrakt do końca 2026 więc ten komunikat (do końca 2024) oznacza pewnie jego zerwanie (bo 100pkt straty do Maxa nie wyrobi). Oto punktacja po odejściu Neweya (bez sprintów): 1. McLaren 254 pkt 2. Mercedes 206 3. Red Bull 190 4. Ferrari 177 Przypominam, że Ferrari ma 4 przypadkowe 0 pkt, a Russell i McLaren po 2 zera (McL też głupie strategie więc 300 pkt było łatwe, a rzędu 215 dla Ferrari i 235 dla Merca). Perez ma 3 nieprzypadkowe 0, gdyby wypadł lepiej to by uciułał 5-10 pkt. 1. Ver 151 2. Nor 135 3. Ham 128 4. Pia 119 5. Lec 92 6. Sai 85 7. Rus 78 8. Per 39 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.